Lapa 1 no 1

Uz zavarkas neiet

Atbilde saņemta: 22 Jūl 2016, 22:23
no Deathblade
Sveiki. Ir viena lieta ko gribēju uzjautāt, tātad - Bija plāni uz žurku 1.8 taisīt zavarku reduktoram, bet kad pazīstamais teica ka pēc zavarkas viņa žurka ne velna negāja un minēja kaut ko par attiecībām, pamainīja atpakaļ uz open diff. Var būt kāds varētu apgaismot mani un pateikt kā sametināt lai jaudas zudums būtu minimāls vai tomēr tas ir neiespējami un ir jāpērk kāds LSD reduktors? :rolleyes:

Re: Uz zavarkas neiet

Atbilde saņemta: 22 Jūl 2016, 22:24
no Reinholds
Ne jau jaudas zudumi, vien tas, ka tas 1.8 negriež neko. :lol:

Re: Uz zavarkas neiet

Atbilde saņemta: 22 Jūl 2016, 22:30
no Agrais
:lol: :lol: :lol: tieši tā...

Re: Uz zavarkas neiet

Atbilde saņemta: 22 Jūl 2016, 22:45
no MAIZE
vajag pēc iespējas īsāku reduktoru un viss, kaut kas ar 4.xx tev derēs :lol: bet pareizi saka, 1.8 neko negriež :hahaha:

Re: Uz zavarkas neiet

Atbilde saņemta: 22 Jūl 2016, 23:26
no Janislv7
1.6 m40 ar pirmo pa sausu asfaltu griež labi metināto 3.45 [emoji23]

Sent from my D5803 using Tapatalk

Re: Uz zavarkas neiet

Atbilde saņemta: 22 Jūl 2016, 23:47
no bembis e36
Janislv7 rakstīja:1.6 m40 ar pirmo pa sausu asfaltu griež labi metināto 3.45 [emoji23]

Sent from my D5803 using Tapatalk
:gigigi: :gigigi: :gigigi: zāles plāvēja motors nava domāts tam

Re: Uz zavarkas neiet

Atbilde saņemta: 22 Jūl 2016, 23:57
no bestbmw
Man normals m43 pat vienu vakaru neiztureja ardoties ar metinato. Nobeidzas nabags kompresija nomira.

Re: Uz zavarkas neiet

Atbilde saņemta: 23 Jūl 2016, 02:00
no Ģirts
Sūdīgi mazmotori jums,man labi griezās,bet ar turboo :hahaha:

Re: Uz zavarkas neiet

Atbilde saņemta: 23 Jūl 2016, 22:57
no Deathblade
Nu es saprotu ka 1.8 nevālē, bet nu tomēr no tiem 115 zirgiem teiktu pēc zavarkas paliktu kādi 70 :lol: :hahaha:

Re: Uz zavarkas neiet

Atbilde saņemta: 23 Jūl 2016, 23:02
no cipruss18
bestbmw rakstīja:Man normals m43 pat vienu vakaru neiztureja ardoties ar metinato. Nobeidzas nabags kompresija nomira.

labam dzinejam tikai delj svarkas reduktoraa,kompresija nevar pazust.tad tur jau bija kapi

Re: Uz zavarkas neiet

Atbilde saņemta: 23 Jūl 2016, 23:03
no Rolish
tieši tā !

Re: Uz zavarkas neiet

Atbilde saņemta: 23 Jūl 2016, 23:38
no JānisK-[JK]
Deathblade rakstīja:Sveiki. Ir viena lieta ko gribēju uzjautāt, tātad - Bija plāni uz žurku 1.8 taisīt zavarku reduktoram, bet kad pazīstamais teica ka pēc zavarkas viņa žurka ne velna negāja un minēja kaut ko par attiecībām, pamainīja atpakaļ uz open diff. Var būt kāds varētu apgaismot mani un pateikt kā sametināt lai jaudas zudums būtu minimāls vai tomēr tas ir neiespējami un ir jāpērk kāds LSD reduktors? :rolleyes:
Te ir svarīgi kādām vajadzībām tas merinātais vai bloķis ir vajadzīgs! :giggle:
Ar open diff izspolē tas ritenis, kuram ir mazāka slodze, motoram jāgriež tikai viens ritenis, bet ar metinātu reduktoru vai bloķi motoram ir jāgriež abi riteņi un attiecīgi vajag vairāk jaudas, lai izgriezstu abus riteņus. Galvenajam pārim (zobratiem reduktorā) pašiem zobiem ir jātur divreiz lielāka slodze.
Nav starpības bloķis vai metinātais, vajadzēs vai nu jaudīgāku motoru vai īsāku reduktoru, bet nu ar īsāku reduktoru diži līdzēs nebūs, tāpat pirmos divos pārnesumos visa spolēšana.

Re: Uz zavarkas neiet

Atbilde saņemta: 24 Jūl 2016, 13:05
no Deathblade
JānisK-[JK] rakstīja:
Deathblade rakstīja:Sveiki. Ir viena lieta ko gribēju uzjautāt, tātad - Bija plāni uz žurku 1.8 taisīt zavarku reduktoram, bet kad pazīstamais teica ka pēc zavarkas viņa žurka ne velna negāja un minēja kaut ko par attiecībām, pamainīja atpakaļ uz open diff. Var būt kāds varētu apgaismot mani un pateikt kā sametināt lai jaudas zudums būtu minimāls vai tomēr tas ir neiespējami un ir jāpērk kāds LSD reduktors? :rolleyes:
Te ir svarīgi kādām vajadzībām tas merinātais vai bloķis ir vajadzīgs! :giggle:
Ar open diff izspolē tas ritenis, kuram ir mazāka slodze, motoram jāgriež tikai viens ritenis, bet ar metinātu reduktoru vai bloķi motoram ir jāgriež abi riteņi un attiecīgi vajag vairāk jaudas, lai izgriezstu abus riteņus. Galvenajam pārim (zobratiem reduktorā) pašiem zobiem ir jātur divreiz lielāka slodze.
Nav starpības bloķis vai metinātais, vajadzēs vai nu jaudīgāku motoru vai īsāku reduktoru, bet nu ar īsāku reduktoru diži līdzēs nebūs, tāpat pirmos divos pārnesumos visa spolēšana.
Labi, paldies. Tad pēdējais jautājums kā ar 6 cilindriem? Kaut vai 2.0. Ir jēga metināt lai slidinatos ?

Re: Uz zavarkas neiet

Atbilde saņemta: 24 Jūl 2016, 13:38
no RayRays
Ar 2.0 līkumā arī ar opendiff var iznest, ar metinātu slidināties var mierīgi.

Kā saka - jebkurš auto var būt sacīkšu vāģis, ja ir pauti, lai ar viņu tā brauktu.

Re: Uz zavarkas neiet

Atbilde saņemta: 24 Jūl 2016, 13:44
no 70cc
ar 2.0 var, pat ar mirušu var, bet tas nav baudāmi, iznest viņu sāniski var tikai ar inerci. :hahaha: