BMW 3 sērijas 2004-2007 īpašnieki, padalaties ar pieredzi.

Solidvoxx
Ziņojumi: 2
Pievienojies: 30 Mar 2018, 11:45
Sveiki!

Ilgi, dikti pētīju forumu un meklēju kur būtu piemērotākā vieta, ceru, ka trāpīju, vismaz nedaudz... :giggle:


Tātad jautājums ir par E90 vai E91 Touring skatoties pēc wiki body styles.

Man vēl nav bijusi neviena personīgā mašīna, mājās autoparks ir nedaudz vecs, jaunākais ir ap 2000-2002 gadam tikai, un tas pats Mersis.. Ikdienā sanāk braukāt ar 2005g Audi A6 3.0 quattro. Mašīna patīk, bet neekonomiska.. Tāpēc esmu uzmetis aci uz 2004 - 2007 gada BMW 3 sērijas modeļiem. Pētot internetu un lasot atsauces, dzirdu tikai un vienīgi negācijas...

Es vēršos pie jums ar jautājumu un pēc padoma vai pieredzes. Kāds būtu 3 Sērijas BMW ekspluatācijā, tieši 2004-2007 gada modelis? Reģistrācija, ceļa nodoklis, uzturēšana vidēji. Saprotu, ka kosjaki var būt... Youtube video aplūrēju standarta problēmas aptuveni skaidras.
Manas vēlme no autiņa: Lai ir vismaz 110kw, nebūs driftcars, ikdienišķai braukšanai, varbūt ziemā uz sniega paslīpēt nedaudz, bet tā vispār primāri braukšanai. Vai 320d būtu ok? Vai tomēr labāk 330d? Šad tad patīk iespiest pedāli un vēlos, lai auto iet nevis buksē līdz attopas ka vajag gāzēt. Vēlētos, lai nav tik bieži jābakstās gar auto, jo nav garāžas mēnesī reizes 2 - 10 ir iespējams laukos pacelt, veikt apkopi garāžā. Patreiz nav bijis neviens mans personīgais auto līdz ar to intrese maza (gan remontēt, gan bakstīties ap to), tikai tik, cik nomazgāt un turēt tīru ikdienā gan ārpusi gan salonu. Kā ar nobraukumu? Tas mūsdienās daudz ko spēlē?

Pāris sludinājumi uz kuriem skatos (priekštatam): cenu robežās līdz 5500 - 6000 e
https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... gnelb.html
https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... fxhmb.html
https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... chngm.html
https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... gdlfg.html

Mērķis ir nopirkt autiņu, braukt vidēji ap 10k gadā. Saudzēt, sekot līdzi laicīgi veikt apkopi un visu pārējo, līdzīgi kā ar Audi līdz šim. Viedokļi? Paldies!
he9600
Ziņojumi: 1776
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 36
 
e90/91 noteikti nav piemērots kā pirmais auto, ja iepriekš nav bijusi nekāda saskarsme ar auto remonta izmaksām (lasīt par remontu nēesi maksājis no savas kabatas). Salīdzinot, piemēram, ar to pašu e46 uzturēšanas izmaksas var būt vairākas reizes lielākas. 90% dīzeļauto lv tirgū nonāk jau dzīvi redzējuši (par pedantisko vācieti, kādi tie bija 20gadus atpakaļ var aizmirst) un savu nokalpojuši - jābūt gatavam uzreiz pie apkopes uzreiz mainīt abus termostatus, visas kvēlsveces, kvēlsveču releju utt (summa ap 1k eur apkopē lai vispār varētu sākt domāt par braukšanu)
Ne reti no ierindas iziet elektronika CIC, FRM utt, detaļas itkā jau pieejamas šrotos, bet nomaiņa nav "piespraud un brauc".
Ieteiktu vispirms atrast kādu labu e46 6cil benzīnu, kādu laiku pabraukt un tad jau pēc ienākumiem (lasīt, vai paliek mēneša beigās lieka nauda, ko būtu gatavs ieguldīt "dārgāka" auto uzturēšanā) domāt vai e90 ir paceļams un vai vispār vajadzīgs.
e90 saime ir viens no zagtākajiem auto lv, ja negrib pārsteigumu no rīta, tad jārēķinās ar dārgas (piem, igla) pretaizdzīšanas iekārtas uzstādīšanu.
Profila bilde
erda
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 6557
Pievienojies: 27 Feb 2011, 20:15
Braucu ar: 325i
Reputācija: 10
 
