Lapa 64 no 66

Re: Par parastajiem un bloķējošajiem reduktoriem

Atbilde saņemta: 26 Aug 2018, 03:53
no normāls čalis
KasparsG rakstīja: 24 Aug 2018, 22:26 3.15 LSD elementam iekš 3.07 reduktoru būs nepieciešams flancis?
t.i. Tev ir 3.07 open un gribi ielikt LSD elementu no 3.15?
Ja gribi saglabāt esošo 3.07 attiecību, nebūs iespējams ielikt.
Ja maini abus zobratus uz 3.15 - nav problēmu un nevajag flanci.

Nebūs iespējams, jo tieši no 3.07 uz 3.15 mainījās elementa "offset" (esmu uz 90% pārliecināts, ka 3.07 tas bija, ne 2.93). Rezultātā gredzenveida zobrats būs pārāk tuvu un nevarēs nemaz korpusā ielikt.
Attēls

Re: Par parastajiem un bloķējošajiem reduktoriem

Atbilde saņemta: 26 Aug 2018, 10:29
no -AF-
2.56-3.07 ir savs elements, un sākot no 3.15 -..... ir savs elements. Takā taisnība vien ir.

Re: Par parastajiem un bloķējošajiem reduktoriem

Atbilde saņemta: 26 Aug 2018, 12:26
no KasparsG
Tātad būs jātaisa flancis vai vienkārši nekā nederēs?
EDIT:
Tad sanāk, ka no E34 TDS reduktora, laikam 2.56, tam elementam vajadzētu derēt tajā 3.07?

Re: Par parastajiem un bloķējošajiem reduktoriem

Atbilde saņemta: 26 Aug 2018, 14:05
no -AF-
Kā tu uztaisīsi flanci ja tev ofsets ir mazāks nekā korpuss atļauj?
Jā pēdējā doma tev pareiza.

Re: Par parastajiem un bloķējošajiem reduktoriem

Atbilde saņemta: 26 Aug 2018, 14:15
no kasiks
Es pis 60lpp atrunātas par šo. Ja gribi īsāku attiecību liec pēdējo iespējamo 3.07 vai pārdos elementu un paņem no 3.14-4.xx. Biju līdzīgā situācijā man bij dīzeļa vajadzēja no benz, ar vienu Liepājnieku samainījām.

Re: Par parastajiem un bloķējošajiem reduktoriem

Atbilde saņemta: 26 Aug 2018, 15:19
no KasparsG
-AF- rakstīja: 26 Aug 2018, 14:05 Kā tu uztaisīsi flanci ja tev ofsets ir mazāks nekā korpuss atļauj?
Jā pēdējā doma tev pareiza.
Skaidrs!
Paldies

Re: Par parastajiem un bloķējošajiem reduktoriem

Atbilde saņemta: 27 Aug 2018, 20:30
no Valts2.8
Ir kadi kontaki kādam, kur var iegādā lsd diff??? :clap:

Re: Par parastajiem un bloķējošajiem reduktoriem

Atbilde saņemta: 27 Aug 2018, 20:36
no janjis313
Valts2.8 rakstīja: 27 Aug 2018, 20:30 Ir kadi kontaki kādam, kur var iegādā lsd diff??? :clap:
nesaki to nevienam, bet tepat foruma uzrodas

Re: Par parastajiem un bloķējošajiem reduktoriem

Atbilde saņemta: 29 Aug 2018, 09:54
no RENIO
Gaziks tagad tirgoja

Re: Par parastajiem un bloķējošajiem reduktoriem

Atbilde saņemta: 17 Sep 2018, 20:26
no Behaarijs
Sveiki,

Vai te ir kāds, kam tirgošanā ir jau metināts reduktors priekš M50B20TU sedana, vēlams 3.45 vai arī kāds, kurš varētu labi sametināt esošo? :hahaha:

Re: Par parastajiem un bloķējošajiem reduktoriem

Atbilde saņemta: 18 Sep 2018, 07:57
no Kalnz
Behaarijs rakstīja: 17 Sep 2018, 20:26 Sveiki,

Vai te ir kāds, kam tirgošanā ir jau metināts reduktors priekš M50B20TU sedana, vēlams 3.45 vai arī kāds, kurš varētu labi sametināt esošo? :hahaha:
aizbrauc uz jebkuru servisu, cik tur tā darba... tas būs vienkāršāk kā nomainīt reduktoru!

