reduktora zobratu attiecibas

Profila bilde
Kikaps
Ziņojumi: 1899
Pievienojies: 19 Feb 2014, 00:46
Braucu ar: īsu div-bļ*-astoņ'
Atrašanās vieta: Galvaspilsētas
Reputācija: 5
 
markskise rakstīja:
RobisLV rakstīja:kādi aptuveni varētu būt apgriezini braucot ar 100km/h, 1.8i dzinējs ar 4.45 reduktoru? :lol:
nu nezinu ap 4.K

jo ar 3,38 (getrag 5 robu kārbu ir apmēram 2,9)
3.73 = 90km/h = 3k. kā jau iepriekš teica, ar 4.45 būs vairāk kā 4k :D Nebaudāmi, briesmīgi, kā lai vēl to nosauc... :)
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?

It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 
RobisLV rakstīja:kādi aptuveni varētu būt apgriezini braucot ar 100km/h, 1.8i dzinējs ar 4.45 reduktoru? :lol:
http://lmgtfy.com/?q=bmw+diff+ratio+calculator# *1 lapa

Izrēķināju ar tavām crazy želejniek riepām (175/55/r15) = 4,1k rpm pie 100km/h, maksimālais ātrums 157km/h
Lai ieskrietos līdz 100km/h tev ātrumi jāpārslēdz 3 reiz ja uzsāc ar 1, jo 3 roba gals ir 9x km/h :lol:
spinn540
Ziņojumi: 40
Pievienojies: 07 Feb 2012, 23:50
4,45 uz 100 km/h tieši 4000rpm,max speed 167km/h un tas viss uz 2.0 ar 205/55 R16 ,bet ir testets ari ar 2.5 un nekas nemainas ,kaut ari vienam karba zf otram getrag un otram veel R17 rati ,ceeliens sakuma ir labs ar 4,45
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 
Nemainās tāpec ka Getragam un ZF 5 robs ir 1:1, ja liek pareizu gumiju ārējais diametrs būs ļoti līdzīgs vienalga r15 vai r19
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
e36 zf karbai un getrag karbai vienigaa atskiriba ir tikai un vienigi, tagat aizmirsu, vainu pirmais vai otrais robs, pa nelielu attskiribu attiecibaa vienam pret otru.
parejais ir tas pats ja neskaita ka zf karba pec uzbuves ir stipraka. razota izturet lielakus NM, respektivi plataki zobrati, un izturigakki sinhraanizatori. tur ari visa atskiriba
...
Profila bilde
Inferno
Ziņojumi: 2823
Pievienojies: 10 Okt 2014, 00:24
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Kapitolija
Reputācija: 7
 
Stock M52B20 ar 3.15 reduktoru būs braucams vai pavisam pavisam gauss?
Profila bilde
Nylon
Ziņojumi: 1010
Pievienojies: 04 Jan 2013, 22:52
Braucu ar: avataru
Reputācija: 13
 
Inferno rakstīja:Stock M52B20 ar 3.15 reduktoru būs braucams vai pavisam pavisam gauss?
ja vairāk brauc pa pilsētu, tad labāk nedari to.
Profila bilde
Inferno
Ziņojumi: 2823
Pievienojies: 10 Okt 2014, 00:24
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Kapitolija
Reputācija: 7
 
Nylon rakstīja:
Inferno rakstīja:Stock M52B20 ar 3.15 reduktoru būs braucams vai pavisam pavisam gauss?
ja vairāk brauc pa pilsētu, tad labāk nedari to.
Tik traki jutīs?
Profila bilde
Nylon
Ziņojumi: 1010
Pievienojies: 04 Jan 2013, 22:52
Braucu ar: avataru
Reputācija: 13
 
Nu vēl skatoties ar kādu attiecību tagad brauka un cik esi pieradis. Bet tapat varēs just ka motora citreiz būs grūtāk griezties

Vismaz man tāda braukšana pa pilsētu ar 2.0 un 3.23 nebija tik patikama, ka ar īsāku reduktoru.
Profila bilde
Inferno
Ziņojumi: 2823
Pievienojies: 10 Okt 2014, 00:24
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Kapitolija
Reputācija: 7
 
Nylon rakstīja:Nu vēl skatoties ar kādu attiecību tagad brauka un cik esi pieradis. Bet tapat varēs just ka motora citreiz būs grūtāk griezties

Vismaz man tāda braukšana pa pilsētu ar 2.0 un 3.23 nebija tik patikama, ka ar īsāku reduktoru.
Tagad man stāv 3.45 Es saprotu, ka nebūs vairs tik ass uzrāviens tam auto, bet man vairāk interesē, vai viņš nepaliks pavisam nelietojams.
kasp1js
Ziņojumi: 779
Pievienojies: 09 Dec 2014, 17:36
Braucu ar: pieciem cilindriem
Reputācija: 13
 
Otrs jautājums ir vai viņš pa pilsētu braukājot vispār paliktu ekonomiskāks , kājas smagums no reduktora nemainās.
Varbūt kāds var dalīties pieredzē, pašam arī tāds pats setups un arī domāju par garāku reduktoru :hahaha:
Profila bilde
Kikaps
Ziņojumi: 1899
Pievienojies: 19 Feb 2014, 00:46
Braucu ar: īsu div-bļ*-astoņ'
Atrašanās vieta: Galvaspilsētas
Reputācija: 5
 
Nav ne vainas, B20 tomēr ir kaut kāds griezes moments, ar 3.15 vajadzētu būt normāli. Nekāda raķete, protams, nebūs, bet katastrofa arī ne. Zem 3 gan nevajadzētu iet.
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?

It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Profila bilde
Inferno
Ziņojumi: 2823
Pievienojies: 10 Okt 2014, 00:24
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Kapitolija
Reputācija: 7
 
Viedokļi jau sāk dalīties, tas ir interesanti :hahaha:

Man jau arī liekas, ka tas 2.0 nav tik vājš, lai nevarētu to visu pasākumu pagriezt. Cik pats saprotu, mierīgi braucot, manuprāt, auto pat varētu palikt ekonomiskāks, it īpaši uz šosejas. Protams, būs zaudējums uzrāvienā, bet grūti saprast cik liels, tāpēc arī izlēmu pajautāt vietējiem guru! :hahaha:
Profila bilde
Nylon
Ziņojumi: 1010
Pievienojies: 04 Jan 2013, 22:52
Braucu ar: avataru
Reputācija: 13
 
Tīri intereses pēc, priekš kam tāds pasākums? Kas tieši neapmierina 3.45?

Nav 2.0 tik vājš, lai nepagrieztu, bet ekonomiskāks pilsēta noteikti nepaliks, plus pie apdzīšanas būs jāmet 2 robi zemāk.

Neredzu jēgu ja nav jābrauc starp pilsētām katru dienu pa 200km :rolleyes:
Profila bilde
Inferno
Ziņojumi: 2823
Pievienojies: 10 Okt 2014, 00:24
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Kapitolija
Reputācija: 7
 
Nylon rakstīja:Tīri intereses pēc, priekš kam tāds pasākums? Kas tieši neapmierina 3.45?

Nav 2.0 tik vājš, lai nepagrieztu, bet ekonomiskāks pilsēta noteikti nepaliks, plus pie apdzīšanas būs jāmet 2 robi zemāk.

Neredzu jēgu ja nav jābrauc starp pilsētām katru dienu pa 200km :rolleyes:
Ir iespēja dabūt 3.15 LSD, un kaut kā īpaši negribās čakarēties ar elementa pārmešanu, it kā neesot tik vienkārši, kā izklausās.
Profila bilde
Nylon
Ziņojumi: 1010
Pievienojies: 04 Jan 2013, 22:52
Braucu ar: avataru
Reputācija: 13
 
Nu pirmkārt, 3.15 nāk 188mm elements, kurš nemaz neder mazajā reduktora
Otrkārt, cerams, tu zini, ka vidējam korpusam nāk lielās pusasis, un būs jāmaina vai nu pusasis, vai nu pārskrūvēt flančus, par kardana aizmugurējo daļu neesmu pārliecināts, bet arī laikam jāmaina.
Treškārt, ja otrais punkts apmierina, uzliec to 3.15, pabraukāsi, un tad, ja nepatiks, notirgosi, pieprasījums ir. Jo citadāk šeit var diskusiju turpināt vēl ilgi :D Tapat katram savs braukšanas stils un katrs sagaida no braukšanas kaut ko tieši sev velamo.
Cibulis
Ziņojumi: 102
Pievienojies: 12 Jan 2012, 23:52
Man ir 3.46 LSD 188 korpusā uz tirdziņu... :D
Profila bilde
normāls čalis
Ziņojumi: 582
Pievienojies: 30 Mar 2013, 20:24
Braucu ar: e41 ;)
Atrašanās vieta: Rīga
Nylon rakstīja:Nu pirmkārt, 3.15 nāk 188mm elements, kurš nemaz neder mazajā reduktora
Otrkārt, cerams, tu zini, ka vidējam korpusam nāk lielās pusasis, un būs jāmaina vai nu pusasis, vai nu pārskrūvēt flančus, par kardana aizmugurējo daļu neesmu pārliecināts, bet arī laikam jāmaina.
Treškārt, ja otrais punkts apmierina, uzliec to 3.15, pabraukāsi, un tad, ja nepatiks, notirgosi, pieprasījums ir. Jo citadāk šeit var diskusiju turpināt vēl ilgi :D Tapat katram savs braukšanas stils un katrs sagaida no braukšanas kaut ko tieši sev velamo.
Lai mazā reduktora vietā uzliktu vidējo (188), jāmaina pats reduktors, kardāna aizmugurējā daļa pusasis vai arī tikai reduktora pusasu flanči jāliek no mazā korpusa (2min darbs).
Kalnz rakstīja:e36 bez bloķa ir alus bez grādiem / sieviete no gumijas / elektriskā cigarete u.tml
Mana māte - "ārprāts! Viņam tak riepas deg, viņam tas ir jāpasaka!" Runājot par apļa slīpētāju.
Attēls
Profila bilde
Inferno
Ziņojumi: 2823
Pievienojies: 10 Okt 2014, 00:24
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Kapitolija
Reputācija: 7
 
Nylon rakstīja:Nu pirmkārt, 3.15 nāk 188mm elements, kurš nemaz neder mazajā reduktora
Otrkārt, cerams, tu zini, ka vidējam korpusam nāk lielās pusasis, un būs jāmaina vai nu pusasis, vai nu pārskrūvēt flančus, par kardana aizmugurējo daļu neesmu pārliecināts, bet arī laikam jāmaina.
Treškārt, ja otrais punkts apmierina, uzliec to 3.15, pabraukāsi, un tad, ja nepatiks, notirgosi, pieprasījums ir. Jo citadāk šeit var diskusiju turpināt vēl ilgi :D Tapat katram savs braukšanas stils un katrs sagaida no braukšanas kaut ko tieši sev velamo.
Nu labi, par elementu atšķirību es biju piemirsis. Bet katrā ziņā, man ir gan resnās/tievās pusasis ar flančiem, gan abi kardāni, respektīvi, var eksperimentēt. Pieļauju, ka sākumā atstāšu mazās pusasis, jo nekāda lielā jauda cauri neies. Es tikai gribēju uzzināt, vai ir vērts vispār to reduktoru likt virsū, vai nebūs pavisam nelietojami, bet ja reiz nav tik traki, tad būs vien jāpamēģina. Visiem liels paldies ;)
Profila bilde
AB290
Ziņojumi: 32
Pievienojies: 09 Jūl 2014, 22:00
Braucu ar: E36 328 cabrio
ir 3.91 atieciba 188mm gribetu iemainit pret 3.64 188mm
jo domaju ka prieks 328i bus loti pa isu!
varbut kludos ja kadam stav tads varat padalities ka bus!