Ritvara tourings un kompots
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- chevron_right
gan jau ka rezerves daļu veikalā, jo cik zinu Depo vai Maximās tos netirgoCaK rakstīja:Kur pirki priekšējo gultni un cik izmaksāja?
labākais interneta warriors
kaut ko bija muldējis par 40eur, ķipa pie vairumniekiem, tā maksā, laikam 80eur.
ja pareizi atceros.
ja pareizi atceros.
Es sev priekšējo gultni pirku pa ~ €40(bet diemžēl vainīgi ir aizmugurējie un pa velti nopirku, bet gan jau ka vēlāk noderēs)
Paldies, veči par info!
tak tas gultnis maksa 15-30e , atkaribas no firmas un atlaides , kadi 80e
Lietotas BMW rezerves daļas, dzinēju piegāde pēc pasūtījuma
autopartner kaut kas līdz 50eur bija
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Part one jeb - visu ziemu krāšu detaļas, lai viss nav jāsapērk pēdējā nedēļā. Spoiler alert - tā nebija
Auto veiksmīgi pārziemojis, šis tas izdarīts, šis tas nē.
Ziemā, labos laika apstākļos, profilaktisku nolūku dēļ, periodiski tika izvilkts ārā, kārtīgi izkurināts un atkal nomests mierā Kaut kad marta beigās auto tika izvilkts no ziemas miega un aizgādāts pie čoma uz gārāžu, kur tika veikti sagatavošanās darbi 2016.gada sezonai. Tad arī sapirktas visas rezerves daļas nomaiņai - uzstādīšanai, lai gan sākotnējā iecere bija visu ziemu lēnām lasīt nepieciešamo [*] Nomainītas pilnīgi visas piekares daļas - bukses, lodbalsti, reduktora bukses u.t.t. Pilnīgi viss ir jauns. Izmantotie ražotāji Meyle/Lemforder
[*] Attiecīgi pusrāmja un tilta stiprinājumu vietās novākta rūsa un kārtīgi apstrādāts
[*] Uzlabotas priekšējās bremzes - uzstādīti ventilējamie bremžu diski no 323i. Pagaidām stock izpildījumā, bet ceru līdz sezonas beigām pāriet uz ATE Slotted diski + Jurid keramiskie kluči
[*] 215/45 r17 riepas aizstātas ar 205/45 r17
[*] TA-Technix amortizatori aizstāti ar šī paša ražotāja koiliem, attiecīgi auto noskrūvēts mazliet zemāk
[*] Ievilkts obc
[*] Uzinstalēts glāžu turētājs. Šķiet, ka varētu būt bezjēdzīgākais apgreids manam auto
[*] ZHP Shifteris
[*] Smoked virzienrādītāji priekšā
Foto no procesa nav daudz Tad nu auto tika puslīdz salikts kopā un šādā izskatā devos uz tehnisko apskati, kas veiksmīga arī izieta ar pamatpārbaudi un diviem aizrādījumiem Pēc tam veiksmīgi atbrīvojos no ziemai iegādātā e36 un varēja sākt baudīt dzīvi Ļoti daudz tiek turpināts braukt arī pa galīgi švakiem ceļiem Mazliet gan skumdina fakts, ka vairs nevar braukt yolo režīmā, tāpēc baaaigi gribas kādu citu daily auto ar samērīgu sēdinājumu un augstāka profila riepām
Sezonas laikā darāmo darbu saraksts
[*]VDO pulksteņi - eļļas spiediens, eļļas temperatūra un voltāža. Šim it kā jau viss ir sapirkts, pietrūkst tikai izgatavot pāreju, bet man ir tāds slinkums kaut ko darīt, ka nekādīgi nevaru saņemties
[*]Bremžu apgreids abām asīm, varbūt arī armētās bremžu šļaukas, bet par to sākumā jāievāc vairāk info, cik tas ir legāli
[*]Savu kārtu gaida arī hromētas salona durvju ručkas, kuras nekā nevaru saņemties uzstādīt
Pēc sezonas noslēguma
[*]Virsbūves sakopšanas darbi. Šis tas jāpametina, šis tas jāpiekrāso - viss jāuzpulē
[*]Dzinēja labošana. Šeit ir divi varianti - m54 svaps vai arī esošā m44 uzkopšanas darbi. Šobrīd dzinējam tek vairākas blīves un blīvslēgi, kas visi būtu jānomaina. Līdz sezonas beigām ceru nobraukt tāpat, bet pa ziemu kaut kas būs jādara lietas labā. No vienas puses - nevēlos smagi ieguldīties četru cilindru dzinējā, bet no otras puses neesmu drošs par to vai varu finansiāli pavilkt baklažāna virsbūves darbus kopā m54 dzinēja svapu + draudzenes auto uzturēšanu + sev vēl viena auto iegādi un uzturēšanu
[*]Bloķējošā reduktora eļļas un blīvslēgu maiņa. Mainot piekaramo gultni secinājām, ka tek reduktora gala blivslēgs, kas tika mainīts pirms bloķa uzstādīšanas - attiecīgi ir nokalpojis ne vairāk kā 40k km. Profilaktiskos nolūkos būs jānomaina arī pusasu blīvslēgi un reduktora eļļa
[*]Disku maiņa. Esošie diski ir mazliet apnikuši + tie ir jāpārkrāso. Galvā šaudās divi varianti - dažādu platumu oem sunflowers ar 5mm flanci un varbūt mazliet augstāku gumiju + koili mazliet uz augšu, vai arī atstājot šādu pašu auto augstumu Style 66 8j sets ar šo pašu 205/45 gumiju. Laika gaitā redzēs, kas tur sanāks
[*]Griesti. Jāpārlīmē vai arī jāiegādājas citi, jo šie ir vietām atlipuši
Īsumā viss par pamatdarbiem
p.s Kopš maija nobraukti jau desmit tūkstoši kilometru. Kopumā auto manā īpašumā ir nobraucis 66 tūkstošus kilometru
Pēdējais labojis rvars - 25 Jūl 2016, 15:17, kopā labots 1 reizi.
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Part 2 jeb - who said you can't travel the world in a lowered car
Pienāca atvaļinājums un ar draudzeni nolēmām doties nelielā izbraucienā pa Igauniju
Pirms izbraukšanas tika veikti sagatavošanās darbi - nomainīta dzinēja eļļa, kardāna piekaramais gultnis (bija sācis viegli vibrēt) un kardāna mufta. Pie reizes arī pārbaudīts vai nekas nekrīt nost un var droši gāzt
Pirmajā dienā garākais pārbrauciens faktiski bez pieturpunktiem; Preiļi - Rīga - Tartu - Mustvee - Narva, kur pārnakšņojām. +-700km
Random dzirnavas Igaunijas nekurienē. Piestājām, jo draudzenei ir vājība uz dzirnavām bet izrādījās visai cool vieta. Sākotnēji tās bijušas ar četriem stāviem un Otrā Pasaule kara laikā tur esot slēpušies vietējie partizāni, kurus nekā neesot varējuši no turienes dabūt ārā, kā rezultātā dzirnas tika sašautas ar smago artilēriju un tagad tām ir palikuši tikai divi stāvi Pie Peipusa ezera Otrā diena
Narva - Johvi - Somu līča stāvkrasti - Kasmu pussala - Jagalas ūdenskritums - Tallina. +-260km
Somu līcis Pie viena no Somu līča stāvkrastiem Random shots Tallinā pie nama, kurā apmetāmies Trešā diena tika pavadīta Tallinā un tika izmantots tikai un vienīgi sabiedriskais transports, tāpēc pārlecam uzreiz uz ceturto dienu
Tallina - Rummu karjers - Pērnava - Cēsis - Preiļi +-600km
Pēdējā uzpilde Igaunijā - Pērnavā Jāpiebilst, ka ar gāzes uzpildes stacijām ir visai švaki - pa visu valsti tās ir tikai padsmit, līdz ar to, ja ir sagāzēts auto, pirms doties garākā izbraucienā, iesaku ievākt informāciju ar gāzes uzpildes staciju atrašanās vietām
Kopumā nobraukti tuvu diviem tūkstošiem kilometru bez jelkādiem starpgadījumiem Vienīgi turpceļā sāka nekorekti strādāt ABS tādējādi periodiski atslēdzās gan ASC gan ABS. Pagaidām pie diagnostikas neesmu slēdzis, tāpēc vēl nezinu kurš no devējiem pie vainas.
