Lapa 4 no 5

Re: E36 - atvieglināšana

Atbilde saņemta: 10 Mai 2017, 23:09
no kars
Tu savējo nosvēri?
Btw man 89db salonā pie ~100km/h, nav tik traki :lol:

Re: E36 - atvieglināšana

Atbilde saņemta: 10 Mai 2017, 23:16
no riebeklis
kars rakstīja:Tu savējo nosvēri?
Btw man 89db salonā pie ~100km/h, nav tik traki :lol:
Bus braucama, pirmais ko izdarishu aizbraucot uz darbu. Bilde bus instragram.

Re: E36 - atvieglināšana

Atbilde saņemta: 17 Mai 2017, 19:24
no kars

Re: E36 - atvieglināšana

Atbilde saņemta: 08 Jūl 2017, 22:37
no kars
Šito melno dranķi nevajag aizmirst

Klīrensa izmaiņas ir problēma, 2x jau dabūju pāregulēt coilus

Re: E36 - atvieglināšana

Atbilde saņemta: 29 Mar 2018, 03:28
no kars


S šasija vs E36

We brought a bunch of our cars together before Round 1 to weigh them, Dyno them, and measure angle

S14 - LS3 = 2565 lbs / 1163kg
E36 - R6 turbo = 2670 lbs / 1211kg

Tikai 48kg atšķirība, var salīdzināt kā Vācieši nopako mašīnas un kā Japāņi (skaņas izolācija, n shit u.c)

*Salīdzinājuma S13 ar SR20DET bija ču smagāks par S14 ar LS3 6,2l V8 :lol:

Re: E36 - atvieglināšana

Atbilde saņemta: 06 Mai 2018, 16:44
no Kristaps9911
Interesants topiks https://www.bimmerforums.com/forum/show ... rier/page2
Swiss cheese'd bumper beam (this is an early one made from alu vs. the later steel one)
Attēls
Attēls

Re: E36 - atvieglināšana

Atbilde saņemta: 06 Mai 2018, 22:19
no RENIO
laba ideja par caurumiem! :supeer:

Re: E36 - atvieglināšana

Atbilde saņemta: 06 Mai 2018, 23:16
no ikey07
Runājot par atvieglināšanu :hahaha:
Attēls

Re: E36 - atvieglināšana

Atbilde saņemta: 06 Mai 2018, 23:19
no kars
Es pēc TA raušu nost paneli, nagi niez zināt kas tur darās aiz viņa un ko tur var izravēt

Re: E36 - atvieglināšana

Atbilde saņemta: 06 Mai 2018, 23:22
no ValtersZ
Izolācija un vadu savienojumu kastes.

Re: E36 - atvieglināšana

Atbilde saņemta: 06 Mai 2018, 23:23
no Nixon
Skaņas izolācija un pāris lieku vadu, kā arī, ABS kompis :hahaha:

Re: E36 - atvieglināšana

Atbilde saņemta: 07 Mai 2018, 08:32
no A bit
mja, tikai pie mazākā sitiena priekša salocīsies kā...siers :hahaha:
jau stock alumīnija balka ir diezgan mīksta, bet ar to visu ir paglābusi man mašīnas lampas utt, ar tādu sietu attiecīgie sitieni apstātos pie līka kapota, izsistiem lukturiem utt :rolleyes:

un durvīs arī caurumi izskatās ar valcētām kantēm nevis tupa ar balerīnu noiets :D

Re: E36 - atvieglināšana

Atbilde saņemta: 07 Jan 2019, 16:54
no kars
e36 328
Attēls
ValtersZ rakstīja: 06 Mai 2018, 23:22 Izolācija un vadu savienojumu kastes.
Skaņas izolāciju izravēju, diezgan daudz viņa tur ir aiz paneļa
Slēpts saturs: Parādīt
Ir plāns pārnest sēdpozīciju kādi ~2cm uz aizmuguri, gan dēļ izsvarojuma gan dēļ tā ka gribās sēdēt vēl zemāk, bet pašreizējā pozīcijā benķa zemākā daļa atdurās tajā pacēlumā pie kā skrūvējās krēsla stiprinājumi.
Slēpts saturs: Parādīt
Problēma ir tāda ka pabīdot benķi par 2cm uz aizm. stūre/ātrumkoķis/pedāļi jāpabīda arī attiecīgi par ~2cm un stūres lenķis jāizmaina, bet tas vis ir risināms.

Re: E36 - atvieglināšana

Atbilde saņemta: 07 Jan 2019, 23:02
no ValtersZ
A kā pret pedāļiem sanāk ja aizbīdi sēdpozīciju ?
Taka guļus vairāk ? F1 style ?

Re: E36 - atvieglināšana

Atbilde saņemta: 07 Jan 2019, 23:05
no kars
Jā kkas uz to pusi :D

Re: E36 - atvieglināšana

Atbilde saņemta: 30 Jan 2019, 01:48
no kars
ikey07 rakstīja: 06 Mai 2018, 23:16 Runājot par atvieglināšanu :hahaha:
Attēls
btw nosvēru kupejas pfl aka bezairbag paneli, pliku bez bardačoka, ar izņemtām gaisa lūkām kas iet uz salonu = 4.5kg
šis ir labs risinājums, vienīgi pirms TA būs jāveltī dažas minūtes vairāk :D
Attēls

Re: E36 - atvieglināšana

Atbilde saņemta: 30 Jan 2019, 09:19
no TomSkarsts
kars rakstīja: 30 Jan 2019, 01:48
btw nosvēru kupejas pfl aka bezairbag paneli, pliku bez bardačoka, ar izņemtām gaisa lūkām kas iet uz salonu = 4.5kg
šis ir labs risinājums, vienīgi pirms TA būs jāveltī dažas minūtes vairāk :D
Kā tu domā pa lietu un/vai aukstāku laiku pabraukt bez gaisa lūkām kaut tikai trasē?

Re: E36 - atvieglināšana

Atbilde saņemta: 30 Jan 2019, 15:29
no kars
Ja esi viens salonā tad nav problēmu, ja viens no priekšējiem logiem ir pavērts. Bez pečkas var braukt līdz +5, kad ir aukstāks tad gan vairs nav komfortabli, pārbaudīts :hahaha: tā kā pa ziemu nebraucu tad man der. Transmisijas tunelis ir tava pečka, kad vis salons izravēts, no turienes nāk lielākais siltums.

Re: E36 - atvieglināšana

Atbilde saņemta: 30 Jan 2019, 15:36
no cipruss18
Lietaina laika vari cert logu cik gribi,aizraus priekšējo ciet.
Cilveka siltums ar arejo gaisu rada parak lielu kondensatu,lai transmisijas tunels sasilditu visu salonu un atrautu logus

Re: E36 - atvieglināšana

Atbilde saņemta: 30 Jan 2019, 15:44
no kars
Es varbūt mazāk izdalu siltumu :lol: visu pagājušo vasaru nobraukāju bez pečkas + vēl bez logu slotiņām - nulle problēmu