Bēdīgais E21
Sveiki, nedaudz pastāstīšu par savu E21, protams jā kadam tas interesē.
Tātad, vienu vasara rītu pamostoties ar smagām paģirām, sapratu, kā turpināt nedrīkst - dzert tā vienkārši.
Vajadzējo ko mainīt, lai nav jādomā iemesls iedzeršanai.
Tad radās spīdoša ideja, ieķert kādu lūznīti ar ko ņemties pa vakariem un brīvdienās, attiecīgi dodot zaļo gaismu regulārai iedzeršanai.
Tā, kā savu laik biju "nedaudz" iegrābies nopērkot čābīgās rokās restaurētu E21, kādēļ gan lai nekāptu vēlreiz uz tiem pašiem grābekļiem, nolemts meklēt E21. Galvenais kritērijs lai auto nav jāmetina.
Sākumā naivi tika meklēts te pat Latvijā, protams arī LT un EE. Kaimiņvalstīs bija pa vienam eksemplāram, bet diemžēl to stāvoklis mani neapmierināja. Meklēšanas rādius izvērtās pa visu Eiropu
Auto meklāšana man prasīja daudz nervu šūnu, dzeršana tika atlikta malā, sieva neapmierināta, bērniņi neēduši. Ar meklēšanas procesu es varētu uzrakstīt grāmatu. Beidzot, pēc nepilniem četriem mēnešiem auto tikai atrast Itālijā. Sludinājuma bildes nekādas, slikti apgaismotā garažā, toties apraskts mani ieinterisēja. Tā kā meklēšana mani tiešām bija kārtīgi nogurdinājusi, auto apraksts šķita daudzsološ, nolēmu ir-ir, nav-nav. Kas neriskē tas nedzer vodku no kakliņā skatoties kādu lūzni esmu nopircis.
Auto nopirku to neredzot, balstoties tikai uz čābīgām bildēm un auto pārdevēja vārdiem, tikai noarganīzēta auto tralis kas to atgādās uz Latviju. Pēc trīs nedēļu gaidīšanas auto beidzot bija Latvijā un es varēju to saņemt.
Pirmo reiz ieraugot auto pa gabalu es sapratu - ieberziens. Auto nekāds, biju iedomājies redzēt pavisam ko citu.
Nokārtojot papīra lietas ar pārvadātāju un saņemot sava jauniegūtā auto atslēgas, devos tam pakaļ.
Pieejot pie auto sapratu, pārdevējs nav samalojis auto ir tiešām ir lieliskā stāvoklī, vienkārši pa ceļām nosmērējies.
Orģinālais nobraukums
Te jau noskalots
Bet bija jau vēls rudens un auto nācās likt ziemas guļā, tā īsti neizbaudot auto.
P.S. To dzeršanu neņemat nopietni.
Tātad, vienu vasara rītu pamostoties ar smagām paģirām, sapratu, kā turpināt nedrīkst - dzert tā vienkārši.
Vajadzējo ko mainīt, lai nav jādomā iemesls iedzeršanai.
Tad radās spīdoša ideja, ieķert kādu lūznīti ar ko ņemties pa vakariem un brīvdienās, attiecīgi dodot zaļo gaismu regulārai iedzeršanai.
Tā, kā savu laik biju "nedaudz" iegrābies nopērkot čābīgās rokās restaurētu E21, kādēļ gan lai nekāptu vēlreiz uz tiem pašiem grābekļiem, nolemts meklēt E21. Galvenais kritērijs lai auto nav jāmetina.
Sākumā naivi tika meklēts te pat Latvijā, protams arī LT un EE. Kaimiņvalstīs bija pa vienam eksemplāram, bet diemžēl to stāvoklis mani neapmierināja. Meklēšanas rādius izvērtās pa visu Eiropu
Auto meklāšana man prasīja daudz nervu šūnu, dzeršana tika atlikta malā, sieva neapmierināta, bērniņi neēduši. Ar meklēšanas procesu es varētu uzrakstīt grāmatu. Beidzot, pēc nepilniem četriem mēnešiem auto tikai atrast Itālijā. Sludinājuma bildes nekādas, slikti apgaismotā garažā, toties apraskts mani ieinterisēja. Tā kā meklēšana mani tiešām bija kārtīgi nogurdinājusi, auto apraksts šķita daudzsološ, nolēmu ir-ir, nav-nav. Kas neriskē tas nedzer vodku no kakliņā skatoties kādu lūzni esmu nopircis.
Auto nopirku to neredzot, balstoties tikai uz čābīgām bildēm un auto pārdevēja vārdiem, tikai noarganīzēta auto tralis kas to atgādās uz Latviju. Pēc trīs nedēļu gaidīšanas auto beidzot bija Latvijā un es varēju to saņemt.
Pirmo reiz ieraugot auto pa gabalu es sapratu - ieberziens. Auto nekāds, biju iedomājies redzēt pavisam ko citu.
Nokārtojot papīra lietas ar pārvadātāju un saņemot sava jauniegūtā auto atslēgas, devos tam pakaļ.
Pieejot pie auto sapratu, pārdevējs nav samalojis auto ir tiešām ir lieliskā stāvoklī, vienkārši pa ceļām nosmērējies.
Orģinālais nobraukums
Te jau noskalots
Bet bija jau vēls rudens un auto nācās likt ziemas guļā, tā īsti neizbaudot auto.
P.S. To dzeršanu neņemat nopietni.
Nereāli redzēt šādu eksemplāru
Nu super
Gaidam vēl un vēl.
Prieks, ka tas bija joks par to dzeršanu
Gaidam vēl un vēl.
Prieks, ka tas bija joks par to dzeršanu
wau, nice , ļoti gaidu turpinājumu
Laaaabs ja nav noslēpums, kāda cena bij šādam auto ?
Pirms
pēc
Jā zinu, ka nepieciešams piesēdināt un vēl disku centriņi jāsagādā.
Koiloverus nācās noņemt, izrādās priekšējo riteņu rumas atšķirās starp 45mm un 51mm statnēm. Varbūt kāds man var ieteikt kur es varētu meklēt priekšējo riteņu rumbas (stupicas) kas paredzētas 51 mm statnēm ?
Gaidu kad sakrāsos BBS lūpu.
pēc
Jā zinu, ka nepieciešams piesēdināt un vēl disku centriņi jāsagādā.
Koiloverus nācās noņemt, izrādās priekšējo riteņu rumas atšķirās starp 45mm un 51mm statnēm. Varbūt kāds man var ieteikt kur es varētu meklēt priekšējo riteņu rumbas (stupicas) kas paredzētas 51 mm statnēm ?
Gaidu kad sakrāsos BBS lūpu.
Sveiks super aparāts ir sanācis pavizināties pašam ar tādu bij ar divām lielām acīm un cik atceros 315 Par cik saimnieks bieži iedeva pavizināties izgādāju viņam atveramās aizmugures fortačkas
Apsveicu ar E21.
Tā ir Balticblau krāsa?
Tā ir Balticblau krāsa?