E36 330 (ex 320) || jaaniskal
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- …
- 23
- chevron_right
Mhm, krāsotas mašīnas nedrīkst vispār mazgāt Neiet runa par pirmo dienubyrbyr rakstīja:Pag, pag, tu nokrasoji auto un aizvedi uz moilas aparatu?jaaniskal rakstīja:Vienkārši Lukoil sūdīgi mazgā
Redzēju, kā tā lielā birste mazgāja haubi - tas rullis vienkārši pa gaisu hujārija. Laikam Lukoil nedraudzējās ar zemām mašīnām :(
Ja nu kādam gribas pasekot līdzi manam e36: viewtopic.php?f=249&t=4013
To es saprotu, ka tikko krāsotu nevedi. Attieksme pret auto katram sava, mans nekad nav redzējis tos aparātus un un moikas arī..silts ieteikums, turpini moikas aparātos mazgāt un vari jau krāt atkal naudu krāsošanaijaaniskal rakstīja:Mhm, krāsotas mašīnas nedrīkst vispār mazgāt Neiet runa par pirmo dienubyrbyr rakstīja:Pag, pag, tu nokrasoji auto un aizvedi uz moilas aparatu?jaaniskal rakstīja:Vienkārši Lukoil sūdīgi mazgā
Redzēju, kā tā lielā birste mazgāja haubi - tas rullis vienkārši pa gaisu hujārija. Laikam Lukoil nedraudzējās ar zemām mašīnām :(
Un kur tad lai mazgājas?
Ja nu kādam gribas pasekot līdzi manam e36: viewtopic.php?f=249&t=4013
Ar rokam kur mazga, i to jasaka lai bez kimijas
Sent from my LG-P710 using Tapatalk
Sent from my LG-P710 using Tapatalk
Tieši ir dzirdēts, ka ar rokām nav baigi labi mazgāt :)
Bet nu cmooon, tas tak pilnīgs bullshits. Tad jau 90% mašīnas sen jau būtu psc psc kādā stāvoklī, jo pieļauju, ka tieši tik daudz cilvēki ved uz visādiem Statoil, Lukoil utt. mazgāt.
Bet nu cmooon, tas tak pilnīgs bullshits. Tad jau 90% mašīnas sen jau būtu psc psc kādā stāvoklī, jo pieļauju, ka tieši tik daudz cilvēki ved uz visādiem Statoil, Lukoil utt. mazgāt.
Ja nu kādam gribas pasekot līdzi manam e36: viewtopic.php?f=249&t=4013
Esmu redzējis mašīnu, kas ir mazgāta visu savu dzīvi tikai Statoil pudeļubirstēs. Jauna Kia. Pāri visai mašīnai tekstūra ka smiltīm ar smalku grābekli pārvilkts pāri. Visā lakā tādas bedres kā smuki sagrābtā puķudobe, virzienā no haubes uz baganu.
It kā tās putu birstes ir saudzīgākas, bet es tam negribu ticēt.
It kā tās putu birstes ir saudzīgākas, bet es tam negribu ticēt.
Ļoti diskutabla tēma.
Anyways, neviens ar rokām vēlā vakarā nemazgās
Anyways, neviens ar rokām vēlā vakarā nemazgās
Ja nu kādam gribas pasekot līdzi manam e36: viewtopic.php?f=249&t=4013
Nu nesaki gan
Svaigi krāsaotu auto saglabāt ir ļoti grūti, te viena, divas švīkas, akmentiņš, blah, blah un izskatās tāpat kā pirms krāsošanas. Kā jau teicu, katram sava attieksme pret auto. Personīgi dzīvoju dzīvoklī un garāžā nav ūdens padeve, tāpēc sapērku 4 mikrošķiedras lupatiņas un uz car washu, jā, to visu slaucīt utt ir piselīgi, bet krāsa vēl aizvien perfekta, man nomazgāt auto aizņem ~2h.
Statoil un visās pārējās moikās tās birstes ir labas, jā, ja ir svaigas, bet tīrot vienu auto pēc otra tur krājas visi mēsli un rezultātā, tie mēsli skrāpē tavu auto, a parastajās moikās ļoti daudzās lieto fairy, secinat paši..+ ar vienu švammi moči 100+ mašīnas līdz tā izjūk, same story kā ar statoil utt..
Svaigi krāsaotu auto saglabāt ir ļoti grūti, te viena, divas švīkas, akmentiņš, blah, blah un izskatās tāpat kā pirms krāsošanas. Kā jau teicu, katram sava attieksme pret auto. Personīgi dzīvoju dzīvoklī un garāžā nav ūdens padeve, tāpēc sapērku 4 mikrošķiedras lupatiņas un uz car washu, jā, to visu slaucīt utt ir piselīgi, bet krāsa vēl aizvien perfekta, man nomazgāt auto aizņem ~2h.
Statoil un visās pārējās moikās tās birstes ir labas, jā, ja ir svaigas, bet tīrot vienu auto pēc otra tur krājas visi mēsli un rezultātā, tie mēsli skrāpē tavu auto, a parastajās moikās ļoti daudzās lieto fairy, secinat paši..+ ar vienu švammi moči 100+ mašīnas līdz tā izjūk, same story kā ar statoil utt..
Fairy bojā laku, viņa no tā paliek cieta..byrbyr rakstīja:Nu nesaki gan
Svaigi krāsaotu auto saglabāt ir ļoti grūti, te viena, divas švīkas, akmentiņš, blah, blah un izskatās tāpat kā pirms krāsošanas. Kā jau teicu, katram sava attieksme pret auto. Personīgi dzīvoju dzīvoklī un garāžā nav ūdens padeve, tāpēc sapērku 4 mikrošķiedras lupatiņas un uz car washu, jā, to visu slaucīt utt ir piselīgi, bet krāsa vēl aizvien perfekta, man nomazgāt auto aizņem ~2h.
Statoil un visās pārējās moikās tās birstes ir labas, jā, ja ir svaigas, bet tīrot vienu auto pēc otra tur krājas visi mēsli un rezultātā, tie mēsli skrāpē tavu auto, a parastajās moikās ļoti daudzās lieto fairy, secinat paši..+ ar vienu švammi moči 100+ mašīnas līdz tā izjūk, same story kā ar statoil utt..
Labs keramiskais pārklājums un rūpīga rokas mazgāšana ar tam paredzētiem līdzekļiem. Tās auto moikas ar likumu vajadzētu aizliegt, vienīgais ko tur varētu dzīt ir traktori un darba busi.
Sent from my XT1072 using Tapatalk
Sent from my XT1072 using Tapatalk
Vecīt, kur Tu dzirdēji tādu bullshit'u? Ar rokām mazgāt ir visdrošākais variants.jaaniskal rakstīja:Tieši ir dzirdēts, ka ar rokām nav baigi labi mazgāt :)
Bet nu cmooon, tas tak pilnīgs bullshits. Tad jau 90% mašīnas sen jau būtu psc psc kādā stāvoklī, jo pieļauju, ka tieši tik daudz cilvēki ved uz visādiem Statoil, Lukoil utt. mazgāt.
Esmu divus gadus strādājis UK par automazgātāju, un pārsvarā brauca mazgāties tās dārgākās a/m.
Vispār angļi ir ļoti pedantiski cilvēki, vismaz pret autiņiem.
Varu padalīties ar drošāko veidu, kā mazgāt auto:
1.Vajag uzsmidzināt uz virsbūves tā saucamo "Trekwash", tas ir tāds stiprs koncentrāts, kurš mīkstina visu drazu kas ir uz auto, tādā veidā visu var viegli noskalot.
2. Auto ir jāskalo no augšas uz leju,
3. Kad auto ir noskalots var uzsmidzināt uz diskiem iepriekšminēto "Trekwash",tas paspēs iedarboties, kamēr tiks mazgāta virsbūve. Ja durvju ailes ir netīras tad tās arī var nomazgāt.
4.Sākam mazgāt auto, sākumā mazgājam pusi, līdz logiem,kad tas ir izdarīts mazgājam atlikušo auto daļu. Ļoti vēlams ir izmanot aitas vilnas mačalku, jo tā ir ļoti mīksta un maiga. Un divu spaiņu metodi (pirms atkal mērcējam auto sūkli šampūnā, izskalojam sūkli spainī kur ir tikai tīrs ūdens)
5.Tad mazgājam auto diskus.
6.Skalojam auto no augšas uz apakšu, un uzsmidzinam vasku (Nav vēlams to smidzināt uz vējstikla). Šajā etapā var pabīdīt auto uz priekšu, lai riepas ventilis pagriežas pa 180 grādiem, un atkal var nomazgāt diskus. Jo otra puse būs netīra..
7.Skalojam auto.
8.Žāvēt ir vēlams ar presētas ādas lupatiņu, vai ļoti mīkstu mikroškiedras lupatiņu. Kad virsbūve nosusināta tad sākam tīrīt durvju ailes, un logus. Pēc tam atkla noejam ar lupatiņu gar virsbūvi. Var uzklāt beigās šķidro vasku un riepu spīdumu.
P.S.- Sorry par dubultpostu un offtopicu
Viss ir atkarīgs no apstākļiem. Un pētījumi pierāda, ka moikās, kur mazgā ar rokām, apstākļi nav tie labākie, nemaz nerunājot par apstākļiem savā pagalmā.
http://www.kaady.com/hand-washing-versu ... ic-washing
(šis gan ne līdz galam atbilst tēmai, bet pirmais ko google izmeta)
Rikam noteikti ir taisnība, bet tas viss tā arī strādātu tikai tad, ja pēc katras nomazgātās mašīnas tā lupatiņa tiktu sadedzinātā un ņemta jauna, utt.
http://www.kaady.com/hand-washing-versu ... ic-washing
(šis gan ne līdz galam atbilst tēmai, bet pirmais ko google izmeta)
Rikam noteikti ir taisnība, bet tas viss tā arī strādātu tikai tad, ja pēc katras nomazgātās mašīnas tā lupatiņa tiktu sadedzinātā un ņemta jauna, utt.
Pēdējais labojis BUHARDI - 07 Apr 2016, 10:10, kopā labots 1 reizi.
Tā kā bieži tevi redzu Purvciemā, varu ieteikt vietu kur mazgāties. Pie TREST Deglavas ielā ir moika ar rokām, kura strādā 24/7. Parasti nakts maiņās strādā vīrities (ja 3. golfs variant kiršu krāsa stāv blākus, tad viņš), kurš nu ļoooooti kartīgi mazgā. Pats mēģinu tikt pie viņa. Vienīga problēma ir tikt boksā. Kreisajā ar tādu sedinājumu nav iespējams iebraukt, labajā varēsi.jaaniskal rakstīja:Ļoti diskutabla tēma.
Anyways, neviens ar rokām vēlā vakarā nemazgās
Pamatcena šim pasākumam - 5eu mazgāšana + 1.50 vaskošana
Tātad beigu secinājums - vienkārši vajag mašīnu ielikt burbulī un nekur nebraukt, jo lai kā tu censtos mazgāt, tā vienmēr kādreiz kļūs netīra un buscatkal jāmazgā. Un kā jau mēs visi zinām, mazgāt mašīnas ir slikti, jo tā tāpat laika gaidā saskrāpēsies un izskatīsies pēc kakas
byrbyr: sanāk, ka rūpīgi mazgājot, auto nenoskrāpēsies un netiks apmētāts ar akmentiņiem?
byrbyr: sanāk, ka rūpīgi mazgājot, auto nenoskrāpēsies un netiks apmētāts ar akmentiņiem?
Pēdējais labojis jaaniskal - 07 Apr 2016, 13:18, kopā labots 1 reizi.
Ja nu kādam gribas pasekot līdzi manam e36: viewtopic.php?f=249&t=4013
Nevajag gaiši brūnu krāsot, tad auto varēs arī pēc kaut kā cita izskatīties
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Normāli auto nomazgāt ar rokām nebūs 5/10€. Tie būs sākot no 30€. Labas mikrošķiedras luatas, ka ari merino vilnas lupata ar ko mazgāt mašīnu nav lētas. Ūdenim vajag filtrus jāmazgā ar destiletu ūdeni, kā arī saudzīga/laba ķīmīja nav lēta. Ja kādam interesē laba virsbūves mazgāšana, iesaku BMWPower useri Lakshmi. Viņš nodarbojas ar pulēšanu, mazgāšanu utml.
Par akmeņiem un citām lietām ko tu neesi spējīgs ietekmēt, es neko nesaku, bet rūpīgi mazgājot viss būs gerai, kā jau teicu, katram sava attieksme, ja tev tas krāsota bijis nebis, tad mazgā, kur gribi un reizi gadā nopulē, savu pie intensīvas lietošanas ik dienā mazgāju 4x nedēļa, 1 auto nopulēts tika, viss vēl aizvien perfekti kā pēc krāsošanas.jaaniskal rakstīja:Tātad beigu secinājums - vienkārši vajag mašīnu ielikt burbulī un nekur nebraukt, jo lai kā tu censtos mazgāt, tā vienmēr kādreiz kļūs netīra un buscatkal jāmazgā. Un kā jau mēs visi zinām, mazgāt mašīnas ir slikti, jo tā tāpat laika gaidā saskrāpēsies un izskatīsies pēc kakas
byrbyr: sanāk, ka rūpīgi mazgājot, auto nenoskrāpēsies un netiks apmētāts ar akmentiņiem?
Es tik tev padomu devu, ja pa slinku tam esi un tas auto nav tik traki tuvs, tad dari kā zini
Tik daudz upurēties žurkas labā laikam neesmu gatavs. Kā arī nē jau vienmēr ir tik daudz līdzekļi, laika un iespējas.
Ja nu kādam gribas pasekot līdzi manam e36: viewtopic.php?f=249&t=4013
Hey!
Neilgs laiciņš pagājis, kopš pēdējā posta. Ja godīgi, sāk aptrūkties, ko te rakstīt
Bet nu kaut kā sadomāju šo to uzdrukāt, varbūt kāds aiz gara laika izlasīs.
Salīdzinoši nesen gadījās baigā "mazā" problēma ar signalizāciju. Bija tā, ka darbinot mašīnu, vienkārši uzreiz ieslēdzās signalizācija (sāk aurot), un starteris vienkārši griež un nešķiļ klāt. Bet šāds joks gadījās tikai tad, kad ir bijusi aizslēgta mašīna (uzlikta/aktivizēta signalizācija) un pirmo reizi mēģinot iedarbināt. Bet nu biju iemanījies jau kaut kā pačakarēties un tomēr piešķilt.
Bet tad nu beidzot pienāca liktenīgais brīdis, kad biju piestājis pusnaktī klusajā centrā... Varat tikai minēt, kas notika. Darbini cik gribi, čakarējies cik gribi, vienkārši nekas nenotiek. Visa pults strādā, aizslēgt/atslēgt tačku var, bet kā gaudo tā gaudo. Sāku jau ļoti neērti justies.
Tad nu pēc neilga laiciņa ieradās arī policista kungi, kurus kāds bija laikam jau paspējis izsaukt. Aj, garšs stāsts...
Respektīvi viņi pārbaudīja visus doķus, saprata, ka tā ir mana mašīna, mēģināja saprast, kas notiek un tā. Beigās sapratuši, ka nevar to trako sirēnu izslēgt, teica, lai taisu haubi vaļā. Sāka spīdināties un skatīties, kur ko vienot vaļā. Pat drošinātājus sāka raustīt ārā. Zin kā, nevar taču braukt prom, kamēr nav atrisināta problēma, hah.
Bet nu rezultāts bija tāds, ka nācās ķerties pie pēdējā varianta. Tā kā man nekādi instrumenti nebija līdzi, policista kungi vēl aizbrauca pēc atslēgas, lai var atskrūvēt aķi nost. Tas par laimi, protams, arī nostrādāja. Tikai bēdīgi palika tajā brīdī, kad sapratu, ka mašīna jāatstāj viena pati un pašam jābrauc ar taksi mājās, jo pulkstenis jau bija kādi 2 naktī.
Tad nu nākamajā dienā tiku aizvilkts līdz garāžai, kur 2 vakaru laikā beidzot izdevās salabot šo problēmu. Principā ilgākais laiks pagāja saprast kuri vadi kam ir paredzēti, lai paliek signalizācija kā tāda, bet nav vairs tas papildu relejs, kas bloķē aizdedzi. Biju vēl atradis manuāli, tāpēc bija +/- nojausma, ko daru.
Rezultāts ir tāds - veiksmīgi izravēju visu lieko ārā, skaistāk saliku visus vadus, un laimīgs atkal var braukt tālāk.
Bet nu vēl viena mazā lietiņa... Apnika beidzot tie pro-šķūninga numura turētāji, tāpēc izdomāju iegādāties ļoti patriotiskus numura turētājus :)
Bet runājot par tālāku nākotni... Beidzot sāku skatīties uz motora swapu. Tas gandrīz kā pēdējais, kas vēl palicis, tāpēc arī atstāju uz beigām. Tā kā man stāv m50b20, tad ir doma likt mazliet jaunāku un ņiprāku - m52b25 vai m52b28. Tā kā droši dodiet ziņu, ja kādām ir "aizķēries" pilns swaps. Derēs gan single, gan double vanos. Vienkārši mānējais 2.0 tāds diezgan pakauts jau. Savu laiku šķiet, ka būs nokalpojis. Varēs tik uz detaļām ko tirgot.
