Lagunengrun by Shreks
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- …
- 15
- chevron_right
Nice!
Tā vispārējai zināšanai-starterim skrūves ir daudz vieglāk atskrūvēt noņemot ieplūdnieku, tas pats arī ar pāris augšējām kārbas skrūvēm..
Viss ļoti skaisti, bet nu tas metinātais kardāns gan nekādu uzticību neievieš varbūt vajag pastiprināt metinājumu ar pusapļiem(trubām ~5cm) no katras puses un pēc tam aizvest nobalansēt?
Pirmajiem pieciem robiem attiecība ir savādāka, vai ir tas pats + sestais?
Kad podkriļniku izrāva nebij baigā skāde? Man vienam kad izrāva arī bij blīkšķis tāds kā riepa uzsprāgtu-redzu spogulī kkādi melni gabali pa gaisu lido bet nu man spārnu gandrīz neatgriezeniski sabojāja un bamperu arī nedaudz sa*isa..
edit:
ar motora gļuku tiki galā?
Tā vispārējai zināšanai-starterim skrūves ir daudz vieglāk atskrūvēt noņemot ieplūdnieku, tas pats arī ar pāris augšējām kārbas skrūvēm..
Viss ļoti skaisti, bet nu tas metinātais kardāns gan nekādu uzticību neievieš varbūt vajag pastiprināt metinājumu ar pusapļiem(trubām ~5cm) no katras puses un pēc tam aizvest nobalansēt?
Pirmajiem pieciem robiem attiecība ir savādāka, vai ir tas pats + sestais?
Kad podkriļniku izrāva nebij baigā skāde? Man vienam kad izrāva arī bij blīkšķis tāds kā riepa uzsprāgtu-redzu spogulī kkādi melni gabali pa gaisu lido bet nu man spārnu gandrīz neatgriezeniski sabojāja un bamperu arī nedaudz sa*isa..
edit:
ar motora gļuku tiki galā?
taa skice bija lai paraditu kas kardanam ieksaa, un ka gali stiprinas ieksaa kardanaa un ka taa ir pareizaa vieta kur griest valjaa. bet pec bildes spriezot vismaz sametinajis kopaa busi taisni, jo uz taa u tipa matreala metinaji, kas notur taisni trubas. gan jau bus labiShreks rakstīja:Paldies visiem par atbalstu Censhos kaut ko dariit,primaari gribas tehniski savest kaartiibaa un tad domaat par vizuaalo staavokli.. naakamais ir piekare un ruusa. un riepas. daudz riepu
Armando - iisti nesapratu, kaa tu biji domaajis par to kardaana paarveidoshanu, tajaa sheemaa ko man suutiji,tapeec dariiju pa savam
Par kardaanu - diendiena braukaaju, nekaadas ieveerojamas vibraacijas nejuutu, neskaitot to, ka taapat vislaik nesanaak pa liidzenu celju maukt + priekshaa disks uzsists.. bet jaa, esmu ljoti apmierinaats :)
...
Starteri vajag actat uz vienas apaksejas skruves, nekur vins nevar palikt un nakos reiz nebus jamokas.
Par kuru no visiem gļukiem, kas man bijuši Tu domāji?kkk_24 rakstīja:Nice!
Tā vispārējai zināšanai-starterim skrūves ir daudz vieglāk atskrūvēt noņemot ieplūdnieku, tas pats arī ar pāris augšējām kārbas skrūvēm..
Viss ļoti skaisti, bet nu tas metinātais kardāns gan nekādu uzticību neievieš varbūt vajag pastiprināt metinājumu ar pusapļiem(trubām ~5cm) no katras puses un pēc tam aizvest nobalansēt?
Pirmajiem pieciem robiem attiecība ir savādāka, vai ir tas pats + sestais?
Kad podkriļniku izrāva nebij baigā skāde? Man vienam kad izrāva arī bij blīkšķis tāds kā riepa uzsprāgtu-redzu spogulī kkādi melni gabali pa gaisu lido bet nu man spārnu gandrīz neatgriezeniski sabojāja un bamperu arī nedaudz sa*isa..
edit:
ar motora gļuku tiki galā?
Jā, par ieplūdnieku es biju lasījis, bet tomēr nolēmu izcelt to dzinēju ārā, jo no apakšas man tāpat bij kā bij strādāt.. Un par kardānu bija tā - ka metināju arī nezinot vai turēs, bet nu esmu sitis pa sajūgu un pēdējā laikā diezgan bieži un vēl tur.. Biju iepriekš lasījis arī ārzemju forumos, ka džeki, kas metinājuši, brauc jau cik gadus, arī trasēs utt un nekas nav lūzis.. Bet nu tad jau redzēs
Par podkriļņiku - vispār nekādas skādes nebija, pat podkriļņiks nesadalijās, bet es diemžēl biju tik dusmīgs uz viņu, ka aizsviedu tālu prom, jo kā traks rāvu viņu ārā domājot ka tā jau visādu sūdu tik daudz un vēl šis.. ā un atklāju, ka aiz podkriļņika pie sliekšņa putas sapūstas.
Kārbai attiecība līdz piektajam ir vienāda + 6ais ar attiecību 0.85
m50b25 + getrag s6s 420g + 3.73 lsd = way to go
Armando - nu jā, metināt vnk uz aci likās stulbi
Guntix - arī kkur dzirdēju, ka servisos bieži neatskrūvē atpakaļ, bet nu es gribēju, lai viss ir kārtīgi un smuki, tapēc saskrūvēju tāpat atpakaļ :)
Guntix - arī kkur dzirdēju, ka servisos bieži neatskrūvē atpakaļ, bet nu es gribēju, lai viss ir kārtīgi un smuki, tapēc saskrūvēju tāpat atpakaļ :)
m50b25 + getrag s6s 420g + 3.73 lsd = way to go
čau atkal! Šoreiz bez tik liela pārtraukuma viss notiek uz priekšu :)
Tātad mašīna tika pie jauniem TA technix coiloveriem par galīgi saldu ciparu
Nākamais plānā ir apakšu, visas rūsainās vietas sataisīt, rūsainās detaļas nomainīt pret jaunām (visticamāk, ka ķīna, OEM jaunam man maks par plānu ), pārkrāsot. Tehniski sīkumi jāpielabo, bet nu tagad būs kāds laiks līdz iepirkšu detaļas.
Mašīnai ir diezgan daudz rūsiņš izlīdis, bet nu neesmu gatavs padoties un viss tiks taisīts, keep in touch!
Tātad mašīna tika pie jauniem TA technix coiloveriem par galīgi saldu ciparu
Nākamais plānā ir apakšu, visas rūsainās vietas sataisīt, rūsainās detaļas nomainīt pret jaunām (visticamāk, ka ķīna, OEM jaunam man maks par plānu ), pārkrāsot. Tehniski sīkumi jāpielabo, bet nu tagad būs kāds laiks līdz iepirkšu detaļas.
Mašīnai ir diezgan daudz rūsiņš izlīdis, bet nu neesmu gatavs padoties un viss tiks taisīts, keep in touch!
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
m50b25 + getrag s6s 420g + 3.73 lsd = way to go
kapee tiki pie divam aclegam?
malacis te viss reali notiek istajaa virzienaa
malacis te viss reali notiek istajaa virzienaa
...
es kad pirku jaunu koilu komplektu man arī nāca 2x atslēgas,viena priekš lielā uzgriežņa,viena priekš mazā. Bet tā cepums par kārbas uzstādīšanu! Braucot mājup jāapskata tuvāk šis autiņš,ja Zviedrijā dzīvo e18 vai e20 ceļu tuvumā!
Paldies, par atbalstu, atsleegas tieshi taa, viena ir prieksh mazaa, viena prieksh lielaa uzgriezhnja, man arii ieprieksheejam komplektam ir divas :)
Man blakus ir gan E18, gan E4, tā kā droši varēsi pieskriet, tikai pagaidām jau nav īsti daudz ko rādīt
1.ajā augustā lidoju uz LV uz trīs dienām, cerams, ka pa to laiku paspēšu saorganizēt daudz daudz detaļu
Man blakus ir gan E18, gan E4, tā kā droši varēsi pieskriet, tikai pagaidām jau nav īsti daudz ko rādīt
1.ajā augustā lidoju uz LV uz trīs dienām, cerams, ka pa to laiku paspēšu saorganizēt daudz daudz detaļu
m50b25 + getrag s6s 420g + 3.73 lsd = way to go
Čau atkal! Viss turpinās un notiek, bet nu laikam vairs nebūs shrek'mobīļa cienīgs nosaukums
Šodienas pirkums
Visi 4 9J, ET nemācēšu pateikt. Kā arī jaunas riepas, priekšā 205/40, aizmugurei 215/40
aizmuguri vēl neesmu stutējis virsū, jo ch. teica, ka arkas jāvalcē, tā arī izskatās
Diski nav perfektā stāvoklī, bet visu 9J atrast manuprāt ir ļoti grūti, tapēc šos būs jāpielabo, jāpārkrāso..
Lai neizskatās, ka tikai diskus pērku, tad atskaite par to, kas pasūtīts, šobrīd vēl daļu no detaļām gaidu.
Priekšējais M bampers pilnā komplektācijā
Aizmugurējais M bampers ar difuzoru
M sliekšņi
Bagažnieka lūpiņa
Abi spārni
Brille
Nāsis
Eņģeļi
Spido riņķi (tiks vēl individualizēti)
Aizmugurējie lukturi ar tonēto augšu
Tonēti pagriezieni
Paspārni
Tumšās miglas
gan jau vēl kkas bija, uz sitienu neatcerēšos, bet nu skats būs cits
Darbu vēl daudz, septembra beigās plānojas metināmo daļu metināšana un visa auto pārkrāsošana
Eju iedzert aliņu, jauku vakaru
Šodienas pirkums
Visi 4 9J, ET nemācēšu pateikt. Kā arī jaunas riepas, priekšā 205/40, aizmugurei 215/40
aizmuguri vēl neesmu stutējis virsū, jo ch. teica, ka arkas jāvalcē, tā arī izskatās
Diski nav perfektā stāvoklī, bet visu 9J atrast manuprāt ir ļoti grūti, tapēc šos būs jāpielabo, jāpārkrāso..
Lai neizskatās, ka tikai diskus pērku, tad atskaite par to, kas pasūtīts, šobrīd vēl daļu no detaļām gaidu.
Priekšējais M bampers pilnā komplektācijā
Aizmugurējais M bampers ar difuzoru
M sliekšņi
Bagažnieka lūpiņa
Abi spārni
Brille
Nāsis
Eņģeļi
Spido riņķi (tiks vēl individualizēti)
Aizmugurējie lukturi ar tonēto augšu
Tonēti pagriezieni
Paspārni
Tumšās miglas
gan jau vēl kkas bija, uz sitienu neatcerēšos, bet nu skats būs cits
Darbu vēl daudz, septembra beigās plānojas metināmo daļu metināšana un visa auto pārkrāsošana
Eju iedzert aliņu, jauku vakaru
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
m50b25 + getrag s6s 420g + 3.73 lsd = way to go
labs pirkums tie diski apsveicu!
Paldies!
Sākumā jau biju uzdūries visiem 8j, bet tad atradu šitos! un aizmirsu piebilst, ka dabūju 5us diskus - 4 9J un rezerves ritenim 8J ar 205/40 riepu
Kā e36 regulējas sagāzums aizmugurē un vai kāds zin, kur var iegādāties tos štruntus priekšas sagāzuma regulēšanai (aizmirsu uz sitienu kā sauc )
tagad tik prasās zemāk laist
Sākumā jau biju uzdūries visiem 8j, bet tad atradu šitos! un aizmirsu piebilst, ka dabūju 5us diskus - 4 9J un rezerves ritenim 8J ar 205/40 riepu
Kā e36 regulējas sagāzums aizmugurē un vai kāds zin, kur var iegādāties tos štruntus priekšas sagāzuma regulēšanai (aizmirsu uz sitienu kā sauc )
tagad tik prasās zemāk laist
m50b25 + getrag s6s 420g + 3.73 lsd = way to go
opā... kāds negaidīts pārsteigums par diskiem bet nu ir īstie un platums pareizais
laikam pa labu cenu dabūji, ja tā pēkšņi ieķēri šitos der vis perfekti bez centrējošiem gredzeniem un flančiem?
laikam pa labu cenu dabūji, ja tā pēkšņi ieķēri šitos der vis perfekti bez centrējošiem gredzeniem un flančiem?
Bez 5mm flancha nu nekaadi priekshaa nevar, taa kaa prasiiji man pirmstam, tad ar 5mm flanci, shkjirba starp disku un coilu ir taada, ka raadiitaaj pirkstu nevaru iebaazt, un nav man nekaadi resnie pirksti
Cipars bija pienjemams, jap, jo riepas tieshaam labas un pareizais izmeers
Cipars bija pienjemams, jap, jo riepas tieshaam labas un pareizais izmeers
m50b25 + getrag s6s 420g + 3.73 lsd = way to go
Nu tad vislabāk arku valcēšana un 1 cm flancis un skats beigās
Aizmugē man liekas ka šis varētu nākt talkā.
http://www.ebay.co.uk/itm/REAR-LOWER-CO ... 338463f6df
Un priekšā
http://www.ebay.co.uk/itm/Camber-Plates ... 33841d7f13
http://www.ebay.co.uk/itm/REAR-LOWER-CO ... 338463f6df
Un priekšā
http://www.ebay.co.uk/itm/Camber-Plates ... 33841d7f13
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
regulejas are sagazuma regulejamo skruvi, pasaa apaksaa, ritenja ieksmalaa. bet ar to orginalo skruvi nau taa ka baigi daudz kko varetu paregulet. katraa zinjaa buss labi kad bus uzlikti diski
...
njaa.. ljoti patikamas parmaiņas...
215/40 uz 9j aizmuguree... drosmigi kads ET?
Man prieksha starp disku un koilu, varbut papira lapu var iebazt pec sarunas ar siiko..
215/40 uz 9j aizmuguree... drosmigi kads ET?
Man prieksha starp disku un koilu, varbut papira lapu var iebazt pec sarunas ar siiko..
ET 22, tikko uzstuteejo ratus aizmuguree, pielocot kantiiti, be labaja pusee taapat nedaudz skraapee, jaapieloka vairaak, tajaa pusee ar amiits tukshs..
Kaada vaina 215/40 uz 9J aizmuguree? kaadi izmeeri tad tev staav? Tev tak bija 195/40
Priekshaa man ir 5mm flancis, itkaa 3 papiira lapam jaaiet cauri
Peec briizha ielikshu bildes ar aizmuguri
Kaada vaina 215/40 uz 9J aizmuguree? kaadi izmeeri tad tev staav? Tev tak bija 195/40
Priekshaa man ir 5mm flancis, itkaa 3 papiira lapam jaaiet cauri
Peec briizha ielikshu bildes ar aizmuguri
m50b25 + getrag s6s 420g + 3.73 lsd = way to go
nu man ir et15 9j un jaa aizm. 195/40
itka nemetas, bet ja baigi liela jaama tad gan nedaudz gumijas kanti paker...
itka nemetas, bet ja baigi liela jaama tad gan nedaudz gumijas kanti paker...
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- …
- 15
- chevron_right