e36;e39 m52b25 siemens ms41.0 vadibas chips
varu piedāvāt KVALITATĪVI, ar vairāk nekā 10 gadu pieredzi šajā jomā, sačipot jebkuru BMW atmosfērisko motoru
50e
aka Turbochip.lv
vietējie zinās ka tas strādā
p.s Bosch vadī iespējams arī individuāli noregulēt
50e
aka Turbochip.lv
vietējie zinās ka tas strādā
p.s Bosch vadī iespējams arī individuāli noregulēt
7200rmp limiters? Tu nopietni tici, ka 20gadus veci hidrokompensātori to izturēs??rn94 rakstīja:piedavaju chipu priekš m52b25 ar siemens ms41.0 vadibu
7200rpm rev limits
+/- 30hp gain
paasam sacipots sads dzinejs.
maksā 40eiro
ja ir pasam pieejama pareja šada: un galleto obd2 uz usb: tad varu atsutit failu un pats vari parrakstīt sačipotu softu ar manu palidzibu vai bez.
tad cena 25eiro
PM
7000rpm ir max, reāli parasti neiesaku vairāk par 6800rpm
pats jau 1,5 gadu braukaju un esmu ravis neskaitāmas reizes tā kā vis ir savās vietās-AF- rakstīja:7200rmp limiters? Tu nopietni tici, ka 20gadus veci hidrokompensātori to izturēs??rn94 rakstīja:piedavaju chipu priekš m52b25 ar siemens ms41.0 vadibu
7200rpm rev limits
+/- 30hp gain
paasam sacipots sads dzinejs.
maksā 40eiro
ja ir pasam pieejama pareja šada: un galleto obd2 uz usb: tad varu atsutit failu un pats vari parrakstīt sačipotu softu ar manu palidzibu vai bez.
tad cena 25eiro
PM
7000rpm ir max, reāli parasti neiesaku vairāk par 6800rpm
kā tev šķiet ja stock ir 6500 tad 7200 ir jau kosmos ?
es tālāk neturpināšu
nečakarēšu bizīti
nečakarēšu bizīti
Kritizēt var jebko, kāds tam bija mērķis, nesaprotu!-AF- rakstīja:es tālāk neturpināšu
nečakarēšu bizīti
125 kW (168 hp) + 30hp = 198 = vairāk kā 2.8
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Tur bija rakstīts +/-. Tik pat labi varēja būt arī 168-30= 138ValtersZ rakstīja:125 kW (168 hp) + 30hp = 198 = vairāk kā 2.8
Ne jau kompensatori, atsperes ir par vaju tadai operacijai. M52 valve float sakas pie 7000rpm, tas ka tev varsti vel nav nolociti nenozime, ka ir labi vinu ta griezt.rn94 rakstīja:pats jau 1,5 gadu braukaju un esmu ravis neskaitāmas reizes tā kā vis ir savās vietās-AF- rakstīja:7200rmp limiters? Tu nopietni tici, ka 20gadus veci hidrokompensātori to izturēs??rn94 rakstīja:piedavaju chipu priekš m52b25 ar siemens ms41.0 vadibu
7200rpm rev limits
+/- 30hp gain
paasam sacipots sads dzinejs.
maksā 40eiro
ja ir pasam pieejama pareja šada: un galleto obd2 uz usb: tad varu atsutit failu un pats vari parrakstīt sačipotu softu ar manu palidzibu vai bez.
tad cena 25eiro
PM
7000rpm ir max, reāli parasti neiesaku vairāk par 6800rpm
kā tev šķiet ja stock ir 6500 tad 7200 ir jau kosmos ?
Man ir m52b28, samaksaju 130 parzimeja karti, tagad gals 7200rpm, dzinejs palika dzivaks par dzivu. Nav jau obligati jagriež lidz galam, jo jaudas jau ir pietiekoši.
Man patīk kā cilvēki čipo MS41. Reāli ieliek ahujenno čipu, bet vadība tāpat adaptējas vajadzīgajos virzienos.
Nekad mūžā vispār nepirktu čipu, kurš netiek regulēts ar austiņām galvā, lai vismaz dzirdētu, nevis vismaz, bet vispār bez tā nevar iztikt, lai saprastu, kādas detonācījas robežas motors ņem pretī.
Nekad mūžā vispār nepirktu čipu, kurš netiek regulēts ar austiņām galvā, lai vismaz dzirdētu, nevis vismaz, bet vispār bez tā nevar iztikt, lai saprastu, kādas detonācījas robežas motors ņem pretī.
Pa īstam tā ari ir, uz strīpas stajoties izgriežu pogas
ValtersZ rakstīja:125 kW (168 hp) + 30hp = 198 = vairāk kā 2.8
Kad būs rezultāts uz dyno pirms pēc tad ticēšu. Pagaidām kārtējie slapjie sapnīši.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Gribi teikt , ka vadībā aizdedzi iegriez agrāku un ,kad motors rūc, tas pats ieregule atpakaļ tā kā vajag?!
funkyasshit rakstīja:Man patīk kā cilvēki čipo MS41. Reāli ieliek ahujenno čipu, bet vadība tāpat adaptējas vajadzīgajos virzienos.
Nekad mūžā vispār nepirktu čipu, kurš netiek regulēts ar austiņām galvā, lai vismaz dzirdētu, nevis vismaz, bet vispār bez tā nevar iztikt, lai saprastu, kādas detonācījas robežas motors ņem pretī.
Slapjie, slapjie, netaisos te nevienu pierunāt
Te jau nau jēga stāstīt, tapat visi gudri
Te jau nau jēga stāstīt, tapat visi gudri
ValtersZ rakstīja:Kad būs rezultāts uz dyno pirms pēc tad ticēšu. Pagaidām kārtējie slapjie sapnīši.
šiem motoriem nāk detonācijas sensori, ja tāda notiks tie dos signālsu un viss prieks tiks apturētsfunkyasshit rakstīja:Man patīk kā cilvēki čipo MS41. Reāli ieliek ahujenno čipu, bet vadība tāpat adaptējas vajadzīgajos virzienos.
Nekad mūžā vispār nepirktu čipu, kurš netiek regulēts ar austiņām galvā, lai vismaz dzirdētu, nevis vismaz, bet vispār bez tā nevar iztikt, lai saprastu, kādas detonācījas robežas motors ņem pretī.
Jā. Tieši tā. Viņš jau stock griež cik agru var. Nezinu, cik agrāku var salikt. Ja nu vienīgi nahrenizē detonācījas devējus un taisi savu karti. Neesmu baigi tajā čipošanā iedziļinājies, tikai tik, lai saprastu, ka tas nav vajadzīgs. Un, ja gribi reālus rezultātus, tad imho normāla cena ir 150E+ un darbs uz visu dienu.rn94 rakstīja:Gribi teikt , ka vadībā aizdedzi iegriez agrāku un ,kad motors rūc, tas pats ieregule atpakaļ tā kā vajag?!
funkyasshit rakstīja:Man patīk kā cilvēki čipo MS41. Reāli ieliek ahujenno čipu, bet vadība tāpat adaptējas vajadzīgajos virzienos.
Nekad mūžā vispār nepirktu čipu, kurš netiek regulēts ar austiņām galvā, lai vismaz dzirdētu, nevis vismaz, bet vispār bez tā nevar iztikt, lai saprastu, kādas detonācījas robežas motors ņem pretī.
Tad ko tieši tur var sačipot, ja motors visu aptur? Detonē - nogriež. Pa treknu - nogriež. Pa liesu - pieliek klāt.-AF- rakstīja: šiem motoriem nāk detonācijas sensori, ja tāda notiks tie dos signālsu un viss prieks tiks apturēts
kapēc tu domā ka tur kaut kam jādetonē?
Tur palielam lielākais ieguvums rodas no tā, ka tu attiecīgi noregulē aizdedzes momentu attiecīgi izvēlētas degvielas oktānam, tā teikt precīzāka sadegšana būs, jo no rūpnīcas auto nāk ar iespēju braukt ar 89 līdz pat 98e degvielai, un aizdedze attiecīgi noregulēta universāli, bet kā mes visi zinam, tad tas universālisms reti kad ir tas labākais.
Un tupa rpm griešanas tālāk bet attiecīgiem koriģējumiem aizdedzē un degvielas kartē (cik nu katrs ecu ļauj) ir pirdiens jūrā.
un ms41/42/43 nav vērts regulēt kā jau teci pats, viņš pats visu centīsies salikt pa plauktiņiem.
Tāpēc piemēram mēs tādus piedāvājam tikai nočipot un tikai stock, jo ja ir kaut kas darīts klāt, tad ecu pietiekami advansēts lai +- normāli visu pieregulēt pats.
Tur palielam lielākais ieguvums rodas no tā, ka tu attiecīgi noregulē aizdedzes momentu attiecīgi izvēlētas degvielas oktānam, tā teikt precīzāka sadegšana būs, jo no rūpnīcas auto nāk ar iespēju braukt ar 89 līdz pat 98e degvielai, un aizdedze attiecīgi noregulēta universāli, bet kā mes visi zinam, tad tas universālisms reti kad ir tas labākais.
Un tupa rpm griešanas tālāk bet attiecīgiem koriģējumiem aizdedzē un degvielas kartē (cik nu katrs ecu ļauj) ir pirdiens jūrā.
un ms41/42/43 nav vērts regulēt kā jau teci pats, viņš pats visu centīsies salikt pa plauktiņiem.
Tāpēc piemēram mēs tādus piedāvājam tikai nočipot un tikai stock, jo ja ir kaut kas darīts klāt, tad ecu pietiekami advansēts lai +- normāli visu pieregulēt pats.
Pilnīgi piekrītu, nau tas ideālākais, bet kapec tad pec tavam domām tas maksā 25eiro ? :)
+ jaudas guvums nau arī tas mazākais
+ jaudas guvums nau arī tas mazākais
-AF- rakstīja:kapēc tu domā ka tur kaut kam jādetonē?
Tur palielam lielākais ieguvums rodas no tā, ka tu attiecīgi noregulē aizdedzes momentu attiecīgi izvēlētas degvielas oktānam, tā teikt precīzāka sadegšana būs, jo no rūpnīcas auto nāk ar iespēju braukt ar 89 līdz pat 98e degvielai, un aizdedze attiecīgi noregulēta universāli, bet kā mes visi zinam, tad tas universālisms reti kad ir tas labākais.
Un tupa rpm griešanas tālāk bet attiecīgiem koriģējumiem aizdedzē un degvielas kartē (cik nu katrs ecu ļauj) ir pirdiens jūrā.
da gribat leilus RPM?
Varat atbraukt pie mums, mēs vnk noņemsim atduri, vai uzliksim teiksim uz 9000rpm un neko par to nepaņemsim
p.s sapist motoru vienmēr var ar prieku un stilu
Varat atbraukt pie mums, mēs vnk noņemsim atduri, vai uzliksim teiksim uz 9000rpm un neko par to nepaņemsim
p.s sapist motoru vienmēr var ar prieku un stilu