Paldies par uzmanību! Cerībā gaidu piedāvājumus ar swapiem
Neilgs laiciņš pagājis, kopš pēdējā posta. Ja godīgi, sāk aptrūkties, ko te rakstīt
Bet nu kaut kā sadomāju šo to uzdrukāt, varbūt kāds aiz gara laika izlasīs.
Salīdzinoši nesen gadījās baigā "mazā" problēma ar signalizāciju. Bija tā, ka darbinot mašīnu, vienkārši uzreiz ieslēdzās signalizācija (sāk aurot), un starteris vienkārši griež un nešķiļ klāt. Bet šāds joks gadījās tikai tad, kad ir bijusi aizslēgta mašīna (uzlikta/aktivizēta signalizācija) un pirmo reizi mēģinot iedarbināt. Bet nu biju iemanījies jau kaut kā pačakarēties un tomēr piešķilt.
Bet tad nu beidzot pienāca liktenīgais brīdis, kad biju piestājis pusnaktī klusajā centrā... Varat tikai minēt, kas notika. Darbini cik gribi, čakarējies cik gribi, vienkārši nekas nenotiek. Visa pults strādā, aizslēgt/atslēgt tačku var, bet kā gaudo tā gaudo. Sāku jau ļoti neērti justies.
Tad nu pēc neilga laiciņa ieradās arī policista kungi, kurus kāds bija laikam jau paspējis izsaukt. Aj, garšs stāsts...
Respektīvi viņi pārbaudīja visus doķus, saprata, ka tā ir mana mašīna, mēģināja saprast, kas notiek un tā. Beigās sapratuši, ka nevar to trako sirēnu izslēgt, teica, lai taisu haubi vaļā. Sāka spīdināties un skatīties, kur ko vienot vaļā. Pat drošinātājus sāka raustīt ārā. Zin kā, nevar taču braukt prom, kamēr nav atrisināta problēma, hah.
Bet nu rezultāts bija tāds, ka nācās ķerties pie pēdējā varianta. Tā kā man nekādi instrumenti nebija līdzi, policista kungi vēl aizbrauca pēc atslēgas, lai var atskrūvēt aķi nost. Tas par laimi, protams, arī nostrādāja. Tikai bēdīgi palika tajā brīdī, kad sapratu, ka mašīna jāatstāj viena pati un pašam jābrauc ar taksi mājās, jo pulkstenis jau bija kādi 2 naktī.
Tad nu nākamajā dienā tiku aizvilkts līdz garāžai, kur 2 vakaru laikā beidzot izdevās salabot šo problēmu. Principā ilgākais laiks pagāja saprast kuri vadi kam ir paredzēti, lai paliek signalizācija kā tāda, bet nav vairs tas papildu relejs, kas bloķē aizdedzi. Biju vēl atradis manuāli, tāpēc bija +/- nojausma, ko daru.
Rezultāts ir tāds - veiksmīgi izravēju visu lieko ārā, skaistāk saliku visus vadus, un laimīgs atkal var braukt tālāk.
Bet nu vēl viena mazā lietiņa... Apnika beidzot tie pro-šķūninga numura turētāji, tāpēc izdomāju iegādāties ļoti patriotiskus numura turētājus :)
Bet runājot par tālāku nākotni... Beidzot sāku skatīties uz motora swapu. Tas gandrīz kā pēdējais, kas vēl palicis, tāpēc arī atstāju uz beigām. Tā kā man stāv m50b20, tad ir doma likt mazliet jaunāku un ņiprāku - m52b25 vai m52b28. Tā kā droši dodiet ziņu, ja kādām ir "aizķēries" pilns swaps. Derēs gan single, gan double vanos. Vienkārši mānējais 2.0 tāds diezgan pakauts jau. Savu laiku šķiet, ka būs nokalpojis. Varēs tik uz detaļām ko tirgot.
Paldies par uzmanību! Cerībā gaidu piedāvājumus ar swapiem
Ja nu kādam gribas pasekot līdzi manam e36: viewtopic.php?f=249&t=4013
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- …
- 23
- chevron_right