DPF

Profila bilde
erda
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 6611
Pievienojies: 27 Feb 2011, 20:15
Braucu ar: 325i
Reputācija: 10
 
DPF

Atbildēt 30 Nov 2017, 22:32

DPF ir filtrs automašīnas izpūtējā. Tas ir radīts dīzeļa atgāzu dūmainības samazināšanai. Filtrs savāc kvēpus, reģenerācijas procesā tos sadedzina, bet pāri paliek pelni.
http://www.remap.lv/lv/kvalitativa-dpf- ... n-remonts/

Jūsu pieredze, izgriezt un piečipot?!
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 2839
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Contact:
Reputācija: 43
 

Atbildēt 30 Nov 2017, 22:47

Ja vēlme iegūt max jaudu un mazāk noslogot dzinēju tad noteikti jātiek vałā no šī korka, līdzīgi ir kā braucot ar velosipēdu tu gribi noraut zobu, logiski ka pacełot dirsu no beńka to var izdarīt bez sarkanas sejas piepūles, automobīła gadījumā beńkis ir dpf un turbīna ir tava dirsa.
Pēdējais labojis -AF- - 30 Nov 2017, 23:10, kopā labots 1 reizi.
Profila bilde
Kaskadieris
Ziņojumi: 196
Pievienojies: 20 Mai 2012, 19:27
Braucu ar: 318is
Atrašanās vieta: Norway

Atbildēt 30 Nov 2017, 22:55

Nekas īpašs, galvenais neizgriezt PDF pirms piečipošanas, jo ECU var salasīt neizdzēšamas kļūdas kas var nedaudz sarežģīt darbu ar kompi. Ja ECU jau paspējis noķert kļūdas, tad iespējams būs vajadzīgs uztaisīt reģenerāciju PDF filtram un tikai tad var piečipot.
Tā gan ir mana pieredze ar franču atejām, bet princips jau tas pats.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 2839
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Contact:
Reputācija: 43
 

Atbildēt 30 Nov 2017, 23:08

Kuram tu tādu brīnumu esi redzējis?
Nevis pdf bet DPF ;)
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 2839
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Contact:
Reputācija: 43
 

Atbildēt 30 Nov 2017, 23:14

Kaskadieris rakstīja:
30 Nov 2017, 22:55
Nekas īpašs, galvenais neizgriezt PDF pirms piečipošanas, jo ECU var salasīt neizdzēšamas kļūdas kas var nedaudz sarežģīt darbu ar kompi. Ja ECU jau paspējis noķert kļūdas, tad iespējams būs vajadzīgs uztaisīt reģenerāciju PDF filtram un tikai tad var piečipot.
Tā gan ir mana pieredze ar franču atejām, bet princips jau tas pats.
Nejauc franču atejas ar BMW
Un bmw tevis aprakstītās problēmas nav un nav paredzēta.

P.s man peugot tepee 2012.g arī nekādu tādu tevis nosaukto problēmu nav. Pat vienkāršāk, es vnk izńemu DPF un intereses pēc neizprogrammēju, ecu tikai rāda klūdu par pretspiediena trūkumu , bet avārijas režīma nav un regenerācija arī neslēdzas.
EDC17 ja kas.
Profila bilde
erda
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 6611
Pievienojies: 27 Feb 2011, 20:15
Braucu ar: 325i
Reputācija: 10
 

Atbildēt 01 Dec 2017, 07:15

-AF- rakstīja:
30 Nov 2017, 22:47
Ja vēlme iegūt max jaudu un mazāk noslogot dzinēju tad noteikti jātiek vałā no šī korka, līdzīgi ir kā braucot ar velosipēdu tu gribi noraut zobu, logiski ka pacełot dirsu no beńka to var izdarīt bez sarkanas sejas piepūles, automobīła gadījumā beńkis ir dpf un turbīna ir tava dirsa.
TA izmešu rādijums nemainās?!
Profila bilde
include
Ziņojumi: 50
Pievienojies: 07 Aug 2014, 17:19
Atrašanās vieta: Rīga, Mežciems
Reputācija: 1
 

Atbildēt 01 Dec 2017, 09:17

-AF- rakstīja:
30 Nov 2017, 22:47
Ja vēlme iegūt max jaudu un mazāk noslogot dzinēju tad noteikti jātiek vałā no šī korka, līdzīgi ir kā braucot ar velosipēdu tu gribi noraut zobu, logiski ka pacełot dirsu no beńka to var izdarīt bez sarkanas sejas piepūles, automobīła gadījumā beńkis ir dpf un turbīna ir tava dirsa.
Kāpēc forumā nav ''like'' pogas? :gigigi: Svētīgs ieraksts. :D
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 2839
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Contact:
Reputācija: 43
 

Atbildēt 01 Dec 2017, 09:48

erda rakstīja:
01 Dec 2017, 07:15
-AF- rakstīja:
30 Nov 2017, 22:47
Ja vēlme iegūt max jaudu un mazāk noslogot dzinēju tad noteikti jātiek vałā no šī korka, līdzīgi ir kā braucot ar velosipēdu tu gribi noraut zobu, logiski ka pacełot dirsu no beńka to var izdarīt bez sarkanas sejas piepūles, automobīła gadījumā beńkis ir dpf un turbīna ir tava dirsa.
TA izmešu rādijums nemainās?!
Protams ka mainās, bet tos nevar izmērīt.
Mainās atgāzēs NOx daudzums, bet lai to mērīt ir jāveic laboratorijas tests slodzē, Ziemełeiropā nav tādas laboratorijas, kur nu vēl LV, tuvākā ir vācijā.
Pie mums TA mēra dūmainību, un tas mērijums pats par sevi ir neprecīzs. Tākā ja mīz par TA tad par to nav ko uztraukties ja tev ar dzinēju viss ir ok un auto nav čipojis primāts.

P.s un tur Remap.lv mājaslapā apraksts arī nav pinīgi patiess, daudziem mūzdienīgiem auto dpf ir atjaunojams.

Bet nu tas arī maksā.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 2839
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Contact:
Reputācija: 43
 

Atbildēt 02 Dec 2017, 01:22

include rakstīja:
01 Dec 2017, 09:17
-AF- rakstīja:
30 Nov 2017, 22:47
Ja vēlme iegūt max jaudu un mazāk noslogot dzinēju tad noteikti jātiek vałā no šī korka, līdzīgi ir kā braucot ar velosipēdu tu gribi noraut zobu, logiski ka pacełot dirsu no beńka to var izdarīt bez sarkanas sejas piepūles, automobīła gadījumā beńkis ir dpf un turbīna ir tava dirsa.
Kāpēc forumā nav ''like'' pogas? :gigigi: Svētīgs ieraksts. :D
ir, var atstāt + un komentu
Profila bilde
raudzha
Ziņojumi: 648
Pievienojies: 04 Mai 2014, 14:25
Braucu ar: 2.5TDS
Atrašanās vieta: Saulkrasti

Atbildēt 05 Dec 2017, 18:52

Jautājums par DPF , palienot apakšā zem auto DPF itkā virsū ir , nezinu vai iekšā tajā bundulī kas ir, bet , ja viņš man ir kā nāk oem , tad kvēpi vispār nāktu ārā? Diezgan regulāri izpūtēju gali apkvēp , un kvēpi kā tādi nedaudz izšaujas ārā šad tad. Ne iekš bmw
Castroll rakstīja:nerauj stresu rauj dūrē
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 2839
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Contact:
Reputācija: 43
 

Atbildēt 05 Dec 2017, 19:19

Visdrīzāk nav, vai saurbts.
Atbildēt