Par parastajiem un bloķējošajiem reduktoriem

riebeklis
Ziņojumi: 1416
Pievienojies: 04 Jan 2016, 20:14
Man tuvakajas dienas atdos no pilna remonta LSD. Vareshu nokomentet, bet katra zinja leti tas nav.
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
DavisKalbergs rakstīja:Sveiki , man ir sabeidzies reduktors 4.41 LSD mazajā korpusā..
Cik dārgi varētu būt remonts un vai ir jēga to remontēt ?

Škiet ka iekšā zobrati ir čupā , jo mašina nebrauc un kad meiģina braukt , tizlas skaņas ir..

Par to cik dārgi tādu sataisīt interesējos tikai tapēc ka labi slīdēja ar šo te , bet lai nestāv rupucis uz vietas , pagaidām iemetīšu metinātu
tie ieksejie spider gear ari pa lielam runajot ir pati dargaka reduktora detalja, ne tik loti mazajam 168 elementam bet videjam 188 un lielajam210 gan. tos sapleshot var vainot tikai un vienigi pats sevi un nevienu citu
...
Pionieris
Ziņojumi: 8
Pievienojies: 18 Sep 2016, 21:59
Braucu ar: 325 Coupe
Atrašanās vieta: Jelgava
Sveiki! Kads zinatajs ludzu nepateiktu kadas attiecibas reduktors originali nak 325TDS?
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1744
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Ganību dambis.
Reputācija: 8
 
2.56
M52(MS41), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54) regulēšana, Ews delete, etc, M52 & M52TU & M54 swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Pionieris
Ziņojumi: 8
Pievienojies: 18 Sep 2016, 21:59
Braucu ar: 325 Coupe
Atrašanās vieta: Jelgava
Jānis.P rakstīja:2.56
Un kadu attiecibu ieteiktu 2.5 motoram blokji, iznemot 100% metinato :D
Reinholds
Ziņojumi: 665
Pievienojies: 30 Mar 2013, 10:39
Braucu ar: cietu seju
Reputācija: 1
 
Pionieris rakstīja:
Jānis.P rakstīja:2.56
Un kadu attiecibu ieteiktu 2.5 motoram blokji, iznemot 100% metinato :D
"100% metinātais" nav "attiecība" vai "bloķis" :rolleyes:
Profila bilde
gda33
Ziņojumi: 776
Pievienojies: 18 Aug 2012, 14:42
Braucu ar: melnu e36
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 2
 
Reinholds rakstīja:
Pionieris rakstīja:
Jānis.P rakstīja:2.56
Un kadu attiecibu ieteiktu 2.5 motoram blokji, iznemot 100% metinato :D
"100% metinātais" nav "attiecība" vai "bloķis" :rolleyes:
nu ja tas ir 2.5 bendzinieks m50 tad 3.15 stav orginali
Pionieris
Ziņojumi: 8
Pievienojies: 18 Sep 2016, 21:59
Braucu ar: 325 Coupe
Atrašanās vieta: Jelgava
Ne, originali bija 1.8is, bet tagad swaps uz m50b25
Reinholds
Ziņojumi: 665
Pievienojies: 30 Mar 2013, 10:39
Braucu ar: cietu seju
Reputācija: 1
 
Pionieris rakstīja:Ne, originali bija 1.8is, bet tagad swaps uz m50b25
stock is'a 3.45 būs ok.
Profila bilde
Musclecar
Ziņojumi: 21
Pievienojies: 20 Aug 2015, 15:38
Braucu ar: Splinteru
Sveiki.No e34 525tds reduktoru var uzlikt uz žurkas 320?
S.P.
Ziņojumi: 72
Pievienojies: 18 Apr 2016, 09:11
Musclecar rakstīja:Sveiki.No e34 525tds reduktoru var uzlikt uz žurkas 320?

jā un nē...
Profila bilde
Musclecar
Ziņojumi: 21
Pievienojies: 20 Aug 2015, 15:38
Braucu ar: Splinteru
Sveiki.No e34 525tds reduktoru var uzlikt uz žurkas 320?


jā un nē...

Kaut kas atšķirās?
Cibulis
Ziņojumi: 102
Pievienojies: 12 Jan 2012, 23:52
Iekšas vienādas, korpusi PILNĪGI DAŽĀDI
S.P.
Ziņojumi: 72
Pievienojies: 18 Apr 2016, 09:11
reduktora korpuss... der tikai e30 un e36 compactiem...
aizmugures vāks neder....
attieciba 2.56 laikam... nejēgā gara...
attiecību pārlikt izmaksās kosmosu vai vajag pašam metālapstrades iekārtas....
S.P.
Ziņojumi: 72
Pievienojies: 18 Apr 2016, 09:11
Cibulis rakstīja:Iekšas vienādas, korpusi PILNĪGI DAŽĀDI

iekšas nav vienādas.... bet atsķirigas no benzīna 188mm...
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
tdsam nāk 188mm elements
320i var būt 168mm elements/korpuss tākā arī nē

p.s ja interesē pārdot to reduktoru-elementu, es pērku
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
atskiriba elementos ir tada ka uz elementiem kas nak sakot ar 2.93 uz zemak, nevar uzlikt attiecibas augstakas, par 2.93.
tur jasak iejaukties korpsaa. tur reduktora elementa flancha biezums atskiras.. bet cilvekiem kas zin tas ir splaviens juraa.
ps es ari esmu ar mieru pirkt to elementu, un dodu labu naudu par vinju, ja ir intrese, drosi pm
...
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1744
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Ganību dambis.
Reputācija: 8
 
Armando rakstīja:atskiriba elementos ir tada ka uz elementiem kas nak sakot ar 2.93 uz zemak, nevar uzlikt attiecibas augstakas, par 2.93.
tur jasak iejaukties korpsaa. tur reduktora elementa flancha biezums atskiras.. bet cilvekiem kas zin tas ir splaviens juraa.
ps es ari esmu ar mieru pirkt to elementu, un dodu labu naudu par vinju, ja ir intrese, drosi pm
nevis 2.93, bet 3.07 ieskaitot.
M52(MS41), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54) regulēšana, Ews delete, etc, M52 & M52TU & M54 swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
krums
Ziņojumi: 185
Pievienojies: 29 Okt 2013, 14:26
Braucu ar: 328i
Atrašanās vieta: Rīga
Kāds zina izmērus vai kodus, kādus gūltņus vajag un kur var nopirkt priekš typ188 reduktora
Attēls
Profila bilde
Linda
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2798
Pievienojies: 23 Feb 2013, 22:23
Braucu ar: netīru 3.0
Atrašanās vieta: Lielvārde
Reputācija: 14
 
Tie gultņi rez. daļu veikalos bija pieejami tikai oem, par 60 + eur, ja nemaldos, un kaut kāds nestandarta izmērs, kurā katrā veikalā nevarēja atrast.
Es pirku I un A, maskavas ielā, kaut kas ap 25 eur bija par vienu.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=33_0372
It's all about the win

bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām :gigigi: