Krāsošana & Rūsas apstrāde

Profila bilde
ikey07
Ziņojumi: 3687
Pievienojies: 26 Mar 2013, 14:44
Braucu ar: '99 Cabrio
Atrašanās vieta: Mārupe
Contact:
Reputācija: 7
 
elvis7 rakstīja:
09 Apr 2019, 19:51
Kāda butu pareizaka apstrade durvju apaksam? Rusas slipesana- rusas parveidotajs-rust off grunts un tad spaktelesana, krasosana ? Rusa virspuseja pagaidam, bet jatiek ar to gala.
Sāc ar šitiem.
Attēls

Tad ar šitiem izņem rūsu no dziļākām vietām.
Attēls
Pēc tam kārtīgi notīri ar Brake cleaneri, un apstrādā ar rūsas pārveidotāju.
Iesaku lietot Ferox
Attēls
Ļauj diennakti nožūt, pēc tam atkal notīri līdz dzelzim, ar to drāšu uzgali, un iztīri bedrītes, tad vēlreiz apstrādā ar rūsas pārveidotāju ( ja nav steigas )

Pēc tam ar body filleri, un tālak primer ar pretrūsas īpašībām un krāsu/laku.


Rūsu iesaku tīrīt uz laiku, nevis kad liekas ka ir ok, tas ir domāts tā ka nesteidzies un vnk zini ka tas nav 5 min darbs.
ZzevsS
Ziņojumi: 4250
Pievienojies: 06 Okt 2012, 12:07
Braucu ar: IS 250
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 9
 
ikey07 rakstīja:
12 Apr 2019, 16:18
elvis7 rakstīja:
09 Apr 2019, 19:51
Kāda butu pareizaka apstrade durvju apaksam? Rusas slipesana- rusas parveidotajs-rust off grunts un tad spaktelesana, krasosana ? Rusa virspuseja pagaidam, bet jatiek ar to gala.
Sāc ar šitiem.
Attēls

Tad ar šitiem izņem rūsu no dziļākām vietām.
Attēls
Pēc tam kārtīgi notīri ar Brake cleaneri, un apstrādā ar rūsas pārveidotāju.
Iesaku lietot Ferox
Attēls
Ļauj diennakti nožūt, pēc tam atkal notīri līdz dzelzim, ar to drāšu uzgali, un iztīri bedrītes, tad vēlreiz apstrādā ar rūsas pārveidotāju ( ja nav steigas )

Pēc tam ar body filleri, un tālak primer ar pretrūsas īpašībām un krāsu/laku.


Rūsu iesaku tīrīt uz laiku, nevis kad liekas ka ir ok, tas ir domāts tā ka nesteidzies un vnk zini ka tas nav 5 min darbs.
Drāšu birstes vietā nav ērtāk izmantot smilšpapīra slīpripu?
Profila bilde
ikey07
Ziņojumi: 3687
Pievienojies: 26 Mar 2013, 14:44
Braucu ar: '99 Cabrio
Atrašanās vieta: Mārupe
Contact:
Reputācija: 7
 
ZzevsS rakstīja:
12 Apr 2019, 17:00

Drāšu birstes vietā nav ērtāk izmantot smilšpapīra slīpripu?
Smilšpapīrs sevī savāc gružus un visu nopulē un padara rūsu spīdīgu, tiem drāšu uzgaļiem ir arī mazāki uzgaļi, kur tu fiziski redzi kā rūsa lido nost. Bet nu var mēģināt arī ar to, kas nu kuram pieejams.
limon
Ziņojumi: 26
Pievienojies: 18 Jan 2017, 23:24
Smilšustrūklu vai sodas strūklu... pščh pščh un gatavs. Attīrītās vietas plāni pārpūš skābo grunti no baloniņa, kad kad apžūst, tad gruntē. Pēc tam saslīpē vai aizsmērē poras ciet ar stiklašķiedras špakteli, noslīpē vēl uzgruntē, saslīpē un krāso.
Bet ja rūsiņa ir tikai nedaudz un iebraucot ar strūklu - maza rūsiņa pārvēšas caurumā :gigigi:

