trafika Minishark(e21)
tā strīpa sarkanīgā ir krāsota vai līmēta uz sāna?
Virsū pāris labumi, ko tīkotu jebkurš E21 entuziasts, tāpēc raritāšu meklēšana jau no plāna svītrojama.
Ieteiktu labāk uztaisīt kādu M20 strokeri, nevis likt M50/2/4 šajā klasiskajā virsbūvē.
Darbu daudz, lai izdodas atgriezt dzīvē!
Ieteiktu labāk uztaisīt kādu M20 strokeri, nevis likt M50/2/4 šajā klasiskajā virsbūvē.
Darbu daudz, lai izdodas atgriezt dzīvē!
neliec enģeļus
Paldies!
Krāsota
Par M20 arī domāju sākumā. Priekšrocība viņam ir tāda ka daudz vieglāk viņu iestumt iekšā. bet par to dzinēju jau vēl ir laiks padomāt. Par M5x zinu kas un kā, protams, tur standartu tāpat neliktu iekšā, iejaukšanās droselē, sadalenēs,kolektoros un visu citur kur var pirkstus iebāzt. bet par M20 neesmu lietas kursā patreiz, bet noteikti par šo variantu vēlreiz padomāšu un paskatīšos kā ir ar M20 un to uzlabošanu. Bēēt paldies, veiksme šeit noderēs
Tā reste ar lukturiem
Patreiz nekas daudz nav sadarīts. Virsbūves darbi tiks atstāti pavasarim,vasari, bet pa ziemu tik būvēts dzinējs un tiks būvēts m20 strokeris. Ievākta daudz informācija par to kas vajadzīgs un kas un kā būs jādara. Iegūti kontakti ar cilvēkiem kuriem ir e21 un kur būs pieejama informācija un rezerves daļas vajadzības gadījumā.
No lietām kas iegūts priekš šī auto : dzinējs uz kura tiks būvēts strokeris m20b25. M20 piecniece kārba. Un priekšējie lukturi (četri apaļie ar restēm un visiem kronšteiniem lukturiem). Un drīzumā būs spido ar tahometru atrastas arī durvju apšifkas bez izgrieztiem tumbu caurumiem un bagažnieka vāks ar kkādu spoileri bbs laikam. Bet tas viss pa mazam jāved mājās būs.
Kopumā viss kustās lēni, bet kaut kādas bildes un apraskti būs drīzumā, kad sākšu ar dzinēju, protams, kādi sīkumi ar salonu un virsbūvi arī, bet primāri patreiz ziemā dēļ garāžā ierobežotās vietas taps dzinējs.
Garlaicīgi, ka viss bez bildēm un lēni, bet nu nav baigi vēlme kaut ko sasteigt un pēc tam saprast ka nekam neder
No lietām kas iegūts priekš šī auto : dzinējs uz kura tiks būvēts strokeris m20b25. M20 piecniece kārba. Un priekšējie lukturi (četri apaļie ar restēm un visiem kronšteiniem lukturiem). Un drīzumā būs spido ar tahometru atrastas arī durvju apšifkas bez izgrieztiem tumbu caurumiem un bagažnieka vāks ar kkādu spoileri bbs laikam. Bet tas viss pa mazam jāved mājās būs.
Kopumā viss kustās lēni, bet kaut kādas bildes un apraskti būs drīzumā, kad sākšu ar dzinēju, protams, kādi sīkumi ar salonu un virsbūvi arī, bet primāri patreiz ziemā dēļ garāžā ierobežotās vietas taps dzinējs.
Garlaicīgi, ka viss bez bildēm un lēni, bet nu nav baigi vēlme kaut ko sasteigt un pēc tam saprast ka nekam neder
Izjaucot iekšā esošo m10 tika saprasts kādēļ auto tika nolikts un netika vairs lietots- dzinējam bija salocīti vārsti.
Ar m20 ir ta, principa visi jau ir metalluzni, bloku labi var izboret, sezas un varstus atjaunot, bet atrast nesadilusu sadaleni un rokerus... Talak, kad ir nolocits lielais kaposts un ielikta jauna sadalene un rokeri ar rullisiem, kas neluzt, tad jebkura bridi tapat galva var uzrasties plaisa un ella kefira -> jaucam visu atkal vala. Standarta rokeriem ari patik saluzt, ja motoru pasit limiteri. Varstu atstarpes jaregule ik pec 20 000km, ko reali 1 no 100 vispar zin, ka ir jadara. Isak sakot, daudz nianses un diezgan dargs motors, ja grib, lai viss ir labi. Bet nu jaa, veiksmigu projektu
var piekrist jā, bet m20 šeit iederēsies ideāli būs periodcorrect utt, un tonis kāds ir labam m20...uiiiiii
lasīt zem avatara
..tā padomāju un edit:
vispār bloks jāņem m20b20 un jāborē uz to pašu STD 84, kā 2,5. Būs ideāls bloks, nevajadzēs meklēt remonta virzuļus kā tas būtu ja borētu jau 2,5 bloku utt. plus ja atradīsi vecu m20 bloku, kam nav mazie dzesēšanas urbumi starp cilindriem, varēsi arī sapūst vēlāk, mazie urbumi netraucēs oringus iegriezt (nu tāpat jau netraucē, bet tad ir riktīgs safe mode)
par galvu, ja startā būs laba galva, skaisti aizmetināsi dzesēšanas kanālus, viss smuki, tad arī plaisas baigi nemetīsies. nevajag pēc tam vnk uzvārīt motoru un uzreiz strauji atdzesēt un citas muļķīgas lietas darīt.
plaisā viņas parasti Zviedriem kas pūš 2bar, un i to, ir redzēts ka pārlaiž zem sadalenes pa galvu metinājuma šuves garumā un tad laikam arī paliek izturīgāka tā galva pret šo problēmu...
rokeri, ja būs pareizi saregulētas termoatstarpes un nekurinās all day long 6,5k vai ar ''čipu'' 7k, arī tie rokeri tā nelūzīs.
kkā tā, veiksmi būvēšanā
lasīt zem avatara
..tā padomāju un edit:
vispār bloks jāņem m20b20 un jāborē uz to pašu STD 84, kā 2,5. Būs ideāls bloks, nevajadzēs meklēt remonta virzuļus kā tas būtu ja borētu jau 2,5 bloku utt. plus ja atradīsi vecu m20 bloku, kam nav mazie dzesēšanas urbumi starp cilindriem, varēsi arī sapūst vēlāk, mazie urbumi netraucēs oringus iegriezt (nu tāpat jau netraucē, bet tad ir riktīgs safe mode)
par galvu, ja startā būs laba galva, skaisti aizmetināsi dzesēšanas kanālus, viss smuki, tad arī plaisas baigi nemetīsies. nevajag pēc tam vnk uzvārīt motoru un uzreiz strauji atdzesēt un citas muļķīgas lietas darīt.
plaisā viņas parasti Zviedriem kas pūš 2bar, un i to, ir redzēts ka pārlaiž zem sadalenes pa galvu metinājuma šuves garumā un tad laikam arī paliek izturīgāka tā galva pret šo problēmu...
rokeri, ja būs pareizi saregulētas termoatstarpes un nekurinās all day long 6,5k vai ar ''čipu'' 7k, arī tie rokeri tā nelūzīs.
kkā tā, veiksmi būvēšanā
M Power or no power..
Par tavu tricāru esmu visi izlasījis, favorīt e30 un otrs ir Ch. baltais ///M318
nesen tieši piedāvāja m20b20, bet komplektā ar feislift sedanu būs jāapdomā tā iegāde.
Paldies par info, nezināju ka tā ir ar tiem m20. Beet tas nekas, jo tāpat nav jēgas celt iekšā kkādu dzinēju, labāk uzreiz sastrokerizēt ar visādiem labumiem un jaunām daļām, lai katru sezonu nav jāceļ ārā tas klucis
kāds nezin kā ar e21 priekšējiem sēdekļim, no kāda cita modeļa der?
Wow, kas par atjaunošanas labu materiālu.
Priekša arī - retā
Priekša arī - retā
Pagājuši pāris mēneši, šis tas izdarīts, šis tas sagādāts.
Bet patreiz nekā interesanta šeit nav ko ierakstīt, nopietni šim ķeršos klāt aptuveni pēc diviem mēnešiem. Patreiz citas prioritātes
Pēc tam cerams gan kļūs par interesantāku topiku, kurš nekrās putekļus kā tagad
Bet patreiz nekā interesanta šeit nav ko ierakstīt, nopietni šim ķeršos klāt aptuveni pēc diviem mēnešiem. Patreiz citas prioritātes
Pēc tam cerams gan kļūs par interesantāku topiku, kurš nekrās putekļus kā tagad
cerams ka ar foto reportāžu
Sveiciens no Francijas! Situācija sekojoša: m20b20 motors nepieciešams pārtaisīt par m20b30 stipri līdzīgi kā Abit motors ar m52b28 kloķeni, m50 vadību u.t.t. varat ieteikt kādu cilvēku kas to varētu sadarīt? Tā lai tas viss kalpo. Nauda uzreiz, viss nepieciešamais ir, pašam laika nesanāk. Varu visu aizvest kur vajag un samaksāt, tikai cilvēkiem kas zināmi un par kuriem pozitīvas atsauksmes, termiņš ap diviem mēnešiem.
Ja zini kas visu var izdarīt, dod ziņu.
Ja zini kas visu var izdarīt, dod ziņu.
Parunā ar Māri Runģi no DriftDarbnīcas.
ar m52b28 kloķeni un 84mm bōru, nesanāks ~3,0. vai nu lielāki virzuļi jāliek, vai kloķene ar lielāku gājienu nekā Tevis nosauktā.trafiks rakstīja: ↑03 Feb 2018, 05:30 Sveiciens no Francijas! Situācija sekojoša: m20b20 motors nepieciešams pārtaisīt par m20b30 stipri līdzīgi kā Abit motors ar m52b28 kloķeni, m50 vadību u.t.t. varat ieteikt kādu cilvēku kas to varētu sadarīt? Tā lai tas viss kalpo. Nauda uzreiz, viss nepieciešamais ir, pašam laika nesanāk. Varu visu aizvest kur vajag un samaksāt, tikai cilvēkiem kas zināmi un par kuriem pozitīvas atsauksmes, termiņš ap diviem mēnešiem.
Ja zini kas visu var izdarīt, dod ziņu.
M Power or no power..