Turbochip.lv
Labdien cienītie, brīvajā laikā piehaltūrēju pie Artūra aka Turbochip.lv, kas tas par kantori Jūsu forums, laikam, zina vislabāk.
Tātad: Turbochip.lv piedāvā plaša spektra čiptūningu- nē nepareizi tā teikt, softu uzlabošanu!!
Gan dīzeļu motoriem, gan ļoti veiksmīgi arī darbojamies ar atmosfēriskajiem motoriem.
Automobīļa iespēju robežās iespējama arī individuāla regulēšana.
Aptuvenais cenrādis.
Atmobenzīniem parasta softa uzlabošana jeb čipošana-50e
M-motoriem -sākot no 70e
Dīzeļdzinēji sākot no 100€
Atsevišķa motora regulēšana sākot no 200
Citu auto softiskā uzlabošana un arī DPF pareiza pārprogrammēšana
Par citiem motoriem zvaniet, 26447165 Artūrs, PM lūgums nerakstīt šajā sakarā
Brīdinu, nekad nesolu jebkādus mistiskus +30/50/100hp vai 800nm un degvielas ekonomiju, viss ir atkarīgs no motora agregātiem un to stāvokļa, tāpēc cipari un rezultāts var atšķirties, un to, Jūs, kā tehniski advansēts forums - laikam saprotat.
Tātad: Turbochip.lv piedāvā plaša spektra čiptūningu- nē nepareizi tā teikt, softu uzlabošanu!!
Gan dīzeļu motoriem, gan ļoti veiksmīgi arī darbojamies ar atmosfēriskajiem motoriem.
Automobīļa iespēju robežās iespējama arī individuāla regulēšana.
Aptuvenais cenrādis.
Atmobenzīniem parasta softa uzlabošana jeb čipošana-50e
M-motoriem -sākot no 70e
Dīzeļdzinēji sākot no 100€
Atsevišķa motora regulēšana sākot no 200
Citu auto softiskā uzlabošana un arī DPF pareiza pārprogrammēšana
Par citiem motoriem zvaniet, 26447165 Artūrs, PM lūgums nerakstīt šajā sakarā
Brīdinu, nekad nesolu jebkādus mistiskus +30/50/100hp vai 800nm un degvielas ekonomiju, viss ir atkarīgs no motora agregātiem un to stāvokļa, tāpēc cipari un rezultāts var atšķirties, un to, Jūs, kā tehniski advansēts forums - laikam saprotat.
Pēdējais labojis -AF- - 08 Dec 2018, 17:00, kopā labots 6 reizes.
Kādas attiecības tagad ar ms41?
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Arī gribu zināt vai ar ms41 ir jēga kko darīt?
Joptv kā parasti tds cenas izceļās
Bet ne par to ir stāsts, jautājums cik pie jums izmaksātu 2.5 tds sūkņa augšas nolikšana pareizi?
Bet ne par to ir stāsts, jautājums cik pie jums izmaksātu 2.5 tds sūkņa augšas nolikšana pareizi?
Varu teikt tikai to labāko, pirms kādiem 4 gadiem čipoja vw t5, jauda kļuva nesalīdzināmi vairāk un arī patēriņš samazinājās, attieksme super
Iesaku
Iesaku
Darāms, bet pa lielam tikai stoka motoram tas softa uzlabojums ko dos, ja jums ir strokeris vai kaut kas uzlabots mehāniski, piemēram niknāka ieplūdes sadalene, lielāks apjoms u.t.t tad ECU pats to kosntatēs un saliks visu pa plauktiņiem kā viņam šķitīs, un tur nu vairāk viņam neko neliksi, protams var piekoriģēt aizdedzes momentu pie attiecīga oktāna degvielas, bet neko jūtamu pēc šādas darbības ar uzlabotu motoru un pēcāk ar čipu - nejutīsim tiri uz stenda pāris hp klāt un mierīga sirds ka viss okkars rakstīja:Arī gribu zināt vai ar ms41 ir jēga kko darīt?
bet nu, ja uz tāda setupa ir darbaspējīgas pirmās lambdas un GMM tad pats ECU lielāko daļu izdarīs pats
Īsāk sakot, naudu paņemt var, bet vai ir jēga dēļ tiem pāris hp? Pēcāk vēl kliegsiet ka vējā nauda un laiks
Uz stocka jā ir atšķirība, gan ms41, gan ms42 un pat visur biedējošais ms43
labāk iemet kā reklamu kko par to 900hp e36 ar stock vadību. dzirdets daudz, bet redzets nekas nav protams, ja tas nav interneta izdomatas baumas
Nočipoja manu atmosfēru
Attieksme super! Darbs padarīts ne tikai kvalitatīvi, BET ar REĀLIEM REZULTĀTIEM! :
Cenas ļoti demokrātiskas, tiešām zbis!
Rekomendēju uz visiem 100%.
Attieksme super! Darbs padarīts ne tikai kvalitatīvi, BET ar REĀLIEM REZULTĀTIEM! :
Cenas ļoti demokrātiskas, tiešām zbis!
Rekomendēju uz visiem 100%.
JAUNAS AUTO un MOTO REZERVESDAĻAS IKDIENAI un SPORTAM, AKUMULATORI, AMORTIZATORI, SĒDINĀTAS ATSPERES, JAUNAS RIEPAS, TEHNISKIE ŠĶIDRUMI, BREMZES un vēl cits -viss vienuviet - PM.
Masina nav mifs :) Daudz reizes biju izvizinats ar to masinu, jaunas 245/45 dargas riepas spoleja uz 5 atruma vasara pa sauso jau no kadiem 3k aborotiemEJANSONS rakstīja:labāk iemet kā reklamu kko par to 900hp e36 ar stock vadību. dzirdets daudz, bet redzets nekas nav protams, ja tas nav interneta izdomatas baumas
2,5 d e39 kada cena čipsošanai m57
Sory par tik vēlu atbildi bet labāk pm vai zvanīt, bet tevis norādītajam motoram chiptunings nieka 150e
Vadība vairs nav stock bet bija.EJANSONS rakstīja:labāk iemet kā reklamu kko par to 900hp e36 ar stock vadību. dzirdets daudz, bet redzets nekas nav protams, ja tas nav interneta izdomatas baumas
Pats meistars atzīst, ka lai no tā motronica dabūt tos 900hp bija jāupurē daudz laika. Tur pretī uz jaunās Korvet vadības, viñam dabūt lielāko dału hp sanāca pāris stundās. Tagad tik jānopucē līdz galam un jānoregulē sakeres kontrole, lai nav bezjēdzīgā spolēšana.
Būs video
Pārsteidzoši cipari no strokera, lai gan nav zināms, kas tur ir. Griezes līkne vienīgi tāda kropla.
Tur vnk ieliktas iekšās no 3.0 vai arī sadalenes citas utt?
Rezultāts jau smuks
Rezultāts jau smuks
Saimnieks te apgrozās, ja vēlēsies pats izstāstīs. Bet pa lielam , viss tas pats ko vladlens taisīja + m3 zirneklis
Un kadu tad jaudas pieaugumu var dabut ar vemsu ar to pashu 3.0strokera modifikacijam?
Labs jautājums!Roadman rakstīja:Un kadu tad jaudas pieaugumu var dabut ar vemsu ar to pashu 3.0strokera modifikacijam?
Vadības blokam (haltech, megasquirt, vems, janvāris, korvete utt..) nozīme ir iespējās, izejās/ieejās, kas nozīmē kādam dzinējam ar kādām papildu sistēmām varēs izmantot, bet jaudas pieaugums ir atkarīgs no regulējuma!
Pod m3 zirneklis, sadalenes stok, motors bezvanossGaraisss rakstīja:Tur vnk ieliktas iekšās no 3.0 vai arī sadalenes citas utt?
Rezultāts jau smuks