E36-Tommas kupeja
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- …
- 11
- chevron_right
Laaaaaabs
Čalis masē uz 90-95 pa jūrmalenes trešo joslu ar plikām riepām un vēl škrobījās, ka no otrās viņam izleca priekšā Ja tu nebrauc ar minimums +10km/h ko tu vispār dari trešajā joslā? Nav smuki tā nogriezt, bet nu daļēji var saprast, jo man pašam arī ZB tirliņi, kas čakarējas kreisajā joslā. Tas, ka lija lietus nav attaisnojums, nelien vnk kreisajā joslā, ja nevari pabraukt, cik bieži tur gadās, ka mauc pa lietu uz 110 un vēl aizmugurē met ar tālajiem, lai papis malā .
Braukšana pa ceļa malu, lai izvairītos no risēm, kas trešajā joslā esot nozīmē braukšanu gar zāli, kur ir dahuja garas un dziļas peļķes, kur peldēt var sākt arī ar jaunu gumiju nav pārāk laba ideja es parasti turos pie vidus
Motora bildi cerams atrādīsi, lai var redzēt kā tas riepu rīma izskatās, jo tas vnk nav nopietni.
Par taisīšanu gan HZ, atmiņas ta atmiņas, bet labāk vnk pameklē veselu mašīnu, normāli saaisīt pa kaut kādi 300-500e apmīcītu mašīnu vnk nevar, ja tev pašam nav autoservisa.
Čalis masē uz 90-95 pa jūrmalenes trešo joslu ar plikām riepām un vēl škrobījās, ka no otrās viņam izleca priekšā Ja tu nebrauc ar minimums +10km/h ko tu vispār dari trešajā joslā? Nav smuki tā nogriezt, bet nu daļēji var saprast, jo man pašam arī ZB tirliņi, kas čakarējas kreisajā joslā. Tas, ka lija lietus nav attaisnojums, nelien vnk kreisajā joslā, ja nevari pabraukt, cik bieži tur gadās, ka mauc pa lietu uz 110 un vēl aizmugurē met ar tālajiem, lai papis malā .
Braukšana pa ceļa malu, lai izvairītos no risēm, kas trešajā joslā esot nozīmē braukšanu gar zāli, kur ir dahuja garas un dziļas peļķes, kur peldēt var sākt arī ar jaunu gumiju nav pārāk laba ideja es parasti turos pie vidus
Motora bildi cerams atrādīsi, lai var redzēt kā tas riepu rīma izskatās, jo tas vnk nav nopietni.
Par taisīšanu gan HZ, atmiņas ta atmiņas, bet labāk vnk pameklē veselu mašīnu, normāli saaisīt pa kaut kādi 300-500e apmīcītu mašīnu vnk nevar, ja tev pašam nav autoservisa.
Edzis pardod auto sadalja iemetis loti labu kupejas bundzu ar 2.0 motoru cena ari patikama. Varbut verts panjemt to un shiito vairak dalam, trasei atstat?
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
yeyeye, braucu ar rAudi, iet lopaa, lietus gāž, izsvarojums lopaa, aerodinamika lopaa, poh big balls piespiedīs pie zemes. Pi*īšu priekšā visiem, kas brauc lēnāk par mani. fuck yall!!!
Lūk, tauta, redzam kārtējo varoni, a.k.a HabaHaba. Paldies tev par visiem zināmo 'e36 slavu'. Cieņā
Lūk, tauta, redzam kārtējo varoni, a.k.a HabaHaba. Paldies tev par visiem zināmo 'e36 slavu'. Cieņā
Being second is being the first of the losers. /Senna/
TomSkarsts rakstīja:yeyeye, braucu ar rAudi, iet lopaa, lietus gāž, izsvarojums lopaa, aerodinamika lopaa, poh big balls piespiedīs pie zemes. Pi*īšu priekšā visiem, kas brauc lēnāk par mani. fuck yall!!!
Lūk, tauta, redzam kārtējo varoni, a.k.a HabaHaba. Paldies tev par visiem zināmo 'e36 slavu'. Cieņā
Tu gan apbižots
Tak vsp būtu jākaunās teikt, ka vilkies tik lēni, ka traktoram nācās domāt kā tevi apdzīt
Un e36 slava jau kā reiz rodas no tādiem kā stāsta varonis. Riepas plikas, HZ kas ar bremzēm darās, ja piebremzējot taisnā virzienā pakaļa iet pa priekšu un vēl sadomā vilkties kreisajā joslā. Bet, jā, jā vienmēr kāds audi vainīgs
Taisnība kaut kur pa vidu
Noliec viņu mala un apdomājies kartīgi ko darīt,ja ir tāda iespēja,ko,lai saka macāmies paši no savam kļūdām,un lai cik te pārejie gudri būtu,vēlu veiksmi darbos
Ja tu brauc ka esi sarakstijis tad vieta tev vaczeme nevis pa lv nopistajiem celiem uz 110 maukt. Pasam gaditos izlimeties pat pampers nepalidzetu. Pohuj kura josla braucu hotj uz 20 km/h. Nav nekur rakstits likums ka tresa josla debilajiem butu.HabaHaba rakstīja:Laaaaaabs
Čalis masē uz 90-95 pa jūrmalenes trešo joslu ar plikām riepām un vēl škrobījās, ka no otrās viņam izleca priekšā Ja tu nebrauc ar minimums +10km/h ko tu vispār dari trešajā joslā? Nav smuki tā nogriezt, bet nu daļēji var saprast, jo man pašam arī ZB tirliņi, kas čakarējas kreisajā joslā. Tas, ka lija lietus nav attaisnojums, nelien vnk kreisajā joslā, ja nevari pabraukt, cik bieži tur gadās, ka mauc pa lietu uz 110 un vēl aizmugurē met ar tālajiem, lai papis malā .
Braukšana pa ceļa malu, lai izvairītos no risēm, kas trešajā joslā esot nozīmē braukšanu gar zāli, kur ir dahuja garas un dziļas peļķes, kur peldēt var sākt arī ar jaunu gumiju nav pārāk laba ideja es parasti turos pie vidus
Motora bildi cerams atrādīsi, lai var redzēt kā tas riepu rīma izskatās, jo tas vnk nav nopietni.
Par taisīšanu gan HZ, atmiņas ta atmiņas, bet labāk vnk pameklē veselu mašīnu, normāli saaisīt pa kaut kādi 300-500e apmīcītu mašīnu vnk nevar, ja tev pašam nav autoservisa.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Tu to nopietni?bestbmw rakstīja:Pohuj kura josla braucu hotj uz 20 km/h. Nav nekur rakstits likums ka tresa josla debilajiem butu.
Tas ir vēl trakāk kā braukt aplī pa ārmalu garām izbrauktuvēm
Uz cela ir jauzvedas ta lai neapdraudetu citus kur veel sevi un cilvekus sava auto. Ja nevar atiecigi uzvesties tad uz celiem nav ko darit. Ka daudzi varbut zin man nav tiesibu bet esmu pus pasauli apbraucis. Biezi gazu pa rigu un gazu ar visu kas motorizets. Bet man pirma vieta ir neapdraudet nevienu. Trakoju ar bumeru bez sudiem jau kadus 5 gadus.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Paldies par atbalstu, pats apzinos arī savu vainu, bet vnk ļoti daudzus zinu, tā ka ĻOTI daudzus, kas ar tādām riepām brauc, bet anyway, pietiks par tām riepām un cīnīšos, ganjau galu galā būs labi! :) Cerēšu, ka būs labi!chillhouse rakstīja:Ir gadijies līdzīgi.
Pa punktiem sāku likt visu kopā, un beigās izskatu panācu pat labāku kā sākumā.
Stiprā lietus laikā vispār cenšos braukt zem atļautā, par sniegu/ledu pat nerunājot, bet kļūda bija tajā, ka forumā pajautāji cik tas izmaksās, jo kā pats redzi - apgāja vairāki posti līdz tiki pie atbildes, tas jau parāda dažu biedru attieksmi zinot kāda Tev tagad juška.
Tev tā mācība par riepām pati par sevi būtu atnākusi arī bez šo dažu biedru mācīšanas, tapēc neņem pie sirds.
Priekšu toč pīpejot saliksi atpakaļ, pakaļai biš sāpīgāk, bet nenolaid rokas un uzcel atpakaļ!
Kā jau rakstīju, īsu brīdi pa turieni pabraucu, lai apbrauktu pa vidējo joslu velkošos auto, vnk sakot, zb attaisnoties, kā bija bija, paldies kkam, ka viss labi beidzās (salīdzinoši!) Par auto taisīšanu, cik no cilvēkiem saprotu, ar to dirsu nekas traks nav noticis, un ka nav vērts dēļ tā auto dzīt šrotā, aizvedīšu pie zinošiem cilvēkiem un tad arī domāšu!HabaHaba rakstīja:Laaaaaabs
Čalis masē uz 90-95 pa jūrmalenes trešo joslu ar plikām riepām un vēl škrobījās, ka no otrās viņam izleca priekšā Ja tu nebrauc ar minimums +10km/h ko tu vispār dari trešajā joslā? Nav smuki tā nogriezt, bet nu daļēji var saprast, jo man pašam arī ZB tirliņi, kas čakarējas kreisajā joslā. Tas, ka lija lietus nav attaisnojums, nelien vnk kreisajā joslā, ja nevari pabraukt, cik bieži tur gadās, ka mauc pa lietu uz 110 un vēl aizmugurē met ar tālajiem, lai papis malā .
Braukšana pa ceļa malu, lai izvairītos no risēm, kas trešajā joslā esot nozīmē braukšanu gar zāli, kur ir dahuja garas un dziļas peļķes, kur peldēt var sākt arī ar jaunu gumiju nav pārāk laba ideja es parasti turos pie vidus
Motora bildi cerams atrādīsi, lai var redzēt kā tas riepu rīma izskatās, jo tas vnk nav nopietni.
Par taisīšanu gan HZ, atmiņas ta atmiņas, bet labāk vnk pameklē veselu mašīnu, normāli saaisīt pa kaut kādi 300-500e apmīcītu mašīnu vnk nevar, ja tev pašam nav autoservisa.
Es arī biju domājis trasei, jo ja vienu brīdi bija grūti to auto pa trasi mocīt, tad tgd varbūt vairāk vai mazāk vienalga, bet nu redzēs ko džeki teiks, ja teiks, ka viss mierīgi, tad arī labošu, ja nē tad uz trasi, tāds plāns jau sākumā bija, tik gribēju dzirdēt forumistu viedokli!bestbmw rakstīja:Edzis pardod auto sadalja iemetis loti labu kupejas bundzu ar 2.0 motoru cena ari patikama. Varbut verts panjemt to un shiito vairak dalam, trasei atstat?
Izlasi kārtīgi aprakstu un tad dirs, un pietiks par tām riepām, pus LV ar tādām brauc! Protams, ka tas ir viens no iemesliem, bet Tu ne tur biji un ne Tu zini!HabaHaba rakstīja:TomSkarsts rakstīja:yeyeye, braucu ar rAudi, iet lopaa, lietus gāž, izsvarojums lopaa, aerodinamika lopaa, poh big balls piespiedīs pie zemes. Pi*īšu priekšā visiem, kas brauc lēnāk par mani. fuck yall!!!
Lūk, tauta, redzam kārtējo varoni, a.k.a HabaHaba. Paldies tev par visiem zināmo 'e36 slavu'. Cieņā
Tu gan apbižots
Tak vsp būtu jākaunās teikt, ka vilkies tik lēni, ka traktoram nācās domāt kā tevi apdzīt
Un e36 slava jau kā reiz rodas no tādiem kā stāsta varonis. Riepas plikas, HZ kas ar bremzēm darās, ja piebremzējot taisnā virzienā pakaļa iet pa priekšu un vēl sadomā vilkties kreisajā joslā. Bet, jā, jā vienmēr kāds audi vainīgs
Paldies, tā arī šobrīd daru, tpc uzcepu tēmu, lai atrāk nonāktu pie konkēras domas, bet pagaidām jau liekas, ka labošu!Da1ris rakstīja:Noliec viņu mala un apdomājies kartīgi ko darīt,ja ir tāda iespēja,ko,lai saka macāmies paši no savam kļūdām,un lai cik te pārejie gudri būtu,vēlu veiksmi darbos
visi tādi labiņie, brauc ar jaunām 8mm riepām, protams
palasot tekstus tāda sajūta ka ieraugot ka riepām ir mazāk kā 3mm, met mašīnu mierā, sauc evakuatoru un ved mainīt riepas, jo redz tas apdraud satiksmes drošību un visur uzreiz visiem pāri ceļiem sāk skriet bērni , suņi, stirnas un beigu beigās
ja tev uz riepām ir 2mm tu esi mudaks, atsaldēts izdzimtenis, potenciāls slepkava kurš lido pa trasi ar nežēlīgajiem 95km/h tu vari visus nogalināt , bet reāls mudaks kurš tev nogriež ceļu, poh bembis, audi vai zaļais cilvēciņš ar savu lidojošo šķīvīti, šoreiz nav mudaks un neko sliktu nav izdarijis vai ne?
palasot tekstus tāda sajūta ka ieraugot ka riepām ir mazāk kā 3mm, met mašīnu mierā, sauc evakuatoru un ved mainīt riepas, jo redz tas apdraud satiksmes drošību un visur uzreiz visiem pāri ceļiem sāk skriet bērni , suņi, stirnas un beigu beigās
ja tev uz riepām ir 2mm tu esi mudaks, atsaldēts izdzimtenis, potenciāls slepkava kurš lido pa trasi ar nežēlīgajiem 95km/h tu vari visus nogalināt , bet reāls mudaks kurš tev nogriež ceļu, poh bembis, audi vai zaļais cilvēciņš ar savu lidojošo šķīvīti, šoreiz nav mudaks un neko sliktu nav izdarijis vai ne?
bestbmw rakstīja:Uz cela ir jauzvedas ta lai neapdraudetu citus kur veel sevi un cilvekus sava auto. Ja nevar atiecigi uzvesties tad uz celiem nav ko darit. Ka daudzi varbut zin man nav tiesibu bet esmu pus pasauli apbraucis. Biezi gazu pa rigu un gazu ar visu kas motorizets. Bet man pirma vieta ir neapdraudet nevienu. Trakoju ar bumeru bez sudiem jau kadus 5 gadus.
Pareizi dari, neviens normāls cilvēks negrib citus apdraudēt, bet vienmēr kāds atrodās, kuram patīk sūdus taisīt uz ceļa, bļin nobraucu 2 dienu laikā 400km pa lietiem un slapjiem celjiem, pa to pašu ventspils šoseju un nekādu problēmu, bet pēkšņi jāatrodās kādam ekstrēmistam! Varbūt mana vaina, ka nebraucu ar 4mm riepām, toties noteikumus nepārkāmu un nevienā brīdī necentos būt kkāds varonis, bet nu kā saka, cik cilvēki tik viedokļi!Tommas rakstīja:bestbmw rakstīja:Uz cela ir jauzvedas ta lai neapdraudetu citus kur veel sevi un cilvekus sava auto. Ja nevar atiecigi uzvesties tad uz celiem nav ko darit. Ka daudzi varbut zin man nav tiesibu bet esmu pus pasauli apbraucis. Biezi gazu pa rigu un gazu ar visu kas motorizets. Bet man pirma vieta ir neapdraudet nevienu. Trakoju ar bumeru bez sudiem jau kadus 5 gadus.
85. Ārpus apdzīvotām vietām jābrauc iespējami tuvāk brauktuves labajai malai. Ja braukšanai vienā virzienā ir divas vai vairākas joslas, kreisajā malējā joslā atļauts iebraukt tikai tad, ja citas braukšanas joslas ir aizņemtas, kā arī lai nogrieztos pa kreisi vai apgrieztos braukšanai pretējā virzienā.bestbmw rakstīja: Ja tu brauc ka esi sarakstijis tad vieta tev vaczeme nevis pa lv nopistajiem celiem uz 110 maukt. Pasam gaditos izlimeties pat pampers nepalidzetu. Pohuj kura josla braucu hotj uz 20 km/h. Nav nekur rakstits likums ka tresa josla debilajiem butu.
86. Apdzīvotās vietās, ja bezsliežu transportlīdzekļu braukšanai vienā virzienā ir trīs vai vairākas joslas, kreisajā malējā joslā atļauts iebraukt tikai šādos gadījumos:
86.1. ja citas braukšanas joslas ir aizņemtas;
86.2. lai nogrieztos pa kreisi vai apgrieztos braukšanai pretējā virzienā;
86.3. lai apturētu transportlīdzekli uz vienvirziena ceļa.
88. Transportlīdzekļiem, kuriem aizliegts pārsniegt vai kuri tehnisku iemeslu dēļ nespēj pārsniegt braukšanas ātrumu 40 km/h, un traktortehnikai jābrauc tikai pa labo malējo joslu. Minētajiem transportlīdzekļiem un traktortehnikai citā joslā atļauts iebraukt, tikai lai apdzītu, apsteigtu, apbrauktu vai pārkārtotos pirms nogriešanās pa kreisi vai apgrieztos braukšanai pretējā virzienā.
galvenais, ka pašam jautri un viss saprotams
Ienācu uz PM atbildēt, bet nespēju noturēties:
Tommas - Jaunas, labas riepas, tāpat kā ļoti daudz kas cits, ko prasa TA, ir domātas tieši tādām situācijām kā šī, kad apstākļi uz ceļa pieprasa izpildīt kaut ko sarežģītāku kā saulīšu tīšanu ap depo stabu. Ļoti daudzām divpirkstu pierītēm patīk bļaustīties, ka pohuj bremzes un riepas, "mudaks nošķilsies arī ar jaunām riepām" un ka viņi brauc tā, ka uz 150 var pist lietū ar 2mm riepām un viss ir stīgā. Jā, protams! Zināma taisnība tur ir. Un tas nav nekas sarežģīts - ar 2mm riepām braukt taisni un neavarēt. Sūdi sākās tad kad bremzēšanas ceļš un saķere patiešam kļūst svarīgi. Nu tipa kā tagad - kāds izgriež priekšā. Un tad tu tā vietā lai sabremzētos un/vai apbrauktu viņu kā lašara izlīmējies pa margām (un labi, ka tur bija margas, nevis vnk zāles sadalošā josla).
+ galu galā, ņemot vērā situāciju riepu tirgū, arī tīri finansiāli ir izdevīgāk ar jaunām riepām nobraukt divas sezonas un pēctam pārdot kādam, nekā paņemt kkādu 3-4mm pāri un pēctam izmest miskastē.
Tommas - Jaunas, labas riepas, tāpat kā ļoti daudz kas cits, ko prasa TA, ir domātas tieši tādām situācijām kā šī, kad apstākļi uz ceļa pieprasa izpildīt kaut ko sarežģītāku kā saulīšu tīšanu ap depo stabu. Ļoti daudzām divpirkstu pierītēm patīk bļaustīties, ka pohuj bremzes un riepas, "mudaks nošķilsies arī ar jaunām riepām" un ka viņi brauc tā, ka uz 150 var pist lietū ar 2mm riepām un viss ir stīgā. Jā, protams! Zināma taisnība tur ir. Un tas nav nekas sarežģīts - ar 2mm riepām braukt taisni un neavarēt. Sūdi sākās tad kad bremzēšanas ceļš un saķere patiešam kļūst svarīgi. Nu tipa kā tagad - kāds izgriež priekšā. Un tad tu tā vietā lai sabremzētos un/vai apbrauktu viņu kā lašara izlīmējies pa margām (un labi, ka tur bija margas, nevis vnk zāles sadalošā josla).
+ galu galā, ņemot vērā situāciju riepu tirgū, arī tīri finansiāli ir izdevīgāk ar jaunām riepām nobraukt divas sezonas un pēctam pārdot kādam, nekā paņemt kkādu 3-4mm pāri un pēctam izmest miskastē.
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- …
- 11
- chevron_right