turbo eksperimentālprojekts
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- 24
- chevron_right
Nevar nepiekrist.Kikaps rakstīja:Šinī topikā lēnām vācās ļoti daudz info, VĒRTĪGA info, žēl, ka seeingman un JK lekšanās savā starpā visu mazliet čakarē. :/ Neesat vienīgie, kam šāds info interesē, līdz ar to gribētos redzēt vairāk, kas un kā tur notiek, nevis "Tu garš un Tu īss". Bet yes, gaidu, kad šis kļūs nopietnāks! Savādāk visi ar saviem turbo projektiem diezgan skopi
Piekrītu arī, te ir sastapušies līdzīgi cilvēki, seeingmanam patīk umņičīt ar diršanu un JK tā pat, tas ir diezgan nereāli, ka šie abi beigs kašķēties, bet ir risinājums, viņiem dzīvē jasastopas, tad 50% būs mazāka kakāšana.Nixon rakstīja:Nevar nepiekrist.Kikaps rakstīja:Šinī topikā lēnām vācās ļoti daudz info, VĒRTĪGA info, žēl, ka seeingman un JK lekšanās savā starpā visu mazliet čakarē. :/ Neesat vienīgie, kam šāds info interesē, līdz ar to gribētos redzēt vairāk, kas un kā tur notiek, nevis "Tu garš un Tu īss". Bet yes, gaidu, kad šis kļūs nopietnāks! Savādāk visi ar saviem turbo projektiem diezgan skopi
Tu nēsi izlasījis visu, bet ir viedoklis
Esam dzīvē tikušies
Arī tad viņš mani nodirsa, ka ceļu nemāku izstāstīt, kaut tas ir stāstīts klientiem un citiem apmeklētājiem entās reizes un retajam ir problēmas atrast ceļu un tādi parasti aizmaldās trijās priedēs ir cilvēks no Alūksnes bijis pirmo reizi manā pusē, brauca bez kādiem GPS vai citām palīgierīcēm izņemot parasto analogo karti
Esam dzīvē tikušies
Arī tad viņš mani nodirsa, ka ceļu nemāku izstāstīt, kaut tas ir stāstīts klientiem un citiem apmeklētājiem entās reizes un retajam ir problēmas atrast ceļu un tādi parasti aizmaldās trijās priedēs ir cilvēks no Alūksnes bijis pirmo reizi manā pusē, brauca bez kādiem GPS vai citām palīgierīcēm izņemot parasto analogo karti
Teksts ļoti pareizs. :)JānisK-[JK] rakstīja: Informācija ir vērtīga ja tā ir pamatota ar faktiem, mērījumiem
Taču mēs, kā jau parastie latvieši, ne vienmēr vadamies pēc šādas domas. Cik reizes nav no nopietniem sportistiem dzirdēts par tādiem vai citādiem auto elementiem, ka "nesaprotu, kādēļ, bet strādā "
Protams, ja forumā būtu vairāk info par turbo tēmu ar visiem mērijumiem, kartēm (ir redzētas gaisa plūsmas 'kartes' ieplūdniekā, reāli interesants materiāls), utt., tad varbūt šis topiks nebūtu tik interesants, taču, kamēr šeit viss notiek 'yolo' līmenī, var pasmelties idejas dažām lietām, un pamācīties no citām, kuras nevajag lietot savā dream projektā. Kā saka - lai zinātu, kā ir pareizi, ir jāzin arī, kā ir nepareizi. :)
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
vieniga problema ir ka si topika autors pats citos topikos vienmer bljava ka visam ir jabut un jatiek taisits ka pec gramatas un perfekti bet seit pats taisa kaut kadu totalu meslu cupu izviktu no misenes
tapec vienmer pirms maaci citus padoma vai pats esi tik perfekts
tapec vienmer pirms maaci citus padoma vai pats esi tik perfekts
Instagram INDIGAIS
jā jā, es esmu lohs, kas nihuja nesaprot, no tehnikas neko nejēdz, atstojs un gaterists, karoči topik gavno, avtor mudak.
projekts arī ir gavno, pilnīgi nekam nederīgs projekts, jo netiek veikti dyno testi ik pēc 5 min, no sākuma stokam arī neviens nepārbaudīja jaudu, tā kā pieaugums noteikti būs tikai 2-3 hp, tad neko jau nevarēs saprast tikai beigās uztaisot dyno testu. Un vispār tas viss neiet un iet sliktāk nekā stoks 100% un nekad arī neies, un tur vispār viss ir tik caur dirsu uztaisīts, ka tas viss jau sen ir jānodod naglās. Un jā kolektors ir tik slikti uztaisīts, ka turbo nevis pūtis iekšā motorā gaisu, bet sūks ārā... visi laimīgi? tagad atpisās!
aivis328, kur tu konkrēti redzi mēslu čupu?
ar ko šis ^ ir tik milzīgs atstojs salīdzinājumā ar šo -> Šitais tak arī tad ir pilnīgs mēsls nē nē šitais tak nē, jo viņš ir no ņeržas un ar tigu sametināts.
bļāģ tā diršana ir tāda itkā mans uztaisītais kolektors būtu šāds: Labi tagad nopietni.
Tātad tika noskaidrots, ka standarta motoram (m52b20) ar standara vadību ms41 ar "dzeltenajām" zondēm nevar uzlikt turbo ar 0.5 bar un pūst pohujā.
Kā jau ieprikš bija minēts, ka normāli motors cēla no 5 - redlinam (6.5k) pie 2.4-3 pārādījās max boost (0.55 bar) un sāka celt, bet "aizrijās" pieļauju, ka tas notika pateicoties knock sensoriem. Kāpēc knock sesnori nenorubīja aizdedzi pie 5k rpm es īsti vēl nezinu.
Tad nu minām pa šoseju slēgājoties, lai apgriezini būtu virs 5k rpm pēc pāris minūtēm kad jau atkal tika ievilkts līdz 1.8 pazuda cēliens, apstājoties tika konstatēts, ka ir motorshaden, vienā cilindrā vairs nav kompresijas, spriežot pēc milzīgā eļļas dūmu dauzuma pa izpūtēju vai nu izkusa virzulis vai gredzeniem un cilindram ir pizdec. Savu darbu paveica arī interkūlera neesamība, jo turbīna pūta konkrēti karstu gaisu motorā.
Šodien/ rīt tiks ielikta nākamā dvuļa zem haubes, tikai sāku šaubīties vai gribēšu testēt, kā tur viss tas pats tikai ar interkūleri, šitā man beigsies pēdējās kapeikas
Labākais prikols ir tas, ka ar visu to, ka tagad ir 5 stobri, tas agregāts tāpat normāli ceļ, tikai atstāj aiz sevis šausmīgu dūmu mākoni.
projekts arī ir gavno, pilnīgi nekam nederīgs projekts, jo netiek veikti dyno testi ik pēc 5 min, no sākuma stokam arī neviens nepārbaudīja jaudu, tā kā pieaugums noteikti būs tikai 2-3 hp, tad neko jau nevarēs saprast tikai beigās uztaisot dyno testu. Un vispār tas viss neiet un iet sliktāk nekā stoks 100% un nekad arī neies, un tur vispār viss ir tik caur dirsu uztaisīts, ka tas viss jau sen ir jānodod naglās. Un jā kolektors ir tik slikti uztaisīts, ka turbo nevis pūtis iekšā motorā gaisu, bet sūks ārā... visi laimīgi? tagad atpisās!
aivis328, kur tu konkrēti redzi mēslu čupu?
ar ko šis ^ ir tik milzīgs atstojs salīdzinājumā ar šo -> Šitais tak arī tad ir pilnīgs mēsls nē nē šitais tak nē, jo viņš ir no ņeržas un ar tigu sametināts.
bļāģ tā diršana ir tāda itkā mans uztaisītais kolektors būtu šāds: Labi tagad nopietni.
Tātad tika noskaidrots, ka standarta motoram (m52b20) ar standara vadību ms41 ar "dzeltenajām" zondēm nevar uzlikt turbo ar 0.5 bar un pūst pohujā.
Kā jau ieprikš bija minēts, ka normāli motors cēla no 5 - redlinam (6.5k) pie 2.4-3 pārādījās max boost (0.55 bar) un sāka celt, bet "aizrijās" pieļauju, ka tas notika pateicoties knock sensoriem. Kāpēc knock sesnori nenorubīja aizdedzi pie 5k rpm es īsti vēl nezinu.
