Loča E36 323 (street drift)

Profila bilde
EJ93RR
Ziņojumi: 94
Pievienojies: 03 Okt 2013, 23:09
Braucu ar: Evakuātoru 25538833
Atrašanās vieta: Inčukalns,RR
Loci,Tu tak saproti ka visi tgd miizis karstu vai ne?
Malacis,tik neskopjies ar info,staasti sikāk!
Kristaps85
Ziņojumi: 313
Pievienojies: 27 Feb 2016, 14:21
(c)no powera - usera gintc dzinējs, vēl iespaidīgāki paramatri, bet tas prieks arī maksā labi :rolleyes:

"Man konkrēti ir vecais labais čuguna M50B25 ar vanosu
ielikts M54B30 klokjene un klanji, virzuļi vecie (kapēc neteikšu)
galva M52, shrick sadalenes, sprauslas saab 360cc,
un vēl šādi tādi sīkumi! darbs ar bloku, galvu u.t.t.

gala rezultāts ir 300hp un 360nm
norm jauda sākas jau pie 3300rpm, ierobezōtājs stav uz 6800, kautgan līkne kāpj uz augšu, bet man svarīga ir jauda un grieze pie vidējiem rpm!
izmaksas +- 3500eur!
vadība vems, bet ta jau bij pirms šī konkrētā motora!
un degviela 100% E85
(c)gintc"
Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 
Diezgan iespaidīgi - 300hp. Ar ITB vēl kādu pārīti salasītu.
Profila bilde
intis
Ziņojumi: 477
Pievienojies: 13 Mar 2011, 20:28
Braucu ar: M3 US;325TDS
Atrašanās vieta: MurMastiene
Pēc kā pateici ka viena sprausla neiet? Reāli vibrācija ka neiet visi cilindri?
Attēls
Profila bilde
Locis
Ziņojumi: 162
Pievienojies: 06 Apr 2011, 16:59
kristaps90 rakstīja:260zs ?! :o tāda jauda sasniegta pagarinot sprauslu smidzināšanas momentu + M50 ieplūde ?!
Lasiet,lūdzu,uzmanīgāk. :) 260 zs bija ar visiem neejošiem cilindriem. :D 260 zs tur pilnīgs stock +vems jau ir. Motoram standartā ir 230zs. Tagad mēģinu atrast,kas pa vainu,jo sprauslu nomainīju,bet vienalga nav labi,bet pirms tam uz sprauslu stenda viena sprausla vispār negāja. Neko nesaprotu vairs...
Profila bilde
Locis
Ziņojumi: 162
Pievienojies: 06 Apr 2011, 16:59
intis rakstīja:Pēc kā pateici ka viena sprausla neiet? Reāli vibrācija ka neiet visi cilindri?
Vibrācija un uz sprauslu pārbaudes stenda viena sprausla ''0'' emociju.

Nezinu,vai Gintc ir ierēķinājis vemsu tāmē,izskatās jau ,ka nē,bet man līdzīgs cipars ar vemsu un uzstādīšanu sastājās. Domāju uz visiem cilindriem tur arī būtu tuvu 300zs. Tad jau redzēs..
Profila bilde
Locis
Ziņojumi: 162
Pievienojies: 06 Apr 2011, 16:59
Kristaps85 rakstīja:(c)no powera - usera gintc dzinējs, vēl iespaidīgāki paramatri, bet tas prieks arī maksā labi :rolleyes:

"Man konkrēti ir vecais labais čuguna M50B25 ar vanosu
ielikts M54B30 klokjene un klanji, virzuļi vecie (kapēc neteikšu)
galva M52, shrick sadalenes, sprauslas saab 360cc,
un vēl šādi tādi sīkumi! darbs ar bloku, galvu u.t.t.

gala rezultāts ir 300hp un 360nm
norm jauda sākas jau pie 3300rpm, ierobezōtājs stav uz 6800, kautgan līkne kāpj uz augšu, bet man svarīga ir jauda un grieze pie vidējiem rpm!
izmaksas +- 3500eur!
vadība vems, bet ta jau bij pirms šī konkrētā motora!
un degviela 100% E85
(c)gintc"
Tieši par cik iespaidīgāki parametri? Nu jā,iespaidīgāki,kā man,kad visi cilindri neiet,laikam ir. Respektīvi,man nav normāli nomērīts. Labāk neko vispār nerakstīšu,visi lasa starp rindiņām.

