Sveiki kungi, lai netaisītu jaunu topiku, likšu iekšā tepat, jo kaite līdzīga.
Tika nopirks winterbīters E36 tourgins 2.5tds ar 5gang.
Simptomi:
Ap 1.5k RPM, kruizējot, auto kratās. (Kratās - takā vilktu piekabi cietajā sakabē, uz priekšu-atpakaļ rausteklis) Respektīvi, ceturtajā uz 60 kratās, ieliekot pietkajā, nē. Piektajā no 70 ~ 85 uzkratās, tālāk nē.
Berot grīdā, krateklis pazūd, bet dažkārt, berot grīdā, novērojama vibrācija.
Skaidrs, ka problēma meklējama kardāna/reduktora reģionā, bet nav saprotams, kur. Bija beigta pusass ar mega lufti, tā tika samainīta, tagad luftes vairs nav. (Paceltam auto griežot kardānu brīvkustības īsti nav)
Dažkārt arī novērojami sitieni pārslēdzot robus.
Samainīts:
Motora paduškas (bija norautas)
Kārbas paduškas (pizda abām)
Kardāna mufta (gumijas ļerpata starp kārbu un kardānu)
Karājošais dzīvs.
Krustiņš dzīvs, bet ir jauns, vēl nav samainīts (bet diezvai?)
Reduktoram bukses dzīvas, nesaplaisājušas. (Ir iepirktas poly, to nākošajā piegājienā)
Aizmugurējam tiltam visas bukses dzīvas, tika samainītas peldošās, tās bija beigtas.
Pēc darbu veikšanas, kaite nedaudz samazinājās, bija diezgan minimāli, bet nu jau, pēc vairākiem roku taisnošanas etapiem, kaite ir atpakaļ pilnā sparā. Nevaru saprast, kurā virzienā skatīties? Sajūta, ka tieši ap 1.5k apgriezieniem tur viss paliek vaļīgs, gāzējot on/off veidā, šķietami viss pārvads ļerkatojas.
Tilts vietā, nav nopuvis
Riepas jaunas, diski ar dievu uz pusēm, bet nobalansēti. (Bija vēlvieni diski ar "ziemas riepām", tie bija taisni, bet problēma tāda pati)
Ir aizdomas par beigtu reduktoru, bet tam jau vajadzētu būt arī citiem simptomiem?
Jebkāds padoms noderēs