Ja kāds vēlas doties līdzīgā izbraucienā un ir kādas neskaidrības, droši var jautāt
Ja viss noritēs veiksmīgi, tad nākamajam gadam ir izvirzīti trīs mērķi, no kuriem tiks izvēlēts viens vadoties pēc iespējām un apstākļiem - Pēterburga, Igaunijas salas, vai kāda no Rietumeiropas valstīm. Baltijas valstis ir veiksmīgi izbraukātas un šeit darīt vairs nav ko
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Nekādu M44 remontu, swapo M54 un miers. Varbūt neizdari kaut ko no vizuālā
Kāda tilpuma M54 plānojas?
Kāda tilpuma M54 plānojas?
Ja svapam būs būt tad tas noteikti būs b25. B30 imho ir neadekvāts price/performance
Bet prioritāte pagaidām ir savest to auto cienījamākā vizuālā izskatā
Bet prioritāte pagaidām ir savest to auto cienījamākā vizuālā izskatā
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
man patīk.
vajg baltus diskus.
vajg baltus diskus.
Trukst reliņi! Bet ta smuks!
Ka bija ar celiem braucot apkart Igaunijai?
Ka bija ar celiem braucot apkart Igaunijai?
Man vispār tā auto izskats bez reliņiem šķebina jau kopš iegādes brīža. Problēma slēpjas tajā, ka pats uzstādīt nevēlos riskēt, bet mans galvenais mehāniķis atsakās to darīt, jo esot žēl urbt labā virsbūvē jaunus caurumus
Ar ceļiem viss ir ļoti ok. Pat vietējas nozīmes ceļi bija labā stāvoklī. Vislielākos apgrūtinājumus radīja ceļa remonti posmā Tartu - Narva, tur nācās pamatīgi bremzēt satiksmi un nemitīgi braukt slalomā, lai nešļūktu ar pannu pa zemi.
Lielajās pilsētās gan situācija nav tik spīdoša. Nav tik briesmīgi, kā ir Rīgā, bet nevarētu arī teikt, ka ir ļoti labi, drīzāk - ciešami. Toties visas dzelzceļa un tramvaja sliežu pārbrauktuves ar Rīgu nevar salīdzināt. Tāpat arī nekur nebija problēmu ar risēm, viss smuks un gluds. Traucēja vienīgi neskaitāmie kanalizāciju vāki un dažādu remontdarbu paliekas - ieplakas un izciļņi
Ar ceļiem viss ir ļoti ok. Pat vietējas nozīmes ceļi bija labā stāvoklī. Vislielākos apgrūtinājumus radīja ceļa remonti posmā Tartu - Narva, tur nācās pamatīgi bremzēt satiksmi un nemitīgi braukt slalomā, lai nešļūktu ar pannu pa zemi.
Lielajās pilsētās gan situācija nav tik spīdoša. Nav tik briesmīgi, kā ir Rīgā, bet nevarētu arī teikt, ka ir ļoti labi, drīzāk - ciešami. Toties visas dzelzceļa un tramvaja sliežu pārbrauktuves ar Rīgu nevar salīdzināt. Tāpat arī nekur nebija problēmu ar risēm, viss smuks un gluds. Traucēja vienīgi neskaitāmie kanalizāciju vāki un dažādu remontdarbu paliekas - ieplakas un izciļņi
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Liec atpakaļ 215/45
Tur gāzei adapteris tāds pats kā LV?
Neliela atskaite par salauzto un neizdarīto.
Sezonas laikā no maija līdz oktobrim tika nobraukti 19 tūkstoši kilometru. Kopumā manā īpašumā jau vairāk kā 70 tūkstoši. Oktobra beigās auto tika sagatavots pārziemošanai un nogādāts garažā, kur mitināsies līdz pavasarim.
Sezonas kopumā aizvadīta neslikti. Izbraukāta visa Igaunija, Latvija krustu šķērsu no viena gala līdz otram, no augšas līdz lejai, mazliet paķerta arī Lietuva. Auto izmantoju pēc pilnas programmas, gan braucu pa meža ceļiem un pļavām, gan grantenēm un šosejām. Piekabes arī tika vilktas uz nebēdu, m44 gan tam nav īsti piemērots jo ar lielo tentu virs 80km/h iet smagi
Random attēli Sezonas gaitā paveiktie darbi
* Divas reizes nomainīta eļļa. No Liqui Moly esmu pārgājis uz Total Quartz
* Nomainīts priekšā kreisais abs sensors
* Nomainīta lambda zonde
* Nomainīti gāzes filtri
Biju pieļāvis iespēju auto uz pāris gadiem nomest mierā un kaut kad sākt lēnām čubināt, taču nesen iekāpu tajā pēc ziemas e39 un sapratu, ka tik ahujenns auto nevar stāvēt mierā
Tāpēc..
Gatavojoties nākamajai sezonai jau ir iepirkts kruīza sets un koka apdares elementi. Pārējais noteikti tiks iegādāts pēdējā brīdī.
2017.gada sezonai veicamie darbi prioritārā secībā
* Virsbūves remontdarbi (atkarībā no to apjoma un nopietnības, varbūt klāt arī nāks salona izpakošana)
* Bremžu apgreids (beidzot )
* Tehniskā apkopīte dzinējam (filtri, sveces, eļļa)
* Griestu savešana kārtībā (esošie melnie pēc pagājušās vasaras ir pagalam atlipuši un viss ir slikti - jāpārvelk ar jaunu audumu vai jāiegādājas top zustand oem)
* Apkope bloķim (jau otro reizi mainīšu gala blīvslēgu, kas sācis tecēt, pie reizes arī tiks sapildīta jauna eļļa)
* Glāžu atsaites priekša/aizmugure (droši vien custom, jo no gatavajām nekas pievilcīgs nešķiet)
* Kruīza kontroles uzstādīšana (teorētiski jau ir iegādāts retrofit sets, jācer tikai, ka m44 nav kaut kāda specifika no citiem 4cyl)
* Jauni tumšie priekšējie miglas lukturi
* VDO pulksteņu uzstādīšana (visticamāk vienā reizē ar kruīzu)
* Hroma durvju ručku un koka apdares elementu uzstādīšana
? * Varbūt jauni priekšas koili. It kā esošajiem nav nekādu pazīmju par gaidāmu pabeigšanos, taču sirdsmiera labad labāk vēlētos iegādāties jaunus
?* Varbūt citi diski, vai arī vienkārši nelieli flanči esošajiem
?* Varbūt, bet visticamāk ka nē, dzinēja maiņa
Līdz sezonas atklāšanai ceru tikt galā ar lielāko vairumu no augstāk esošajiem punktiem, taču tas atkarīgs no tā, vai spēšu turēties pretī kārdinājumam iegādāties kabrioletu. Trīs vecu miseņu uzturēšana/uzlabošana jau tā paņem pārāk lielu daļu manu ikmēneša ieņēmumu, ceturtā noteikti iesistu vēl pamatīgāku robu
Kamēr šis auto ir ieziemots, tikmēr pārvietojos ar ziemas laužamo e39 benzogaz. Tam izgāju tehnisko, nopirku jaunas ziemenes un tagad nevaru sagaidīt pavasari, kad atkal varēšu sākt braukt ar e36. Nācās iegādāties tādu, jo no e36 nekas manām prasībām atbilstošs tirgū nebija. Gan pa ziemu vēl taps kāds ieraksts ar atskaiti par sagādātajiem labumiem
Sezonas laikā no maija līdz oktobrim tika nobraukti 19 tūkstoši kilometru. Kopumā manā īpašumā jau vairāk kā 70 tūkstoši. Oktobra beigās auto tika sagatavots pārziemošanai un nogādāts garažā, kur mitināsies līdz pavasarim.
Sezonas kopumā aizvadīta neslikti. Izbraukāta visa Igaunija, Latvija krustu šķērsu no viena gala līdz otram, no augšas līdz lejai, mazliet paķerta arī Lietuva. Auto izmantoju pēc pilnas programmas, gan braucu pa meža ceļiem un pļavām, gan grantenēm un šosejām. Piekabes arī tika vilktas uz nebēdu, m44 gan tam nav īsti piemērots jo ar lielo tentu virs 80km/h iet smagi
Random attēli Sezonas gaitā paveiktie darbi
* Divas reizes nomainīta eļļa. No Liqui Moly esmu pārgājis uz Total Quartz
* Nomainīts priekšā kreisais abs sensors
* Nomainīta lambda zonde
* Nomainīti gāzes filtri
Biju pieļāvis iespēju auto uz pāris gadiem nomest mierā un kaut kad sākt lēnām čubināt, taču nesen iekāpu tajā pēc ziemas e39 un sapratu, ka tik ahujenns auto nevar stāvēt mierā
Tāpēc..
Gatavojoties nākamajai sezonai jau ir iepirkts kruīza sets un koka apdares elementi. Pārējais noteikti tiks iegādāts pēdējā brīdī.
2017.gada sezonai veicamie darbi prioritārā secībā
* Virsbūves remontdarbi (atkarībā no to apjoma un nopietnības, varbūt klāt arī nāks salona izpakošana)
* Bremžu apgreids (beidzot )
* Tehniskā apkopīte dzinējam (filtri, sveces, eļļa)
* Griestu savešana kārtībā (esošie melnie pēc pagājušās vasaras ir pagalam atlipuši un viss ir slikti - jāpārvelk ar jaunu audumu vai jāiegādājas top zustand oem)
* Apkope bloķim (jau otro reizi mainīšu gala blīvslēgu, kas sācis tecēt, pie reizes arī tiks sapildīta jauna eļļa)
* Glāžu atsaites priekša/aizmugure (droši vien custom, jo no gatavajām nekas pievilcīgs nešķiet)
* Kruīza kontroles uzstādīšana (teorētiski jau ir iegādāts retrofit sets, jācer tikai, ka m44 nav kaut kāda specifika no citiem 4cyl)
* Jauni tumšie priekšējie miglas lukturi
* VDO pulksteņu uzstādīšana (visticamāk vienā reizē ar kruīzu)
* Hroma durvju ručku un koka apdares elementu uzstādīšana
? * Varbūt jauni priekšas koili. It kā esošajiem nav nekādu pazīmju par gaidāmu pabeigšanos, taču sirdsmiera labad labāk vēlētos iegādāties jaunus
?* Varbūt citi diski, vai arī vienkārši nelieli flanči esošajiem
?* Varbūt, bet visticamāk ka nē, dzinēja maiņa
Līdz sezonas atklāšanai ceru tikt galā ar lielāko vairumu no augstāk esošajiem punktiem, taču tas atkarīgs no tā, vai spēšu turēties pretī kārdinājumam iegādāties kabrioletu. Trīs vecu miseņu uzturēšana/uzlabošana jau tā paņem pārāk lielu daļu manu ikmēneša ieņēmumu, ceturtā noteikti iesistu vēl pamatīgāku robu
Kamēr šis auto ir ieziemots, tikmēr pārvietojos ar ziemas laužamo e39 benzogaz. Tam izgāju tehnisko, nopirku jaunas ziemenes un tagad nevaru sagaidīt pavasari, kad atkal varēšu sākt braukt ar e36. Nācās iegādāties tādu, jo no e36 nekas manām prasībām atbilstošs tirgū nebija. Gan pa ziemu vēl taps kāds ieraksts ar atskaiti par sagādātajiem labumiem
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Baigi sagribējās vasaru pēc tās otrās bildes, viņai vajadzēja būt kalendārā.