''Biju samērīties uz stenda,ar vienu neejošu sprauslu,respektīvi uz 5 cil. bija kaut kādi 260 zs.''
Varbūt es no tehnikas neko nesaprotu,bet,manuprāt,īsti korekti nav salīdzināt jaudu,ja vienam motors iet uz 5 cil. un otram uz visiem 6.
Profila bilde
Locis
Ziņojumi: 162
Pievienojies: 06 Apr 2011, 16:59
funkyasshit rakstīja:Tad jau padaudz zirgus tikai ar VEMSu laikam var sagriezt.
Es personīgi M54 kolektorā neko sliktu neredzu, daudz griezes pie zemiem RPM, pateicoties DISA. :rolleyes:
Galvnenais,ka M50 kolektorā nav nekas slikts. :D

Nē,nu es es ar to auto vispār nebraucu un ,ja braucu,tad kaut kādā drifta gonkā vai tāpat treniņus trasē,tur pārsvarā lieli apgriezieni. M50 kolektora ,tomēr,lielāki tie kanāli,attiecīgi pilnā droseles atvērumā spēs vairāk gaisa saraut,kā M54.
Profila bilde
Locis
Ziņojumi: 162
Pievienojies: 06 Apr 2011, 16:59
https://www.youtube.com/watch?v=1nwLfO2oEyY

Aizmirsām limiteri pacelt,tāpēc ātri ierobežotājs. :lol: bet tā ar 3. robu un 3,45 reduktoru brīvi ceļ apgriezienus,gluži kā tukšgaitā. :D

Spararats ir ap 5kg,
sēdināts bloks-palielināta kompresijas pakāpe.
izplūdes zirneklis
honēts
portēts
dzinēja bloka pārtaisīšana (es pat īsti nezinu,kas bet QSX noslēpums. :) )
4,0 drosele
m50 ieplūde
saab 367cc sprauslas

jauni gredzeni,blīves utt. :D
70cc
Ziņojumi: 682
Pievienojies: 10 Dec 2013, 22:23
Braucu ar: E36 & E46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 
Locis rakstīja:https://www.youtube.com/watch?v=1nwLfO2oEyY

Aizmirsām limiteri pacelt,tāpēc ātri ierobežotājs. :lol: bet tā ar 3. robu un 3,45 reduktoru brīvi ceļ apgriezienus,gluži kā tukšgaitā. :D

Spararats ir ap 5kg,
sēdināts bloks-palielināta kompresijas pakāpe.
izplūdes zirneklis
honēts
portēts
dzinēja bloka pārtaisīšana (es pat īsti nezinu,kas bet QSX noslēpums. :) )
4,0 drosele
m50 ieplūde
saab 367cc sprauslas

jauni gredzeni,blīves utt. :D
spararats nešķiet par vieglu nedaudz priekš drifta??
Profila bilde
Locis
Ziņojumi: 162
Pievienojies: 06 Apr 2011, 16:59
Domāju,ka nē. Atlaid gāzi un apgriezienus kā tukšgaitā ceļ ar 3. robu sausa asfalta,domāju, arī daļēji pateicoties vieglam spararatam.
Profila bilde
blind23
Ziņojumi: 25
Pievienojies: 07 Mar 2014, 22:54
Braucu ar: e36 320 coupe
nau neviens cits video ar 3.0?
patiik kraasa tavam e36 :super:
sekosu lidzi sim vissam.
Profila bilde
Locis
Ziņojumi: 162
Pievienojies: 06 Apr 2011, 16:59
https://www.youtube.com/watch?v=MMl_NjJ6Efo

https://www.youtube.com/watch?v=b7YtHNEyrRA

https://www.youtube.com/watch?v=ZnpLBLP8igg

Lūdzu :hahaha:
Dūmi baigie nav,brīžiem liekas,ka ar veco motoru varēja vairāk dabūt. :D Leņķi vajag un pats arī sen nebiju braucis,varbūt pārāk nedroši kūpināju. :D
Profila bilde
kristaps90
Ziņojumi: 400
Pievienojies: 13 Jūl 2012, 12:38
Braucu ar: nom,nom e46
Atrašanās vieta: MurMastiene,Norway,Alesund
Reputācija: 1
 
