Par parastajiem un bloķējošajiem reduktoriem

Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
Tu tagad runā par to mirkli kad tiek atlaists sajūgs, es runāju par sitieniem kas notiek brīdī, kad sajūgs ir izspiests un selektors tiek štepselēts kādā robā. Personiski man dažreiz auto izdod dobju sitienu tieši tādā situācijā - pie izspiesta sajūga pārslēdzot robus, sajūgs sitiena laikā netiek atlaists.
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 
:D:D taa uzreiz vajadzej teikt :D bet nu nezvai tas ir sitiens, tur jau jaabuut krakšķoņai.. pagaidam nav nacies dzirdeet par taadaam skanjaam, moz i iespeejama :)
Profila bilde
jonja
Ziņojumi: 182
Pievienojies: 04 Sep 2011, 14:55
Braucu ar: M50B25
Atrašanās vieta: Ventspils
nu man ir tā ka, izspiežu sajūgu,ielieku robā un tik tikko atlaižu sajūgu ir kārtīgs sitiens visos robos, nu vismaz tā bija :sad: tagad tikai krakšķ un lūzt kautkas, bet kad es paripinos uz atpakaļu tad nekas nekrakšķ un viss ir ok, ka tiko uz priekšu paripinos tad vibrē,krakšķ un lūzt :doh: uz doto momentu nav iespējas tikt uz servisiem tapēc prasu jums lai vismaz zinātu ar cik naudiņām rēķināties :rolleyes:
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
ja sinhronizatori ir beigti tad jau ari isteniba, ta bvaretu but, jo liekot atruma vins neapstadina pilniba visu procesu, ka rezultata sanak ka ieliekot atruma momenta ir neliels grieziens, un talak notiek agra aprakstitais proces tik netik liela mera, tas ari izraisa blikski! karoc karba nekas nebliks, esmu jau divas karbas nobeidzis pedeja nepilna gada laika un nekas nau blikskejis :D
kraksona gan var nakt no karbas, karoc es tava vieta palistu zem autina un pastudetu tas visas skanas
...
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
jonja rakstīja:nu man ir tā ka, izspiežu sajūgu,ielieku robā un tik tikko atlaižu sajūgu ir kārtīgs sitiens visos robos, nu vismaz tā bija :sad: tagad tikai krakšķ un lūzt kautkas, bet kad es paripinos uz atpakaļu tad nekas nekrakšķ un viss ir ok, ka tiko uz priekšu paripinos tad vibrē,krakšķ un lūzt :doh: uz doto momentu nav iespējas tikt uz servisiem tapēc prasu jums lai vismaz zinātu ar cik naudiņām rēķināties :rolleyes:
Reduktors + maiņa. Reduktoru cenas dikti svārstās.. No 15-30Ls un uz augšu :)
Profila bilde
jonja
Ziņojumi: 182
Pievienojies: 04 Sep 2011, 14:55
Braucu ar: M50B25
Atrašanās vieta: Ventspils
jonja rakstīja:nu jaa, bet tas sitiens ir ieliekot jebkuraa aattrumaa, vaina ir reduktoraa? :sad:

edit: tgd ir vel labaak, izbraucu aptuveni 2 km, saaku leenaam braukt un kautkas saaka luuzt, krakshkjeet un vibree aizmugure :idiots: pabraukt vairaak nevar :doh:
šodien servisā tiku iepriecināts, izrādās reduktors ir vesels, man vienk skrūve bija kautkādīgi iekritusi kautkur pie reduktora, un tikai tapēc visas šīs problēmas :idiots:
Profila bilde
Zzips
Ziņojumi: 29
Pievienojies: 24 Mar 2011, 12:53
Braucu ar: e36 328
Atrašanās vieta: Riga
Kurš grib man nomainīt attiecību reduktoram, šobrīd ir 2.93, gribu 3.15 vai 3.23 :)

Ja ir kāds kas to dara PM :)
*Resns un vienaldzīgs
*The Only Easy Day Was Yesterday
Profila bilde
sash
Ziņojumi: 27
Pievienojies: 03 Sep 2011, 23:18
:sarunats:
Pēdējais labojis sash - 02 Nov 2011, 11:31, kopā labots 1 reizi.
Profila bilde
erda
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 6867
Pievienojies: 27 Feb 2011, 20:15
Braucu ar: 325i
Reputācija: 10
 

25 Okt 2011, 22:29

Kādu eļļu lejam iekšā un cik bieži to mainam?
Reduktors ar bloķi!
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 
taakaa tev ir restarueets, tad tev nevajag vispaar mainiit, ja nu vienigi kaadu liimeni pieliet

vispar vajag parastajam 75w95
blokjim 75w140

nez es iesaku motul, vismaz nav bijushas probleemas. varat arii citas nomeeginaat.
Profila bilde
sash
Ziņojumi: 27
Pievienojies: 03 Sep 2011, 23:18
man tā sistēma saucas ASC+T,Kad un kā viņa strādā,hren viņu zina :doh:
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 
principaa palsi topiku, bet pacel riteni vienu gaisaa un ja ar viennu pirkstu vari apgirezt riteni tad blokja nav.

ASC- straada taa ka liidzko tev saak izsliideeet( izpoleet) ritens taa vinsh piebremzee dzineeju.
Ko tas "+T" noziimee nezinu..
Profila bilde
klimpis
Ziņojumi: 280
Pievienojies: 07 Apr 2011, 19:27
Reputācija: 1
 
par ellam, savejam iegazu castrol :super: pirmstam laikam tas saibas trinas bija baigi nepatikama skana , ka lenam likauma brauca , tagad pec mainas vis pazudis :super:
Profila bilde
Ruu
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 4667
Pievienojies: 23 Feb 2011, 18:55
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 6
 
Ja gribu paturēt savu reduktoru, tad man atliek atrast bloķējošo elementu un to ielikt savā reduktorā?

Vispār kāds varētu apstāstīt sīkāk visus tos reduktors, kas ar tiem procentiem, kas ir LSD, kas ir šaibotais utt. Galīgi melna bilde, es tikai zinu ka tad abi riteņi ņem.. :lol:
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 
kautakd gribeejos sanjemties un sadrukaat visu ko zinu, net nevar sanjemties apkopot info :D

1. jaa var ielikt citu elementu ieksh tava reduktora.
2. LSD- Limited slip differential- ierobezotas izslīdes diferenciālis
3. shaibotais ir parastais elements, kuram no saaniem iespiez metaala ripas lai gruutaak mazajiem zobratinjiem girezteis, liidz ar to abi ritenji iet rezee, jo nespeej izsliideet starp mazajiem zorbatiem. (shis ir home made no seniem laikiem)
Profila bilde
Ruu
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 4667
Pievienojies: 23 Feb 2011, 18:55
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 6
 
A tā šaibošana ir ok padarīšana, vai tomēr labāk meklēt normālu blokaiti? :rolleyes: Protams domājot arī par price/performance..
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 
nekas praatiigs, tas ir tiaki laika jautaajusm kad vinsh izjuks.
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
Ruu rakstīja:A tā šaibošana ir ok padarīšana, vai tomēr labāk meklēt normālu blokaiti? :rolleyes: Protams domājot arī par price/performance..
ta shaiboshana tev palielina iespeju vienkarsi saspridinat difu
...
Profila bilde
HoodieBro
Ziņojumi: 1188
Pievienojies: 24 Aug 2011, 17:38
Braucu ar: e70
Atrašanās vieta: Ādaži
Reputācija: 6
 
Pēc 3niekiem uzradās vēl kāds jaunums, ko ievēroju vakar vakarā... Pēc idejas man bija vai nu šaibotais vai lsd, tātad nebija parasts vienritenis, bet tagad ir tā, ka, ja lēnām brauc un griežās , respektīvi, ja aizmugurējie labais un kreisais rats griežās ar atšķirīgu ātrumu, tad ir gaudojoša skaņa no reduktora, kā arī vakar, kad gribēju uz slapjā apmest apkārt auto, saspiežot ručkā, izspolēja uz vietas tikai viens rats... kas tur varētu būt pa vainu, nav uz doto brīdi pieejama vieta, kur izjaukt apstīties :rolleyes:
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 
parasti jau reduktors liikumos negaudo. gaudo rata gultnji. ja arii kaadu skanju izdvesh reduktors tad tas ir pa taisnu gabalu, liikumo var tikai krakšķēt, jo tur starp zorbatiem viss notiek diezgan leenu..