Tā jau ir, ar mašīnu ir jābraukā
Tā jau ir, ar mašīnu ir jābraukā
- ikey07
pacelsi paklāju baklažānam, tā swapa problēma atrisināies paša pa sevīm!
veiksmi.
veiksmi.
Touringam nekas baigi nav mainījies un noticis - nomainītas sveces, lambda un ar pirmo piegājienu veiksmīgi izieta tehniskā apskate.
Tagad auto mazliet ir nolikts malā, jo ir ģimenes pieaugums - iegādāts kompakts. Back to the roots!
Projekts ir max zema budžeta, bet no gatera risinājumiem cenšos izvairīties
Subjekts:
e36 kompakts, dzimis kā 316i, 96.g. No ekstrām ir elektro logi, lūka, obc un cik necik dzīva bundža.
Stāsts ir ļoti garš, bet īsumā - kolēģis nošķīla savu touringu
Cits kolēģis (shoutouts Tomam!) pierunāja viņu paņemt šo kompotu bez dzinēja un iecelt dzinēju no touringa kompotā un braukt ikdienā. Tas tika arī izdarīts, bet ar laiku pirmais kolēģis saprata, ka laiks un "laiks" būs par īsu, tāpēc pēc pāris mēnešu zāģēšanas kompots nonāca manā īpašumā.
Iegādes brīdī bija tikai kaut kā nebūt iemests iekšā m52b25 dzinējs, puse no dzinēja apkares mētājās salonā, viss purns izārdīts, aizmugures tilts pieķerts uz pāris skrūvēm, reduktors nebija, kardāns, šķiet, arī ne, ka arī gateris ar dzinēja vadiem. Apmēram šādi tas izskatījās
Pāris mēnešus nomarinēju turot viņu garāžā, un tad, kaut kad maijā tika pārstumts pie čoma, kas uzsāka skrūvēšanas darbus. Sapirku kaudzi ar detaļām un divu nedēļu laikā, ar pievarētām ļoti daudzām problēmām, kompots ar pirmo reizi izgāja tehnisko un bija gatavs traki ciešām sānslīdēm Tādā izskatā tika ripināts uz tehnisko apskati
Tai pašā dienā, pāris stundas pēc tehniskās apskates iziešanas, tika salabots reduktors
Un uzlikts uz pareizajiem diskiem
Pēc neilga laika arī tika kārtīgi sakopts salons, kas bija šausmīgā stāvoklī, hvz, kas tur bija darīts
Rezultāts:
m52b25 dzinējs ar m20 spararatu
323ti oem izplūde
getrag kārba ar zf kulisi
metināts 3.47 reduktors
aizmugurē visas bukses poly, tai skaitā arī reduktora bukse
aizmugures tilts ar disku bremzēm
koili priekšā, aizmugurē koilu atsperes ar izņemtiem regulatoriem
stlye 8 r16 7.5j et15 diski ar 195/50 riepām priekšā
random r15 diski aizmugurē
Plāni attiecībā uz pielietojumu ir neskaidri. Gribēju auto, ko var braukt nežēlojot, droši vien pāris reizes mēnesī/gadā tiks izvilkts ārā un varbūt kādreiz aizbrauks uz kādu trasi vai pasākumu.
No iecerētajiem darbiem ko kādreiz gribētu paveikt
Smoked miglas/pavaroti priekšā
All red lukturi aizmugurē
Jāuzliek priekšējā bampera reste (slinkums!)
Dabūt zemāk pakaļu Ieteikumi? Koilu atsperēm izņemti regulatori, bet tāpat džips
Kaut kāds spoileris bagūzim
Glāžu atsaites
Sakarīgāka custom izplūde
Pagaidām tiek testēts un lauzts. Pa lielam nekādas nopietnas problēmas nav novērotas. Tuvākajā laikā gribu aizbraukt uz kādu trasi vai nomaļāku vietu, kur apdraudēšu tikai savu dzīvību un pamēģināt traki ciešas sānslīdes uz sausa seguma
Daily joprojām ir e39 Savu pienākumu pilda godam
Tagad auto mazliet ir nolikts malā, jo ir ģimenes pieaugums - iegādāts kompakts. Back to the roots!
Projekts ir max zema budžeta, bet no gatera risinājumiem cenšos izvairīties
Subjekts:
e36 kompakts, dzimis kā 316i, 96.g. No ekstrām ir elektro logi, lūka, obc un cik necik dzīva bundža.
Stāsts ir ļoti garš, bet īsumā - kolēģis nošķīla savu touringu
Cits kolēģis (shoutouts Tomam!) pierunāja viņu paņemt šo kompotu bez dzinēja un iecelt dzinēju no touringa kompotā un braukt ikdienā. Tas tika arī izdarīts, bet ar laiku pirmais kolēģis saprata, ka laiks un "laiks" būs par īsu, tāpēc pēc pāris mēnešu zāģēšanas kompots nonāca manā īpašumā.
Iegādes brīdī bija tikai kaut kā nebūt iemests iekšā m52b25 dzinējs, puse no dzinēja apkares mētājās salonā, viss purns izārdīts, aizmugures tilts pieķerts uz pāris skrūvēm, reduktors nebija, kardāns, šķiet, arī ne, ka arī gateris ar dzinēja vadiem. Apmēram šādi tas izskatījās
Pāris mēnešus nomarinēju turot viņu garāžā, un tad, kaut kad maijā tika pārstumts pie čoma, kas uzsāka skrūvēšanas darbus. Sapirku kaudzi ar detaļām un divu nedēļu laikā, ar pievarētām ļoti daudzām problēmām, kompots ar pirmo reizi izgāja tehnisko un bija gatavs traki ciešām sānslīdēm Tādā izskatā tika ripināts uz tehnisko apskati
Tai pašā dienā, pāris stundas pēc tehniskās apskates iziešanas, tika salabots reduktors
Un uzlikts uz pareizajiem diskiem
Pēc neilga laika arī tika kārtīgi sakopts salons, kas bija šausmīgā stāvoklī, hvz, kas tur bija darīts
Rezultāts:
m52b25 dzinējs ar m20 spararatu
323ti oem izplūde
getrag kārba ar zf kulisi
metināts 3.47 reduktors
aizmugurē visas bukses poly, tai skaitā arī reduktora bukse
aizmugures tilts ar disku bremzēm
koili priekšā, aizmugurē koilu atsperes ar izņemtiem regulatoriem
stlye 8 r16 7.5j et15 diski ar 195/50 riepām priekšā
random r15 diski aizmugurē
Plāni attiecībā uz pielietojumu ir neskaidri. Gribēju auto, ko var braukt nežēlojot, droši vien pāris reizes mēnesī/gadā tiks izvilkts ārā un varbūt kādreiz aizbrauks uz kādu trasi vai pasākumu.
No iecerētajiem darbiem ko kādreiz gribētu paveikt
Smoked miglas/pavaroti priekšā
All red lukturi aizmugurē
Jāuzliek priekšējā bampera reste (slinkums!)
Dabūt zemāk pakaļu Ieteikumi? Koilu atsperēm izņemti regulatori, bet tāpat džips
Kaut kāds spoileris bagūzim
Glāžu atsaites
Sakarīgāka custom izplūde
Pagaidām tiek testēts un lauzts. Pa lielam nekādas nopietnas problēmas nav novērotas. Tuvākajā laikā gribu aizbraukt uz kādu trasi vai nomaļāku vietu, kur apdraudēšu tikai savu dzīvību un pamēģināt traki ciešas sānslīdes uz sausa seguma
Daily joprojām ir e39 Savu pienākumu pilda godam
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
viss ir ļoti jauki, bet baigi prasās hūnigan uzlīmi uz vējstikla, kompotkam.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- chevron_right