Priekšējie lukturi, auto leveling
Hey,
E46 kupeja, 320 FL 2004, gada.
Nedarbojas opcija automātiskie līmeņotāji lampām.
Oriģināli mašīnai bija Dynamic xenons. Šobrīd ir ielikti xenoni bez dinamikas.
gaismas slēdža blokam nokodēju dynamic funkciju. (ar vai bez funkcijas līmeņotāji nedarbojās).
Pētīju vadus, aizdomas par ne tādiem savienojumiem. Lampai ir 4 kontakti, bet no mašīnas pienāk 3 vadi no kuriem viens ir brūnais. Un krāsas (vismaz brūnais noteikti nesakrīt ar brūno iekš pašas lampas). Attiecīgi arī kļūdas uzrādās par HVAC, dažādi errori, tikai cik manīju pēc citiem forumiem, tas ir saistīts ar to ka līmeņošana nedarbojas nevis klimats. (skatīts caur bmwscanner)
Pētiju drauga PFL kupejai bija 4 vadi un līmeņošana darbojās. Vai kāds zina vai šī ir īstā problēma un vai var izskaidrot kāpēc dynamic xenoniem pietiek ar 3 vadiem bet parastajiem xenoniem vajag 4 vadus? Kā arī kā es varētu šo atrisināt? Varu arī piebraukt pie kāda elektriķa, un parādā protams nepalikšu. Ārzemju forumos pilnīgi neko par šo neatradu...
E46 kupeja, 320 FL 2004, gada.
Nedarbojas opcija automātiskie līmeņotāji lampām.
Oriģināli mašīnai bija Dynamic xenons. Šobrīd ir ielikti xenoni bez dinamikas.
gaismas slēdža blokam nokodēju dynamic funkciju. (ar vai bez funkcijas līmeņotāji nedarbojās).
Pētīju vadus, aizdomas par ne tādiem savienojumiem. Lampai ir 4 kontakti, bet no mašīnas pienāk 3 vadi no kuriem viens ir brūnais. Un krāsas (vismaz brūnais noteikti nesakrīt ar brūno iekš pašas lampas). Attiecīgi arī kļūdas uzrādās par HVAC, dažādi errori, tikai cik manīju pēc citiem forumiem, tas ir saistīts ar to ka līmeņošana nedarbojas nevis klimats. (skatīts caur bmwscanner)
Pētiju drauga PFL kupejai bija 4 vadi un līmeņošana darbojās. Vai kāds zina vai šī ir īstā problēma un vai var izskaidrot kāpēc dynamic xenoniem pietiek ar 3 vadiem bet parastajiem xenoniem vajag 4 vadus? Kā arī kā es varētu šo atrisināt? Varu arī piebraukt pie kāda elektriķa, un parādā protams nepalikšu. Ārzemju forumos pilnīgi neko par šo neatradu...
Ir idejas kāpēc varētu būt problēmas ar manuālo lukturu korekciju, kad ārā ir virs +20 grādiem ? Stars ir max zemu un nevar regulēt vairs. FLe39.
Īsti saprast nevar par temperatūru. Gribi teikt kad zem 20 grādiem, tad kas, stars ir līmenī?
Traki jau izklausās, ka kāds tajos lukturos jau ir bijis un korektoru plastmasi nav īstie (pirms gadiem 5ciem, fl korektora plastmasus nevarēja nopirkt, tad tika ķīmiķoti pfl vai no citiem auto)
Traki jau izklausās, ka kāds tajos lukturos jau ir bijis un korektoru plastmasi nav īstie (pirms gadiem 5ciem, fl korektora plastmasus nevarēja nopirkt, tad tika ķīmiķoti pfl vai no citiem auto)
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Zem +20 ir līmenī. Lukturi ir pirms gada uzlikti skaisti aftermarketi par 400eur abi. Tur neviens toč nav līdis. Nedēļas beigās būs iespēja kompi pielikt un tad jāskatās vai tur LCM kaut ko parādīs.
Šodien pārgāju pāri autiņam. Regulējās smuki viss, bet kļūdas
Multifunction (Lights center - LRA (Vertical headlight aiming))
DTC Description
000 - Unknown fault code
Instrument (Instrument (Instrument cluster ) - Diagnose)
DTC Description
No fault codes
20 - Internal fault in light control module
21 - Control unit; internal error
Multifunction (Lights center - LRA (Vertical headlight aiming))
DTC Description
000 - Unknown fault code
Instrument (Instrument (Instrument cluster ) - Diagnose)
DTC Description
No fault codes
20 - Internal fault in light control module
21 - Control unit; internal error
Šodien braukājos viss norm, pēc tam noslāpēju, pēc laiciņa darbinu iekšā un panelī parādās zilā tālo gaismu lampiņa, kaut arī tālie nemaz nebija ieslēgti, slēgāju nevar izslēgt tālos, visu laiku deg, kas varētu būt par problēmu?