kaliks 328 touring
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- chevron_right
kā cīnīties ar grabošiem durvju paneļiem?
man vairs nav ideju, mainīju vairaku veidu klipsus, vieni bija tādi ko iekšā iespiest var betarā tikai salauzot, uzliku un itka ok, bet pec laika tas panelis atkal atlecis vaļā un klipsiem kājas nolaiztas
man vairs nav ideju, mainīju vairaku veidu klipsus, vieni bija tādi ko iekšā iespiest var betarā tikai salauzot, uzliku un itka ok, bet pec laika tas panelis atkal atlecis vaļā un klipsiem kājas nolaiztas
tev jamekle iemesls kapec ta notiek! ir kaukas kas apsifkai liek ta darit! logu pacelsanas mehanisms nau ieleikts nedaudza, ka rezultata spiez apsifku uz aru virinot logu?
...
vot to gan neesmu skatijies, pat aizdomajies nebiju lidz tam mehanismam, jo neka cita jau itka viņai ceļā nav, paldies par padomu
Tātad tā:
arī mans drapaks sācis atgūt otro elpu, pēc ilga laika, pēdējais posts vairak kā 1,5 gadu atpakaļ
sākās viss ar to, ka skate gāja uz beigām, un bagažnieka vākam apakša bija pilnīgi nopuvusi nost, pateicoties iepriekšējo īpašnieku vai perekupu līko roku meisterdarbiem
kamēr mācijos naudas labam vākam nebija, taču atradu vienu vāku ar ar nošķiltu augšu un no diviem veiksmīgi salipināju vienu, lielākie sūdi ka metinot aizmirsu klemmes noņemt un nākamā dienā nosvila ews
uz sitiena naudas priekš cita komplekta nebija, bet kad parādījās kāposts, nebija ews un tā apmēram pus gadu, beigās sazvanīju draiveru (liela kļūda, labāk nevajadzēja tā darīt ) šis saka nopērc to un to, tad atbraukšu un saprogramēšu, sacīts darīts, aizbraucu nopirku visādus loriņus, šis atbrauc, ārā -20, apmēram stundu ņemamies pa tumsu, beigās šis saka sorry vecais nesanāk, ceru ka paņēmi tās detaļas pamēģināšanai nevis nopirki
labi, pats vainīgs, gribēju iepist kapeiku pagāja laiks, līdz kautkad marta vidū dabūju visu komplektu kopā ar motora kompi no 2.8, skate sen beigusies, tehniskā pase ari pa to laiku pazudusi un vēl bez apdrošinašanas trīcošām kājām no rīgas aizbraucu uz ropažiem kur beidzot arī sākās lielie darbi
izrādijās, ka pakaļa, šofera pusē bijusi diezgan šķilta un pakaļējais spārns ar visu gala stoiku metams cūkām
nebiju domājis, ka laba spārna meklējumi ievilksies uz diviem mēnešiem, tāpēc vēl nēesmu paspējis pārmetināt
vēl pa šo laiku priekšā uzliktas e46 330 bremzes, apmeklēts ad baltic un sapirkti visādi sīkumi: ģenerātoram un visiem citiem pribambasiem siksna, pakaļējie bremžu diski, visas kalodkas, stūres ķega
ideālas priekšējās durvis un spārns, visādas plastmasas, izpūtēja bundulis, priekšējie rekāro(jāpāršuj) un citi sīkumi
par to liels paldies z-street, tikai labākās atsauksmes
lai varētu tikt no rūsas vaļā, vēl pa šo laiku esmu sabūvējis smilšu strūklas aparātu, jo izmēģināju vairākas celtniecības preču veikalā nopērkamās sūda pistoles, katru reizi naivi cerēdams, ka šī būs noteikti labāka par iepriekšējo, kad nebūs ko darīt iepostēšu par to diy sadaļā
to do list:
*salikt visus sapirktos sīkumus virsū
*samaksāt kosmisko ceļa nodokli un iziet skati
*pārmetināt pakaļējo stūri
*aidzīt nokrāsot, būs brūns, krāsa nav no bmw paletes, bet būs sexy.com
*iepirkt style 32 diskus no piecīša un pārkrāsot
*sagādāt lētos koilus
*pārlasīt piekari ar poli buksēm utt.
un never ending story ir sācies
p.s. vēlāk iemetīšu bildes
arī mans drapaks sācis atgūt otro elpu, pēc ilga laika, pēdējais posts vairak kā 1,5 gadu atpakaļ
sākās viss ar to, ka skate gāja uz beigām, un bagažnieka vākam apakša bija pilnīgi nopuvusi nost, pateicoties iepriekšējo īpašnieku vai perekupu līko roku meisterdarbiem
kamēr mācijos naudas labam vākam nebija, taču atradu vienu vāku ar ar nošķiltu augšu un no diviem veiksmīgi salipināju vienu, lielākie sūdi ka metinot aizmirsu klemmes noņemt un nākamā dienā nosvila ews
uz sitiena naudas priekš cita komplekta nebija, bet kad parādījās kāposts, nebija ews un tā apmēram pus gadu, beigās sazvanīju draiveru (liela kļūda, labāk nevajadzēja tā darīt ) šis saka nopērc to un to, tad atbraukšu un saprogramēšu, sacīts darīts, aizbraucu nopirku visādus loriņus, šis atbrauc, ārā -20, apmēram stundu ņemamies pa tumsu, beigās šis saka sorry vecais nesanāk, ceru ka paņēmi tās detaļas pamēģināšanai nevis nopirki
labi, pats vainīgs, gribēju iepist kapeiku pagāja laiks, līdz kautkad marta vidū dabūju visu komplektu kopā ar motora kompi no 2.8, skate sen beigusies, tehniskā pase ari pa to laiku pazudusi un vēl bez apdrošinašanas trīcošām kājām no rīgas aizbraucu uz ropažiem kur beidzot arī sākās lielie darbi
izrādijās, ka pakaļa, šofera pusē bijusi diezgan šķilta un pakaļējais spārns ar visu gala stoiku metams cūkām
nebiju domājis, ka laba spārna meklējumi ievilksies uz diviem mēnešiem, tāpēc vēl nēesmu paspējis pārmetināt
vēl pa šo laiku priekšā uzliktas e46 330 bremzes, apmeklēts ad baltic un sapirkti visādi sīkumi: ģenerātoram un visiem citiem pribambasiem siksna, pakaļējie bremžu diski, visas kalodkas, stūres ķega
ideālas priekšējās durvis un spārns, visādas plastmasas, izpūtēja bundulis, priekšējie rekāro(jāpāršuj) un citi sīkumi
par to liels paldies z-street, tikai labākās atsauksmes
lai varētu tikt no rūsas vaļā, vēl pa šo laiku esmu sabūvējis smilšu strūklas aparātu, jo izmēģināju vairākas celtniecības preču veikalā nopērkamās sūda pistoles, katru reizi naivi cerēdams, ka šī būs noteikti labāka par iepriekšējo, kad nebūs ko darīt iepostēšu par to diy sadaļā
to do list:
*salikt visus sapirktos sīkumus virsū
*samaksāt kosmisko ceļa nodokli un iziet skati
*pārmetināt pakaļējo stūri
*aidzīt nokrāsot, būs brūns, krāsa nav no bmw paletes, bet būs sexy.com
*iepirkt style 32 diskus no piecīša un pārkrāsot
*sagādāt lētos koilus
*pārlasīt piekari ar poli buksēm utt.
un never ending story ir sācies
p.s. vēlāk iemetīšu bildes
vienreiz iedevu bietē, tad šis solīja atdot un beigās tagad ir aizpisies uz zviedriju kabeļus ar lāpstu rakt un pie naudas tā arī netiku
kroplis tāds
kroplis tāds
Lūdzu vecīt, lai veicas
Lietotas detaļas no E30;E36;E34;E39;e46;e60 Pērku BMW detaļām.
NUTAD TĀ!!!
Atkal kāds neliels apdeits:
beidzot esmu ticis galā ar pakaļu, tādu jebatoriju otreiz piedzīvot negribas, bet tagad pašam milzīgs prieks
vēl pa šo laiku esmu ticis pie normāla sajūga, par to paldies marihuānam, varu pabārstīt zīmuļus, man tagad ir e46 330d sajūga komplekts virsū
kā arī izgriezsts viss liekais izpūdei, tagad tur ir tikai divi lieli rezonatori un skaļš gala bundulis
tuvākie plāni ir iziet skati līdz mēneša beigām, dabūt pie zemes un paslīdēt pa ielām līdz pirmajam sālim un tad, atkal uz ilgu laiku prom garažā
p.s. kautkādas bildes:
Atkal kāds neliels apdeits:
beidzot esmu ticis galā ar pakaļu, tādu jebatoriju otreiz piedzīvot negribas, bet tagad pašam milzīgs prieks
vēl pa šo laiku esmu ticis pie normāla sajūga, par to paldies marihuānam, varu pabārstīt zīmuļus, man tagad ir e46 330d sajūga komplekts virsū
kā arī izgriezsts viss liekais izpūdei, tagad tur ir tikai divi lieli rezonatori un skaļš gala bundulis
tuvākie plāni ir iziet skati līdz mēneša beigām, dabūt pie zemes un paslīdēt pa ielām līdz pirmajam sālim un tad, atkal uz ilgu laiku prom garažā
p.s. kautkādas bildes:
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
paldies, būs arī reliņi ar laiku
Neesmu lietas kursā, bet kas tur bija tam sānam? Sapuvis? Bet visu cieņu par darba metodi!
sparns un tā stoika bija labi saklapeti, un 1-1,5 cm biezā kārtā viss špaktelēts, bet lielakie sūdi bija tādi, ka tas viss bija sacis rūsēt zem tā spakteļa un vietām lekt nost špaktelis
labi darbi kas padarīti
tur, ar to spārnu vispār bija epopeja, viņam formas vispār nebija, bet špaktelējis viņu bija, kaut kāds tēlnieks, žēl ka bildes nav, visi kas to špakteles kluci redzēja, teica kā jāliek plaukta, gleznas vietā
tur meistari arī gruntis nav pazinuši, nodevuši ar fleksi vaļā un špaktelējuši uz plika bleķa
tur meistari arī gruntis nav pazinuši, nodevuši ar fleksi vaļā un špaktelējuši uz plika bleķa
ACHTUNG!!!
šodien kkas uznācis un gribu tikt vaļā no sava 2.8
cena nezinu kosmos vai ne kosmsos bet cieti 1800euriki
praktiski bez rūsas, sliekšņi un visas citas limās vietas ideālas izņemot rezerves rata grīdu, jāmaina vienas pakalējās durvis jo stūrī iepeties ruslans(varbūt var savest kārtībā) jānomaina sveces un viena zonde, iesākts gatavot uz krāsošanu un līdz ar to izskatās pēc šrota, bet:
ir daudz lielu labumu, kurus par to naudu virsū nesalikt:
svaigas e46 330d priekšējās bremzes
m-bamperi
aizmugurē visas bremzes jaunas ar kkādiem ķipa krutiem ferrodo klučiem
e46 330d sajūgs (nevar nokurināt, lai gan laukos spēj visu)
laba izplūde
līdzi došu z3 diskus(javalcē arkas)
un daudz neskaitāmu sīkumu
skate līdz janvāra beigām un nodoklis nomaksāts
nepiedāvāt 1500eur un braukšanu pakaļ
gandrīz aizmirsu vēl iedošu līdzi labu subi, maģi un pastūzi
galvenais iemesls pārdošanai ir jau zb likt tur naudu iekšā
25618866
šodien kkas uznācis un gribu tikt vaļā no sava 2.8
cena nezinu kosmos vai ne kosmsos bet cieti 1800euriki
praktiski bez rūsas, sliekšņi un visas citas limās vietas ideālas izņemot rezerves rata grīdu, jāmaina vienas pakalējās durvis jo stūrī iepeties ruslans(varbūt var savest kārtībā) jānomaina sveces un viena zonde, iesākts gatavot uz krāsošanu un līdz ar to izskatās pēc šrota, bet:
ir daudz lielu labumu, kurus par to naudu virsū nesalikt:
svaigas e46 330d priekšējās bremzes
m-bamperi
aizmugurē visas bremzes jaunas ar kkādiem ķipa krutiem ferrodo klučiem
e46 330d sajūgs (nevar nokurināt, lai gan laukos spēj visu)
laba izplūde
līdzi došu z3 diskus(javalcē arkas)
un daudz neskaitāmu sīkumu
skate līdz janvāra beigām un nodoklis nomaksāts
nepiedāvāt 1500eur un braukšanu pakaļ
gandrīz aizmirsu vēl iedošu līdzi labu subi, maģi un pastūzi
galvenais iemesls pārdošanai ir jau zb likt tur naudu iekšā
25618866
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- chevron_right