E46 dzineju problemas.

Profila bilde
bestbmw
Ziņojumi: 1977
Pievienojies: 21 Apr 2013, 17:24
Braucu ar: Komatu
Atrašanās vieta: Jelgava,Norway
Reputācija: 1
 
Kads var kko pastastiit par shadu kludu? Esmu iegadajies jaunu deveju bet veel nesmu uzlicis. Kkur forumos lasiju ka biezi tas pat nesot devejs bet cita lieta vainiga.
Pielikumi
20181104_173214.jpg
20181104_173214.jpg (103.91 KiB) Skatīts 231 reizes
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 1788
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: Sudraba IS
Atrašanās vieta: Lielvārde
Reputācija: 3
 
Jaunu chinu vai OEM? Uzliec OEM kaut lietotu un brauc laimīgs
Attēls
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
bestbmw
Ziņojumi: 1977
Pievienojies: 21 Apr 2013, 17:24
Braucu ar: Komatu
Atrašanās vieta: Jelgava,Norway
Reputācija: 1
 
Es testam chainu panjemu. Uk lietotu dabut nereali visi kosmosu prasa.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
ivov90
Ziņojumi: 82
Pievienojies: 17 Jūl 2016, 20:49
e46 2.0d 110kw motoram no izplūdes puses aizmugurējā daļā ir tāda dīvaina skaņa(tāda metāliska, kā vw 1.6td). kad pabraukā tad paliek klusāka, citreiz vispār pazūd, kad pasidinās tad citreiz tā skaņa parādās skaļāka un citreiz atkal pazūd. Nevaru saprast kas tā par skaņu. Dubūltmassu spararats? Kaut kas ar izpūtēju? Izplūdes kolektoru, blīvēm?
Profila bilde
robertsq
Ziņojumi: 71
Pievienojies: 29 Mai 2016, 18:48
Atrašanās vieta: valmiera
Pēc kolektora noņemšanas, kartera ventilācijas maiņas, m54b25 dzinējam ar gāzi 10-30 sekundes pēc iedarbināšanas atslēdzās viens cilindrs, pārsvarā otrais.
Tātad iedarbinu auto, viss jauki, viss iet, rūc smuki, sprauslas vienādi smidzina, pēc laika atsakās viens cilindrs, sprausla vairs nestrādā, motors vibrē un kratās nedaudz, kur meklēt vainu? kādi varianti, ko apskatīt?
Profila bilde
Lācis
Ziņojumi: 1759
Pievienojies: 31 Jūl 2013, 07:16
Braucu ar: m54b25
Atrašanās vieta: Limbaži, Rīga
Contact:
Reputācija: 5
 
robertsq rakstīja:
13 Feb 2019, 11:43
Pēc kolektora noņemšanas, kartera ventilācijas maiņas, m54b25 dzinējam ar gāzi 10-30 sekundes pēc iedarbināšanas atslēdzās viens cilindrs, pārsvarā otrais.
Tātad iedarbinu auto, viss jauki, viss iet, rūc smuki, sprauslas vienādi smidzina, pēc laika atsakās viens cilindrs, sprausla vairs nestrādā, motors vibrē un kratās nedaudz, kur meklēt vainu? kādi varianti, ko apskatīt?
Gan uz gāzi gan uz benzina?
Respektivi ja uz gazi vai benzinu iet bet ortu neiet tad mekle vainu degvielas sistema. Ja uz abiem raustaas tad spoles, tulpites,svece vai gaisu piesūc. Bet izklausas kad problema paradas iespedzoties gāzei taka meklē tur vainu.
Pēdējais labojis Lācis - 13 Feb 2019, 13:33, kopā labots 1 reizi.
Profila bilde
robertsq
Ziņojumi: 71
Pievienojies: 29 Mai 2016, 18:48
Atrašanās vieta: valmiera
Lācis rakstīja:
13 Feb 2019, 13:25
robertsq rakstīja:
13 Feb 2019, 11:43
Pēc kolektora noņemšanas, kartera ventilācijas maiņas, m54b25 dzinējam ar gāzi 10-30 sekundes pēc iedarbināšanas atslēdzās viens cilindrs, pārsvarā otrais.
Tātad iedarbinu auto, viss jauki, viss iet, rūc smuki, sprauslas vienādi smidzina, pēc laika atsakās viens cilindrs, sprausla vairs nestrādā, motors vibrē un kratās nedaudz, kur meklēt vainu? kādi varianti, ko apskatīt?
Gan uz gāzi gan uz benzina?
Jā, neiet viens pods ne uz gāzi, ne benzīna, sprauslas savā starpā saistītas. Noslāpē, iedarbina un atkal iet kādu laiku, gan uz gāzes gan benzīna, tad atkal izrubās 1 pods
Profila bilde
Lācis
Ziņojumi: 1759
Pievienojies: 31 Jūl 2013, 07:16
Braucu ar: m54b25
Atrašanās vieta: Limbaži, Rīga
Contact:
Reputācija: 5
 
robertsq rakstīja:
13 Feb 2019, 13:32
Lācis rakstīja:
13 Feb 2019, 13:25
robertsq rakstīja:
13 Feb 2019, 11:43
Pēc kolektora noņemšanas, kartera ventilācijas maiņas, m54b25 dzinējam ar gāzi 10-30 sekundes pēc iedarbināšanas atslēdzās viens cilindrs, pārsvarā otrais.
Tātad iedarbinu auto, viss jauki, viss iet, rūc smuki, sprauslas vienādi smidzina, pēc laika atsakās viens cilindrs, sprausla vairs nestrādā, motors vibrē un kratās nedaudz, kur meklēt vainu? kādi varianti, ko apskatīt?
Gan uz gāzi gan uz benzina?
Jā, neiet viens pods ne uz gāzi, ne benzīna, sprauslas savā starpā saistītas. Noslāpē, iedarbina un atkal iet kādu laiku, gan uz gāzes gan benzīna, tad atkal izrubās 1 pods
Spoles un tulpites pamaini vietam.
Profila bilde
robertsq
Ziņojumi: 71
Pievienojies: 29 Mai 2016, 18:48
Atrašanās vieta: valmiera
Lācis rakstīja:
13 Feb 2019, 13:33
robertsq rakstīja:
13 Feb 2019, 13:32
Lācis rakstīja:
13 Feb 2019, 13:25


Gan uz gāzi gan uz benzina?
Jā, neiet viens pods ne uz gāzi, ne benzīna, sprauslas savā starpā saistītas. Noslāpē, iedarbina un atkal iet kādu laiku, gan uz gāzes gan benzīna, tad atkal izrubās 1 pods
Spoles un tulpites pamaini vietam.
Tātad spoles pamainīju vietām, nekādas izmaiņas, samainīju sveces, tās tāpat bija jāmaina - izmaiņu nav, samainīju sprauslas ar vietām, 1. ar 2. cilindra sprauslas, 2. Cilindrs aizgāja, bet tagad neiet 5. cilindrs, kas varētu būt slikti? Kontakts vienkārši nav benzīna sprauslām? Bet ja nav kontakts, tad kāpēc sākumā viss smuki rūc, bet pēc laika atslēdzās?
Atbildēt