Dienas snapshot
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 397
- 398
- 399
- 400
- 401
- …
- 539
- chevron_right

Manuprāt šis nav labākais variants. Kad izmēģini pasaki iespaidus.Ridlihs rakstīja:

nu Tu kļūdies
ja pamatā tomēr ir iela , bet sirdī tomēr ir maziņš wannabe drifteris vai drageris pēc gaismas gadiem kādiem, tad šis ir stabili ideālākais variants. ja es atstātu veco debilo divmasnieku, tad varētu kniedēt tās lāpstiņas keramiskās uz tā paša cietā sasch sajūga diska, bet tā kā uzliku bezdemfera vienmasnieku, tad šis sajūga disks ar atsperītēm ir ideāls tādā ziņā, ka paliek kautkāda amortizācija vēl. jo cirtieniņi ir minimāli, ja paspēlējas ar gāzīti pirms laiž vaļā - rāviens kopā ar 5,5 kg spararatu ir daudz lielāks kā pirms tam. pieļauju , ka uz vecā 2.5 vai tā paša 2.8 šāds sets būtu vēl 10x efektīvāks. un drīzāk šķīdis kurvis nekā disks sajūga. trasei tīri šis disks ar keramiku ir pa švaku, jo parasti tad lūzt ātri tās lāpstiņas pie sajūga diska un kurām ir uzkniedēta dotajā brīdī keramika. ja ir vienmasas sparinieks atvieglināts, cietais sajūga disks ar keramiku vai vispār sportam domātais, lūk tad ir tas nenormālais cirtiens par kuru visi te runā, jo nav nekāda amortizācijas vispār tad. ... bet gan jau arī pie tā var piešauties vienā setā, kā reiz vēl interesantāk paliek.
p.s.
lai nav offff

p.s.
lai nav offff
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.

Ar vai bez vāciņiem?
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.

bez , ja grib dusmīgāku skatu

Well, it's not going to drift itself!





Kas ta nu, kāpēc neņēmi sedanu bez lūkas?kars rakstīja:Teicu kad e36 nekd vairs![]()
![]()



Sedanu es nogulēju, bet varbūt labi ka tā 
Bet jā galvenais ka nav lūkas

Bet jā galvenais ka nav lūkas

vakarā iemetīšu m-kas bildes kā izskatās tagad


m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.







-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 397
- 398
- 399
- 400
- 401
- …
- 539
- chevron_right