es kāpirmo auto padzīvojušu dizeli neņemtu!
Man 1. bija 1998 gad e46 1.8 benzīns, tas bija tālajā 2007 gadā!
toreiz pirku placī un dabūju mainīt visus plauktus, kas izgriezās ap 500LS.
Pēc maiņas tik lēju benzīnu un vizinājos....

VIsam pamatā ir tavi ikmēneša ienākumi, ko teorētiski varētu novirzīt auto remontam.
Ja tev, lai nomainītu divas peldošās bukses un amīšus aizmugurē jāņem būs sms kredīts,
tad visticamāk arī e46 neko neglābs, arī tam ir detaļas, kuras maksā naudu...
Protams, ir atkal opcija, tu vari meklēt lietotus amīšus un lētākas firmas bukses,, bet skopais maksās divreiz. :stupid:

Braucu ar e90 325i, patēriņš paliels ap 11-12,5l (pēc sezonas laikapstākļiem, riepām utt), šo to esmu pamainijis dzinējā, dārgākā lietiņa līdz šim 100euro gab., hadene, manuprāt, nekas traki dārgs nav. Taču tas varbūt baigi nejūtas, jo nav nācies baigi kko mainīt pa 3+ gadu brauksānas (līdzīgi novizinos 10-12k gadā) gadiem. parasti ņemu labākas firmas detaļas, tad nu tās arī kalpo...

Dīzelis ir sarežģītāks dzinējs ar savādāku darbības principu un dārgākiem/trauslākiem apkarināmajiem, salīdzinājumā ar benzīnu.
Tapēc, ja iegādā ekonomisku dīzeli, tad naudiņu, ko ieekanomē uz degvielu attliec kādiem neparedzētiem remontiem-noderēs.
Tomēr, ja raksti, ka nobrauksi vide'ji 10k gadā, tad dīzelis tev nav vajadzīgs (ar dīzeli jābrauc, nevis uz viņu jāskatās).
Solidvoxx
Ziņojumi: 2
Pievienojies: 30 Mar 2018, 11:45
Super, paldies par viedokļiem, tā jau arī likās, ka e90 būs par traku, bet tomēr pirms stulbas izvēles izdarīšanas vēlējos apjautāties :). Lai gan jau paveca mašīna, bet remonts tomēr laikam ir gana sātīgs.


Iepriekš skatijos tos pašus E46, taču pēc ss.lv tā arī nekļuva skaidrs, kāpēc viens 320 tirgo pa nepilniem 2k un otrs pa nepilniem 5k. liela cenu starpība, autiņi pēc skata bezmaz vienādi, nedaudz salona komplektācija pamainas. Kurš vairāk, kurš mazāk noskrējis.... Un līdz ar to manī neviesa uzticību.. Laikam jau tie autiņi bieži jūk un visu laiku rokas jāpieliek. Tiem kam jūk tiem jau auto apnicis un met zem tirgus vērtības, bet tiem kuri paši cīnās un taisa autiņu liek pa normālu rubli!

Tad no gudriem cilvēkiem biju dzirdējis par to, ka jāmeklē 6cilindru e46, esot tīri labi, bet jūs jau zinat, ka, katram ir tāds draugs kurš māk parādīt kur atrodas dzinējs, taču neko tālāk nejēdz. Plus ja vēl visi plastmasi virsū man nav ne jausmas kā 6cilindru izskatās. :D izjauktā veidā es varu pateikt kurš ir kurš.

Nu aptuveni skaidrs, ka BMW laikam nebūs pirmais autiņš. Tieši šādi viedokļi bija vajadzīgi :drink:
Atbildēt