A bit 318iA m20b30
būs jau vēl
ēm, sūtītas ADParts, kā jau koilu atsperes, neatceros ražotāju. ar garumu ir tā, ka lai arī kā baigi mērīju, par īsu nopirku man apakšā ir izvirpots 20mm (ja nemaldos) speiseris. kg un precīzi izmēri bija e30 forumā, bet tur topiks sen kā izdzēsts, tāpēc pats vairs neatceros...
M Power or no power..
Sen nebiju sēdējis topikā kas aizrauj. Labs darbs, skaists auto un turpini cīnīties
Paldies
pienāca ziema, atkal pietrūka nedaudz pauwera tam m20...pakonsultējos ar vienu vietējo kolēgu, un sapratu, ka vajag uztaisīt 3.0l m20
ar konkrēto 90mm kloķeni cik zinu neviens vismaz nekur forumos utt, nebija taisījis, biju nedaudz pionieris
visu laiku gan bija kkādas aizķeršanās un problēmas, pārsvarā ar metālpastrādes uzņēmumiem, kas man sačakarēja vienu zobenes zobratu, gredzenu uztaisīja nekvalitatīvu, utt.....tas pats kantoris, kas sačakarēja ieplūdes vārstus pāris gadus atpakaļ, bet nu atradu labu virpotāju un tad jau kkas sanāca.(un viss dēļ tā, ka mans virpotājs slimoja, eh.)
tātad talkā nāks m57 90mm koķene
uztaisīts gredzens priekš blīvslēga - uzlikts, pārtaisīts zobenes zobrats, jāsāk kkas mērīt.
no sākuma likās ka vārsti būs virzulī, taču izrādījās ka tur pat labāka situācija nekā m20b28 variantā
bēēēēt....
virzulis pret galvu gan īsti labi nav
kkā tā izskatījās TDC
tātad plānākajiem BMW virzuļiem jākļūst plānākiem
uz šādu
jau daudz labāk
tā kā BMW inženieri konstuējot m20 bloku, to taisīja kkādām 75mm kloķenēm, tad ieliekot šo kloķvārpstu, viss ir priķikā
eļļas sūkņa asij jākļūst slaidākai
tātad beidzot arī būs normāla NA motoram pieklājīga kompresijas pakāpe ~11.4:1
viss satīrīts, sakārtots, saskrūvēts
kā arī iepirku eļļas skrāpi. ķip kas paredzēts m20b25
protams, man viņš īsti nederēja, vajadzēja pielāgot
tād spararats, visu laiku likās ka man ir ''vieglais'' m20 spararats, kā izrādījās nē...tagad laikam ir
karteris utt virsū, liekam iekšā.
un tad sākās kārtējās epopejas..
ielikām, viss čotka, savelku ar kārbu, ielecu mašīnā, pārbaudīt vai sajūgs, viss šancē.. jā, viss iedeal, izkāpju, izgriezt motoru....ķīlis
kaut nēēdaudz atvelkot uzreiz motors giezās, bez nekādām liekām skaņām..
domājam domājam, skaidrs, ka jārauj motors ārā
kārbas primārā ass iespiedās kloķenē un pabīdīja to uz priekšu, līdz atdūrās aksiālajās šālēs..
nedaudz custom fabrication..saliekam, un ir tēma
konstruktors
gatavs
šādi izskatās kloķenes gals, kā jau dīzelim, 4ras skrūves, nav vairs kā benzo 1na.
pirmais starts
laikam no stāvēšanas vienā pozīcijā, kur vaļā vārsts, sākumā pēc skaņas liekas nebij kompresijas, bet jau pēc pirmās iedarbināšanas viss čotka.
plus spoles nebija kārtīgi uzlikušās, gribēja rīstīties tip. bet jau likās interesanti..
iedarbināju, biš parūca, vēlreiz iedarbināju vēl biš, noslāpēju...un pēc brīža atskan kkāds knikšķis no motora...
galvas skrūve
galvu galīgi negribējās raut uzreiz nost...
tā kā blokā tālāk bija vēl kur iedzīt vītni, tad tika izmēģināts mans gatrera plāns..
pat izdevās savilkt motors salikts, jāiepauzē.
M Power or no power..
taka tads serials visu laiku gaidi turpinajumu
Tiešām labs seriāls!
Gaidu turpinājumu
Gaidu turpinājumu
Fanstastiski, kā vienmēr
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
tew vajag rakstit kad gaidit turoinajumu lai nau alins pa tukso jadzer :)
Ļoti interesanti šādu lasīt
tā pērējie divi gadi laikam brīvi saies vienā postā, jo nekas baigi vairs nenotiks
tātad 2017. gada pavasaris, motors salikts, jau kādu brīdi pabraukāts, bet baigajā safe režīmā, jo vnk nevarēja pāri ~3,5k apgriezieniem iegriezt, sāka detonēt...tomēr iepriekšējais regulējums laikam bija stipri asāks ko varēja atļauties uz tās super zemās CR.
tātad atkal braucam uz Turbochip
AF uzreiz saka, ka būs tāpt pa īsu, piedāvāja pūtēju..
pieslēdzām mūziku un sākām braukāt
viss sanāca, motors iet tiešām patīkami, pat Turbochip Artūrs esot pēc tam AF teicis, ka esot ok, tas jau kko nozīmē
braucot mājās pavirināju..nu mēģināju papontoties pa Rīīg un konstatēju, ka pāris reizes mašīna dīvaini noraustās slodzē, nu neko, nākamajā dienā sākās visu vizināšana, rādīšana, kā iet/neiet utt, un tika konstatēts, ka problēma pastiprinās.
respektīvi, laikam 1. un 2. pārnesumā pie 4k auto tā kā aizrijās...atmeties, aizgāja - missfire. bij aizdomas uz aizdedzes sistēmu, jo šogad nebiju nomainījis sveces, nezinu kāpēc gan nesamainīju pirms regulēšanas
pēc apspriešanās ar pāris gudriem cilvākiem, tika nolemts ielikt vienu soli aukstākas sveces
iepriekš visus gadus braucu ar platīna bosch WR7DP un senāk WR8DP, tagad ieliku BPR6ES (oem ir ngk ZGR5A)
plus vēl bonusā čekojot komponentes, tika vēl nomainīta 1 spole un 1 pīpe, un viss notiek!
tad nāca Burnout izbrauciens, skaidrs, ka auto bija nedaduz jāpielabo, jo bija saguris, tā kā aizmugurē arkas ir jāpārmetina, bet ja nemaldos jau nedēļas beigās bija izbrauciens , tika čih pih salabotas aizmugures arkas un viss auto ātri sapulēts, par ko paldies Vilcienam
mazliet puteklītis
no 5 metri ideal
tālāk Kandavā, uzliku kkādus vecus slikveida Kumho un aiziet, kaujas apstākļos
pēc tam tika iemēģināts biš dorifō, atceros, ka bija pamatotas bažas, ka neturē sajūgs, jo iepriekš tinot saules ar 3. , tas 3. sāka slīdēt, laikam veiksme, ka uz r14 nebij baigās saķeres, un vieglāk bija izlidināt riepas, ne sajūgu un turēja arī 3. pārnesumu
vēlāk atputās bāzē zālītē
un no otras puses, mājupceļā no Kurzemes gala
tā, pēc Kandavas zureiz tika saprasts, ka motora bukses liekas par mīkstu, saliku kkādu poly, un kārbai no e21 bukses
tad viens no best upgrade, jauns logs
kā arī tika vēl vairāk iznīcināta IS lūpa, tika nomainīta atpakaļ pret veco
tad pa ceļam uz gonku, sanāca uzsist pāris bildes
ūūūūņ, nevaram aizmirst šo!
tad vēl soundcheck
černobļā
te arī kko ākstījāmies, žēl gan ka Gopro nav laba skaņas izjūta
tāāād pienāca ziema...izdomāju beidzot uztaisīt vienu sen plānotu tūningu
vouvaa viuvaaa
....bet te, vedam pie krāsotāja? nē....
bija jau kkāds 2018. gada aprīļa vidus, viss ,kā tika nolikts tā arī stāvēja, ziemas gonkas, kompakts, karoč nebija laika/iedvesmas
izbruacot aplīti, jāteic ka mīlestība atgriezās gan....
plus vēl bija iemeties poltergeists, kas salīdzīnoši ātri tika atrasts, pie izslēgtas aizdedzes..aizdedze bija ieslēgta
respektīvi drošinātāju kastē viens + vadiņs bija piespiedies pret citu, pārrīvējies nedaudz un padeva pa tāisno +.
(bildē to varēja redzēt, bet nu jau pats pats neredzu..nu vismaz ir random bilde )
ar Ch diustastoto
..bet nu pēc mašīnas izvilkšanas no garāzas, tā atkal nostāvēja pie mājas, un sāka nākt skate, kur zināju, ka šogad vajadzēs kko padarīt.
tā nu atkal laikam entuziasms bija atgriezies, kko sāku....zināju jau ka nebūs tas viss tik vienkārši protams iekšējā arka, tad parāvu līdzi kabatu..... nū vēl bonusā tika pārmetināts viens ''grīdas korķis'' un sēdekļa stiprinājuma vieta, kas bija diezgan custom fabrication, jo vairāki bleķi viens virs otra, utt.
un tad mašīna praktiski 3 mēnešus nostāvēja nekustināta...apnika.
tik cik izdzinu lai kompaktam vietu atbrīvot uz pacēlāja....bija arī brīdis kad tie abi bija kopā...kad tika nonesta kompaktam aizmugure
tad gonkas jau bija beigušās, kkad oktobrī sākās otrais cēliens
barnfind
tā kā aizmugurē fartuks apakšā bija tāds neapmierinošs un bagažnieka augšējo kanti gateriski jau bija labojuši Jelgavā pirms nopirku auto, nolēmu ka jāmaina viss panelis
kkāds ātrais testfit
ā jā, m buferi tika pārdoti, izdomāju ka negribu tomēr, mēģināšu vairāk tomēr kā stock atstāt.
uz e36 arī labi izskatījās īstenībā
tālāk. no sākuma kkāds test fittings, pieķerta kabatai apakša, pa lielam izskatās ka +- rovna būs, varam turpināt
tad sākām ar patīkamāko
nokasīju visu transporta grunti no detaļām un samatēju detaļas ko krāsošu/metināšu.
raujam klāt
sāāāies
tālāk jāsāk domāt par arku,
te gan bija miljons testa pielaikošanas, šķībi, greizi, tad labi, tad atkal slikti uttt
ķip šitā...davai poh, vāru klāt
ķip tā.
bandicss
un šādi tas viss atkal stāv, nu jau no decembra sākuma
tagad līdz update, gan laikam būs kāds brīdis jāpagaida, bet cerams, uznāks iedvesma drīzaumā
tātad 2017. gada pavasaris, motors salikts, jau kādu brīdi pabraukāts, bet baigajā safe režīmā, jo vnk nevarēja pāri ~3,5k apgriezieniem iegriezt, sāka detonēt...tomēr iepriekšējais regulējums laikam bija stipri asāks ko varēja atļauties uz tās super zemās CR.
tātad atkal braucam uz Turbochip
AF uzreiz saka, ka būs tāpt pa īsu, piedāvāja pūtēju..
pieslēdzām mūziku un sākām braukāt
viss sanāca, motors iet tiešām patīkami, pat Turbochip Artūrs esot pēc tam AF teicis, ka esot ok, tas jau kko nozīmē
braucot mājās pavirināju..nu mēģināju papontoties pa Rīīg un konstatēju, ka pāris reizes mašīna dīvaini noraustās slodzē, nu neko, nākamajā dienā sākās visu vizināšana, rādīšana, kā iet/neiet utt, un tika konstatēts, ka problēma pastiprinās.
respektīvi, laikam 1. un 2. pārnesumā pie 4k auto tā kā aizrijās...atmeties, aizgāja - missfire. bij aizdomas uz aizdedzes sistēmu, jo šogad nebiju nomainījis sveces, nezinu kāpēc gan nesamainīju pirms regulēšanas
pēc apspriešanās ar pāris gudriem cilvākiem, tika nolemts ielikt vienu soli aukstākas sveces
iepriekš visus gadus braucu ar platīna bosch WR7DP un senāk WR8DP, tagad ieliku BPR6ES (oem ir ngk ZGR5A)
plus vēl bonusā čekojot komponentes, tika vēl nomainīta 1 spole un 1 pīpe, un viss notiek!
tad nāca Burnout izbrauciens, skaidrs, ka auto bija nedaduz jāpielabo, jo bija saguris, tā kā aizmugurē arkas ir jāpārmetina, bet ja nemaldos jau nedēļas beigās bija izbrauciens , tika čih pih salabotas aizmugures arkas un viss auto ātri sapulēts, par ko paldies Vilcienam
mazliet puteklītis
no 5 metri ideal
tālāk Kandavā, uzliku kkādus vecus slikveida Kumho un aiziet, kaujas apstākļos
pēc tam tika iemēģināts biš dorifō, atceros, ka bija pamatotas bažas, ka neturē sajūgs, jo iepriekš tinot saules ar 3. , tas 3. sāka slīdēt, laikam veiksme, ka uz r14 nebij baigās saķeres, un vieglāk bija izlidināt riepas, ne sajūgu un turēja arī 3. pārnesumu
vēlāk atputās bāzē zālītē
un no otras puses, mājupceļā no Kurzemes gala
tā, pēc Kandavas zureiz tika saprasts, ka motora bukses liekas par mīkstu, saliku kkādu poly, un kārbai no e21 bukses
tad viens no best upgrade, jauns logs
kā arī tika vēl vairāk iznīcināta IS lūpa, tika nomainīta atpakaļ pret veco
tad pa ceļam uz gonku, sanāca uzsist pāris bildes
ūūūūņ, nevaram aizmirst šo!
tad vēl soundcheck
černobļā
te arī kko ākstījāmies, žēl gan ka Gopro nav laba skaņas izjūta
tāāād pienāca ziema...izdomāju beidzot uztaisīt vienu sen plānotu tūningu
vouvaa viuvaaa
....bet te, vedam pie krāsotāja? nē....
bija jau kkāds 2018. gada aprīļa vidus, viss ,kā tika nolikts tā arī stāvēja, ziemas gonkas, kompakts, karoč nebija laika/iedvesmas
izbruacot aplīti, jāteic ka mīlestība atgriezās gan....
plus vēl bija iemeties poltergeists, kas salīdzīnoši ātri tika atrasts, pie izslēgtas aizdedzes..aizdedze bija ieslēgta
respektīvi drošinātāju kastē viens + vadiņs bija piespiedies pret citu, pārrīvējies nedaudz un padeva pa tāisno +.
(bildē to varēja redzēt, bet nu jau pats pats neredzu..nu vismaz ir random bilde )
ar Ch diustastoto
..bet nu pēc mašīnas izvilkšanas no garāzas, tā atkal nostāvēja pie mājas, un sāka nākt skate, kur zināju, ka šogad vajadzēs kko padarīt.
tā nu atkal laikam entuziasms bija atgriezies, kko sāku....zināju jau ka nebūs tas viss tik vienkārši protams iekšējā arka, tad parāvu līdzi kabatu..... nū vēl bonusā tika pārmetināts viens ''grīdas korķis'' un sēdekļa stiprinājuma vieta, kas bija diezgan custom fabrication, jo vairāki bleķi viens virs otra, utt.
un tad mašīna praktiski 3 mēnešus nostāvēja nekustināta...apnika.
tik cik izdzinu lai kompaktam vietu atbrīvot uz pacēlāja....bija arī brīdis kad tie abi bija kopā...kad tika nonesta kompaktam aizmugure
tad gonkas jau bija beigušās, kkad oktobrī sākās otrais cēliens
barnfind
tā kā aizmugurē fartuks apakšā bija tāds neapmierinošs un bagažnieka augšējo kanti gateriski jau bija labojuši Jelgavā pirms nopirku auto, nolēmu ka jāmaina viss panelis
kkāds ātrais testfit
ā jā, m buferi tika pārdoti, izdomāju ka negribu tomēr, mēģināšu vairāk tomēr kā stock atstāt.
uz e36 arī labi izskatījās īstenībā
tālāk. no sākuma kkāds test fittings, pieķerta kabatai apakša, pa lielam izskatās ka +- rovna būs, varam turpināt
tad sākām ar patīkamāko
nokasīju visu transporta grunti no detaļām un samatēju detaļas ko krāsošu/metināšu.
raujam klāt
sāāāies
tālāk jāsāk domāt par arku,
te gan bija miljons testa pielaikošanas, šķībi, greizi, tad labi, tad atkal slikti uttt
ķip šitā...davai poh, vāru klāt
ķip tā.
bandicss
un šādi tas viss atkal stāv, nu jau no decembra sākuma
tagad līdz update, gan laikam būs kāds brīdis jāpagaida, bet cerams, uznāks iedvesma drīzaumā
M Power or no power..
Mega kruta
Foršas bremzes
aizmugurē sporta, jā
kādus 3 gadus stāvēja plaukti, nesaņēmos sataisīt, un tad šogad aizgāja viens uz kompaktu kad salocīju.
bet nu būs būs diski..kkad
M Power or no power..