Ja visu izdara pareizi tad pat ilgākais ir bijis 4 gadi, kad sāk atkal līst ārā, bet parasti efekts saglabājas 2-3 gadus. Ar drāšu birstēm vai 3m violeto ripu, tad tas laiks ir vēl mazāks..
Profila bilde
Lācis
Ziņojumi: 1761
Pievienojies: 31 Jūl 2013, 07:16
Braucu ar: m54b25
Atrašanās vieta: Limbaži, Rīga
Contact:
Reputācija: 5
 
limon rakstīja:
12 Apr 2019, 21:05
Smilšustrūklu vai sodas strūklu... pščh pščh un gatavs. Attīrītās vietas plāni pārpūš skābo grunti no baloniņa, kad kad apžūst, tad gruntē. Pēc tam saslīpē vai aizsmērē poras ciet ar stiklašķiedras špakteli, noslīpē vēl uzgruntē, saslīpē un krāso.
Bet ja rūsiņa ir tikai nedaudz un iebraucot ar strūklu - maza rūsiņa pārvēšas caurumā :gigigi:

Ja visu izdara pareizi tad pat ilgākais ir bijis 4 gadi, kad sāk atkal līst ārā, bet parasti efekts saglabājas 2-3 gadus. Ar drāšu birstēm vai 3m violeto ripu, tad tas laiks ir vēl mazāks..
Ja mazs rusas burbulis un izslipejot pazud labāk lietot epoxidgrunti. Bet tikai tada gadijuma ja tiešam labs metals. Uz rūsas pleķiem ir labi rusas konservetaji kas nedaudz aptur taču jāskatās kā kurš darbojas. Daļu ar šķaiditaju janotira lai turpinatu apstradi.
limon
Ziņojumi: 26
Pievienojies: 18 Jan 2017, 23:24
Lācis rakstīja:
12 Apr 2019, 21:41
limon rakstīja:
12 Apr 2019, 21:05
Smilšustrūklu vai sodas strūklu... pščh pščh un gatavs. Attīrītās vietas plāni pārpūš skābo grunti no baloniņa, kad kad apžūst, tad gruntē. Pēc tam saslīpē vai aizsmērē poras ciet ar stiklašķiedras špakteli, noslīpē vēl uzgruntē, saslīpē un krāso.
Bet ja rūsiņa ir tikai nedaudz un iebraucot ar strūklu - maza rūsiņa pārvēšas caurumā :gigigi:

Ja visu izdara pareizi tad pat ilgākais ir bijis 4 gadi, kad sāk atkal līst ārā, bet parasti efekts saglabājas 2-3 gadus. Ar drāšu birstēm vai 3m violeto ripu, tad tas laiks ir vēl mazāks..
Ja mazs rusas burbulis un izslipejot pazud labāk lietot epoxidgrunti. Bet tikai tada gadijuma ja tiešam labs metals. Uz rūsas pleķiem ir labi rusas konservetaji kas nedaudz aptur taču jāskatās kā kurš darbojas. Daļu ar šķaiditaju janotira lai turpinatu apstradi.
Epoksīda grunts vislabāk uz nerūsējuša metāla. Kur bijusi rūsa, tur tikai skābā grunts(iemesls ir elektroķīmisks, nemāku[nevēlos] gari skaidrot.
Skābā grunts nodrošina līdzīgu efektu kā rūsas pārveidotāji, atšķiras tikai forma.
elvis7
Ziņojumi: 47
Pievienojies: 02 Aug 2018, 18:53
Braucu ar: e36
Atrašanās vieta: Rīga
No ķīmijām šis ras ir , izmantoju wurth tikai.
Saksu tad sodien rusas apkarosanu, daudz nav, bet nedaudz zem durvim sez.
Profila bilde
ikey07
Ziņojumi: 3687
Pievienojies: 26 Mar 2013, 14:44
Braucu ar: '99 Cabrio
Atrašanās vieta: Mārupe
Contact:
Reputācija: 7
 
Kāds krāsotājs var padalīties ar ideju kapēc primers un krāsa reaģē uz iepriekš krāsoto, jaunais primers un krāsa no tās pašas firmas un "lējuma" kā vecā krāsa.

Vajadzēja pārpūst mazu gabalu, bet tajās vietās kur satiekas jaunā un vecā krāsa, uzmetās burbulīši. :gigigi:
cipruss18
Ziņojumi: 10512
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio
Reputācija: 1
 
Ari tā ir bijis
ar kompatu pa brugji
220volt
Ziņojumi: 113
Pievienojies: 07 Feb 2016, 16:43
Braucu ar: austin gelb 325
Reputācija: 4
 
ikey07 rakstīja:
18 Apr 2019, 18:47
Kāds krāsotājs var padalīties ar ideju kapēc primers un krāsa reaģē uz iepriekš krāsoto, jaunais primers un krāsa no tās pašas firmas un "lējuma" kā vecā krāsa.

Vajadzēja pārpūst mazu gabalu, bet tajās vietās kur satiekas jaunā un vecā krāsa, uzmetās burbulīši. :gigigi:
Tad noteikti apakšējā kārta nav kārtīgi nožuvusi , pat ja ir gadu atpakaļ krāsots (iespējams kaut kas nepareizi sajaukts vai nedaliets- piemēram cietinātājs) .Vēl parasti vienkomponenta gruntis un krāsas (arī baloniņi) visbiežāk taisa šādus sūdus, klājot virsū normālu materiālu un uz plastmasas detaļām vispār ir baigi jauzmanās jo tur parasti ir lielākais ieberziens . Vai Tu 100% zini ka apakšā viss ir ok ? Nav jau tā ka pirksti līp klāt , tā it kā viss ir kārtībā bet rauj augšā.
Pamēģini veco krāsu slīpēt ar pēc iespējas smalkāku slīppapīru 240-320 sauso, lai mazāk sajātu veco krāsas kārtu , ja nu tas nepaļīdz tad ir tāds primers līme -grunts (pārsvara izmanto lai krāsotu uz nematēta pa glanci) viņa ir mazāk ķīmiski aktīva var plāni uzklāt to.
Bet tā neredzot uz dullo diagnozi noteikt pagrūti
Ja gribi lētāk,labāk un ātrāk -dari pats!
Profila bilde
ikey07
Ziņojumi: 3687
Pievienojies: 26 Mar 2013, 14:44
Braucu ar: '99 Cabrio
Atrašanās vieta: Mārupe
Contact:
Reputācija: 7
 
Laikam viss drīzāk arī ir flakona primers pie vainas, jo pārējais tika pūsts ar pistoli, tik dīvaini ka viņš reaģēja pats ar sevi.

Jo detaļa bija līdz dzelzim attīrīta un nopūsta ar primeri, tādu pašu primeri ko šodien lietoju.
220volt
Ziņojumi: 113
Pievienojies: 07 Feb 2016, 16:43
Braucu ar: austin gelb 325
Reputācija: 4
 
ja tiasi priekš sevis tad visus flakonus/baloniņus aizmirsti - izmesta nauda + galvas sāpes. Kā arī kvalitātes ziņā sūdi. Jā ir dārgais gals baloniem ( izmantoju PPG ) bet tur arī cena ir cita , un pūšu tos pirms pašas krāsošanas ja kaut kur ir izslīpēts līdz bleķim.
Ja gribi lētāk,labāk un ātrāk -dari pats!
Profila bilde
ikey07
Ziņojumi: 3687
Pievienojies: 26 Mar 2013, 14:44
Braucu ar: '99 Cabrio
Atrašanās vieta: Mārupe
Contact:
Reputācija: 7
 
Man priekš šīkiem darbiem slinkus darbināt kompresoru un jaukt krāsu :lol:
Atbildēt