bremzu diski, virposana
Tak ja disks ir vienreiz vērpies tas vērpies atkārtoti, sevišķi tāpēc ja ir uzkarsis un atdzesēts!
Šim apgalvojumam gribētu dzirdēt fizikāli pamatotu paskaidrojumu. Skaidrībai - runa iet par ielas auto, nevis auto trasē ar standarta bremzēmJānisK-[JK] rakstīja:Tak ja disks ir vienreiz vērpies tas vērpies atkārtoti, sevišķi tāpēc ja ir uzkarsis un atdzesēts!
Da tu nopietnimarux rakstīja:Šim apgalvojumam gribētu dzirdēt fizikāli pamatotu paskaidrojumu. Skaidrībai - runa iet par ielas auto, nevis auto trasē ar standarta bremzēmJānisK-[JK] rakstīja:Tak ja disks ir vienreiz vērpies tas vērpies atkārtoti, sevišķi tāpēc ja ir uzkarsis un atdzesēts!
Kas tur ko nesaprast, ja diska kvalitāte ir tik slikta, ka tas vienu reizi ir savērpies tad tas vērpjas atkal tādam diskam pietiek pusmilimetru (no katras puses) kopā novirpot, lai tas paliktu būtiski švakās! fiziku vai tad nēsat mācījušies
Ir šāda parādība dzīvē piedzīvota gan saviem auto, gan klientu kad vēl servisā strādāju
pareizak butu ka pastav lielaka iespeja jau vienreiz savertptu disku saverpt velreiz, bet nekur nau teikts ka tas obligati notiks.JānisK-[JK] rakstīja:Tak ja disks ir vienreiz vērpies tas vērpies atkārtoti, sevišķi tāpēc ja ir uzkarsis un atdzesēts!
ir taa ka metals censas atgriezties savaa ieprieksejaa pozicijaa, betlai tas tur atgrieztos ir jabut arejai palidzibai. neiet runa par acper metaalu
...
Nekas tur nav pareizāk, nevajag murgot, vienreiz ir dabūjis "termotriecienu" un ar to viss arī beidzas!
"nevaig murgot"JānisK-[JK] rakstīja:Nekas tur nav pareizāk, nevajag murgot, vienreiz ir dabūjis "termotriecienu" un ar to viss arī beidzas!
ko tu man visus fizikas principus megjinasi apgast tagat?
tad jau pec tevis teiktaa viss kas vienreiz ir saliekts, salieksies atkal
...
Nevajag filozofēt par visu, runa nav par visu, bet bremžu diskiemArmando rakstīja:"nevaig murgot"JānisK-[JK] rakstīja:Nekas tur nav pareizāk, nevajag murgot, vienreiz ir dabūjis "termotriecienu" un ar to viss arī beidzas!
ko tu man visus fizikas principus megjinasi apgast tagat?
tad jau pec tevis teiktaa viss kas vienreiz ir saliekts, salieksies atkal
Padomā kaut vai loģiski ja pašam pieredze nav bijusi, tu nopērc auto ar vai nopērc sūdīgus diskus, braucot iebrauc peļķē vai vienkārši no ilgstošas slodzes tie savērpjas, tu aizved tos novirpot, tie paliek plānāki, turpini braukt, kas mainās uz labo pusi, kāpēc, lai tie vairāk nevērptos???
patts ar saviem pievirpotajiem diskiem nobraucu tris gadus un nekadu problemu, tapec ari saku ka neoebligati disks saverpsies velreiz. esmu daudz diskus virpojis, tiesam daudz, un jaa vienmer pastav iespeja ka tas saverpsies atkal, bet nevienmer tas notiek pie ikdienas brauksanas
...
Virpoju bremzhu kluchus. PM
Iespējams tavi konkrētie diski vienkārši vairs nedabūja to "termoieteki" pie kuras iepriekš savērpās fakts ir un paliek, ka tādiem diskiem, kuri reiz ir vērpušies ir tendence to darīt atkal pie konkrētiem apstākļiem, kuros sākas deformācijas!Armando rakstīja:patts ar saviem pievirpotajiem diskiem nobraucu tris gadus un nekadu problemu, tapec ari saku ka neoebligati disks saverpsies velreiz. esmu daudz diskus virpojis, tiesam daudz, un jaa vienmer pastav iespeja ka tas saverpsies atkal, bet nevienmer tas notiek pie ikdienas brauksanas
tur jau ir tas ko es saku, ja apstaklu sakritiba neatkartojas, virpotam diskam nau pamata saverpties velreiz.
ir vienkarsi jaaceras, nelikt parak lielu slodzi uz labotiem diskiem, tapat kaa ar jebkuru citu labotu, nepastiprinatu detalju, neatkargi kas tas butu
ps ar slodzi es domaju bremzet lidz disks vairs nebrezee (parspilejot) un tad pa pelkjeem
ir vienkarsi jaaceras, nelikt parak lielu slodzi uz labotiem diskiem, tapat kaa ar jebkuru citu labotu, nepastiprinatu detalju, neatkargi kas tas butu
ps ar slodzi es domaju bremzet lidz disks vairs nebrezee (parspilejot) un tad pa pelkjeem
...
Kapēc jāvirpo bremžu kluči?guzlis rakstīja:Virpoju bremzhu kluchus. PM
Tie ar vērpjas?
Apnicis sēdēt tumsā? Apnicis pirkt mēslus no kuriem nav gaismas? LED Pasaule piedāvā kvalitatīvus LED produktus.
Eh, kā var nesaprast, apstākļu sakritība ir ja nesavērpjas! atkārtošu vēlreiz, ja diskam ir tendence vērpties tad tas to darīt atkārtoti! Un pats galvenais, diskus, kuri savērpjas ir jāizmet nevis jāpiš kapeika vēl virpojot! Virpo izlīdzinot virsmas tikai tad ja disks ir nelīdzens, bet biezums pietiekošs mainot jaunus klučusArmando rakstīja:tur jau ir tas ko es saku, ja apstaklu sakritiba neatkartojas, virpotam diskam nau pamata saverpties
Nu tu jau kā Toms bārsti "pērles"Armando rakstīja:ir vienkarsi jaaceras, nelikt parak lielu slodzi uz labotiem diskiem, tapat kaa ar jebkuru citu labotu, nepastiprinatu detalju, neatkargi kas tas butu
ps ar slodzi es domaju bremzet lidz disks vairs nebrezee (parspilejot) un tad pa pelkjeem
Bremzes ir svarīgākā sistēma no kuras ir atkarīga tava un apkārtējo satiksmes dalībnieku, kā citu autovadītāju tā gājēju, drošība! Motors var nedarboties, auto var stumt, vilkt bet bremzēm ir jāstrādā jebkādos apstākļos jeb pie kādas slodzes!
Tāds idiotisks variants, ka man ir virpoti diski tāpēc bremzēšu mazāk, uzmanīgāk, nepārslogošu, lai tik kas nenotiek ir saknē jāizmet no galvas! Vienreiz noliksi pa mēmajiem spiežot bremzi kaut vai ar abām kājām un ja diski savērpsies met tos ārā! pārbaudi pārējo, trubiņas, cilindrus, klučus.
Cilvēki pieraduši iepist kapeiku uz tik svarīgām lietām, braukā ar sapuvušām bremžu trubām jo tur jau vēl netek, daži pamanās vēl lietotus klučus pirkt ar miskastēm braukā pa savu pļavu ja tādas nav sēdi biksēs iekš autobusa! Gribi pārvietoties par koplietošanas ceļiem salabo auto!
diskusiju izlasiju no vidus bet ar disku virposanu no pieredzes kas ir pietiekama:
1. Ja principa jaunam diskam uzmeties klingeris un te var neblaut ka tas letais utt. Gan brembo gan Zimmerman gan visi parejie metas klingeros. Personigi to izdzivoju uz e38 kuram visi blakus faktori noversti, jauni gultni, aizsargi, atjaunoti 4cil Brembo suporti. Labii tas lai visi argumenti atspekoti. Tatad principa jaunu sametusos disku Tehniski pareizi novirpojam un uzpulejam. Nakosa messanas ir tad kad disks jau tuvu atzimei ka jamaina.
2. Subaru Evo utt.kam nav ipasas sporta bremzes utt. Nem noperkamu disku brauc testus nokarse un ja sametas uzreiz,apvirpo. Teoriju ar formulam neizskaidrosu pienemu ka Armando to varetu, bet racionali izskaidrojot metals nostajas sava vieta. Ja sametas velreiz miskaste.
3. Sapuvusa diska arejas kants nonemsana ja disks vel talu no nodiluma atzimes. Jo trinot ar flexi to kanti citreiz sanak ieraut dzilak utt.
4. Konservbunzu virposana kad virpojot disks dziet ka simfoniskais orkjestris. Principa tadus nevirpo jo,tur metals ir beidzis savu dzivi vis,ir,nodilis un the end. Ir darits ta ka klients tevi sauc par mulkji un runa par nevelesanos stradat. Apvirpo un nomet zeme vins medz salust.
5. Parkarsetus diskus laizam tolmeta jo metals ir mainijis savu strukturu.
Ka ari lai precizi novirpotu janem vera visas 4as plaknes kaut var iztikt ar trijam - abas darbavirsmas un stupicas sezas puse. Nemas nost vienlaicigi.
Kka taa, bet diskus nevirpojam
1. Ja principa jaunam diskam uzmeties klingeris un te var neblaut ka tas letais utt. Gan brembo gan Zimmerman gan visi parejie metas klingeros. Personigi to izdzivoju uz e38 kuram visi blakus faktori noversti, jauni gultni, aizsargi, atjaunoti 4cil Brembo suporti. Labii tas lai visi argumenti atspekoti. Tatad principa jaunu sametusos disku Tehniski pareizi novirpojam un uzpulejam. Nakosa messanas ir tad kad disks jau tuvu atzimei ka jamaina.
2. Subaru Evo utt.kam nav ipasas sporta bremzes utt. Nem noperkamu disku brauc testus nokarse un ja sametas uzreiz,apvirpo. Teoriju ar formulam neizskaidrosu pienemu ka Armando to varetu, bet racionali izskaidrojot metals nostajas sava vieta. Ja sametas velreiz miskaste.
3. Sapuvusa diska arejas kants nonemsana ja disks vel talu no nodiluma atzimes. Jo trinot ar flexi to kanti citreiz sanak ieraut dzilak utt.
4. Konservbunzu virposana kad virpojot disks dziet ka simfoniskais orkjestris. Principa tadus nevirpo jo,tur metals ir beidzis savu dzivi vis,ir,nodilis un the end. Ir darits ta ka klients tevi sauc par mulkji un runa par nevelesanos stradat. Apvirpo un nomet zeme vins medz salust.
5. Parkarsetus diskus laizam tolmeta jo metals ir mainijis savu strukturu.
Ka ari lai precizi novirpotu janem vera visas 4as plaknes kaut var iztikt ar trijam - abas darbavirsmas un stupicas sezas puse. Nemas nost vienlaicigi.
Kka taa, bet diskus nevirpojam
3B Motorsport
Poliuretāna bukses, atbalsti, riteņu starplikas, spararati utt.
Smilsu strukla
tel: 25555122
www.3bmotorsport.com
e-pasts: [email protected]
http://www.facebook.com/3BMotorsport.lv
Poliuretāna bukses, atbalsti, riteņu starplikas, spararati utt.
Smilsu strukla
tel: 25555122
www.3bmotorsport.com
e-pasts: [email protected]
http://www.facebook.com/3BMotorsport.lv
Nav metālam nekur jāstājās, disks ir izgatavots, izliets tāds kādam tam ir jābūt, ja tas deformējas problēma ir materiālā!wu-ryder rakstīja: metals nostajas sava vieta. Ja sametas velreiz miskaste.
es pie 1mm kantes metu diskus aaraa-sanak varu paardot pokemoniem tos lai iet virpoties?
psc...cilveeki,bremzes-tā nav tā lieta uz kuru vajadzētu ekanomēt....ja ir izstrāde vai saverpums-tad metat tak laukā tos diskus-nemaksā jau jauni baigo kosmosu
psc...cilveeki,bremzes-tā nav tā lieta uz kuru vajadzētu ekanomēt....ja ir izstrāde vai saverpums-tad metat tak laukā tos diskus-nemaksā jau jauni baigo kosmosu
BMW_The Ultimate Repair Bill
ar to pratigaku brauksanu es teicu, nebraukt patstavigi ar paarkarsetaam bremzeem caur pelkjeem. reali nau jegas turpinat so sarunu, jo skaidri redzams ka tev nau konkretu piemersu ar pozitiviem iznakumiem no pievirpotiem diskiem. bet man ir un ne mazums.JānisK-[JK] rakstīja:Eh, kā var nesaprast, apstākļu sakritība ir ja nesavērpjas! atkārtošu vēlreiz, ja diskam ir tendence vērpties tad tas to darīt atkārtoti! Un pats galvenais, diskus, kuri savērpjas ir jāizmet nevis jāpiš kapeika vēl virpojot! Virpo izlīdzinot virsmas tikai tad ja disks ir nelīdzens, bet biezums pietiekošs mainot jaunus klučusArmando rakstīja:tur jau ir tas ko es saku, ja apstaklu sakritiba neatkartojas, virpotam diskam nau pamata saverpties
Nu tu jau kā Toms bārsti "pērles"Armando rakstīja:ir vienkarsi jaaceras, nelikt parak lielu slodzi uz labotiem diskiem, tapat kaa ar jebkuru citu labotu, nepastiprinatu detalju, neatkargi kas tas butu
ps ar slodzi es domaju bremzet lidz disks vairs nebrezee (parspilejot) un tad pa pelkjeem
Bremzes ir svarīgākā sistēma no kuras ir atkarīga tava un apkārtējo satiksmes dalībnieku, kā citu autovadītāju tā gājēju, drošība! Motors var nedarboties, auto var stumt, vilkt bet bremzēm ir jāstrādā jebkādos apstākļos jeb pie kādas slodzes!
Tāds idiotisks variants, ka man ir virpoti diski tāpēc bremzēšu mazāk, uzmanīgāk, nepārslogošu, lai tik kas nenotiek ir saknē jāizmet no galvas! Vienreiz noliksi pa mēmajiem spiežot bremzi kaut vai ar abām kājām un ja diski savērpsies met tos ārā! pārbaudi pārējo, trubiņas, cilindrus, klučus.
Cilvēki pieraduši iepist kapeiku uz tik svarīgām lietām, braukā ar sapuvušām bremžu trubām jo tur jau vēl netek, daži pamanās vēl lietotus klučus pirkt ar miskastēm braukā pa savu pļavu ja tādas nav sēdi biksēs iekš autobusa! Gribi pārvietoties par koplietošanas ceļiem salabo auto!
tapec atbilde uz pirmo postu ir- jaa var vest virpot diskus, sliktak jau nebus, protams ja to biezums lauj
...
Pirmkārt, kur tev ikdienas auto pastāvīgi brauc ar pārkarsētām bremzēm caur peļķēm te runa bija par tiem diskiem, kuri vērpjas parastos normālas braukšanas apstākļos!
Savu jau pateici, tā kā...........
Es tev varu daudz no pieredzes pastāstīt, par to kā kapeikpisēs gandrīz katru nedēļu brauca virpot, kamēr vairs nebija ko virpot, bija arī pozitīvi varianti, vienīgi toreiz bremžu diski maksāja kosmosu salīdzinot ar mūsdienām un tāpēc vēl varēja saprast cilvēkus, kuri paņem dārgu auto līzingā, bet jauniem diskiem naudas vairs nav tad arī ietaupa virpojot, mūsdienās jauni (pat brenda) diski maksā salīdzinoši maz tāpēc līku disku virpošanu nekā citādi kā par kapeikpišanu nodēvēt nevar! Un ja pat brenda disks ir savērpies tad vispār tur i runas pa virpošanu būt nevar
Cilvēks notic šādiem "ieteikumiem", aizbrauc novirpo un ja savērpjas atkārtoti, kas pārsvarā arī notiek, lieki izmesta nauda par darbu, lieki iztērēts laiks
Jā vari nerakstīt, ir vienkārši cilvēki, kuri lieto tualetes papīru un ir kas lieto avīzes jo tā ir lētāk un uzskata, ka tas ir normāli interesanti cik paaudzēm vēl jāmainās, lai tā padomju laika domāšana izietu
Savu jau pateici, tā kā...........
tas ir vienkāršiArmando rakstīja:ir vienkarsi jaaceras, nelikt parak lielu slodzi uz labotiem diskiem, tapat kaa ar jebkuru citu labotu, nepastiprinatu detalju, neatkargi kas tas butu
ps ar slodzi es domaju bremzet lidz disks vairs nebrezee (parspilejot) un tad pa pelkjeem
Es tev varu daudz no pieredzes pastāstīt, par to kā kapeikpisēs gandrīz katru nedēļu brauca virpot, kamēr vairs nebija ko virpot, bija arī pozitīvi varianti, vienīgi toreiz bremžu diski maksāja kosmosu salīdzinot ar mūsdienām un tāpēc vēl varēja saprast cilvēkus, kuri paņem dārgu auto līzingā, bet jauniem diskiem naudas vairs nav tad arī ietaupa virpojot, mūsdienās jauni (pat brenda) diski maksā salīdzinoši maz tāpēc līku disku virpošanu nekā citādi kā par kapeikpišanu nodēvēt nevar! Un ja pat brenda disks ir savērpies tad vispār tur i runas pa virpošanu būt nevar
Cilvēks notic šādiem "ieteikumiem", aizbrauc novirpo un ja savērpjas atkārtoti, kas pārsvarā arī notiek, lieki izmesta nauda par darbu, lieki iztērēts laiks
Jā vari nerakstīt, ir vienkārši cilvēki, kuri lieto tualetes papīru un ir kas lieto avīzes jo tā ir lētāk un uzskata, ka tas ir normāli interesanti cik paaudzēm vēl jāmainās, lai tā padomju laika domāšana izietu
nu jaaaaaa
varbut jums tur virpu vajadzeja nocentreet
labir, lai jau ir kaa saki es palieku pie sava. cilveks prasija vai var un es saku jaa var, tas vai tas ir izdevigi vai neizdevigi vins neprasija.
ipasi jau, ja pats to var izdarit.
varbut jums tur virpu vajadzeja nocentreet
labir, lai jau ir kaa saki es palieku pie sava. cilveks prasija vai var un es saku jaa var, tas vai tas ir izdevigi vai neizdevigi vins neprasija.
ipasi jau, ja pats to var izdarit.
...