LEO E36 330i kupeja
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- chevron_right
Atvainojos par pauzi, biju diezgan aizņemts.
Jaudas sanāca nedaudz vairāk kā biju gaidījis. Protams kad veidoju dzinēju padomā bija nedaudz apaļāks zirgu skaits Ir vēl daži knifi padomā, domāju nākamreiz ruļļi būs spiesti izrādīt lielāku labvēlību.
Jaudas sanāca nedaudz vairāk kā biju gaidījis. Protams kad veidoju dzinēju padomā bija nedaudz apaļāks zirgu skaits Ir vēl daži knifi padomā, domāju nākamreiz ruļļi būs spiesti izrādīt lielāku labvēlību.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis Leo - 13 Jūn 2016, 21:09, kopā labots 1 reizi.
Edzis proedzis rakstīja:Bet nu es arī gribu redzēt cik tur ir tie hp, es saku ka 258
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Ja pareizi saprotu sanāk ka uz riteņiem jauda ir 203 whp?
260 zirgi pārstāja skriet uz 6250rpm.A_C rakstīja:Ja pareizi saprotu sanāk ka uz riteņiem jauda ir 203 whp?
TomSkarsts rakstīja:Edzis proedzis rakstīja:Bet nu es arī gribu redzēt cik tur ir tie hp, es saku ka 258
-AF- rakstīja:Rolis stends rāda visprecīzāk latvijā, jelgavas stends parasti rāda laikapstākłus
Bet es lieku uz 260 uz klokenes, jo 250 var mierīgi dabūt no laba m54b30 +chips
Un pliki cipari ir tukša diršana, jāredz arī līkne.
P.s būtu labi ar vanosu, tad varētu Nm līkni dabūt patīkamāku uz vidējiem rpm
Bet tāpat labi
Vēl būtu ahuuuna nonemt hidrokompensātorus un uzlikt pa cietu, varēsi labāku galu dabūt
Bišku offtopic, bet likās, ka agrāk runāja visi, ka ar Vanosu tik problēmas utt. Tādā gadījumā labāk ir ņemt m50tub25 nekā nonvanosu? It sevišķi, ja plāno to motoru mocīt?
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Jums forumā daudz "spožu" prātu, atbildiet paši, kas ir Vanos un kam vińš domāts
Tie kas tūlīt sāks brēkt ka tas ir lieka detała kura sapišās u.t.t var iet pa gaisu, remonts nu nemaksā kosmosu
Tie kas tūlīt sāks brēkt ka tas ir lieka detała kura sapišās u.t.t var iet pa gaisu, remonts nu nemaksā kosmosu
Vanos huiņa, grab tikai. M20 un 30 ir dzīve!
Respect 332nm
Respect 332nm
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Rezultāts labs Motors pēc regulēšanas rūc ļoti labi!
Solīdi pajautāju vai worth it. Neinteresē to viedoklis, kuriem pēc tevis teiktā "spožie" prāti.-AF- rakstīja:Jums forumā daudz "spožu" prātu, atbildiet paši, kas ir Vanos un kam vińš domāts
Tie kas tūlīt sāks brēkt ka tas ir lieka detała kura sapišās u.t.t var iet pa gaisu, remonts nu nemaksā kosmosu
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Vanos palīdz pareizāk sadalīt sadalenes grādus attiecīgi rpm tā, lai vārstu atvēršanās laiks būtu optimāls. Uz maziem rpm tas ir 0pozīcijā uz lieliem rpm tas ir novēloti sagāzts.
Man jau raudāt gribās, tas nozīmē, ka manam būs kādi 240max jo nav sadalenes :(
Pie paura būs vēl jāpiliek rokas. Būs netikai cietie kompensātori jāliek . Bet pagaidām baudīšu to kas ir.-AF- rakstīja:TomSkarsts rakstīja:Edzis proedzis rakstīja:Bet nu es arī gribu redzēt cik tur ir tie hp, es saku ka 258-AF- rakstīja:Rolis stends rāda visprecīzāk latvijā, jelgavas stends parasti rāda laikapstākłus
Bet es lieku uz 260 uz klokenes, jo 250 var mierīgi dabūt no laba m54b30 +chips
Un pliki cipari ir tukša diršana, jāredz arī līkne.
P.s būtu labi ar vanosu, tad varētu Nm līkni dabūt patīkamāku uz vidējiem rpm
Bet tāpat labi
Vēl būtu ahuuuna nonemt hidrokompensātorus un uzlikt pa cietu, varēsi labāku galu dabūt
Pārāk daudz jūs gribiet no tā M50. Jau šitais ir pārsteidzoši labs rezultāts. Ja uzliktu ITB, varētu domāt par pavisam citiem skaitļiem un pilnīgi citas motora atsaucības.
Ja mašīna nav trasei, man personīgi gribētos max griezīgu viņu ar jaudu pie zemākiem rpm. Ar M50 tas galīgi kopā neiet, bet tāpat ar šāda tāda veida manipulācījam var to līkni dabūt zemāku un laidenāku. Savilēts motors ikdienā varētu būt nepatīkams, ja pie 6k tik viņš atveras.
Ja mašīna nav trasei, man personīgi gribētos max griezīgu viņu ar jaudu pie zemākiem rpm. Ar M50 tas galīgi kopā neiet, bet tāpat ar šāda tāda veida manipulācījam var to līkni dabūt zemāku un laidenāku. Savilēts motors ikdienā varētu būt nepatīkams, ja pie 6k tik viņš atveras.
skatoties kā vīlē un kā pozicionē gāzu sadali, konkrētu dubļuvanos būtu tieši piemērotāks ikdienas sportam vai driftam, kur vajag riezi
a vot dragā vajag tupa pistaisni auto ar jaudu pie lieliem rpm
reku no neta dyno izdruka nedaudz uzlabotam m54 bet ideja tāda pati kā standartā, tik nedaudz lielāki cipariņi
a vot dragā vajag tupa pistaisni auto ar jaudu pie lieliem rpm
reku no neta dyno izdruka nedaudz uzlabotam m54 bet ideja tāda pati kā standartā, tik nedaudz lielāki cipariņi
Interesanti protams. Gribētos redzēt diagrammas sākumu. Tas ir no kāda M54B22?-AF- rakstīja:skatoties kā vīlē un kā pozicionē gāzu sadali, konkrētu dubļuvanos būtu tieši piemērotāks ikdienas sportam vai driftam, kur vajag riezi
a vot dragā vajag tupa pistaisni auto ar jaudu pie lieliem rpm
reku no neta dyno izdruka nedaudz uzlabotam m54 bet ideja tāda pati kā standartā, tik nedaudz lielāki cipariņi
Rolī čalis kurš pie ruļļiem sēž savu E46 standarta M54B30 un standarta vadību dabūja 334NM un 240zs
Tākā nu domājiet, kas būtu labāk.
Ja čipotāju iestādēs prastu labi regulēt visas vadības domāju mana izvēle noteikti būtu bijusi uzvīlēts dubļu vanos vai turbo dzinējs ( turbo 3 gadi atpakaļ bija par dārgu priekš manis ), bet par cik tā nebija, kad to visu sāku, bezvanos tobrīd bija loģiska izvēle, jo bija kas prot regulēt bosch 402 vadību. Tagad nu pat ir parādījušās jaunas sporta vadības kuras ir labas gan ielai gan sportam un liec kādam BMW dzinējam gribi.
Cik saprotu diagramma ir uz pakalējiem ratiem.
To čali no rollis īsti klausīt nevar, jo agrāk vińš visiem stāstija ka atmobenzīna chipošana neko nedod u.t.t tagad redzams atrada kkādu labu softu, ka tomēr ir vismaz 240hp kas realitātē no vińa pirms tam uzrādītajiem 231 hp gala rezultāts nav nekāds spožs.
Parasti labi piemēri ir 250+hp no m54b30 , bet nu pie nosacījuma ka motors ir teicams....
To čali no rollis īsti klausīt nevar, jo agrāk vińš visiem stāstija ka atmobenzīna chipošana neko nedod u.t.t tagad redzams atrada kkādu labu softu, ka tomēr ir vismaz 240hp kas realitātē no vińa pirms tam uzrādītajiem 231 hp gala rezultāts nav nekāds spožs.
Parasti labi piemēri ir 250+hp no m54b30 , bet nu pie nosacījuma ka motors ir teicams....
Katrā ziņā mēģināšu panākt bišk labāku rezultātu - tākā turpinājums sekos
Pagāš vasar viņš savam e46 nomainīja dzinēju, pārdevu viņam ļoti labu un ar mazu noskrējienu varbūt tāpēc zirgu viņam tagad vairāk.-AF- rakstīja:Cik saprotu diagramma ir uz pakalējiem ratiem.
To čali no rollis īsti klausīt nevar, jo agrāk vińš visiem stāstija ka atmobenzīna chipošana neko nedod u.t.t tagad redzams atrada kkādu labu softu, ka tomēr ir vismaz 240hp kas realitātē no vińa pirms tam uzrādītajiem 231 hp gala rezultāts nav nekāds spožs.
Parasti labi piemēri ir 250+hp no m54b30 , bet nu pie nosacījuma ka motors ir teicams....
Mle dīvai, divus gadus atpakal vinsh ka piemēru lika uz rulliem savu 330i un radija ka vinam stock 231 ari rada, tad sāka stāstīt ka chipošana neko nedod, galu galā laikam sapisa savu motoru ar pašdarbību un beigās dabūja rezultātu
Bet nu tā tas arī notiek, gribi iemācīties'ńem un mēgini līdz nesalauz.
Bet nu tā tas arī notiek, gribi iemācīties'ńem un mēgini līdz nesalauz.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- chevron_right