Kon4a's Orient E36 Touring

Hello!
Laiks mazam update, ar pāris smukbildītēm
Sadarītās lietas
Lai arī diskus neesmu sakopis un atstājis melnus (bweh), vasaras ripuļi ir virsū, un vēl vairāk izceļ nepieciešamību pēc ritošās daļas pārlasīšanas, īpaši priekšā.
Nomainīts stūres pastiprinātāja sūknis, filtrs, kā arī ģenerators.
Atrastas pēdējas trūkstošās plastmasas salonā, atliek tikai sainstalēt
Uzpildīts kondicionieris, tā kā pievienoju vēl vienu opciju pie "viss strādā"
Dabūts cits radio. Lai arī nav OEM, melns tomēr izskatās daudz, daaaudz labāk
Atlikušas, protams, vēl gana daudz lietas, bet pamazām, pamazām kustos uz priekšu, laika šim ir maz, bet malā netiks pamests
P.S. Ja kāds zin kādu labu price/performance krāsotāju, dodiet ziņu, pamazām jāgatavojas tēriņiem pēc ieziemošanas
Laiks mazam update, ar pāris smukbildītēm

Sadarītās lietas
Lai arī diskus neesmu sakopis un atstājis melnus (bweh), vasaras ripuļi ir virsū, un vēl vairāk izceļ nepieciešamību pēc ritošās daļas pārlasīšanas, īpaši priekšā.
Nomainīts stūres pastiprinātāja sūknis, filtrs, kā arī ģenerators.
Atrastas pēdējas trūkstošās plastmasas salonā, atliek tikai sainstalēt
Uzpildīts kondicionieris, tā kā pievienoju vēl vienu opciju pie "viss strādā"

Dabūts cits radio. Lai arī nav OEM, melns tomēr izskatās daudz, daaaudz labāk


P.S. Ja kāds zin kādu labu price/performance krāsotāju, dodiet ziņu, pamazām jāgatavojas tēriņiem pēc ieziemošanas


Rudens tuvojas, un auto drīz dosies ziemas miegā
Kamēr tas vēl nav noticis, ir sadarītas šādas tādas lietas. Viss iet uz priekšu lēnāk, kā gribētos, jo ir daudz darba, kā arī sievas Z3 jāsačubina.
Bet nu neliela atskaite:
1. Pēc ilgām pārdomām visas vasaras garumā tomēr esmu nolēmis, ka Style80 nebūs īstais disku stils stock žurim, tāpēc tika iegādāts R17 Style32 ET34 komplekts.
Manuprāt daudz vairāk OEM skats, un labāk saskan ar auto kopskatu
2. Kā maziņu uzkopšanas projektiņu nolēmu "apstrādāt" uzlikas uz durvju stoikām. Mēģināju tīrīt ar dažādiem līdzekļiem, bet tāpat izskatījās netīras/pleķainas, tāpēc ķēros pie labi zināmās lietas - līmplēves. Hexis satīna melnā plēve bija mana izvēle, kas veiksmīgi atjaunoja oriģinālu skatu sačakarētajām detaļām. Protams, iespiedumus un korozijas defektus noslēpt nevar, bet skats ir daudz labāks.
3. Lielākais paveiktais darbiņš - likvidēts piekabes āķis! Savulaik Holandē uzstādīts bija ļoti kvalitatīvi, kas nozīmē, ka noņemšana aizņēma izcili daudz laika. Atliek vēl atrast pareizā diametra "korķus" nevajadzīgo caurumu likvidēšanai, pagaidām tie tika aizlīmēti ar lentu un nopūsti ar grubuli, lai garantēti netiek iekšā ūdens.
Bet kā gan šāds pasākums bez kāda knifiņa
Par cik esmu nozvērējies uz auto nelikt neko no ārējās M pakas, meklēju risinājumus, kā unīša aizmuguri padarīt interesantāku, nepērkot pod-M parastajam bamperim paredzēto difuzoru. Un veiksmīgi atradu!
Iepazīstieties - AC Schnitzer Type2 difuzors. Izrādās nenormāli reta padarīšana, iegūta pavisam nejauši, pirms iegādes pat nezināju, ka tādi eksistē
Tagad vajag tikai atrisināt izpūtēja gala jautājumu - vecais triks ar DEPO galda kāju vairs nederēs, jāskatās kāds smuks uzgalis, vismaz kāmēr nav nolemts par poniju pieaudzēšanas galējo risinājumu
Paralēli gaidu dažādas ritošās daļas lietas - amīšus, atsperes, plauktus, bukses un citus sīkumus.
Ziemas gaitā tiks sakopts vizuālais
Kamēr tas vēl nav noticis, ir sadarītas šādas tādas lietas. Viss iet uz priekšu lēnāk, kā gribētos, jo ir daudz darba, kā arī sievas Z3 jāsačubina.
Bet nu neliela atskaite:
1. Pēc ilgām pārdomām visas vasaras garumā tomēr esmu nolēmis, ka Style80 nebūs īstais disku stils stock žurim, tāpēc tika iegādāts R17 Style32 ET34 komplekts.
Manuprāt daudz vairāk OEM skats, un labāk saskan ar auto kopskatu

2. Kā maziņu uzkopšanas projektiņu nolēmu "apstrādāt" uzlikas uz durvju stoikām. Mēģināju tīrīt ar dažādiem līdzekļiem, bet tāpat izskatījās netīras/pleķainas, tāpēc ķēros pie labi zināmās lietas - līmplēves. Hexis satīna melnā plēve bija mana izvēle, kas veiksmīgi atjaunoja oriģinālu skatu sačakarētajām detaļām. Protams, iespiedumus un korozijas defektus noslēpt nevar, bet skats ir daudz labāks.
3. Lielākais paveiktais darbiņš - likvidēts piekabes āķis! Savulaik Holandē uzstādīts bija ļoti kvalitatīvi, kas nozīmē, ka noņemšana aizņēma izcili daudz laika. Atliek vēl atrast pareizā diametra "korķus" nevajadzīgo caurumu likvidēšanai, pagaidām tie tika aizlīmēti ar lentu un nopūsti ar grubuli, lai garantēti netiek iekšā ūdens.
Bet kā gan šāds pasākums bez kāda knifiņa

Par cik esmu nozvērējies uz auto nelikt neko no ārējās M pakas, meklēju risinājumus, kā unīša aizmuguri padarīt interesantāku, nepērkot pod-M parastajam bamperim paredzēto difuzoru. Un veiksmīgi atradu!

Iepazīstieties - AC Schnitzer Type2 difuzors. Izrādās nenormāli reta padarīšana, iegūta pavisam nejauši, pirms iegādes pat nezināju, ka tādi eksistē

Tagad vajag tikai atrisināt izpūtēja gala jautājumu - vecais triks ar DEPO galda kāju vairs nederēs, jāskatās kāds smuks uzgalis, vismaz kāmēr nav nolemts par poniju pieaudzēšanas galējo risinājumu

Paralēli gaidu dažādas ritošās daļas lietas - amīšus, atsperes, plauktus, bukses un citus sīkumus.

Ziemas gaitā tiks sakopts vizuālais


Nu ko, kādu brīdi nekas nav apdeitots, lielākoties laika trūkuma dēļ. 
Garie rudens un ziemas vakari tiek pavadīti, likvidējot Septembra neveiksmi - izcili tizlas situācijas dēļ tikai sačakarēts gandrīz ideāls E36 purniņš
Veiksmīgi, ka necieta ne bamperis, ne balka, ne lanžerons.
Kamēr turpinu cīnīšanos ar apdrošinātājiem, sagādāju visas nepieciešamās lietas. Lai cik dīvaini nebūtu, atrast labus FL spārnus ar mazo pagriezienu diemžēl izrādījas pārāk liels čakars, tāpēc nosvēros par labu Taivānas ražojumam. Derēšanas ziņā esmu patīkami pārsteigts, ka visas līnijas un caurumi sapas. Principā, ja neņem vērā to, ka bleķis pats par sevi ir plānāks, kā OEM, grūti pateikt, ka spārni nav oriģināli.
Paralēli tiek sakoptas visas vietas, kur bija sācis uzdarboties Ruslans, likvidētas buktītes, un satīrīts viss, kur ar Karcheri ikdienā nevar tikt klāt, lai turpmākajos darbos patīkamāk strādāt 
Par cik viss auto, dažādu defektiņu dēļ, prasījās pēc pārkrāsošanas, nolēmu vispirms vēlreiz paspēlēties ar plēvi, šoreiz uz sava auto, nevis klientu
Tā nu no priekš E36 salīdzinoši retas Orient Blau krāsas esmu aizšļūcis uz Oracal 970RA Deep Blue
Šis gan būs tāds kā ilgtermiņa pagaidu risinājums - vismaz pāris gadus, kāmēr apniks šis tonis. Tad gan vienīgais variants būs krāsot OEM tonī un miers.
Par cik auto vizuāli būs gandrīz kā jauns, sapratu, ka ir laiks pieķerties arī lukturiem. Iegādāti jauni visi lukturi, izņemot aizmugurējos, kas ir saglabājušies ļoti labā stāvoklī. Kopskatam noteikti jābūt mega labam, un es nevaru sagaidīt, kad būšu tuvāk šī visa pasākuma noslēgumam
Tālākie atlikušās ziemas vakari tiks veltīti arī tehniskajai pusei, jo ir šādi tādi sīkumi, kas jāsamaina.
Neliels ieskats tajā, kas plānots:
> Pārlasīt ritošo priekšā - amortizatori, plaukti, bukses, atsaites, utt.
> Daļēji pārlasīt ritošo aizmugurē - plauktu gala bukses, atsaites, stabilizatora bukses, pārējais vēl stingrs.
> Nomainīt tekošo reiku pret Purple tag no E46
> Pārlasīt bremzes (diski, kluči, šķidrums, utt.)
> Nomainīt visus ABS sensorus
> Izpīpēt, kāpēc OBC nerāda patēriņu, kā arī likvidēt degošo Airbag lampiņu.
> Sakopt pēdējos sīkumus salonā

Garie rudens un ziemas vakari tiek pavadīti, likvidējot Septembra neveiksmi - izcili tizlas situācijas dēļ tikai sačakarēts gandrīz ideāls E36 purniņš


Par cik viss auto, dažādu defektiņu dēļ, prasījās pēc pārkrāsošanas, nolēmu vispirms vēlreiz paspēlēties ar plēvi, šoreiz uz sava auto, nevis klientu

Tā nu no priekš E36 salīdzinoši retas Orient Blau krāsas esmu aizšļūcis uz Oracal 970RA Deep Blue

Šis gan būs tāds kā ilgtermiņa pagaidu risinājums - vismaz pāris gadus, kāmēr apniks šis tonis. Tad gan vienīgais variants būs krāsot OEM tonī un miers.
Par cik auto vizuāli būs gandrīz kā jauns, sapratu, ka ir laiks pieķerties arī lukturiem. Iegādāti jauni visi lukturi, izņemot aizmugurējos, kas ir saglabājušies ļoti labā stāvoklī. Kopskatam noteikti jābūt mega labam, un es nevaru sagaidīt, kad būšu tuvāk šī visa pasākuma noslēgumam

Tālākie atlikušās ziemas vakari tiks veltīti arī tehniskajai pusei, jo ir šādi tādi sīkumi, kas jāsamaina.
Neliels ieskats tajā, kas plānots:
> Pārlasīt ritošo priekšā - amortizatori, plaukti, bukses, atsaites, utt.
> Daļēji pārlasīt ritošo aizmugurē - plauktu gala bukses, atsaites, stabilizatora bukses, pārējais vēl stingrs.
> Nomainīt tekošo reiku pret Purple tag no E46
> Pārlasīt bremzes (diski, kluči, šķidrums, utt.)
> Nomainīt visus ABS sensorus
> Izpīpēt, kāpēc OBC nerāda patēriņu, kā arī likvidēt degošo Airbag lampiņu.
> Sakopt pēdējos sīkumus salonā

Jep, OE virsbūves daļas bez rūsas dabūt ir sarežģīti
. Piemēram, fl brilli reizēm ir vieglāk jaunu OE nopirkt. Lai būtu skaisti, optiku gan varēji ņemt jaunu OE, - pagriezienus un priekšējiem lukturiem stiklus.



Jau skatījos, bet šajā gadījumā TYC ražojuma cena bija pārāk laba, lai izskatītu OE. Tā teikt - neskrienu ar auto pārdošanu, un ilgtermiņā ir plāns šo paturēt vēl ilgus gadus, tā kā ar laiku, ar laiku

Tēmēju uz labi


DAUDZ BILŽU!
Vizuālais nu būs gandrīz pabeigts, atlicis aplīmēt vēl vienu slieksni un done!
Lai pastiprinātu 90s feeling, visam pasākumam pievienoju arī nelielu, neuzmācīgu Pinstripe.
Neliels ieskats: Nespēju vēl izdomāt par bagūža vāku, vai vajag atstāt Pinstripe, vai nē...
Liekot visu kopā saliktas arī jaunas gumijas ap durvju rokturiem, protams, jauni klipši un micītes moldingiem, un sadarīti citi sīkumi.
Papildus beidzot dabūt OEM maģītis ne-pa-kosmosu. Zinu, ka šis ir E30/E34 Reverse RDS, taču ir nācis arī pirmo gadu E36, un neesmu tik cimperlīgs, lai meklētu konkrēti sava auto gada maģi
Un nobeigumā - mazs sīkums, kas mainīja manu dzīvi
Ilgi biju meklējis bardačoku ar strādajošu Soft-Open. Tad nu, lai izravētu bijušā telefona vadus no paneļa, noņemu bardačoku un atklāju, ka viss soft open mehānisms, tai skaitā zobstienis, ir vesels un vietā, kur tam būtu jābūt, nevis izkritis/pazudis, kā tas ir parasti.
Vilku ārā plastmasas "metināmo", lodāmuru un savilcējus, un salaboju to pasākumu tā, lai nekad vairs nebūtu jāčīkst, ka bardačoks vienkārši krīt vaļā
Pie reizes nomainīju atvēršanas pogas atsperi, salaboju atdures un priecājos par paveikto, šķietami, sīkumu
Uz šo brīdi ir savākta arī lielākā daļa ritošās daļas detaļu, kuras tiks mainītas tuvākajā laikā, lai likvidētu tanka paskatu priekšā, kā arī nodrošinātu foršāku braukšanu
Vienīgi nespēju joprojām izlemt, vai labāk likt SACHS/Bilstein ar oriģinālām atsperēm, vai tomēr kādas sakarīgas koilas, lai var precīzāk pieregulēt augstumu. Negribas upurēt komfortu, taču gribas, lai viss ir skaisti, un tā, kā pašam vienmēr ir gribējies.
Drīzumā vedīšu diskus uz pulveri, un paralēli meklēju sakarīgu šuvēju, kas varētu sakopt priekšējos beņķus
Nobeigumā smukbilde, pagaidām bez miglām
Vizuālais nu būs gandrīz pabeigts, atlicis aplīmēt vēl vienu slieksni un done!

Lai pastiprinātu 90s feeling, visam pasākumam pievienoju arī nelielu, neuzmācīgu Pinstripe.
Neliels ieskats: Nespēju vēl izdomāt par bagūža vāku, vai vajag atstāt Pinstripe, vai nē...
Liekot visu kopā saliktas arī jaunas gumijas ap durvju rokturiem, protams, jauni klipši un micītes moldingiem, un sadarīti citi sīkumi.
Papildus beidzot dabūt OEM maģītis ne-pa-kosmosu. Zinu, ka šis ir E30/E34 Reverse RDS, taču ir nācis arī pirmo gadu E36, un neesmu tik cimperlīgs, lai meklētu konkrēti sava auto gada maģi

Un nobeigumā - mazs sīkums, kas mainīja manu dzīvi

Vilku ārā plastmasas "metināmo", lodāmuru un savilcējus, un salaboju to pasākumu tā, lai nekad vairs nebūtu jāčīkst, ka bardačoks vienkārši krīt vaļā

Pie reizes nomainīju atvēršanas pogas atsperi, salaboju atdures un priecājos par paveikto, šķietami, sīkumu

Uz šo brīdi ir savākta arī lielākā daļa ritošās daļas detaļu, kuras tiks mainītas tuvākajā laikā, lai likvidētu tanka paskatu priekšā, kā arī nodrošinātu foršāku braukšanu

Vienīgi nespēju joprojām izlemt, vai labāk likt SACHS/Bilstein ar oriģinālām atsperēm, vai tomēr kādas sakarīgas koilas, lai var precīzāk pieregulēt augstumu. Negribas upurēt komfortu, taču gribas, lai viss ir skaisti, un tā, kā pašam vienmēr ir gribējies.
Drīzumā vedīšu diskus uz pulveri, un paralēli meklēju sakarīgu šuvēju, kas varētu sakopt priekšējos beņķus

Nobeigumā smukbilde, pagaidām bez miglām


Pavasaris strauji tuvojas, tāpē esmu uzņēmis apgriezienus, lai varētu visu sadarīt laicīgi
Auto ir pilnībā aplīmēts, saloniņš sakopts (beņķu sāni pāršūti).
Palicis uztaisīt kārtīgu tīrīšanu, pāršūt arī elkoņbalstu, un ķerties klāt pie pēdējiem sīkumiem pirms disku kopšanas.
Izstūmos no siltās garāžas, lai palaistu bračku satīrīt savu auto, un pie reizes uzknipsēju pāris bildes
Šis salona milestone bija jānosvin, tāpēc uztaisīju pāris salona bildes, OE kataloga stilā
Tālāk palicis:
Priekšas ritošās reanimācija
Disku sakopšana + riepas
Nociesties neizvilkt auto no garāžas pirms nav beidzies aukstais laiks

Auto ir pilnībā aplīmēts, saloniņš sakopts (beņķu sāni pāršūti).
Palicis uztaisīt kārtīgu tīrīšanu, pāršūt arī elkoņbalstu, un ķerties klāt pie pēdējiem sīkumiem pirms disku kopšanas.
Izstūmos no siltās garāžas, lai palaistu bračku satīrīt savu auto, un pie reizes uzknipsēju pāris bildes

Šis salona milestone bija jānosvin, tāpēc uztaisīju pāris salona bildes, OE kataloga stilā

Tālāk palicis:
Priekšas ritošās reanimācija
Disku sakopšana + riepas
Nociesties neizvilkt auto no garāžas pirms nav beidzies aukstais laiks



Marts ir iesācies un dažādu apsvērumu dēļ nācās Žurikovu izvilkt no garāžas
Uz ziemas tupelēm un pēc ekstensīvas visādu labumu došanas ritošajai daļai, braucu uz skati un sāku auto izmantot ikdienā. Labi, ka sniega un sāls, principā vairs nav
Tā nu Žuris ir ticis pie jauna gandrīz visa - palikušas nenomainītas tikai pāris bukses pakaļējā tiltā
Jāsaka godīgi, šī laikam ir pirmā reize, kad ir iespēja izbaudīt E36 stock piekari visā tās krāšņumā - nevienas liekas skaņas, stabilitāte (cik nu ar baloniem tas ir iespējams) un kopumā bauda braukt, bez koiloveriem, klunkšķiem in citām "ierastajām" E36 skaņām
Nobeigumā klasiskā smukbilde no Berģu SKY pirms tripa uz Limbažiem

Uz ziemas tupelēm un pēc ekstensīvas visādu labumu došanas ritošajai daļai, braucu uz skati un sāku auto izmantot ikdienā. Labi, ka sniega un sāls, principā vairs nav

Tā nu Žuris ir ticis pie jauna gandrīz visa - palikušas nenomainītas tikai pāris bukses pakaļējā tiltā

Jāsaka godīgi, šī laikam ir pirmā reize, kad ir iespēja izbaudīt E36 stock piekari visā tās krāšņumā - nevienas liekas skaņas, stabilitāte (cik nu ar baloniem tas ir iespējams) un kopumā bauda braukt, bez koiloveriem, klunkšķiem in citām "ierastajām" E36 skaņām

Nobeigumā klasiskā smukbilde no Berģu SKY pirms tripa uz Limbažiem

Sveiks.
Redzu ka ieguldīts daudz pūļu.
Varbūt vari padalīteie ar infotmāciju par to, kur un par cik tika iegādāti prieksējie SACHS amīši?
Redzu ka ieguldīts daudz pūļu.

Varbūt vari padalīteie ar infotmāciju par to, kur un par cik tika iegādāti prieksējie SACHS amīši?

Pirku no Intercars, jo bija vēl citas lietas, kas tur bija lētāk nekā citur, bet cipariski Trodo bija diezgan līdzīga cena


Ļoti sen pusmirušajā forumā nekas nav likts, tāpēc ielikšu nelielu ieskatu no šīs sezonas
Pienākot Aprīlim un siltākam laikam, auto atguva savu izskatu, un tika uzkrāmēts atpakaļ uz Style 32 un beidzot sāka izskatīties pēc auto
Papildus arī melnā lūpa tomēr tika nolīmēta masīnas krāsā. Bonusā, vieglākai auto kopšanai, tika uzklāta arī keramika
Žurikovs nu ir pagozējies ne tikai Youngtimer un Riga Classic Cars pasākumos, bet arī bijis kā daļa no Brasas apkaimes svētkiem, kā arī, protams, mītiem vasaras garumā
Noslēgumā - skaistumfoto no salona, salīdzinoši neierastā lenķī
Ka arī ar nedaudz safotošopētu fonu šāda skaistumbilde
Drīz jau laiks ziemas miegam
Šobrīd cenšos savās idejās neaiziet raznosā un tomēr saglabāt auto maksimāli oriģinālu, tāpēc auto, visticamākais, glabāsies ne pie manis garāžā, lai neuznāk vēlme darīt kalnu ar lietām, kas nebūt nav vajadzīgas, tika "ļoti, ļoti gribās"


Pienākot Aprīlim un siltākam laikam, auto atguva savu izskatu, un tika uzkrāmēts atpakaļ uz Style 32 un beidzot sāka izskatīties pēc auto

Papildus arī melnā lūpa tomēr tika nolīmēta masīnas krāsā. Bonusā, vieglākai auto kopšanai, tika uzklāta arī keramika

Žurikovs nu ir pagozējies ne tikai Youngtimer un Riga Classic Cars pasākumos, bet arī bijis kā daļa no Brasas apkaimes svētkiem, kā arī, protams, mītiem vasaras garumā

Noslēgumā - skaistumfoto no salona, salīdzinoši neierastā lenķī

Ka arī ar nedaudz safotošopētu fonu šāda skaistumbilde

Drīz jau laiks ziemas miegam

Šobrīd cenšos savās idejās neaiziet raznosā un tomēr saglabāt auto maksimāli oriģinālu, tāpēc auto, visticamākais, glabāsies ne pie manis garāžā, lai neuznāk vēlme darīt kalnu ar lietām, kas nebūt nav vajadzīgas, tika "ļoti, ļoti gribās"





Simt gadus nekas nav te rakstīts, tad nu jāuztaisa mazais update
DAUDZ BILŽU!
Pa ziemu Žurcis dzīvojās raķešu angārā kopā ar saviem vienaudžiem. No vienas puses izcila izvēle glabāšanai - svaigs gaiss vēdināmās telpās, optimāls mitruma līmenis, drošība, utt... Taču nodzīvot visu ziemu bez skrūvēšanas un sīkumu apdarīšanas es toč nevaru, tagad to zinu
Pa ziemu tika sagādāti dažādi sīkumiņi komplektācijas uzlabošanas darbiem pavasarī. Viens no tiem ir lieta, kas savulaik tika pārdota kopā ar sedanu, par ko jau gadiem sevi šaustīju. Tad nu tika atrasta un sakopta, iespējams, viena no labākajām komplektācijas opcijām, kāda E36 ir bijusi pieejama
Kad pavasaris jau klāt, abi ģimenes E36 tika izņemti no ziemas guļas un laida pa taisno uz skati
TA izieta veiksmīgi. Nebūtu ja arī iemesla to neizdarīt, ņemot vērā apjomīgos darbus pagājušajā sezonā, taču nekad neko nevar zināt. Tā nu ar diviem maznozīmīgiem vieniniekiem par eļļas noplūdi no kārbas un stūres pastiprinātāja bačoka skate bija logā (nu, sistēmā) un Žurikovs bija gatavs doties jaunos piedzīvojumos
Par noplūdēm jau zināju - bačokam hamuts beigts un sūcās garām, kārbai blīves bija jāmaina, taču ierastais BMW speciālists Jenčs, diemžēl nevarēja paņemt pirms TA iešanas
Pēc TA iziešanas tika ieliktas atpakaļ miglas. Pagājušā gada E36 Owners Latvija meetinga beigās miglinieks dabūja aukstu peļķi un saplaisāja, nopirku jaunus, taču jau pirmajā dienā atkal tas pats miglinieks saplīsa. Nezinu, vai problēma, ka TYC ražojums, vai vienkārši neveicas
Tā nu pagaidu versijā, kāmēr saņemos iztīrīt OEM miglas, uz TYC tika "piemīzti"
Nākamais darbiņš - bremzes
Jau labu laiku jutu, ka bremzējot kāds no priekšas diskiem met, tāpēc sapratu, ka jāsadara arī šī lieta, īpaši, jo vasarā plānojas tāli braucieni.
Tā nu viss, kas bija vecs un aprūsējis tika skaisti sakopts
Pirms: Pēc: Jā, jā, zinu, ka suportus tupa krāsot ir ghetto, bet neredzēju nekādu iemeslu tos mainīt, vai pārjaukt, ja viss strādā kā nākas
Next up, siksnas, un pagājušā gada rudenī uztaisītā "quick fix" nomaiņa pret proper detaļu. Rudenī bija izjukusi augšējā vakuumtruba no kartera ventilācijas vārsta uz vārstu vāku, kuru uz ašo nācā aizstāt ar dārza šļūteni, lai aizbrauktu līdz ziemas migai. "Nospiestas rokas un nenormāls" vēlāk vakuumtruba komplektā ar mazo dzeses šļauku nekurienes apakšā bija nomainīta
Savulaik sunīšu apgrauztā štorka nomainīta pret svaigāku, bez robiem:
Tālāk jau ceļš pie Jenča
Sajūga maiņa, kārbas blīves, pakaļējo plauktu bukses, bremžu trubiņas, kulises bukses, kardāna mufta, gultnis un citi sīkumi uz maiņu, pavelkot auto stāvokli vēl tuvāku jaunam
Vienmēr prieks redzēt savu auto no apakšas
Kad tas sadarīts, ir laiks ieveilkt to, kas pa ziemu sagādāts
Papildus elektro beņķiem nolēmu papildināt komplektāciju arī aizmugurē sēdošajiem - ievilkt elektro logus
Patiesībā tas pat ir vairāk bonusiņš man pašam - pirms TA vairs nebūs jālec ārā kruķīt logus lejā
Vadu kalna sagatavošana: Salona izjaukšana: Drošekļu retrofits OEM vietās (man vajag tā, lai ir pa skaisto):
Un protams, grīdas kopskats, kas vēlreiz apstiprina to, ka šis E36 nav kā citi, un ir patiesi vērts ieguldīt tā saglabāšanā
Šķiet, ka šitik tīru grīdu no iekšpuses gandrīz nebija iespējams atrast pat padsmit gadus atpakaļ
Lai pareizi saliktu arī slēdžus, tika iegādāta cita viduskonsole.
Piano black salona apdare laikam ir gandrīz vai mans trademark, tāpēc nolēmu uztaisīt pavisam skaistu versiju, atdodot detaļas krāsot, nevis pārvelkot ar plēvi. Rezultāts, protams, fantastisks
Apelsīns nulle
Vadu vilkšanas process vēl tikai procesā, tā kā turpinājums sekos nākamajā update
Un nobeigumā, kā ierasts, skaistas bildes (pirms piemīztām miglām)

DAUDZ BILŽU!
Pa ziemu Žurcis dzīvojās raķešu angārā kopā ar saviem vienaudžiem. No vienas puses izcila izvēle glabāšanai - svaigs gaiss vēdināmās telpās, optimāls mitruma līmenis, drošība, utt... Taču nodzīvot visu ziemu bez skrūvēšanas un sīkumu apdarīšanas es toč nevaru, tagad to zinu

Pa ziemu tika sagādāti dažādi sīkumiņi komplektācijas uzlabošanas darbiem pavasarī. Viens no tiem ir lieta, kas savulaik tika pārdota kopā ar sedanu, par ko jau gadiem sevi šaustīju. Tad nu tika atrasta un sakopta, iespējams, viena no labākajām komplektācijas opcijām, kāda E36 ir bijusi pieejama

Kad pavasaris jau klāt, abi ģimenes E36 tika izņemti no ziemas guļas un laida pa taisno uz skati


Par noplūdēm jau zināju - bačokam hamuts beigts un sūcās garām, kārbai blīves bija jāmaina, taču ierastais BMW speciālists Jenčs, diemžēl nevarēja paņemt pirms TA iešanas

Pēc TA iziešanas tika ieliktas atpakaļ miglas. Pagājušā gada E36 Owners Latvija meetinga beigās miglinieks dabūja aukstu peļķi un saplaisāja, nopirku jaunus, taču jau pirmajā dienā atkal tas pats miglinieks saplīsa. Nezinu, vai problēma, ka TYC ražojums, vai vienkārši neveicas

Tā nu pagaidu versijā, kāmēr saņemos iztīrīt OEM miglas, uz TYC tika "piemīzti"

Nākamais darbiņš - bremzes

Jau labu laiku jutu, ka bremzējot kāds no priekšas diskiem met, tāpēc sapratu, ka jāsadara arī šī lieta, īpaši, jo vasarā plānojas tāli braucieni.
Tā nu viss, kas bija vecs un aprūsējis tika skaisti sakopts

Pirms: Pēc: Jā, jā, zinu, ka suportus tupa krāsot ir ghetto, bet neredzēju nekādu iemeslu tos mainīt, vai pārjaukt, ja viss strādā kā nākas

Next up, siksnas, un pagājušā gada rudenī uztaisītā "quick fix" nomaiņa pret proper detaļu. Rudenī bija izjukusi augšējā vakuumtruba no kartera ventilācijas vārsta uz vārstu vāku, kuru uz ašo nācā aizstāt ar dārza šļūteni, lai aizbrauktu līdz ziemas migai. "Nospiestas rokas un nenormāls" vēlāk vakuumtruba komplektā ar mazo dzeses šļauku nekurienes apakšā bija nomainīta

Savulaik sunīšu apgrauztā štorka nomainīta pret svaigāku, bez robiem:
Tālāk jau ceļš pie Jenča

Sajūga maiņa, kārbas blīves, pakaļējo plauktu bukses, bremžu trubiņas, kulises bukses, kardāna mufta, gultnis un citi sīkumi uz maiņu, pavelkot auto stāvokli vēl tuvāku jaunam

Vienmēr prieks redzēt savu auto no apakšas

Kad tas sadarīts, ir laiks ieveilkt to, kas pa ziemu sagādāts

Papildus elektro beņķiem nolēmu papildināt komplektāciju arī aizmugurē sēdošajiem - ievilkt elektro logus


Vadu kalna sagatavošana: Salona izjaukšana: Drošekļu retrofits OEM vietās (man vajag tā, lai ir pa skaisto):
Un protams, grīdas kopskats, kas vēlreiz apstiprina to, ka šis E36 nav kā citi, un ir patiesi vērts ieguldīt tā saglabāšanā

Šķiet, ka šitik tīru grīdu no iekšpuses gandrīz nebija iespējams atrast pat padsmit gadus atpakaļ

Lai pareizi saliktu arī slēdžus, tika iegādāta cita viduskonsole.
Piano black salona apdare laikam ir gandrīz vai mans trademark, tāpēc nolēmu uztaisīt pavisam skaistu versiju, atdodot detaļas krāsot, nevis pārvelkot ar plēvi. Rezultāts, protams, fantastisks


Vadu vilkšanas process vēl tikai procesā, tā kā turpinājums sekos nākamajā update

Un nobeigumā, kā ierasts, skaistas bildes (pirms piemīztām miglām)

Labs darbs. Es arī nopirku TYC migliniekus, bet man viņus nesanāk smuki ielikt. Ieliekot vietā abi izspiežas uz āru un skatās uz leju.


Es ar visiem rāmjiem ieliku un pieregulēju tā, ka viss ir korekti. Neatceros gan, vai modificēju to regulācijas skrūvi, vai nē, jo sākumā neregulējās vispār.

Nu ko, lielais elektroprojekts nu ir pabeigts, ne bez izklaidēm
Cits GMIV bloks, pakaļējo logu releju bloks, un ilga urbšanās caur shēmām, jo pēdējiem modeļiem jau ir manāms bardaks ar vadu krāsām un izvietojumu. Pēc ilgām nakts stundām beidzot viss salikts:
Tālāk jau jātiek vaļā no airiem aizumugurē:
Urbjam ārā veco mehānismu: Pēc mehānisma izurbšanas pieslēdzu jauno mehānismu un atklāju, ka naktī velkot vadus ļoti zūd koncentrēšanās spējas
Tā rezultātā sanāca labs kuriozs - pakaļējo labo durvju poga kontrolēja kreiso durvju logu, un otrādi. Atpakaļ pie shēmām, velkam blokus atkal ārā un mainām pinus ar vietām, lai viss beidzot strādātu kā nākas
Kad pini pa vietām bija salikti, un mehānisms iekšā, tika saliktas jaunas sliežu plastmasas, viss sasmērēts kā nākas, un "jaunās" fancy ādas abšifkas ieliktas vietā
Slēdži salikti pa vietām, un auto salons pamazām atgūst pabeigtības skatu
Paralēli kopā likšanai arī iztaisnots savulaik saliektais viduskonsoles kronšteins. Tagad vairs nav redzams, ka kādreiz ir bijis uzstādīts telefona stiprinājums
Kad viss bija salikts kopā, bija laiks notestēt, ka viss strādā kā nākas. Šajā brīdī Tourings atcerējās, ka ir Žurka, un veica vienu no klasiskākajiem Žurku izgājieniem - izsvieda priekšējo logu no sliedes
Diemžēl, šoreiz jautājums ne baltajos sliežu plastmasos, jo sabira mazais rullītis. Oh well, brauciens pie Kostjas un problēma atrisināta:
Tālāk jau beņķu augšu swaps uz elektro sliedēm, lai var salikt visu salonu kopā, un pārliecināties, ka beņķi strādā korekti, un viss patiesi ir savilkts kā nākas:
Big Bizņis Touring
Pie testēšanas diemžēl atklājās kārtējais kāsis ar vadiem. Izrādās, ka dažreiz esmu galīgs lo*s, un esmu pamanījies vadītāja beņķa masu pielikt nevis pie masas, bet degvielas un ātruma sensoru cilpas. Tā rezultātā pēc beņķa regulēšanas spidometrs vairs nerāda degvielas līmeni
Lai saprastu, kas ir pie vainas, protams, shēmas, un sensoru tests. Saliku masu, kur vajag, un sāku pētīt, kur tad beigu beigās ir problēma joprojām neejošajam degvielas datčikam.
Noņemot sūkņa vāciņus atklājās, ka vāverēm šis auto ir savulaik ļoti paticis
Pēc testiem atklājās, ka sensori, paldies dievam, ir veseli. Tātad vaininieks ir pats spidometrs. Testa nolūkos ieliku brāļa spidometru, un voila! degvielas līmeni rāda. Viss skaidrs, vajadzīgs cits spido.
Par laimi pie Svezhyforce atradu pēdējo gadu FL spidometru, kuram nobraukums ir tikai par pārsimt km lielāks, kā manējam bija
Visas problēmas nu atrisinātas, viss salikts pa vietām, un auto atkal ir gatavs doties dzīvē!
Auto pabarots:
Un prom uz Driftdarbnīcu, lai Māris var beidzot saregulēt savirzi pareizi
Tagad stūre taisna, auto ripo daudz vieglāk, pa risēm un līnijām vairs nerausta, un būtībā gandrīz viss ir gatavs lielajiem vasaras roadtripiem

Cits GMIV bloks, pakaļējo logu releju bloks, un ilga urbšanās caur shēmām, jo pēdējiem modeļiem jau ir manāms bardaks ar vadu krāsām un izvietojumu. Pēc ilgām nakts stundām beidzot viss salikts:
Tālāk jau jātiek vaļā no airiem aizumugurē:
Urbjam ārā veco mehānismu: Pēc mehānisma izurbšanas pieslēdzu jauno mehānismu un atklāju, ka naktī velkot vadus ļoti zūd koncentrēšanās spējas

Tā rezultātā sanāca labs kuriozs - pakaļējo labo durvju poga kontrolēja kreiso durvju logu, un otrādi. Atpakaļ pie shēmām, velkam blokus atkal ārā un mainām pinus ar vietām, lai viss beidzot strādātu kā nākas

Kad pini pa vietām bija salikti, un mehānisms iekšā, tika saliktas jaunas sliežu plastmasas, viss sasmērēts kā nākas, un "jaunās" fancy ādas abšifkas ieliktas vietā

Slēdži salikti pa vietām, un auto salons pamazām atgūst pabeigtības skatu

Paralēli kopā likšanai arī iztaisnots savulaik saliektais viduskonsoles kronšteins. Tagad vairs nav redzams, ka kādreiz ir bijis uzstādīts telefona stiprinājums

Kad viss bija salikts kopā, bija laiks notestēt, ka viss strādā kā nākas. Šajā brīdī Tourings atcerējās, ka ir Žurka, un veica vienu no klasiskākajiem Žurku izgājieniem - izsvieda priekšējo logu no sliedes

Diemžēl, šoreiz jautājums ne baltajos sliežu plastmasos, jo sabira mazais rullītis. Oh well, brauciens pie Kostjas un problēma atrisināta:
Tālāk jau beņķu augšu swaps uz elektro sliedēm, lai var salikt visu salonu kopā, un pārliecināties, ka beņķi strādā korekti, un viss patiesi ir savilkts kā nākas:
Big Bizņis Touring

Pie testēšanas diemžēl atklājās kārtējais kāsis ar vadiem. Izrādās, ka dažreiz esmu galīgs lo*s, un esmu pamanījies vadītāja beņķa masu pielikt nevis pie masas, bet degvielas un ātruma sensoru cilpas. Tā rezultātā pēc beņķa regulēšanas spidometrs vairs nerāda degvielas līmeni

Lai saprastu, kas ir pie vainas, protams, shēmas, un sensoru tests. Saliku masu, kur vajag, un sāku pētīt, kur tad beigu beigās ir problēma joprojām neejošajam degvielas datčikam.
Noņemot sūkņa vāciņus atklājās, ka vāverēm šis auto ir savulaik ļoti paticis


Pēc testiem atklājās, ka sensori, paldies dievam, ir veseli. Tātad vaininieks ir pats spidometrs. Testa nolūkos ieliku brāļa spidometru, un voila! degvielas līmeni rāda. Viss skaidrs, vajadzīgs cits spido.

Par laimi pie Svezhyforce atradu pēdējo gadu FL spidometru, kuram nobraukums ir tikai par pārsimt km lielāks, kā manējam bija

Visas problēmas nu atrisinātas, viss salikts pa vietām, un auto atkal ir gatavs doties dzīvē!

Auto pabarots:
Un prom uz Driftdarbnīcu, lai Māris var beidzot saregulēt savirzi pareizi

Tagad stūre taisna, auto ripo daudz vieglāk, pa risēm un līnijām vairs nerausta, un būtībā gandrīz viss ir gatavs lielajiem vasaras roadtripiem


