Skaisti auto video
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- chevron_right
r18 9j un 265 platums priekšā/aizm.
Slavenais ErikT595 e36 m3 3.2 - prinicipā stock (izņemot supersprint izplūdi), bet super mint condition + limiteris noņemts, iet 290km/h+ (pēc gps) Jaunais M2 nevar aizmukt
Da labi, kā stock var iet 290kmh?Kristaps85 rakstīja:Slavenais ErikT595 e36 m3 3.2 - prinicipā stock (izņemot supersprint izplūdi), bet super mint condition + limiteris noņemts, iet 290km/h+ (pēc gps) Jaunais M2 nevar aizmukt
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Ņem un iet
What most BMW enthusiasts, and everyone else doesn't understand is that the euro E36 M3 came with a sawed off version of the S70/2, which was the engine used in the Mclaren F1. That's why this version of the E36 is still relevant today as far as overall high speed performance. Combine a beautiful chassis, and an engine that was ahead of its time, and you have masterpiece...
What most BMW enthusiasts, and everyone else doesn't understand is that the euro E36 M3 came with a sawed off version of the S70/2, which was the engine used in the Mclaren F1. That's why this version of the E36 is still relevant today as far as overall high speed performance. Combine a beautiful chassis, and an engine that was ahead of its time, and you have masterpiece...
Euro M3 ir apgraizīts F1 McL dzinējs, US M3 ir apgraizīts Euro M3, 2.5 ir apgraizīts US M3. So basically 2.5 ir apgraizīts F1 dzinējs ir uz ko tiekties
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Bmw m10 būs vistuvākais F1
2.0i ar metināto 3.6* iet tīri zolīdi, tā pat arī 318ti. Poļi saprot kas pa ģēlu un māk iet uz visiem 100. Un nav tā kā viss ir ''missile'' daļa tīri clean ir.
Tie tak ir zābaki.
za to tu nestādies priekšā pat kādu naudu viņi saņem par tām zābaku darbībām :)māriņš rakstīja:Tie tak ir zābaki.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Kas viņiem maksā?TomSkarsts rakstīja:za to tu nestādies priekšā pat kādu naudu viņi saņem par tām zābaku darbībām :)māriņš rakstīja:Tie tak ir zābaki.
Es savam sportiniekam arī metināju stupicas, tikai pirmkārt taisni un arī kaut ko mēriju un metinājuma vietu taisiju uz konusu, lai var metināt no vidus.
Esmu redzējis metinātus plauktus. tikai normāli sametinātus, nevis tā kā tur.
Viss tur tā lauciski notiek.
Google maksā, ja pavisam precīzi. Process saucās Monetizācija. Iemesls - reklāma.māriņš rakstīja:Kas viņiem maksā?TomSkarsts rakstīja:za to tu nestādies priekšā pat kādu naudu viņi saņem par tām zābaku darbībām :)māriņš rakstīja:Tie tak ir zābaki.
Es savam sportiniekam arī metināju stupicas, tikai pirmkārt taisni un arī kaut ko mēriju un metinājuma vietu taisiju uz konusu, lai var metināt no vidus.
Esmu redzējis metinātus plauktus. tikai normāli sametinātus, nevis tā kā tur.
Viss tur tā lauciski notiek.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
318ti, welded 3.45 diff, vot tā jāgāž ar kompaktu.
https://www.youtube.com/watch?v=zy6H7ICiRBo
https://www.youtube.com/watch?v=zy6H7ICiRBo
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Labs.
https://www.youtube.com/watch?v=LVDuc4heMVU
Neiet [YOUTUBE][/YOUTUBE]
Neiet [YOUTUBE][/YOUTUBE]
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- chevron_right