Re: Par parastajiem un bloķējošajiem reduktoriem

Atbilde saņemta: 18 Sep 2018, 18:06
no A bit
ir jēga, jeb ko ieteiktu modificēt primāri, lsd elementam?
pielietojums sprinti (mix segums), grunts dopi, kādas ziemas gonkas, kāds Biķernieku aplis...respektīvi viss :lol:

piem, mētājas vairāki +- labu šaibu pāri, startam ir jēga ielikt vnk 3. pāri? jeb tad labāk zureiz slīpēt vāku un likt 4?
tos krustu lenķus pagaidām nav doma aiztikt.

bāigi aso to reduktoru arī negribētos, lai nav tā ka pie mazākās gāzes ir 100% :rolleyes:

edit: hmm, vispār tai apakšējajai plāksnei ko būtu jāņem ārā biezums ir 3mm, bet 2 šaibu biezums ir 4mm :rolleyes:

Re: Par parastajiem un bloķējošajiem reduktoriem

Atbilde saņemta: 18 Sep 2018, 18:35
no he9600
Ja nu tomēr izdomā pārgriezt leņķus, tad padod ziņu kur un pa cik. Pirms pāris gadi, kad meklēju kas var, tad uzzinot par termisko apstrādi rubīja tādas kosmiskās cenas, ka no de sūtīt gatavu produktu bija krietni lētāk

Par tēmu, es sākumā vienk sakoptu esošo LSD. Visa infa apkopei no a-z ir '"rukovodstvo po remontu BMW e30". Lai cik dīvaini nebūtu, ir atrodama bibliotēkās, vismaz manā miestā ir. :Shura: :naac:

Re: Par parastajiem un bloķējošajiem reduktoriem

Atbilde saņemta: 19 Sep 2018, 10:32
no -AF-
A bit rakstīja: 18 Sep 2018, 18:06 ir jēga, jeb ko ieteiktu modificēt primāri, lsd elementam?
pielietojums sprinti (mix segums), grunts dopi, kādas ziemas gonkas, kāds Biķernieku aplis...respektīvi viss :lol:

piem, mētājas vairāki +- labu šaibu pāri, startam ir jēga ielikt vnk 3. pāri? jeb tad labāk zureiz slīpēt vāku un likt 4?
tos krustu lenķus pagaidām nav doma aiztikt.

bāigi aso to reduktoru arī negribētos, lai nav tā ka pie mazākās gāzes ir 100% :rolleyes:

edit: hmm, vispār tai apakšējajai plāksnei ko būtu jāņem ārā biezums ir 3mm, bet 2 šaibu biezums ir 4mm :rolleyes:
Ielikt 3 ir totāls stulbums, gateris un lauki, jo tad tev vienai pusei ir daudz lielāka clutch virsma (kopēji)

Likt 4 plāksnes - ok, vairāk frikcijas virsmas, ilgāk kalpos - uz saķersanu tas nestrādā, tieši pretēji, aizņems ilgāku laiku līdz notiks pilnīgs clutch in. Izslipet platakus leņķus - jā būs spēcīgāks clutch Ina, bet tad liela iespēja ka tā jau švakais korpuss atvērsies. Pietam trases vajadzībām tev tāds būtu teorētiski aūdīgāk jo tad pat lielos un garos pagriezienos bloķes ratus.

Es uzskatu ka tavām vajadzībām būtu perfekti OEM parametru LSD ar atjaunotām virsmām, attiecīgi pareizi izvirpota kompensācijas plate, ar cementētām virsmām un ļoti labu eļļu .

Re: Par parastajiem un bloķējošajiem reduktoriem

Atbilde saņemta: 26 Mai 2019, 23:27
no Likviids
hey. Jautājums sekojošs, vai reduktors no e46 318i fl ar attiecību 3.38 derēs iekš 320d 110kw faceliftam? :rolleyes:

Re: Par parastajiem un bloķējošajiem reduktoriem

Atbilde saņemta: 24 Sep 2019, 12:06
no GatisB.
Muļķīgs jautājums, bet E34 typ188 2.65 LSD elements derēs E36 typ188 korpusā? Gribu šaubas kliedēt.

Re: Par parastajiem un bloķējošajiem reduktoriem

Atbilde saņemta: 24 Sep 2019, 12:10
no Nylon
GatisB. rakstīja: 24 Sep 2019, 12:06 Muļķīgs jautājums, bet E34 typ188 2.65 LSD elements derēs E36 typ188 korpusā? Gribu šaubas kliedēt.
deres

Re: Par parastajiem un bloķējošajiem reduktoriem

Atbilde saņemta: 24 Sep 2019, 14:07
no kasiks
GatisB. rakstīja: 24 Sep 2019, 12:06 Muļķīgs jautājums, bet E34 typ188 2.65 LSD elements derēs E36 typ188 korpusā? Gribu šaubas kliedēt.
Der. Attiecības uz tā elementa uzliksi tikai to 2.65 vai 2.93. Pārējiem ir cits ofsets

Re: Par parastajiem un bloķējošajiem reduktoriem

Atbilde saņemta: 24 Sep 2019, 15:31
no Vladlen
kasiks rakstīja: 24 Sep 2019, 14:07
GatisB. rakstīja: 24 Sep 2019, 12:06 Muļķīgs jautājums, bet E34 typ188 2.65 LSD elements derēs E36 typ188 korpusā? Gribu šaubas kliedēt.
Der. Attiecības uz tā elementa uzliksi tikai to 2.65 vai 2.93. Pārējiem ir cits ofsets
Jebkura lidz 3.07, no 3.15 sakas cits ofsets

Re: Par parastajiem un bloķējošajiem reduktoriem

Atbilde saņemta: 24 Sep 2019, 15:59
no GatisB.
Paldies vīri :sarunats: