Ērika E30
Auto, kurš ir vairāku entuziastu sapnis. Pastāstīšu par savu sapni.
Divus gadus biju braucis ar E46 Touringu, bet bija pienācis laiks šķirties no auto. Nevarēju īsti izlemt, ko ņemt vietā, viedokļi bija vairāki. Ik pa laikam skatijos uz E30 sludinājumiem, bet ļoti baidijos ņemt. Vienu dienu sludinājumos uzpeldēja šī pērle no kuras nevarēju atteikties. Auto iegādājos septembra sākumā. Tātad:
1989. gada coupe
1.6 automāts
RoyalBlau mettalic
It kā 160 000 nobraukums, pēc stāvokļa varētu atbilst tam. Pēc pārdevēja teiktā, ka ir nopirkts no vectēva Vācijā, kuram tas piedērēja kopš to iegādājās no dīlera. Nav bijis avārijā, nav krāsots iepriekš.
Auto iegādājos šādu: Uzreiz uzsāku remontdarbus:
Pārlasīts viss aizmugurē - tilts ar jaunām buksēm un reduktors
Sataisīta ieplūde (Dzinējs rīstijās)
Nomainīti visi četri amortizātori un atsperes (Pirms tam bija miruši amortizātori ar grieztām atsperēm, kuras paspēja uzlikt īpašnieks Latvijā)
Eļļa kopā ar filtru
Gaisa filtrs
Sataisīta pečka
Nomainīti priekšējie gūltņi
Protams, no sākuma domāju, ka ir ļoti sterila utt., bet pirms ziemas nolēmu sametināt visu, kas metināms. Izņēmu salonu (uzreiz uz ķīmisko) un vedu auto pie @RPM Motorsport, kur džeki ļoti labi strādā, kvalitāte ir viņu prioritāte. Detaļas tika taisītas no rokām, nekas netika griezsts no donoriem, izņemot vienu spārnu, kuru apakša tika ņemta no ķīnieša.
Tika sametināts:
Priekšējās abas kabatas
Priekšējo spārnu apakšas
Pasažiera pusē pa vidu
Aizmugurējais fartuks
Bildes no metināšanas darbiem: Plāni uz 2018?
Iegādāties sēdinātās atsperes
Restaurēt stūres reiku
Pārkrāsot automašīnu tādā pašā krāsā
Atjaunot hromu
Dzinēja maiņa uz m20b25 ar manuālo kārbu.
Tagad jau ziemas miegā!
Iespējams turpināšu kādu progresu, ja tāds notiks ziemas periodā.
Divus gadus biju braucis ar E46 Touringu, bet bija pienācis laiks šķirties no auto. Nevarēju īsti izlemt, ko ņemt vietā, viedokļi bija vairāki. Ik pa laikam skatijos uz E30 sludinājumiem, bet ļoti baidijos ņemt. Vienu dienu sludinājumos uzpeldēja šī pērle no kuras nevarēju atteikties. Auto iegādājos septembra sākumā. Tātad:
1989. gada coupe
1.6 automāts
RoyalBlau mettalic
It kā 160 000 nobraukums, pēc stāvokļa varētu atbilst tam. Pēc pārdevēja teiktā, ka ir nopirkts no vectēva Vācijā, kuram tas piedērēja kopš to iegādājās no dīlera. Nav bijis avārijā, nav krāsots iepriekš.
Auto iegādājos šādu: Uzreiz uzsāku remontdarbus:
Pārlasīts viss aizmugurē - tilts ar jaunām buksēm un reduktors
Sataisīta ieplūde (Dzinējs rīstijās)
Nomainīti visi četri amortizātori un atsperes (Pirms tam bija miruši amortizātori ar grieztām atsperēm, kuras paspēja uzlikt īpašnieks Latvijā)
Eļļa kopā ar filtru
Gaisa filtrs
Sataisīta pečka
Nomainīti priekšējie gūltņi
Protams, no sākuma domāju, ka ir ļoti sterila utt., bet pirms ziemas nolēmu sametināt visu, kas metināms. Izņēmu salonu (uzreiz uz ķīmisko) un vedu auto pie @RPM Motorsport, kur džeki ļoti labi strādā, kvalitāte ir viņu prioritāte. Detaļas tika taisītas no rokām, nekas netika griezsts no donoriem, izņemot vienu spārnu, kuru apakša tika ņemta no ķīnieša.
Tika sametināts:
Priekšējās abas kabatas
Priekšējo spārnu apakšas
Pasažiera pusē pa vidu
Aizmugurējais fartuks
Bildes no metināšanas darbiem: Plāni uz 2018?
Iegādāties sēdinātās atsperes
Restaurēt stūres reiku
Pārkrāsot automašīnu tādā pašā krāsā
Atjaunot hromu
Dzinēja maiņa uz m20b25 ar manuālo kārbu.
Tagad jau ziemas miegā!
Iespējams turpināšu kādu progresu, ja tāds notiks ziemas periodā.
Pēdējais labojis Pmac - 06 Nov 2017, 21:15, kopā labots 3 reizes.
RPM Motorsport Workshop
Auto darbnīca
Rīga, Čiekurkalna 8.šķērslīnija 16
Auto darbnīca
Rīga, Čiekurkalna 8.šķērslīnija 16
Konča
Pie saraksta vēl citus diskus un izplūdi vai bunduli.
Pie saraksta vēl citus diskus un izplūdi vai bunduli.
Kad tiks likta cita dvēsele iekšā, tad no neržas tiks veidota izplūde un kkādu aftermarket bunduli galā ar divām izejām.
Diski pagaidām apmierina, ja būs vēlme, tad iegādāšos JR9 R16
RPM Motorsport Workshop
Auto darbnīca
Rīga, Čiekurkalna 8.šķērslīnija 16
Auto darbnīca
Rīga, Čiekurkalna 8.šķērslīnija 16
JR ir pareizais virziens, kaut gan, šādiem antikvariātiem prasītos kautkas "īsts" , dārgs un orģināls tomēr!
E46 bija JR15, divus gadus braucu, cik bedrēs lielās neiebraucu, diski taisni un nereizi nebija taisīti. Ļoti apmierināts ar JR produkciju, tāpēc domāju pieturēties pie tās. Dārgos BBS uzskatu, ka nav vajadzība.
RPM Motorsport Workshop
Auto darbnīca
Rīga, Čiekurkalna 8.šķērslīnija 16
Auto darbnīca
Rīga, Čiekurkalna 8.šķērslīnija 16
par JR kvalitāti piekrītu, pats jau 2.gadu braukāju ar r19 ..
Krāsojums gan nebija augstākās kvalitātes
izskatās labs
pēc bildēm un apraksta spriežot, kaut nācis no Vācijas un mazs nobraukums, bet visas ''slimīgās'' vietas tomēr paspējušas pieteikt savu rindu.
veiksmi darbos un laba m20 meklējumos, kā arī par diskiem tomēr negribētos redzēt šeit JR.
edit: piekrītu Ch. par style 5, plus nepamanīju ka ir pat konkrēts disku modelis padomā, un nē nē, lūdzu nē, viņi izskatās tieši kā aprakstīja Ch.
pēc bildēm un apraksta spriežot, kaut nācis no Vācijas un mazs nobraukums, bet visas ''slimīgās'' vietas tomēr paspējušas pieteikt savu rindu.
veiksmi darbos un laba m20 meklējumos, kā arī par diskiem tomēr negribētos redzēt šeit JR.
edit: piekrītu Ch. par style 5, plus nepamanīju ka ir pat konkrēts disku modelis padomā, un nē nē, lūdzu nē, viņi izskatās tieši kā aprakstīja Ch.
Pēdējais labojis A bit - 07 Nov 2017, 09:39, kopā labots 1 reizi.
M Power or no power..
pls no JR
Tev šobrīd ir paši smukākie diski , ko var uzlikt uz facelifta budžetā zem 800eur, vēlpietam svaigi krāsoti un ar visiem vāciņiem. Priekškam visu sa*ist ar ķīnu? Nav jau golfs vai honda. Sevišķi vēl JR9, kuri izskatās pec max lētas padjobkas, salīdzinoši ar oriģinālajim RSiem.
Bet tā malacis - pareiza attieksme un auto ļoti foršs!
Ja kas vai uzmest PM, man ir lieks M20B25 swaps.
Tev šobrīd ir paši smukākie diski , ko var uzlikt uz facelifta budžetā zem 800eur, vēlpietam svaigi krāsoti un ar visiem vāciņiem. Priekškam visu sa*ist ar ķīnu? Nav jau golfs vai honda. Sevišķi vēl JR9, kuri izskatās pec max lētas padjobkas, salīdzinoši ar oriģinālajim RSiem.
Bet tā malacis - pareiza attieksme un auto ļoti foršs!
Ja kas vai uzmest PM, man ir lieks M20B25 swaps.
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
JR9 galīgi te nevajag, neglītākās RS kopijas, kas redzētas. JR9 vispār nekur nevajadzētu likt.
Veiksmi darbos!
Veiksmi darbos!
BBS replikas likt ir tas pats, kas staigās Abibas kedās
Es atstātu style 5. Ja ļoti gribas lielākus un nedārgus, tad var skatīties Borbet A, B vai T virzienā
Katrā ziņa, veiksmi skr'vēšanā, izskatās labs e30.
Es atstātu style 5. Ja ļoti gribas lielākus un nedārgus, tad var skatīties Borbet A, B vai T virzienā
Katrā ziņa, veiksmi skr'vēšanā, izskatās labs e30.
vienīgi jautājums īpašniekam, kādās sēdinātās atsperes grasies likt?
jo viņš pašlaik jau ir labi piesēdināts, es teiktu, ka tur jau stāv 60/40 mazliet sasēdušās atsperes, ja liksi ko zemāku, tas auto nebūs īsti braucams
jo viņš pašlaik jau ir labi piesēdināts, es teiktu, ka tur jau stāv 60/40 mazliet sasēdušās atsperes, ja liksi ko zemāku, tas auto nebūs īsti braucams
M Power or no power..
Auto šobrīd uz stock atsperēm jeb tautā saucamais "Džips". Iespējams neizlasiji, bet atsperes iepriekšējais saimnieks bija nogriezis ar fleksi un viņas bija neciešamas. Šis man būs grūts jautājums kādas ņemt, jo pats esmu ar mieru braukt kaut vai ar 60/40, bet draudzene ar grib braukt pie stūres ik pa laikam, bet baidos kā tik karteri nepārsit
RPM Motorsport Workshop
Auto darbnīca
Rīga, Čiekurkalna 8.šķērslīnija 16
Auto darbnīca
Rīga, Čiekurkalna 8.šķērslīnija 16
Iepriekšējais saimnieks neko negrieza, ar tādu augstumu viņš noprika to auto.Pmac rakstīja: ↑08 Nov 2017, 13:02Auto šobrīd uz stock atsperēm jeb tautā saucamais "Džips". Iespējams neizlasiji, bet atsperes iepriekšējais saimnieks bija nogriezis ar fleksi un viņas bija neciešamas. Šis man būs grūts jautājums kādas ņemt, jo pats esmu ar mieru braukt kaut vai ar 60/40, bet draudzene ar grib braukt pie stūres ik pa laikam, bet baidos kā tik karteri nepārsit
Ar stock atsperēm e30 izskatās liftēts, Ar kkādām 40/30 viņš būs pa lielam ka parasts, standarta auto stock augstuma. Ar 60/40 viņš būs normāls, piesēdināts, bet nebūs nekāds gludeklis. Tās kas tur bija virsū kad nopirki auto bija kautkas apmēram līdzvērtīgs 75/50 kas ir zemākais ko uz e30 var dabūt (atboiņiki reising).
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
Iespējams, to es nevaru apgalvot. Visdrīzāk arī būs standarta variants - 60/40, bet kādas firmas šobrīd nevaru komentēt.ch. rakstīja: ↑08 Nov 2017, 13:58Iepriekšējais saimnieks neko negrieza, ar tādu augstumu viņš noprika to auto.Pmac rakstīja: ↑08 Nov 2017, 13:02Auto šobrīd uz stock atsperēm jeb tautā saucamais "Džips". Iespējams neizlasiji, bet atsperes iepriekšējais saimnieks bija nogriezis ar fleksi un viņas bija neciešamas. Šis man būs grūts jautājums kādas ņemt, jo pats esmu ar mieru braukt kaut vai ar 60/40, bet draudzene ar grib braukt pie stūres ik pa laikam, bet baidos kā tik karteri nepārsit
Ar 60/40 viņš būs normāls, piesēdināts, bet nebūs nekāds gludeklis. Tās kas tur bija virsū kad nopirki auto bija kautkas apmēram līdzvērtīgs 75/50 kas ir zemākais ko uz e30 var dabūt (atboiņiki reising).
RPM Motorsport Workshop
Auto darbnīca
Rīga, Čiekurkalna 8.šķērslīnija 16
Auto darbnīca
Rīga, Čiekurkalna 8.šķērslīnija 16
reku FL ar 60/40 un st5 ar 205/50r15 riepām Manuprāt perfekts fitments
http://www.m-garage.de/img/friends/addi_e30-328i-05.jpg
http://www.m-garage.de/img/friends/addi_e30-328i-05.jpg
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
ch. rakstīja: ↑08 Nov 2017, 14:23 reku FL ar 60/40 un st5 ar 205/50r15 riepām Manuprāt perfekts fitments
http://www.m-garage.de/img/friends/addi_e30-328i-05.jpg
RPM Motorsport Workshop
Auto darbnīca
Rīga, Čiekurkalna 8.šķērslīnija 16
Auto darbnīca
Rīga, Čiekurkalna 8.šķērslīnija 16
Piekrītu ch. Tie jr9 izskatās tiešām pēc kakas salīdzinot ar tiem, kas pašlaik virsū uz auto. Manuprāt, izskatās ļooti lēta, prasta bbs rs kopija.ch. rakstīja: ↑08 Nov 2017, 14:23 reku FL ar 60/40 un st5 ar 205/50r15 riepām Manuprāt perfekts fitments
http://www.m-garage.de/img/friends/addi_e30-328i-05.jpg