Dzinēju Maiņas SWAP detaļu saraksts

Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1744
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Ganību dambis.
Reputācija: 8
 
EWS nebūs plug n play, kompotam ar m43b19 ir ews3d, bet m52 ir ews2.
Varianti: pārflašot esošo, lai strādā ews2 mode vai ews delete vai mainīt štekeri un spraust to kas ir.
M52(MS41), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54) regulēšana, Ews delete, etc, M52 & M52TU & M54 swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
thecadet
Ziņojumi: 206
Pievienojies: 16 Apr 2017, 19:41
Braucu ar: 328 compact
Atrašanās vieta: Daugavgriva
Jānis.P rakstīja: 03 Aug 2017, 13:51 EWS nebūs plug n play, kompotam ar m43b19 ir ews3d, bet m52 ir ews2.
Varianti: pārflašot esošo, lai strādā ews2 mode vai ews delete vai mainīt štekeri un spraust to kas ir.
problēma patiesībā nemaz nebija problēma, m52 ews jau bija izprogrammēts ārā, otrs štekeris ar tiem 2 vai 3 piniem vienkārši palika karājoties
deivsaa
Ziņojumi: 40
Pievienojies: 27 Feb 2017, 21:28
Braucu ar: 320
Tātad gribēju noskaidrot, kādas būtu aptuvenās izmaksas motora maiņai no m50b20 uz m51 2.5tds no e38, e38 ir kā donors... :hahaha:
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
Nu rēķini paciņa dienā kamēr liec iekšā, un tad pa 2 tabletēm kārtu reizi pirms mēģini šķilt klāt
https://internetaptieka.lv/lv/nervu-sis ... 0-kapsulas
deivsaa
Ziņojumi: 40
Pievienojies: 27 Feb 2017, 21:28
Braucu ar: 320
Tik traki? Jo pats tas motors ir ideāls 😄
Profila bilde
Grunte
Ziņojumi: 934
Pievienojies: 08 Okt 2014, 22:12
Braucu ar: 320icoupe
Reputācija: 2
 
deivsaa rakstīja: 05 Sep 2017, 17:56 Tik traki? Jo pats tas motors ir ideāls 😄
Visi tā saka :yes:
deivsaa
Ziņojumi: 40
Pievienojies: 27 Feb 2017, 21:28
Braucu ar: 320
Nu par to esmu pārliecināts, jo auto ir paziņas un zinu cik viņš braucis, kas ir bijis un utt, vienkārši uz mana 2.0 vanosa negribās kosmosus piķot par turbo vai vēl sazin ko, tdsam šobrīd 190hp
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
Oho 190hp nihujase, a izdruka ir?
deivsaa
Ziņojumi: 40
Pievienojies: 27 Feb 2017, 21:28
Braucu ar: 320
Tak chiptuning un mašīna jau gadiem pūst uz Vācijas ielām :hahaha:
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
OK, bet kā var zināt ka tur 190hp?
deivsaa
Ziņojumi: 40
Pievienojies: 27 Feb 2017, 21:28
Braucu ar: 320
Nu tie ir radinieka vārdi, gan jau tika mērīts pēc čipošanas un arī motors līdz šim neprasīja nekādus ieguldījumus un kopš 2006.gada brauca bez problēmām mainot eļļas un gāžot dīzeli
Profila bilde
Sancix
Ziņojumi: 1129
Pievienojies: 23 Aug 2012, 09:12
Braucu ar: ti
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 14
 
"DDUM" Pa īstam.
Rolix98
Ziņojumi: 16
Pievienojies: 21 Sep 2014, 22:35
Ja 316 ieswapošu e39 2,0 motoru no automāta, vadība derēs tā pati uz manuālo?
Profila bilde
Edža
Ziņojumi: 342
Pievienojies: 14 Mar 2014, 17:05
Braucu ar: Silber 98'
Reputācija: 2
 
Rolix98 rakstīja: 11 Sep 2017, 23:41 Ja 316 ieswapošu e39 2,0 motoru no automāta, vadība derēs tā pati uz manuālo?
Viņam ir divas vadības. Viena motoram, viena kārbai. Atbilde ir derēs.
Ceru ka tu to motoru nepērc, lai liktu 1.6 vietā.
Profila bilde
maartyd
Ziņojumi: 2354
Pievienojies: 20 Sep 2014, 00:59
Braucu ar: semaku un kabri
Atrašanās vieta: Berģi
Reputācija: 3
 
Edža rakstīja: 12 Sep 2017, 08:49
Rolix98 rakstīja: 11 Sep 2017, 23:41 Ja 316 ieswapošu e39 2,0 motoru no automāta, vadība derēs tā pati uz manuālo?
Viņam ir divas vadības. Viena motoram, viena kārbai. Atbilde ir derēs.
Ceru ka tu to motoru nepērc, lai liktu 1.6 vietā.
Nedaudz jau atšķirību jūt un vismaz 6cyl :D
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv

Moderi un admini - varat nedzēst parakstu. :super:
Profila bilde
Edža
Ziņojumi: 342
Pievienojies: 14 Mar 2014, 17:05
Braucu ar: Silber 98'
Reputācija: 2
 
Doma bij ja viņam stāv viņš pagalmā, tad vēl varētu čakarēties. Bet pirkt un tad urbties cauri, nu nezinu :gigigi:
Profila bilde
Čorkins
Ziņojumi: 87
Pievienojies: 17 Feb 2014, 01:35
Braucu ar: e36 m50b25
Atrašanās vieta: Limbaži un raj
Sveiki.
Griežos ar lūgumu .
Šeit varbūt ir kāds kas ir mainijis dzinēju no m41 un m52 .
Un varētu padalīties ar detaļu sarakstu kas vajadzīgs un kas jāmaina .
Paldies jau iepriekš .
Instagram - @e36_fiksais
janjis313
Ziņojumi: 642
Pievienojies: 08 Mar 2017, 21:45
Reputācija: 3
 
Čorkins rakstīja: 09 Okt 2017, 19:08 Sveiki.
Griežos ar lūgumu .
Šeit varbūt ir kāds kas ir mainijis dzinēju no m41 un m52 .
Un varētu padalīties ar detaļu sarakstu kas vajadzīgs un kas jāmaina .
Paldies jau iepriekš .
Jānis.P rakstīja: 08 Jan 2016, 22:05 M40/42/43/44 (4cil.) -> M50/50tu/52 (6cil.)

Minimums, kas jāmaina:
• Motors ar e36 M5* kronšteiniem + apkari + vadība,
• 6cil. Stabilizatora stienis priekšā,
• 6cil. attiecīgās ātrumkārbas kulise (Getrag vai ZF),
• M5* Izplūdes sistēma pilnā garumā.
• B20/B25/8 Gaisa filtra kaste.


Papildus rekomendēts M5*B20:
• Spararats, sajūgs, kurvis uz attiecīgā motora komplektu - 228mm
• Vismaz neventilējamās disku bremzes aizmugurē, ja šobrīd ir barabāni. (Aizmugurējais plaukts, suports, supporta skava).
• Ventilējamās disku bremzes priekšā, ja šobrīd nav. (Suports, supporta skava)
• B20 gaisa filtra kaste.


Papildus rekomendēts M5*B25/B28:
• Spararats, sajūgs, kurvis uz attiecīgā motora komplektu - 240mm
• ZF ātrumkārba
• Vidējā korpusa reduktors,
• Lielās pusasis
• Lielais radiators
• Ventilējamās disku bremzes priekšā un aizmugurē
• B25/28 gaisa filtra kaste.
• ZF 6 cil. Kardāns (der arī no 2.5 td, tds)
• 6cil. Izplūdes sistēma ar 2 trubām visā garumā. (No 325i, 328i)

M50B20 -> M50B25

Minimums, kas jāmaina:
• Motors
• Ieplūdes kolektors.
Pabraukt gan jau varēs bet nekas jēdzīgs nebūs.

M5*B20 -> M5*B25/28

Minimums, kas jāmaina:
• Motors ar apkari + vadība.

Papildus rekomendēts M5*B25/B28:
• Spararats, sajūgs, kurvis uz attiecīgā motora komplektu - 240mm
• ZF ātrumkārba
• Vidējā korpusa reduktors,
• Lielās pusasis
• Lielais radiators
• Ventilējamās disku bremzes aizmugurē
• B25/28 gaisa filtra kaste.
• ZF 6 cil. Kardāns (der arī no 2.5 td, tds)
• 6cil. Izplūdes sistēma ar 2 trubām visā garumā. (No 325i, 328i)

… >M52tu/M54

Motora kronšteini der arī no e46, bet vel papildus visam kas ir nepieciešams priekš M5*B2* vajadzēs:
• Dzesēšanas sistēmas trubu savienojumi. (2x lielie 2x mazie),
• EWS3 savienošana, (PM man ;) )
• Motora vadu savienošana, pielāgošana (PM man ;) )
• M52TU strādās svienojot X20 VSS ar Motora vadības Speed signal, M54 nepieciešama motora vadības čipošana vai 25pin ABS/ASC bloks priekš speed signal.
• M54:
• M54 nepieciešams M54 degvielas filtrs, jo tajā ir iebūvēts degvielas spiediena regulators,
• Elektriskais gāzes pedālis.
• M54B30 gadījumā vajadzīga E46 M54B30 gaisa kaste.

Dīzelis -> 6cil.

Viss kā iepriekšminētajā 4cil.->6cil. Papildus:
• Gāzes pedālis
• Degvielas sistēma (trubas, degvielas sūknis)

6cil. dīzelim jau ir:
• Priekšā 6cil. stabilizatora stienis,
• ZF 6cil. ātrumkārbas kulise,
• ZF kārdāns.

Papildus rekomendēts:
• Reduktoram attiecību nomainīt uz attiecīgu motoram vai jūsu velmēm.

EWS
Motori bez EWS: m40, m42, m50, m50tu.
Pirmo gadu M43 un M52 var būt arī bez EWS.
Ar EWS: M43, M44, M52
Visvieglāk noteikt vai jūsu auto ir EWS būs paskatoties uz aizdedzes slēdzeni:
• Pic1
Ar EWS
• Pic2
Bez EWS
Attiecīgi no tā varat uzzināt vai jūsu auto ir aprīkots ar EWS.
Tālāk izlasot so – http://e36.lv/forums/viewtopic.php?f=21&t=3195, visam saistībā ar EWS2 vajadzētu tapt skaidram.



Jautājuma zīmes pie lietām kur neesmu īsti drošs. Pamanīju ka esmu daudz izlaidis par m50tu.
pirmā lapa :rolleyes:
BavarianE36
Ziņojumi: 30
Pievienojies: 08 Feb 2014, 19:37
Braucu ar: E36 320i Kupeja
Atrašanās vieta: Valmiera
Sveiki, ir iespēja dabūt donoru un gribu uztaisīt swapu vai mainot no m52b20 uz m50b25, cik esmu izmeklējies pa forumiem un pētijis, tad laikam nekam sarežģītam nevajadzētu būt ? Ir kādam pieredze ar šādu swapu ?
cipruss18
Ziņojumi: 11873
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio
Viss bus 1-1
ar kompatu pa brugji