e36;e39 m52b25 siemens ms41.0 vadibas chips
Par aizdedzi es piekristu, ja mēs runātu par M50 NV, kam viss ir statisks. MS41 tur viss ir dinamisks un viņš pielāgojas. Lai gan es nevaru ļoti detalizēti un perfekti paskaidrot kā deto devēji strādā uz MS41. Viņiem ir arī adaptācīja. Reāli, deto devējam ir frekvences, kādas viņš uztver. Reāli, blakustrokšņu dēļ ir citas frekvences, kuras viņš uztver un gandrīz vienmēr būs kaut kas ārpus robēzām, bet tā kā ir adaptācīja, viņš izfiltrē trokšņus un citus sūdus un ir noteikta frekvence, kādā motors detonē. Un pēc tam viņš tikai regulē aizdedzi, lai iekļautos tajā "detonācījas" frekvenču diapozonā. Kas tiek izmainīts tādā gadijumā šajā situācījā? Ja tu ielej E98, tad viņš saprot, ka krīt uz leju frekvencē un aizdedzi var griezt vēl agrāku un turēt vidus robēža. Nu tā tas notiek manā izpratnē.
Ceru tu nedomā, ka cenšos sapist bizīti vai nomelnot. Man vienkārši ir intersanti un pašam interesē, kā arī tas tomēr ir info, kas paliek forumā citiem lietotājiem, kam arī reāli sīkāk interesē, kā strādā katra vadība, kādi ir bonusi tai un ko ar to var iesākt.
Ceru tu nedomā, ka cenšos sapist bizīti vai nomelnot. Man vienkārši ir intersanti un pašam interesē, kā arī tas tomēr ir info, kas paliek forumā citiem lietotājiem, kam arī reāli sīkāk interesē, kā strādā katra vadība, kādi ir bonusi tai un ko ar to var iesākt.
viss ok
es tev tagad baidos samelot, tik smalki arī nepārzinu, uzjautāšu pašam sensejam aka Artūram
p.s cik es zinu, tad pa lielam tie detonacijas sensori praktiski nepiedalās degmaisījuma regulācijā, to skatās jau zondes. Jo realitātē, neviena no pirmīt nosauktajām degvielām - nevajadzetu izraisīt detonāciju uz stock kompresijas pakāpes, pat ne uz 7200!~
Tie aizdedzes leņķi - jā variējas, to pārsvarā nosaka ieplūstošā gaisa apjoms, temperatūra, un lambdas rādijums.
Bet tā variācija no rūpnīcas ir salīdzinoši maza, tāpēc pat elejot 89 auto pukstēdams varēs pabraukt, uz 92 kaut cik brauks, uz 95e jau mizos, un 98 iespējams ēdīs mazāk - nav fakts, ja softs ir uz āzijas valstīm tad 95e būs pat labāk
Bet pie normāla čipa, tiek strikti nostādīti aizdedzes leņķi, kuri sastādīti pēc pieredzes un asi, bet ar nelielu rezervi pret detonāciju. Tāpēc nereti auto kas tika nočipots uz e98, ielejot e95 var pat nepiešķilties pat ms43
es tev tagad baidos samelot, tik smalki arī nepārzinu, uzjautāšu pašam sensejam aka Artūram
p.s cik es zinu, tad pa lielam tie detonacijas sensori praktiski nepiedalās degmaisījuma regulācijā, to skatās jau zondes. Jo realitātē, neviena no pirmīt nosauktajām degvielām - nevajadzetu izraisīt detonāciju uz stock kompresijas pakāpes, pat ne uz 7200!~
Tie aizdedzes leņķi - jā variējas, to pārsvarā nosaka ieplūstošā gaisa apjoms, temperatūra, un lambdas rādijums.
Bet tā variācija no rūpnīcas ir salīdzinoši maza, tāpēc pat elejot 89 auto pukstēdams varēs pabraukt, uz 92 kaut cik brauks, uz 95e jau mizos, un 98 iespējams ēdīs mazāk - nav fakts, ja softs ir uz āzijas valstīm tad 95e būs pat labāk
Bet pie normāla čipa, tiek strikti nostādīti aizdedzes leņķi, kuri sastādīti pēc pieredzes un asi, bet ar nelielu rezervi pret detonāciju. Tāpēc nereti auto kas tika nočipots uz e98, ielejot e95 var pat nepiešķilties pat ms43
Deto devēji strādā tikai aizdedzes agruma regulēšanā. To, ko agrāk iestatīja ar sadalītāja vāciņu, to dara kompis tikai visā apgriezienu diapozonā, lai gan arī arhaiskajai aizdedzes sistēmai bija vakuuma regulators un centrbēzdes reglators, kas aizdedzi ļāva pieregulēt apgriezienu diapozonā pēc nepieciešamības, cik jau nu bija iespējams.
Degmaisījumu sastāda pēc ieplūstoša gaisa masas, ieplūstošās gaisa temperatūras un piekoriģē pēc lambda sensora.
Ja, piemēram, ir neliels vakuuma leak, tas parādīsies zondēs, degmaisījums tiks piekoriģēts. MAFs rāda citu masu, bet lambda uzrāda citu skābekļa atlikumu gāzēs, līdz ar to tiek adaptēts degmaisījums + un - robēžas.
Nevaru pateikt par kompresijas pakāpēm, bet S50 ir 11.3 un ir E98 only. Domāju, ka ar 10.5 uz M50TU ir jābūt OK ar E98.
Pēc personīgās pieredzes - uzliku savam M50 jaunus Bosch deto devējus un atsāku braukt uz E98. Ja iepriekš vidējais bija ~13l, tad tagad tas ir ~12l pēc OBC braucot pa pilsētu. Ekonomija tiešām ir jūtama.
Par jaudu un asumu nevaru pateikt. Man tacho griežas līdz galam, jo neesmu uzlicis 6 cyl. Ja būtu 6 cyl speedo bijis, gan jau arī pateiktu par kādām izmaiņam pie noteiktiem apgriezienu diapozoniem, bet kā jau M50, viņš iet tikai pie redline.
Degmaisījumu sastāda pēc ieplūstoša gaisa masas, ieplūstošās gaisa temperatūras un piekoriģē pēc lambda sensora.
Ja, piemēram, ir neliels vakuuma leak, tas parādīsies zondēs, degmaisījums tiks piekoriģēts. MAFs rāda citu masu, bet lambda uzrāda citu skābekļa atlikumu gāzēs, līdz ar to tiek adaptēts degmaisījums + un - robēžas.
Nevaru pateikt par kompresijas pakāpēm, bet S50 ir 11.3 un ir E98 only. Domāju, ka ar 10.5 uz M50TU ir jābūt OK ar E98.
Pēc personīgās pieredzes - uzliku savam M50 jaunus Bosch deto devējus un atsāku braukt uz E98. Ja iepriekš vidējais bija ~13l, tad tagad tas ir ~12l pēc OBC braucot pa pilsētu. Ekonomija tiešām ir jūtama.
Par jaudu un asumu nevaru pateikt. Man tacho griežas līdz galam, jo neesmu uzlicis 6 cyl. Ja būtu 6 cyl speedo bijis, gan jau arī pateiktu par kādām izmaiņam pie noteiktiem apgriezienu diapozoniem, bet kā jau M50, viņš iet tikai pie redline.
Pēdējais labojis funkyasshit - 06 Apr 2016, 23:05, kopā labots 1 reizi.
man liekas tu jau pats atbildēji uz visu
bet jā, atceros ka Arūrs visu laiku kliedza lai detonācijas sensori būtu kartībā
krč uzjautāšu, pašam arī interesanti
bet jā, atceros ka Arūrs visu laiku kliedza lai detonācijas sensori būtu kartībā
krč uzjautāšu, pašam arī interesanti
Uzjautā un iemet turpinājumu Turbochip topic. Tur laikam tas nebūs tāds off-topic.