E46 dzineju problemas.

Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1744
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Ganību dambis.
Reputācija: 8
 

13 Jūl 2020, 10:44

Visticamāk ar EWS saistīta problēma.
M52(MS41), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54) regulēšana, Ews delete, etc, M52 & M52TU & M54 swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
Odze
Ziņojumi: 237
Pievienojies: 25 Jūn 2012, 10:45
Braucu ar: e36 compact
Reputācija: 3
 

13 Jūl 2020, 21:59

Drīzāk jau masas vads nopuvis vai nav pielikts pie labās puses dzinėja stiprinājuma :hahaha:
Profila bilde
Re5tepa
Ziņojumi: 64
Pievienojies: 03 Jūn 2015, 19:46
Braucu ar: e30/e36/e46/e91/e60
Atrašanās vieta: Liepāja

14 Jūl 2020, 00:01

Es lieku uz aizdedzes atslēgas kontaktu grupu
Profila bilde
Hella23
Ziņojumi: 12
Pievienojies: 19 Aug 2019, 17:55
Braucu ar: 320ci

16 Jūl 2020, 00:24

starteris atņirdzās :hahaha:
Profila bilde
girty1232
Ziņojumi: 11
Pievienojies: 02 Dec 2016, 15:21
Braucu ar: 2.8 E46 Drift
Atrašanās vieta: Dobele

18 Jūl 2020, 23:36

Problēma ar 98.gada M43B19 dzinēju. Problēma ir gan siltam gan aukstam dzinējam. Strauji nospiežot gāzes pedāli līdz apm. 50% dzinējs 1000-2000 rpm robežā takā aizrijās. Parādās dobja skaņa, jauda nav, paturot pedāli kādu brīdi viss aiziet. Ja pedāli vairākkārt piespiež un atlaiž problēma ir visu laiku un brīžiem var dabūt, ka pat izšauj pa nepareizo galu. Braucot satiksmē un pie lielākiem apgriezieniem problēma nav.
Sākotnēji likās sveces, tās nomainīju, nelīdzēja.
Ir lasīts daudz, varianti ir vairāki, sākot ar filtriem, beidzot ar sadalenes sensoru un droseles stāvokļa devēju.
CEL nedeg.

Varbūt ir kādas idejas, kurā virzienā doties? Īsti negribās visu pēc kārtas mainīt.
Profila bilde
RENIO
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 11570
Pievienojies: 15 Mar 2011, 17:30
Braucu ar: 2 BMW
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 20
 

29 Jūl 2020, 17:11

Pie kompja neesi pieslēdzis, paskatījies kas un kā?
Profila bilde
girty1232
Ziņojumi: 11
Pievienojies: 02 Dec 2016, 15:21
Braucu ar: 2.8 E46 Drift
Atrašanās vieta: Dobele

03 Aug 2020, 10:47

girty1232 rakstīja: 18 Jūl 2020, 23:36 Problēma ar 98.gada M43B19 dzinēju. Problēma ir gan siltam gan aukstam dzinējam. Strauji nospiežot gāzes pedāli līdz apm. 50% dzinējs 1000-2000 rpm robežā takā aizrijās. Parādās dobja skaņa, jauda nav, paturot pedāli kādu brīdi viss aiziet. Ja pedāli vairākkārt piespiež un atlaiž problēma ir visu laiku un brīžiem var dabūt, ka pat izšauj pa nepareizo galu. Braucot satiksmē un pie lielākiem apgriezieniem problēma nav.
Sākotnēji likās sveces, tās nomainīju, nelīdzēja.
Ir lasīts daudz, varianti ir vairāki, sākot ar filtriem, beidzot ar sadalenes sensoru un droseles stāvokļa devēju.
CEL nedeg.

Varbūt ir kādas idejas, kurā virzienā doties? Īsti negribās visu pēc kārtas mainīt.
Problēma atrisināta. Pie vainas bija Gaisa Masas mērītājs. Uz to pavedināja tas, ka atvienojot štekeri, problēma pazuda. Nopirku jaunu, samainīju, problēma pazuda. :)
sky
Ziņojumi: 83
Pievienojies: 22 Nov 2018, 20:08

26 Aug 2020, 12:56

Sveiki. E46 320d 100kw. Uzsilstot dzinējam noslāpst, lejot aukstu ūdeni uz degvielas sūkņa neslāpst, kompis ari kkādu kļūdu par sūkni vai tā smadzenēm bija izmetis.
Jautājums vai tie sūkņi restaurējas, ja restaurejas, tad kur un apmēram ko tas maksā?
Liekot lietotu sūkni var likt no jebkura 100kw dzinēja vai jāskatās kautkādi kodi?
Martinsss
Ziņojumi: 8
Pievienojies: 02 Nov 2014, 18:43
Braucu ar: e36

18 Nov 2020, 00:11

Varbūt kādam ir risinājums - vajadzēja metināt izpūtēju, noņēmu klemmi, pieliekot atpakaļ vairs neiet spidometrs, un apgriezieni iet tikai līdz 5.5rpm, un mistiski bet elektriskais ventilators kas bij uz slēdzi ar neiet 😅
E46 m54b25
Profila bilde
raivoraivo
Ziņojumi: 55
Pievienojies: 08 Nov 2017, 12:08
Braucu ar: e91, e36

27 Mar 2021, 13:29

Čau viesiem!

Ir e46 ar M47D20, 110 kw versija ar automātu(motoram dzenis)

Ta kā tie dzinēji visi ir pa lielam nokauti un normāli tirgū maksā stabili vairāk kā 2.5 vai 3.0, tad doma ir ielikt tieši m57.

Kāds ir tam gājis cauri?

M57 klat pie m47 kārbas plug and play?

Mašīna ir daily takā par slodzēm baigi neuztraucas.

m57d30, kā vienu no opcijām izskatam.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

27 Mar 2021, 13:52

4cl dīzeļa kārba uz 6cl dīzeļa neder.
Profila bilde
raivoraivo
Ziņojumi: 55
Pievienojies: 08 Nov 2017, 12:08
Braucu ar: e91, e36

27 Mar 2021, 13:56

-AF- rakstīja: 27 Mar 2021, 13:52 4cl dīzeļa kārba uz 6cl dīzeļa neder.
:super:
andrix
Ziņojumi: 78
Pievienojies: 24 Jūn 2013, 22:47
Braucu ar: e46

29 Mar 2021, 16:26

Sveiki, m52tub28, no rītiem ilgi lec, kad uzsilst sāk peldēt apgriezieni un temperatūras rādījumi krīt uz leju, stāv uz 90 grādiem, kā nokritās tā arī apgriezieni sāk lēkāt. Braucot ieliekot neitrālajā dzinējs mēdz noslāpt/
temperatūras sensors, vai termostats? :doh:
Kas vēl varētu būt pie vains? :rolleyes:
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 

29 Mar 2021, 22:14

andrix rakstīja: 29 Mar 2021, 16:26 Sveiki, m52tub28, no rītiem ilgi lec, kad uzsilst sāk peldēt apgriezieni un temperatūras rādījumi krīt uz leju, stāv uz 90 grādiem, kā nokritās tā arī apgriezieni sāk lēkāt. Braucot ieliekot neitrālajā dzinējs mēdz noslāpt/
temperatūras sensors, vai termostats? :doh:
Kas vēl varētu būt pie vains? :rolleyes:
Kā jau visiem veciem BMW, 100% kaut kur piesūc gaisu. Vakuuma trubas, blīves, DISA vārsts utt.
+ jāliek pie kompja kas ar visiem dačikiem - maf, zondes, kloķene/sadalene utt.

termostatam te sakara nekāda.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
andrix
Ziņojumi: 78
Pievienojies: 24 Jūn 2013, 22:47
Braucu ar: e46

29 Mar 2021, 23:25

TomSkarsts rakstīja: 29 Mar 2021, 22:14 Kā jau visiem veciem BMW, 100% kaut kur piesūc gaisu. Vakuuma trubas, blīves, DISA vārsts utt.
+ jāliek pie kompja kas ar visiem dačikiem - maf, zondes, kloķene/sadalene utt.

termostatam te sakara nekāda.
Bet vai tad dēļ kloķenes/sadalenes un zondēm peldētu dzinēja temperatūra?
:rolleyes:
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 

30 Mar 2021, 10:37

andrix rakstīja: 29 Mar 2021, 23:25
TomSkarsts rakstīja: 29 Mar 2021, 22:14 Kā jau visiem veciem BMW, 100% kaut kur piesūc gaisu. Vakuuma trubas, blīves, DISA vārsts utt.
+ jāliek pie kompja kas ar visiem dačikiem - maf, zondes, kloķene/sadalene utt.

termostatam te sakara nekāda.
Bet vai tad dēļ kloķenes/sadalenes un zondēm peldētu dzinēja temperatūra?
:rolleyes:
palaidu garām par temperatūras peldēšanu. izlasīju, ka pie temp izmaiņām motors strādā dažādi. my bad.

attiecībā uz temperatūru - sāc ar termostatu, bet nu par skādi nenāktu ūdenssūkni nomainīt pie reizes, bet nu ja nekas nekarst un plūsma ir tad sūknis ganjau fine. + kārtīgi un pareizi atgaisot.
Tas gan neietekmēs tavas raustīšanās problēmas. Dzinējam nav jāraustās ne aukstam ne siltam.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
Jānis
Ziņojumi: 316
Pievienojies: 12 Mar 2011, 18:31
Braucu ar: e36, e46, e53, e87
Atrašanās vieta: Cēsu r.
Reputācija: 3
 

24 Okt 2021, 09:56

Jāmaina kloķvārpstas demferis uz E46 110kw dīzeļa, kādu ražotāja labāk būtu izvēlēties, varbūt kādam ir kāda pieredze?
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

29 Okt 2021, 07:35

Jānis rakstīja: 24 Okt 2021, 09:56 Jāmaina kloķvārpstas demferis uz E46 110kw dīzeļa, kādu ražotāja labāk būtu izvēlēties, varbūt kādam ir kāda pieredze?
Tikai corteco
Profila bilde
Jānis
Ziņojumi: 316
Pievienojies: 12 Mar 2011, 18:31
Braucu ar: e36, e46, e53, e87
Atrašanās vieta: Cēsu r.
Reputācija: 3
 

30 Okt 2021, 05:23

-AF- rakstīja: 29 Okt 2021, 07:35
Jānis rakstīja: 24 Okt 2021, 09:56 Jāmaina kloķvārpstas demferis uz E46 110kw dīzeļa, kādu ražotāja labāk būtu izvēlēties, varbūt kādam ir kāda pieredze?
Tikai corteco
Paldies
Columbus
Ziņojumi: 5
Pievienojies: 29 Apr 2013, 14:37

08 Jūn 2023, 08:32

Sveiki,
Problēma sekojoša - M54B22.
Tukšgaitā mēdza iemirgoties sarkanā eļļas lampiņa. Atradu AF ieteikumu senākā topikā, ieliet 5W50 eļļu. Samainīju eļļu, gumijas gredzenus un filtru. Eļļas lampiņu iedegoties var redzēt tikai tad, ja laiž vaļā sajūgu un apgriezieni nokrītas zem 500.
Tā kā auto tikko iepirkts, nav ne jausmas par dzinēja stāvokli, nobraukumu utt.
Mehāniski mērīju eļļas spiedienu, tukšgaitā izskatās, ka ir pat zem 0,5bar, uzdodot kaut nedaudz apgriezienus, spiediens ceļas, pie 3000rpm ir ap 3,5bar. Lasīju ārzemju forumā, ka pie līdzīgas problēmas ieteica pacelt tukšgaitas apgriezienus. Bet vai tas ir risinājums pie zema spiediena tukšgaitā?

Kur meklēt problēmu? Eļļas sūknis iet uz beigām?