Vladlen m50b28turbo
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- …
- 81
- chevron_right
Kāpēc 6gang tieši no emkas? Kāpēc no m54 6gang neliki?Vladlen rakstīja: ↑15 Mar 2018, 21:00 M3 e46 karba sava vieta, lai to uzliktu vajadzeja:
Izspiedej gultnis no m57
Sajuga disks no m57
Izspidej cilindrs no e46(der ari e36)
Karbas tiltins no e36 m3 3.2
Kulise uztaisita no tas kas bija garaza, protams jaunas bukses utt
Kardans partaisits zf
Vel vajadzeja pagarinat vadu prieks reverse
Un vel palika parmetinat izpludi, jo karba uz 10cm garaka un karbas tiltins trauce rezonatoram..
Vel reiz to visu es 100% nedaritu
Darbs jau super.
Ka nav iespejams, vac motorsport shim under bucket kits, nak spainisi visi vienadi un saibas ka cepurites uz varstu galiem, saibas noslipe kadu augstumu vajag.-AF- rakstīja: ↑09 Feb 2018, 18:15MOtors griežas 7200rpm, nekādus mehāniskos pat neprasās. Pietam uz m50/52 nav iespējams realizēt kvalitatīvi mehāniskos bīdītājus. Vienīgi čakars un dārgi piemeklējot katru atsevišķa augstuma veselu bīdītāju.
Dargi gan ir(relativi), bet cakara nav un tas viss strada, ir salikts tads motors atmosfera 400hp un ar konkreto izstradajumu problemu nav.
Jā zinu tādu, bet ko darīsi kad zazors palielināsies, atkal jāņem nost sadalenes un jāliek biezāki spainīši. Murgs, nevajadzīgs gemors. Gribi 9000 rpm pērc zālespļāvēju, Normāliem motoriem pietiek pat ar 6500rpm lai paiet garām.
Mans viedoklis.
Mans viedoklis.
Tas zazors nemaz tik atri tur nepalielinas, tadam turbomotoram atrak rebuildu vajadzes. Un ne spaini biezaki jaliek pet cepurites, kas maksa kadus 5 dolarus gabala. Un ne visas 24 bus japerk.
Saprotams ka ne visas, bet ko, katru reizi tu gaidīsi kad atnāks pareizās?
Krč neredzu tam jēgu joprojām.
Krč neredzu tam jēgu joprojām.
byrbyr rakstīja: ↑16 Mar 2018, 14:54Kāpēc 6gang tieši no emkas? Kāpēc no m54 6gang neliki?Vladlen rakstīja: ↑15 Mar 2018, 21:00 M3 e46 karba sava vieta, lai to uzliktu vajadzeja:
Izspiedej gultnis no m57
Sajuga disks no m57
Izspidej cilindrs no e46(der ari e36)
Karbas tiltins no e36 m3 3.2
Kulise uztaisita no tas kas bija garaza, protams jaunas bukses utt
Kardans partaisits zf
Vel vajadzeja pagarinat vadu prieks reverse
Un vel palika parmetinat izpludi, jo karba uz 10cm garaka un karbas tiltins trauce rezonatoram..
Vel reiz to visu es 100% nedaritu
Darbs jau super.
Jauna tipa karbam spararatu vajag citu un nevar pieskruvet pie e36 kuzova, jataisa custom karbas tiltinu...
Ja, apnika vecajs paklajs, krita visu laiku uz galvas no tas gabali.. Sita ir no aliexpresa, lai aplimet karbas vietu aizgaja 2 rulisi = 20e
Man nereals karstums nak no karbas.reali viduskonsule paliek reali karsta.moš man ari šads variants jauztaisa
ar kompatu pa brugji
Man del tas oem izolācijas mašīna aizdegas
Vaitad viņa nepilda karstuma izolejosu efektu?
Jo uzsūcas ar eļļu, kas tek pa visurieni, tad sākas augstas temperatūras un tad jau gruzdēšana/degšana!
Trust me, pārbaudīts
Vnk ir jānovērš eļļas sūces, nevis - yolo pofig its misle
Af tur tā eļļa ar gadiem sakrajas. Un varētu pat būt tik drosmīgs un teikt ka jebkurs motors vairāk vai mazāk punkojas. Konkrēti mana gadījumā bija tā kā klanis bija izlidis sauli apskatit un visu iespējamo ar eļļu pieputis iznemot motoru viss tika samazgats sakrameju visu kopā un pie pirmā burnout aizdegās motortelpa
Sanemta sen gaidita paka no dw
Hsd monopro
Atsperes 10/10
Baigi patika camber plates izpildijums
Nepatika ka nav stiprinajuma prieks bremzu slaukas un abs deveja vada...
Hsd monopro
Atsperes 10/10
Baigi patika camber plates izpildijums
Nepatika ka nav stiprinajuma prieks bremzu slaukas un abs deveja vada...
A kur pirki?
A cik maksāja?
A kāpēc ne BC
A kāpēc aizmugurē atspere ne ar ami kopā?
A saķere būs?
A kas vecajos nepatika?
A cik maksāja?
A kāpēc ne BC
A kāpēc aizmugurē atspere ne ar ami kopā?
A saķere būs?
A kas vecajos nepatika?
a kpc. zala krasa kamberi?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- …
- 81
- chevron_right