Lasu es uzmanīgi! ;) Es sapratu kad viens pods neiet, un es saprotu kad B30 ir 231zs, par cik VEMSu nebiji pieminējis,secināju kad viss ir stock,un ir iegūti tie 260zs, kas man liekas daudz! Vispār tie 260 ir uz ratiem vai dzinēja?!
P.S. Manuprāt nomērot jaudu nenojātam stock B30 uz stendā,tur uz ratiem varētu būt max 190 kkas zs. :rolleyes:
Profila bilde
Locis
Ziņojumi: 162
Pievienojies: 06 Apr 2011, 16:59
sorry,nemaniju,ka Vems nepieminēju. :lol: Pareizi saki,tā varētu būt.
Tas ir uz dzinēju, uz ratiem bija kaut kādi 205 zs,tad tur vismaz 25% jāliek klāt un ir dzinēja jauda.
Profila bilde
Locis
Ziņojumi: 162
Pievienojies: 06 Apr 2011, 16:59
Kādam nav aizķēries M50 ieplūdnieks???
Profila bilde
Kikaps
Ziņojumi: 1899
Pievienojies: 19 Feb 2014, 00:46
Braucu ar: īsu div-bļ*-astoņ'
Atrašanās vieta: Galvaspilsētas
Reputācija: 5
 
man ir, bet 2.0 :lol:
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?

It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
70cc
Ziņojumi: 682
Pievienojies: 10 Dec 2013, 22:23
Braucu ar: E36 & E46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 
meetaajas m54 iepluudnieks bez disa :hahaha: :hahaha: :hahaha:
Profila bilde
Locis
Ziņojumi: 162
Pievienojies: 06 Apr 2011, 16:59
Akcija!
Pērc motoru ar Vems vadību un virsbūve ar LSD,sporta krēslu un visādiem labumiem nāk līdz par brīvu. :) Tikai 4999,77 euro.

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... 1471537682


:hahaha: :doh: :hahaha: :doh: :hahaha: :doh:
Rihis
Ziņojumi: 29
Pievienojies: 15 Sep 2011, 12:16
Braucu ar: e36 tauring
Locis rakstīja:
Kristaps85 rakstīja:(c)no powera - usera gintc dzinējs, vēl iespaidīgāki paramatri, bet tas prieks arī maksā labi :rolleyes:

"Man konkrēti ir vecais labais čuguna M50B25 ar vanosu
ielikts M54B30 klokjene un klanji, virzuļi vecie (kapēc neteikšu)
galva M52, shrick sadalenes, sprauslas saab 360cc,
un vēl šādi tādi sīkumi! darbs ar bloku, galvu u.t.t.

gala rezultāts ir 300hp un 360nm
norm jauda sākas jau pie 3300rpm, ierobezōtājs stav uz 6800, kautgan līkne kāpj uz augšu, bet man svarīga ir jauda un grieze pie vidējiem rpm!
izmaksas +- 3500eur!
vadība vems, bet ta jau bij pirms šī konkrētā motora!
un degviela 100% E85
(c)gintc"
Tieši par cik iespaidīgāki parametri? Nu jā,iespaidīgāki,kā man,kad visi cilindri neiet,laikam ir. Respektīvi,man nav normāli nomērīts. Labāk neko vispār nerakstīšu,visi lasa starp rindiņām.

''Biju samērīties uz stenda,ar vienu neejošu sprauslu,respektīvi uz 5 cil. bija kaut kādi 260 zs.''
Varbūt es no tehnikas neko nesaprotu,bet,manuprāt,īsti korekti nav salīdzināt jaudu,ja vienam motors iet uz 5 cil. un otram uz visiem 6.

Tu zinaji ka korekti nau merit jaudu uz 5 cilindri tur tak debilam jabut :hahaha: