E36-A bit spōrt

Profila bilde
A bit
Ziņojumi: 446
Pievienojies: 31 Okt 2016, 17:28
Braucu ar: ēTrīmdesmit M20B30
Reputācija: 4
 

29 Apr 2018, 21:58

he9600 rakstīja: 29 Apr 2018, 12:16 problēmas cēloni dzinēja darbībā atradi?
dabūjāt pieslēgties ecu rūcošam?
reāli jau ir tā, ka auto iet, tikai ir šaudīšanās atmetoties :lol:
ar osciloskopu tika pārietas zondes, droseles devējs, masas mērītājs utt, viss srādā, funcionē. viena zonde esot nēēēēdaudz lēnāka par otru.

kkad vēl tika samainītas sveces un visas pīpes spolēm, tās dažas likās aizdomīgas, tīri lai tur tīri papīri, ja nu kas :lol:

nē, bet nav bijis laika tam baigi pieķerties, jo kā jau teicu, brauc itkā labi viss, jāteic gan raustīšanās braucot vienā gāzē reizēm jūtuma joprojām.(kad skatījāmies ar osciloskopu, nebija vada kompim, tāpēc tajā brīdī tas atkrita :D )
M Power or no power..
he9600
Ziņojumi: 2050
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

29 Apr 2018, 22:42

Pavēro vai tā raustīšanās nav izteikta, kad temp ap 40-60C (zilā iedaļa tem gaugē).
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

29 Apr 2018, 23:33

Temperatūru salonā rāda pareizi, un vai ecu redz pareizo temperatūru.
Tas bija no ielikšanas vai parādījās pēcāk?
Profila bilde
A bit
Ziņojumi: 446
Pievienojies: 31 Okt 2016, 17:28
Braucu ar: ēTrīmdesmit M20B30
Reputācija: 4
 

30 Apr 2018, 08:20

he9600 rakstīja: 29 Apr 2018, 22:42 Pavēro vai tā raustīšanās nav izteikta, kad temp ap 40-60C (zilā iedaļa tem gaugē).
Papētīšu.
-AF- rakstīja: 29 Apr 2018, 23:33 Temperatūru salonā rāda pareizi, un vai ecu redz pareizo temperatūru.
Tas bija no ielikšanas vai parādījās pēcāk?
salonā rāda pareizi un caur kompi jau pirmajā reizē skatījāmies, likās atbilstoši realitātei.
M Power or no power..
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

30 Apr 2018, 14:26

Skatoties uz iepludi un filtra novietojumu, rodas jautajums par ieplustosa gaisa temperaturu.
Vismaz pec oe kartem ja IAT iet virs 50*c tad notiek pamatigs retards dzirkstelei. Respektivi tur var jutamu daudzumu ar ponijiem zaudet, zales ir kautvai plastmasas plaksni iemest lai gaiss no radiatora neiet filtraa.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

30 Apr 2018, 16:34

seeingman rakstīja: 30 Apr 2018, 14:26 Skatoties uz iepludi un filtra novietojumu, rodas jautajums par ieplustosa gaisa temperaturu.
Vismaz pec oe kartem ja IAT iet virs 50*c tad notiek pamatigs retards dzirkstelei. Respektivi tur var jutamu daudzumu ar ponijiem zaudet, zales ir kautvai plastmasas plaksni iemest lai gaiss no radiatora neiet filtraa.
Yeees vismaz vēl to kāds saprot :D
Profila bilde
A bit
Ziņojumi: 446
Pievienojies: 31 Okt 2016, 17:28
Braucu ar: ēTrīmdesmit M20B30
Reputācija: 4
 

24 Mai 2018, 16:57

Labs i, ko tur vilks garumā.

uzrāvām šogad pirmo gruntīgo gonku, Smiltenē.

pēc minišosejas mazais LSD sāka izdvest nelāgas blakusskaņas, tika pārjaukts 100reizes, regulēta sazobe, mainīti kkuri gultņi, neatceros vairs kuri tieši, beigās(nu vnk beigās tika konkrēti konstatēts) vēl sāka mest lsd elementa vāciņš, līdz ar to sazobi nebij vairs iespējams saregulēt, un tā tas viss tagad mētājas garāžas stūrī :clap:

tālāk atkal vajadzēja nedaudz piečirkstināt bundžu...zb :grrr:

orģinālais BMW remkomplekts
Attēls
mmmmm :gigigi: :gigigi:
Attēls
kad tas tika sametināts, metinātais reduktors virsū, vēl pieķerti visādi sīkumi salonā, jau tuvojās raceday's, ienācās riepas
uniroyals open klasei, gruntenes sport klasei.
Attēls
pa vidam vēl sanāca pāriet uz špillllllkām :supeer: :D
lai var likt flančus kad vajag, ja vajag utt, vieglāk pārmest riepas utttt.
Attēls
plus priekšai beidzot ir savi flanči, nav no kolēģa jāaizņemas un arī uz tapskrūvēm.
Attēls
sportinieki gatavi startiem..
Attēls
tāds ātrais pagaidu, paliekošais variants gaisa filtram :hahaha:
Attēls
tād iepriekšējā dienā pirms Smiltenes ātri satīrījām auto, lai atbraucot vismaz ir tīrs un smuks :D
Attēls
ierodoties notikuma vietā, viss liekas ļoti cerīgi.
Attēls
pēc pirmā brauciena man gan vairs tā nelikās :doh:
vispār nespēju savākt to mašīnu, visu laiku gribēju dot pilnu džazu..ko es arī darīju :emo: , un auto visu laiku rāvās nost protams, visur plakaniski, bremzēju par vēlu utt...braukšanas ziņā gan man tas itkā patika, bet diemžēl tas ir lēnu.

neiztika arī bez ''buktēm'' :hahaha:
Attēls
Kretīns gan ar auto labāk sapratās, un ap 3nieku nobrauca laikam visus braucienus, abās klasēs (RWD open, RWD sport) kurās braucām.
uzvaras gājienu Sport klasē gan pārtauca pusass, kura nogriezās pie iekšējās granātas, pēdējajā braucienā jau trases sākuma daļā :sad:

kā arī motoram kāpa temperatūra, nobraucot vienu braucienu viss itkā ok, sagaida rindu, nobrauc Kretīns, un temperatūra jau bija augšā, tad nu ātri uzbraucām uz blakusesošā ceļa un temperatūra uzreiz strauji kritās līdz normai. Cits, stipri jaudīgāks ventilators jau pasūtīts... :)

vienā brīdī braucot dzesēt auto skatos čot dūmi kkādi pie kājām blakussēdētāja pusē, piemetu roku pie grīdas, biš apdedzinu pirkstus, un saprotu, ka grīda tik karsta, ka šuvju mastika tunelim kur pienāk ugunssiena, vnk kūst jau :o būs kkas jādomā. vēlāk mājās uzceļot uz pacēlāja redzu, ka no apakšas uz grīdas mastika visa saplaisājusi/sadegusi tajā vietā, normāli karsts bijis :-D

pa vidam vēl braucot caur putekļiem pazuda orientieris....
sliedes... :susnaks:
Attēls
un jā, šī labā bilde atspoguļo, cik sausa un putekļaina bija trase
Attēls
gaisinieks pēc gonkas, kurš pirmstam bija gālīgi tīrs (tīram krāsa ķip sarkana)
Attēls
putekļu maker darbībā


te onboards no pēdējā brauciena RWD Sport klasē (ar gruntenēm).
mēģināju vairs nelikt visur plakaniski utt, bet tāpat nekur pa trajektorijām netrāpīju, nu i h*j s ņim..


kkā tā pagaidām, LSD lielais atrasts tīri uz gonku, kkas jāpadomā ar svaru aizmugurē, dzesēšanām uttt.
M Power or no power..
Profila bilde
RENIO
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 11570
Pievienojies: 15 Mar 2011, 17:30
Braucu ar: 2 BMW
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 20
 

24 Mai 2018, 20:09

Bāc tik laba bilde ar smiltīm :super:
Profila bilde
A bit
Ziņojumi: 446
Pievienojies: 31 Okt 2016, 17:28
Braucu ar: ēTrīmdesmit M20B30
Reputācija: 4
 

21 Jūn 2018, 11:33

Sveiki, aizvadīts 2. vasaras autosprinta posms, var pastāstīt kā veicās.

vispirms, protams, bija jānovērš kašāki kas izlīda 1. posmā.

viens no tiem bija, ierobežot karstumu no izplūdes, nokasīju visu mastiku utt, no ugunssienas zirnekļa tuvumā, no ārpuses, kā arī no salona puses. Plus notinu ar termolentu līdz Y paipam prakstiski.

tālāk, no ADparts atnāca jaunais pūtējs.
Attēls


gatavs. lielāks un jaudīgāks.
Attēls
tād vēl pēc 1. posma tika šis tas darīts piekarē, pēc kā vajadzēja taisīt savirzi, viss itkā piekarē jauns, nekustās, baigi nepētīju neko. aizmaucam uz savirzi, čalis tāds, āāāā, kas tev te ar plauktu buksēm...? Visdrīzāk ka aizgriezās bukse 1. posma laikā un ar tādu tika nobraukts visa gonka, īsti neatceros, bet liekas ka auto nevilka uz nevienu pusi, bet nu skaidrs, ka piekare nestūrējās kā vajag.
hmmmm :D
Attēls
braucam mājās un pārtaisam, lai bukse vairs negrieztos. nu pagaidām viss stāv kā salikts.
Attēls
tad vēl apnika, ka visu laiku rauj pēdējo trubu stiprinājumu nost no grīdas, plus visas trubiņas nenormāli nokapā ar akmeņiem, uzliku ''aizsargu''. šis gan tāds pagaidu - biš par plānu, bet funkciju ~pilda.
Attēls
tād kolēģiem ienācās kompakts uz jaukšanu. norāvu pusasis rezervei :D (bija divi, viens šis ar ko braukts ikdienā, otrs ar kuru jau maukts pa pļavu, tam pusasis bija tik bēdīgas ka uzreiz atmetos...nō rijaga)
Attēls
tālāk pa lielam viss bija gatavs, atlika vien tūnings, satīrīt salonu utt.
Kretīns vēl ātri piepulēja, lai nav līmes utt pēc uzlīmju noplēšana. jebkurā gadījumā, lai arī gāžamais, mašīnai jāizskatās labi!
Attēls
tātad, bijām Smiltenē, Teperī 2. posmā, kas bija kopā ar Latvijas autosprinta 3. posmu

viss ļoti līdzīgi, kā 1. posmā, ļoti sauss, puteklis, irdenas smiltis.

nelāgi izvērtās pats pirmais brauciens, kautkā nebiju vēl gana iesilis, kļūdas, vietās kur parasti viss ir uz ūsiņu, un pašās beigās vēl ūber fail. itkā tā arī gribēju braukt, vai nu tas ka barjeras krāsa bija neizteiksmīga - neredzēju īsti kanti vai kas, bet nu jā....


vienīgā bilde ar normālu auto :cry: :lol:
Attēls
au...
diezgan labi trāpīja :D bet nu neko, labi, ka varējām turpināt sacensību vismaz.
Attēls
uzdo džazu :gigigi:
Attēls
Attēls
Attēls
rallijnieks :aleluja: :gigigi:
Attēls
Kretīns kā vienmēr bija ātrumnieks, RWDopen un RWDsport klasēs kurās braucām, paņēma pa pleķim, 2. un 2. :drink:
Attēls
es šoreiz braucu max prātīgi un neskatāmi, lai mēģinātu uzstādīt labus laikus. žēl gan ka daudzus konkurentus piemeklēja tehniskas problēmas utt, un sanāca tā, ka izcīnītas 4. vieta OPEN un 3. vieta SPORT, RWD klasēs.

pašiem gan arī viss absolūti gludi nebija, Kretīna braucienā pašās beigās auto vairs negriezās līdz galam.
nezinu, vai nu iemesls bija ļoti netīrais filtrs no putekļiem (ir doma mož iepirkt to ''maisu'' filtram, bet sska viņi liekas neadekvāti dārgi cik atceros..ubagajs :gigigi: ) , vai karstums kopumā, bet nu filtru benzīntankā cik varējām izpūtām, pielējām biš vēēēsu degvielu (domāju mož degviela arī sakarsusi ļoti, jo izpūtējs iet tomēr ļoti tuvu bākai un tā), un auto uzreiz aizgāja :rolleyes:

plus vēl mašīnai priekšas ritenis visu gonku bija iesists pa labu gabalu uz aizmuguri no sitiena pirmajā braucienā, uttt.

skrūvējamies lai brauktu mājup.
Attēls
te vēl ieskats pēdejajā Sport klases iebraucienā, kad trasē tāda ''taisnāka''. uz gruntenēm slodzīte ir.


mājās nojaucot saprotam, kas par ko.., stūris uz leju, un visa augšas mala ievilkta uz iekšu, karoče diezgan labi aizgājis viss
Attēls
hmmm :gigigi:
Attēls
lab, no donora izgriezu stūri, piedzenam +/- un metinam iekšā, tāpat neviens to lamatu uz stenda neliks un nu jā, ar mērlentu cik samērījām viss +/--- pa vietām, pārējo ar savirzi piedzīs :hahaha:
Attēls
gatavs. nekas, protams, nav saskrūvēts, tam nepievērst uzmanību, spārns nodots Kretīnam krāsoties. Turpinās emmītes meklējumi pa kapeikām.
Attēls
ūūūūnnn...jaudāāāāā :grrr:
bet nu nekas traks, standarta problēma un easy fix...šitā bundža gurst pārāk ātri :D
Attēls
Priecīgus Līgo!
Attēls
M Power or no power..
cipruss18
Ziņojumi: 11873
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio

21 Jūn 2018, 11:52

Apraksts līmenī :super: :hahaha:
ar kompatu pa brugji
Profila bilde
540i
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 1812
Pievienojies: 11 Mai 2011, 06:17
Braucu ar: 320d,335d
Reputācija: 1
 

21 Jūn 2018, 16:12

Redzēts Teperī, auto kustas labi. :super:
Arī kādu vasaras posmu šogad plānoju izbraukt. :super:
Bija drausmīgi putekļi gan jau gaisa filtrs bija ciet tāpēc negāja , tēvam žigulis pat sāka neiet kā vajag. :D
e36
Profila bilde
A bit
Ziņojumi: 446
Pievienojies: 31 Okt 2016, 17:28
Braucu ar: ēTrīmdesmit M20B30
Reputācija: 4
 

10 Jūl 2018, 21:44

Laiks iet..kompakts arī :D

salikām skaistu, gandrīz taisnu kompaktu, uztaisīj to savirzi, samontēj rieps' un aizlaid uz to Teperi atkal.

praktiski nekas slikts un negaidīts nenotika, viss diezgan līdzeni :lol:

ja neskaita, ka gandrīz nokavējām vienu braucienu, dēļ tā, ka mainot ratus kopā ar uzgriežņiem izskrūvējās visas špilkas :reeka:
kamēr dabūjām uzgriežņus nost no špilkām pagāja labs laiks un normāls džazs. Tagad uzgriežņiem pārgāju ar vītņgriezi, atkal viss ok.

Te knapi paspējis, ātri ielecu mašīnā uzreiz uz startu, labi iesvīdis :gigigi:


Kretīns izcēlās, paņēma 2. vietu RWDopen un 1. RWDsport klasē.
Es neizcēlos, atlika vien 3. vieta RWDsport klasē.

brāpapā
Attēls
vidziks no sport klases brauciena uz grunntenēm


tā nu vēl palauzām auto pa trasi pēc gonkām, atkal nejauši aizdomājos par to kāpēc amjus sāk tākā sist cauri, kad non stop sāk gāzt, tie vnk pārkarst, pēc pāris apļiem pēc kārtas labā džazā, roku īsti nevar noturēt klāt :nenene:

stalts
Attēls
tālāk..nedēļu vēlāk norisinājās sprintiņš Cēsu pusē, pa koplietošanas ceļiem, man divreiz nebija jājautā, Kretīns šoreiz atļāva man plūkt uzvaras laurus un pats nepiedalījās.

itkā mašīnai viss bja ok, tik vien kā bija bažas par vienu pusasi, bet aizbraucot uz vietas, stāvlaukums bij pļavā, kur bija lēnām jāgrozās, no aizmugures bija tāāādi krakšķi, a jezus, bet nu neko..YOLO :lol:

Te gan nekas sākumā negāja no rokas, 1. brauciens nesanāca, sodu dabūju, mašīna pus trasē atteica, negriezās tālāk par kādiem 4-5k apgriezienu, pēc tam testējot sapratu, ka aizmugure peld...viss slikti, pirmspēdējais :supeer:

te kko muhļīju
Attēls
pārvilku plauktus, itkā nebij īsti vaļā, bet nu pievilkt vēl varēja, hz. Motors vnk pats aizgāja, visdrīzāk kāds devējs atteica..ganjau tā pati sadale, nav sanācis laika pieslēgt pie kompja....jo atkal tak viss iet :hahaha:

2. brauciens jau sanāca labs, 2. vieta, prieka pilnas bikses, vajag labi nobraukt trešo, un tad jau jāskatās hehe :rofl:
Attēls
2. brauciens iekš video


3. braucienā bija jau bāigās rises, bet gāju uz pilnu banku, mašīna baigi netika taupīta :cry: :rofl:
bet tajā pat laikā centos braukt prātīgi roterus lai nav soda.
Attēls
nobraucu, likās labi. sagaidīju rezultātus, nu tik būs, un atā..kkur esmu uzsitis pa mucu, 10 sec sods :emo:
laiks bija atkal 2. labākais, taču plus soda sekundes, un tas bija pirmspēdējais laikam, tā nu paliku ar sāpi sirdī, biju tik tuvu, bet laikam nebiju pelnījis :giggle:

3. brauciens

Attēls
ā vēl dienu pēcāk, uzzvanīja kolēgas, vai negribu paslīpēt, padomāju kāpēc gan ne, ar kompatu nekad nav slīpēts tā īsti, tad nu iemēģināju.
Jāteic mazais reduktors palicis ļoti skaļš un bēdīgs, plus vienā braucienā ielikās pilnā lenķī, rats ieķēra lanžeronu, sameta, apstādināja auto un kolēga ielika aizmugurē, normāli ielauza kabatu :sad: :D

kkā tā...


pagaidām viss. jāpārtaisa izplūde, kko sūc garām aiz zirnekļa, plus vidū liesmu slāpētājs pilnīgi izdedzis, sāka grabēt, ūn plus truba palikusi ovāla visā garumā :hahaha:
un laikam jāuzliek radžiks stūrei.
Pēdējais labojis A bit - 10 Aug 2018, 22:17, kopā labots 1 reizi.
M Power or no power..
elksnis
Ziņojumi: 1075
Pievienojies: 19 Mai 2013, 02:56
Braucu ar: e36/v70
Reputācija: 1
 

10 Jūl 2018, 22:26

Vienmer intresanti lasit Jùsu piedzivojumus.... :super:
ercis
Ziņojumi: 133
Pievienojies: 28 Nov 2011, 15:34
Reputācija: 1
 

11 Jūl 2018, 20:26

:super:
Profila bilde
thecadet
Ziņojumi: 206
Pievienojies: 16 Apr 2017, 19:41
Braucu ar: 328 compact
Atrašanās vieta: Daugavgriva

11 Jūl 2018, 22:17

ir labs, slodzīte dara savu. :hahaha:
ko ar pakaļējo tiltu izdarījāt, plāksni kādu uzvārīji pa virsu? reduktora vāks vēl neviens nav aizgājis?
Profila bilde
A bit
Ziņojumi: 446
Pievienojies: 31 Okt 2016, 17:28
Braucu ar: ēTrīmdesmit M20B30
Reputācija: 4
 

12 Jūl 2018, 09:05

thecadet rakstīja: 11 Jūl 2018, 22:17 ir labs, slodzīte dara savu. :hahaha:
ko ar pakaļējo tiltu izdarījāt, plāksni kādu uzvārīji pa virsu? reduktora vāks vēl neviens nav aizgājis?
mjā, gurst nejēgā ātri tā virsbūve :lol:

par ko tieši Tu jautā?

mm, nē, sen jau gribēju pāriet uz 2 ausu, bet kkā vislaik atliekas, jo gribas vispār uz lielo visu pāriet.
man varbūt palīdz tas, ka tomēr pārsvarā viss notiek uz grunts, tur nav tik liela slodze, kā kādā drīīftā.
M Power or no power..
Profila bilde
thecadet
Ziņojumi: 206
Pievienojies: 16 Apr 2017, 19:41
Braucu ar: 328 compact
Atrašanās vieta: Daugavgriva

12 Jūl 2018, 14:29

A bit rakstīja: 12 Jūl 2018, 09:05

par ko tieši Tu jautā?
tur, kur tā plaisa pirms-līgo postā nofotografēta pirmspēdējā bildē.
a kā ar pašiem plauktiem, stupicām, tās turas? pats vienkārši tagad meklēju info par pastiprināšanas iespējām, uzsūtīju vienu plākšņu komplektu tiltam, bet jāsaprot arī, kāda ir iedarbība!
un domājot par parasto žurkas reduktoru, otru ķepu domā metināt virsū oem'īgi, lai var turpināt iet skates? vai tur obligāti vajag pazīstamus onkuļus, lai pēctam izietu? 😁
Profila bilde
A bit
Ziņojumi: 446
Pievienojies: 31 Okt 2016, 17:28
Braucu ar: ēTrīmdesmit M20B30
Reputācija: 4
 

12 Jūl 2018, 18:10

thecadet rakstīja: 12 Jūl 2018, 14:29
A bit rakstīja: 12 Jūl 2018, 09:05

par ko tieši Tu jautā?
tur, kur tā plaisa pirms-līgo postā nofotografēta pirmspēdējā bildē.
a kā ar pašiem plauktiem, stupicām, tās turas? pats vienkārši tagad meklēju info par pastiprināšanas iespējām, uzsūtīju vienu plākšņu komplektu tiltam, bet jāsaprot arī, kāda ir iedarbība!
un domājot par parasto žurkas reduktoru, otru ķepu domā metināt virsū oem'īgi, lai var turpināt iet skates? vai tur obligāti vajag pazīstamus onkuļus, lai pēctam izietu? 😁
ā, to virsbūvi, no sākuma saspiedu lai saiet kopā tā plaisa, sametināju un vēl pa virsu pastiprinošu plāksni U veidā uzvārīju.

Plauktiem ir šis tas pastiprināts, jo vienu trumuļu plauktu sanāca aplocīt. Es gan pats ar CNC fleksi visas plāksnes piegriežu :D

Nu jā, lai izskatās +- oem, domāju nevajadzētu būt problēmām. Zinu e30, kam arī tā ir uztaisīts, un viss ok.
M Power or no power..
Profila bilde
A bit
Ziņojumi: 446
Pievienojies: 31 Okt 2016, 17:28
Braucu ar: ēTrīmdesmit M20B30
Reputācija: 4
 

14 Jūl 2018, 21:02

Sveiki,
kkad nebij ko darīt, izomāju padarīt šādas tādas lietas iecerētās.

izgriezu ''liesmu slāpētāju'' jo tas likās jau izdedzis, plus pēc pēdējās gāzēšanas sāka grabēt.

izplūde pēc Līvu kausa vnk šausmīgi izskatās, visa sāāāādauzīta nenormāli. iemetināju taisnu trubu rezonatora vietā, tagad tik pretīgi skan izplūde, konkrēti rezonē pati caurule, īpaši tur kur ir salocīta. tā kā atnāca v-bandi, laikam beidzot jāuzvāra ņerrržas izplūde būs, ar nedaudz biezāku sienu kā šitajām caurulēm, domāju būs nedaudz izturīgāka un tonim vajadzētu palikt mīļākam ausij :hahaha:

tālāk, iepirku ADpartā radiatoru, Hansaflexī šļaukas un štucerus un aiziet tūnings.

procesā..
Attēls
gatavs
Attēls
tā kā nekur nekas pat netecēja, utt, jāmauc testēt....
šādi beidzās tests :gigigi: :gigigi:


šodien mainīju reduktoru, atklājās vēl šis tas... eeebal :grrr:
otrai ausij tas pats, tikai mazāk...
Attēls
bet nu neko, lielais divu ausu vāks ir, korpuss ir, vajag nopirkt attiecību, mōž kāds grib 188 lsd lēti pārdot ? :hahaha:
un tad jau jākombinē virsū būs.
ā nu pusasis vēl nav...

varbūt kāds tirgo lielās kompakta pusasis?

doma gan mož pamēģināt ar e30 pusasīm, kgan pēc realoema tās atšķiras, bet no otras puses uz e30 var salikt šos plauktus kopā ar tām pusasīm. :rolleyes:
M Power or no power..
skaidra_nauda
Ziņojumi: 325
Pievienojies: 28 Jan 2017, 01:31

14 Jūl 2018, 21:53

E30 pusasim cik atceros vajag e30 flaņčus refuktorā... varbut tad labak e34 sabuvet vienreiz un miers....