STR Motors
Saac arto ka tev pievienota magnetola ja pie izslektas aizdzedzes magnetolu vari ieslegt tad ari var est araa..... loti daudz faktori kas ed araa akiiti.... bet tava vieta saaktu ar masiinas magi .ikey07 rakstīja:Varbūt vari padalīties kas to aķi ēda ? jo man melnajam sedanam arī garšo akumulators pa naktīm.
Jā es jau atklāju, OBC ēda aķi, tik nezinu kapēc, noplīsis āra temp devējs jau nevar to izraisīt ne? vadi neskaras kopā.Martinsoon rakstīja:Saac arto ka tev pievienota magnetola ja pie izslektas aizdzedzes magnetolu vari ieslegt tad ari var est araa..... loti daudz faktori kas ed araa akiiti.... bet tava vieta saaktu ar masiinas magi .ikey07 rakstīja:Varbūt vari padalīties kas to aķi ēda ? jo man melnajam sedanam arī garšo akumulators pa naktīm.
- ikey07
Nevar gan. OBC dzimtais?
Esi mēģinājis citu uzlikt?
Gribēju pateikt paldies dogMam. Pirms pāris nedēļām aizbraucu, konstatēja problēmu, tagad viss čikeniekā citos servisos nevarēja atrast problēmu
Ciemos bija atbraucis viens sportists, t.i., E36, kam maksimāli apgraizīta, pārveidota pravodka.
Problēma - nestrādā gabarīti, tuvie, tālie. Likās īzī, bet savu laiku aizņēma, jo grūti orientēties cita meistara darbā.
Problēma atrasta un novērsta.
Nekad palielākai slodzei neizmantojam šādus savienojumus
Kā arī, bija ieswapots M54B30 klucis. Problēma - griež tikai līdz 5500rpm.
Uzmests ASC modulis ar 2 ABS dačikiem priekšā, lieta darīta - vadības bloks ātrumu redz
Problēma - nestrādā gabarīti, tuvie, tālie. Likās īzī, bet savu laiku aizņēma, jo grūti orientēties cita meistara darbā.
Problēma atrasta un novērsta.
Nekad palielākai slodzei neizmantojam šādus savienojumus
Kā arī, bija ieswapots M54B30 klucis. Problēma - griež tikai līdz 5500rpm.
Uzmests ASC modulis ar 2 ABS dačikiem priekšā, lieta darīta - vadības bloks ātrumu redz
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Nu, jau kādu laiku pie mums uzkavējas Chevy Blazer K5. Iepriekš bijis dīzelis, tagad ieswapots 2001. gada Vortec 8100 dzinējs jeb 8.1L V8. Tāds brīvdienu auto
Šāds tika atvests. Te jau mazliet pieķēros. Mazliet literatūras. Dažreiz kaut kas paliek pāri Vajadzīgo ievadam salonā. Dzinēja drošinātāju, releju kaste. Darbs pie auto turpinās, bet drīz dāma vizināsies pa Norvēģijas laukiem
Šāds tika atvests. Te jau mazliet pieķēros. Mazliet literatūras. Dažreiz kaut kas paliek pāri Vajadzīgo ievadam salonā. Dzinēja drošinātāju, releju kaste. Darbs pie auto turpinās, bet drīz dāma vizināsies pa Norvēģijas laukiem
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
cik šitam begimotam ir jauda zs/nm??
p.s kā amn nepatīk vadi, es to būtu aplējis ar benzīnu un piešķīlis redzot to vadu kušķi
p.s kā amn nepatīk vadi, es to būtu aplējis ar benzīnu un piešķīlis redzot to vadu kušķi
Ja godīgi, pat nezinu, kāda jauda Kad man atveda, es paskatījos tikai uz vadiem. Katram sava slimība Ne pa velti braucu pie tevis regulēt savus un citu auto
Turpinot darbus, ciemos bija iebraucis e36, kuram bija vēlme pec vairāk jaudas, tad nu 2.8 liekam iekšā.
Auto atbrauca ar m52b20 dzinēju, kas pats par sevi bija ļoti labā stāvoklī, tad nu pretīm nevar likt sliktāku, kā rezultātā tika swapots m52b28 dzinējs, kuram nesen veikts kapitālais remonts.
Nu tad dzenam iekša, skatamies ar ko strādāsim : Nu ko velkam dzinēju ara : Dzinējs izņemts, viss pārbaudīts, sakārtots : Sakomplektējam līdz galam jauno dzinēju, kondiškas sūknis, pārlasīts ģenerators un citi labumi
Liekam iekša un vienojam visu kopa : Vis veiksmīgi salikts, savienots, saliets, atgaisots, pārbaudīts. Kad vis ir līdz galam izdarīts, pārbaudīts un notestēts, velkam pēdējās līnijas. Viss satīrīts tā lai pašiem un klientam prieks atverot kapotu
Tā tad, kas beigās izdarīts :
Pārlasīti priekšejie plaukti, jauni šarnīri, poly bukses galos. Nomainīts stūres pastiprinātāj bačoks ar filtru, parlasītas trubas, izskalota sistēma un salieta jauna eļļa. Ielikts svaigs m52b28 dzinējs, jauna eļļa, antifrīzs un citi labumi. Beigās apmierināti paši un klientam smaids sejā, tātad labs darbs izdarīts!
Auto atbrauca ar m52b20 dzinēju, kas pats par sevi bija ļoti labā stāvoklī, tad nu pretīm nevar likt sliktāku, kā rezultātā tika swapots m52b28 dzinējs, kuram nesen veikts kapitālais remonts.
Nu tad dzenam iekša, skatamies ar ko strādāsim : Nu ko velkam dzinēju ara : Dzinējs izņemts, viss pārbaudīts, sakārtots : Sakomplektējam līdz galam jauno dzinēju, kondiškas sūknis, pārlasīts ģenerators un citi labumi
Liekam iekša un vienojam visu kopa : Vis veiksmīgi salikts, savienots, saliets, atgaisots, pārbaudīts. Kad vis ir līdz galam izdarīts, pārbaudīts un notestēts, velkam pēdējās līnijas. Viss satīrīts tā lai pašiem un klientam prieks atverot kapotu
Tā tad, kas beigās izdarīts :
Pārlasīti priekšejie plaukti, jauni šarnīri, poly bukses galos. Nomainīts stūres pastiprinātāj bačoks ar filtru, parlasītas trubas, izskalota sistēma un salieta jauna eļļa. Ielikts svaigs m52b28 dzinējs, jauna eļļa, antifrīzs un citi labumi. Beigās apmierināti paši un klientam smaids sejā, tātad labs darbs izdarīts!
Jus purnu ara nejaucat swapojot 6 cil, dodu 100 % ka pie peckas ta mala visos gadijumos dabon ciest. Neka personiga priecajos par jusu darbiem!
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Nē purns netika aiztikts, un nekas netika ne salocīts ne sadauzīts. Dzinējs tika celts iekšā bez kārbas un gan priekšā gan aizmugurē tika uzpasēts lai neko nesabojātu, kas arī nenotika!
Nu reti kursh vispar purnu jauc nost un pat ar visu kaarbu rauj un celj dzineju iekshaa un araa
ar kompatu pa brugji
Malaci ta turpinat!gda33 rakstīja:Nē purns netika aiztikts, un nekas netika ne salocīts ne sadauzīts. Dzinējs tika celts iekšā bez kārbas un gan priekšā gan aizmugurē tika uzpasēts lai neko nesabojātu, kas arī nenotika!
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Nejaucot purnu, vismaz saglabā priekšas orģinalitāti, jo kāds iekš BMW izdomāja ka TV ir jāpiemetina pie lanžeroniem ar spot weldiem, un noņemot TV, pēc tam ir grūti salikt visu atpakaļ lai būtu 100% taisni, jo TV skrūvju caurumi ir mazliet lielāki kā skrūves lanžeroniem.
Bet izskatās tīrs un smuks darbs.
Bet izskatās tīrs un smuks darbs.
- ikey07
No kkadiem 50 E36 2viem ir bijis tur vis oem, un ta ari palika. Pasmagi iebazt motoru ar karbu neko neizjaucot, stulbais karteris nelien aiz reikas stienja tik vienkarshi!
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Vai tiešām ir grūti spot weldu vietā uzrakstīt punktmetinājumi? Nekas tur nav grūti. Ja visas detaļas ir taisnas, tad nav ne mazāko problēmu visu salikt taisni kā no rūpnīcas. Pēc tiem pašiem punktiem var ļoti viegli nocentrēt to TV atpakaļ.ikey07 rakstīja:Nejaucot purnu, vismaz saglabā priekšas orģinalitāti, jo kāds iekš BMW izdomāja ka TV ir jāpiemetina pie lanžeroniem ar spot weldiem, un noņemot TV, pēc tam ir grūti salikt visu atpakaļ lai būtu 100% taisni, jo TV skrūvju caurumi ir mazliet lielāki kā skrūves lanžeroniem.
Bet izskatās tīrs un smuks darbs.
Bet mainīt motoru nejaucot purnu, protams, ir augstāks līmenis
Sen nekas nav uzrakstīts, īsti nav laika
Bet šis tas interesants ir gadījies.
Ciemos bija atbraucis biedrs A_C, kaut kā negāja viņa sedans ar S50B30 motoreli.
Pabakstījāmies, sapratām, ka zondes ir sajauktas vietām + vienai zondei nebija atbilstošs štekeris, kas īsti nefiksējās.
Samainīta viena zonde, saliktas tās pareizi un viss rūc uz urrā
Vienam ģimenes auto, Cadillac Escalade, bija pazudusi sēdekļu apsilde un ventilācija, pogas nereaģēja u.t.t., likās, ka būs bēdas ar kādu bloku, bet šoreiz iztikām ar to, ka atradām mazliet pakusušu vienu vadu.. Atjaunojam pinu, saliekam, un viss strādā kā nākas.
Bija prieks pastrādāt ar E30 + S52B30 Problēma, ka īsti neiet, raustās u.t.t. Konstatējam, ka zonde nestrādā + atšķetinot izolāciju, skaidrs. Jauna zonde un maucam ielās! Iespaidīgi iet E30 ar šādu motoru
Avārijas režīmā esošu kārbu, atbrauca ciemos Ford F150. Diagnostikā skaidrs, ka problēma ar ātruma signāla sensorā, kas kārbā, BET tas tikko esot uzlikts jauns. Veicam dažādas pārbaudes, saprotam, ka sensors strādā korekti. Pabakstam izolāciju un top skaidrs, kur problēma. Kāds kādreiz mēģinājis taisīt, palīdzējis uz laiku. Atjaunots mezgls un klients priecīgs.
No kaimiņu pilsētas atveda E34 B25TU. Nelec.. Pabakstamies, pabakstamies.. problēma - miris ECU. Nomainam, piedarbinam, bet rūc nepareizi. Konstatējam, ka ieplūstošā gaisa temperatūra aug līdzīgi kā dzinēja temperatūra, BET dzinēja temperatūru rāda +115C Kolektors nost, problēma atrasta + 2 štekeri vietām sajaukti bija. Atjaunoti vadi, salikts viss kā nākas, rūc arī KĀ nākas
Kā arī visādas mazas problēmiņas risinātas
NEKAD nevienojat elektro ventilatoru ar šādiem brīnumiem:
Var gadīties, ka pārkarst dzinējs Kā arī risinātas citas problēmas ar mistisku "nepielekšanu".
Bet šis tas interesants ir gadījies.
Ciemos bija atbraucis biedrs A_C, kaut kā negāja viņa sedans ar S50B30 motoreli.
Pabakstījāmies, sapratām, ka zondes ir sajauktas vietām + vienai zondei nebija atbilstošs štekeris, kas īsti nefiksējās.
Samainīta viena zonde, saliktas tās pareizi un viss rūc uz urrā
Vienam ģimenes auto, Cadillac Escalade, bija pazudusi sēdekļu apsilde un ventilācija, pogas nereaģēja u.t.t., likās, ka būs bēdas ar kādu bloku, bet šoreiz iztikām ar to, ka atradām mazliet pakusušu vienu vadu.. Atjaunojam pinu, saliekam, un viss strādā kā nākas.
Bija prieks pastrādāt ar E30 + S52B30 Problēma, ka īsti neiet, raustās u.t.t. Konstatējam, ka zonde nestrādā + atšķetinot izolāciju, skaidrs. Jauna zonde un maucam ielās! Iespaidīgi iet E30 ar šādu motoru
Avārijas režīmā esošu kārbu, atbrauca ciemos Ford F150. Diagnostikā skaidrs, ka problēma ar ātruma signāla sensorā, kas kārbā, BET tas tikko esot uzlikts jauns. Veicam dažādas pārbaudes, saprotam, ka sensors strādā korekti. Pabakstam izolāciju un top skaidrs, kur problēma. Kāds kādreiz mēģinājis taisīt, palīdzējis uz laiku. Atjaunots mezgls un klients priecīgs.
No kaimiņu pilsētas atveda E34 B25TU. Nelec.. Pabakstamies, pabakstamies.. problēma - miris ECU. Nomainam, piedarbinam, bet rūc nepareizi. Konstatējam, ka ieplūstošā gaisa temperatūra aug līdzīgi kā dzinēja temperatūra, BET dzinēja temperatūru rāda +115C Kolektors nost, problēma atrasta + 2 štekeri vietām sajaukti bija. Atjaunoti vadi, salikts viss kā nākas, rūc arī KĀ nākas
Kā arī visādas mazas problēmiņas risinātas
NEKAD nevienojat elektro ventilatoru ar šādiem brīnumiem:
Var gadīties, ka pārkarst dzinējs Kā arī risinātas citas problēmas ar mistisku "nepielekšanu".
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.