E36 automātiskās kārbas maiņa uz manuālo

Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 
Īsti nesapratu jautājumu, bet ECU manuālim un automātam ir vienādi... Automātam pravotkā ir atsevišķs štekeris un kompis tieši kārbai. Ja liek manuāli, tad var to automāta kompi raut vai nu nost, vai arī var atstāt. ;)
Attēls
Profila bilde
Dievz
Ziņojumi: 8
Pievienojies: 16 Dec 2014, 09:50
Nixon rakstīja:Īsti nesapratu jautājumu, bet ECU manuālim un automātam ir vienādi... Automātam pravotkā ir atsevišķs štekeris un kompis tieši kārbai. Ja liek manuāli, tad var to automāta kompi raut vai nu nost, vai arī var atstāt. ;)
Ne, problema tada ka autins ir manuals un tika izravets puteklsucejs un iemests M52B23TU kurs ir no automata. Tatad kompi un visu parejo nemu lidz no vina. Bet pravotka nebija. Saliku ar manuala pravotku (Dabuju m52b23tu manuala). Bet kompis ta gaida ka bus ielikts parkinga vai neitrala. Bet nau man ta stekera kas iet uz autumata karbu, lai varetu vadus savienot. Tapec jautaju kuri pin pie ecu par to atbild.
Profila bilde
zeltinsh
Ziņojumi: 956
Pievienojies: 21 Mar 2012, 21:04
Braucu ar: E36
Reputācija: 3
 
Dievz rakstīja:
Nixon rakstīja:Īsti nesapratu jautājumu, bet ECU manuālim un automātam ir vienādi... Automātam pravotkā ir atsevišķs štekeris un kompis tieši kārbai. Ja liek manuāli, tad var to automāta kompi raut vai nu nost, vai arī var atstāt. ;)
Ne, problema tada ka autins ir manuals un tika izravets puteklsucejs un iemests M52B23TU kurs ir no automata. Tatad kompi un visu parejo nemu lidz no vina. Bet pravotka nebija. Saliku ar manuala pravotku (Dabuju m52b23tu manuala). Bet kompis ta gaida ka bus ielikts parkinga vai neitrala. Bet nau man ta stekera kas iet uz autumata karbu, lai varetu vadus savienot. Tapec jautaju kuri pin pie ecu par to atbild.
Tā nav problēma ar automāta štekera pievienošanu. Manuālu motoru var vienkārši saštepselējot vadus pielais un braukt ar automāta pravotku. Nestrādās tikai atpakaļgaitas lukturi. Lai tie strādātu no apaļā štekera, kurš ir pie drošinātāju kastes, jāaizvelk divi vadi uz ātrumkārbu. 10, un 22. pin. (no apaļā štekera)

TU motori ir ar diviem Vanos un vairāki vadi ir jāpārlodē, nevis automāta dēļ, bet tādēļ, ka šāds motors nebija nācis no rūpnīcas iekš e36 un tur vairs nav Plug and Play.

Palasi kā lietotājs Sancix to izdarīja:
viewtopic.php?f=18&t=1359&start=220

Varbūt būs atsaucīgs un palīdzēs. Lai motors strādātu ar tom paredzēto pilno jaudu, domāju, bez elektriķa palīdzības neiztiksi.
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Kā parliecinājies, ka tiešām problēma, ka kompis neredz, kurā ātrumā?
Profila bilde
Dievz
Ziņojumi: 8
Pievienojies: 16 Dec 2014, 09:50
Piemetot inpu rada nulle kludas. Jautajums vel tads ja motoram un kompim ir bijusi elektoniskais gazes pedalis un uzlikts uz trosi, vai tas var iespaidot pielaisanu? Laikam saucamais ELM
Profila bilde
bestbmw
Ziņojumi: 1984
Pievienojies: 21 Apr 2013, 17:24
Braucu ar: Komatu
Atrašanās vieta: Jelgava,Norway
Reputācija: 1
 
Izlasiju visu bet ta ari neiebraucu. Tatad ir 93 gada kuzavs un motoru svaposhu M50b25 non vanos no automata. Pie karbas ir apals stekeris ne tads ka paaciba ka ir ar to,kas tur jasavieno?
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Motora pravodka ir cits stāsts. Kārbas vadus no kopējās pravodkas vari amlutēt, vai atstāt, neko tas nemainīs. Tavā gadījumā, vajadzēs tikai atpakaļgaitas dačika vadus aizvilkt līdz x20 štekerim.
Profila bilde
bestbmw
Ziņojumi: 1984
Pievienojies: 21 Apr 2013, 17:24
Braucu ar: Komatu
Atrašanās vieta: Jelgava,Norway
Reputācija: 1
 
Milzigs paldies. Biju to jau izlasijis bet nu nesapratu lidz galam!
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
martinszv
Ziņojumi: 8
Pievienojies: 29 Aug 2013, 00:16
Paldies!
Profila bilde
ValtersZ
Ziņojumi: 4697
Pievienojies: 15 Jūn 2011, 12:18
Braucu ar: Skaties pats.
Atrašanās vieta: Oslo
Reputācija: 3
 
Vajag dabūt atpakaļgaitas uguņus.
Ir automāta motora pravotka ar tomāta apaļo štekeri un to mazo divkontaktu štekeri.
Kuri vadi jāvelk ārā uz manuāļa kārbas reversa slēdzi kaŗbā?
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Profila bilde
bestbmw
Ziņojumi: 1984
Pievienojies: 21 Apr 2013, 17:24
Braucu ar: Komatu
Atrašanās vieta: Jelgava,Norway
Reputācija: 1
 
Ja iemacisies lasit atradisi sev interesejosho. Ari sev vilku pec info kas te rakstiits un viss strada.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
ValtersZ rakstīja:Vajag dabūt atpakaļgaitas uguņus.
Ir automāta motora pravotka ar tomāta apaļo štekeri un to mazo divkontaktu štekeri.
Kuri vadi jāvelk ārā uz manuāļa kārbas reversa slēdzi kaŗbā?
No atpakaļ slēdža aizvelc vienu vadu uz aizdedzes plusu, otru uz X20 12. pinu laikam (zils/dzeltens vads).
Profila bilde
GM-747
Ziņojumi: 816
Pievienojies: 01 Nov 2011, 00:43
Braucu ar: E39,E36
Tātad velkot atpakal gaitu automatu vadpiinei Izdarot gandriiz visu ka teikts seit bet pameginasanai izmantots patstaviigs + nevis aizdedzes + atpakalgaitas gaismas neiedegaas
Profila bilde
GM-747
Ziņojumi: 816
Pievienojies: 01 Nov 2011, 00:43
Braucu ar: E39,E36
dogMa rakstīja:
ValtersZ rakstīja:Vajag dabūt atpakaļgaitas uguņus.
Ir automāta motora pravotka ar tomāta apaļo štekeri un to mazo divkontaktu štekeri.
Kuri vadi jāvelk ārā uz manuāļa kārbas reversa slēdzi kaŗbā?
No atpakaļ slēdža aizvelc vienu vadu uz aizdedzes plusu, otru uz X20 12. pinu laikam (zils/dzeltens vads).
Aizvilku bet nestrādā slēdzis iet
Profila bilde
bestbmw
Ziņojumi: 1984
Pievienojies: 21 Apr 2013, 17:24
Braucu ar: Komatu
Atrašanās vieta: Jelgava,Norway
Reputācija: 1
 
pie pasha sledza mainiji vadu pinus vietam?
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Profila bilde
GM-747
Ziņojumi: 816
Pievienojies: 01 Nov 2011, 00:43
Braucu ar: E39,E36
No 12. Pina lielajaa stekerii un +
Profila bilde
bestbmw
Ziņojumi: 1984
Pievienojies: 21 Apr 2013, 17:24
Braucu ar: Komatu
Atrašanās vieta: Jelgava,Norway
Reputācija: 1
 
Pag biku sapisos. Tev auto agrak bija automats vai tag tev motora pravotka ir no automata?
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Profila bilde
GM-747
Ziņojumi: 816
Pievienojies: 01 Nov 2011, 00:43
Braucu ar: E39,E36
Man ir pravodka no automāta masina visu laiku manuālis
Profila bilde
bestbmw
Ziņojumi: 1984
Pievienojies: 21 Apr 2013, 17:24
Braucu ar: Komatu
Atrašanās vieta: Jelgava,Norway
Reputācija: 1
 
Lai tie strādātu no apaļā štekera x20, kurš ir pie drošinātāju kastes, jāaizvelk divi vadi uz ātrumkārbu. 10, un 22. pin. (no apaļā štekera pie kura pievienots motors) nezinu pa kadu 12 pin tu te runa.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Profila bilde
GM-747
Ziņojumi: 816
Pievienojies: 01 Nov 2011, 00:43
Braucu ar: E39,E36
Tas ir tas stekeris pie kurs aiziet uz drosinataj kasti un salonu kuram vienojas klaat motora vadu piine