Tad nu minām pa šoseju slēgājoties, lai apgriezini būtu virs 5k rpm pēc pāris minūtēm kad jau atkal tika ievilkts līdz 1.8 pazuda cēliens, apstājoties tika konstatēts, ka ir motorshaden, vienā cilindrā vairs nav kompresijas, spriežot pēc milzīgā eļļas dūmu dauzuma pa izpūtēju vai nu izkusa virzulis vai gredzeniem un cilindram ir pizdec. Savu darbu paveica arī interkūlera neesamība, jo turbīna pūta konkrēti karstu gaisu motorā.
Šodien/ rīt tiks ielikta nākamā dvuļa zem haubes, tikai sāku šaubīties vai gribēšu testēt, kā tur viss tas pats tikai ar interkūleri, šitā man beigsies pēdējās kapeikas
Labākais prikols ir tas, ka ar visu to, ka tagad ir 5 stobri, tas agregāts tāpat normāli ceļ, tikai atstāj aiz sevis šausmīgu dūmu mākoni.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Tu tagad kā caca uzmet lūpu un sāc murgot
Kura cilindram pazuda kompresija, vai tik ne pirmajam?
Un jā tie kolektori bildēs ir nepareizi, ir uztaisīti kā lētāk, kā vienkāršāk nevis kā jābūt!
Kura cilindram pazuda kompresija, vai tik ne pirmajam?
Un jā tie kolektori bildēs ir nepareizi, ir uztaisīti kā lētāk, kā vienkāršāk nevis kā jābūt!
Metinājums nav tik drausmīgs kaut gan izskatās ar parasto elektrodu svarku metināts, kā ir ar hermētiskumu? iemet normālas kvalitātes bildi, netīrot kolektoru.seeingman rakstīja:
aivis328, kur tu konkrēti redzi mēslu čupu?
Varbūt motoram trūka degvielas, tāpēc dabūja lieso pie slodzes un sakusa virzulis...
Droši tā arī ir, kad turbīna sasniedz maksimālo boostu, tāpēc vajag elementāro monitoringu, lai var redzēt kas notiek nevis uz aklo ko mēģināt, AFR un boost pulkstenikexxx rakstīja:Varbūt motoram trūka degvielas, tāpēc dabūja lieso pie slodzes un sakusa virzulis...
nu bet protams, ka truka degvielas, vai tur ir izkusis vai kas cits to redzesu tad kad izjauksu to luzni.
ja es uzmestu lupu es apvainotos un ietu sturi raudat nevis postotu
prikols ir taja, ka es nekur neesmu teicis, ka tas kolektors zajebis uber performance kolektors, pats jau cik reizes uzrakstijis, ka tas nav the best risinajums, bet visu laiku nonstopa ir dirshana - kolektors suds, kolektors suds, viss projekts suds.
kolektors ir varbut par mata tiesu sliktaks neka tie cuguna razojumi, jo pedeja caurule nav izliekta gazu plusmas virziena, bet turbinu vins griez un mazam boostam pietiek, sis projekts ari tiek taisits ne jau lai dabutu max zajebis performance, bet lai saprastu ko nozime pa leto stock motoram turbo, neverot vala motoru, t'ap'ec ar'i mans kolektors ir " ka letak" nevis ka jabut. BTW kas te teica ka butu kaut ebay leto kolektoru nopircis paskatities tak uz vinu, vins reali ari ir mesls
sis ir more like it, bet vairs nav "letais ebay kolektors" - 500$ + 120$ ships a mans kolektors man vispar neko neizmaksaja, tik cik elektriba pusautomatam.
Yolo turbo heiteri var atslabt, ja baigi nepatik lasit "pa leto & max atri" turbo topiku, var iet skatities citiem style 5 un mpakas, un ienakt atpakal pec gada, rinda aiz sita ir normals turbo projekts ar visu motora lasisanu, normalu kolektoru un normala izmera turbinu.
metinats ir ar pusautomatu, kam keras drats nezeliga steiga, suves tur ir + - normalas, tik bilde nihuja nevar saprast, nav man normala focuka, nu bomzis esmu... varbut dabusu ar ko nofocet skaidrak, kad izcelsu motoru.
izpludes kolektors ir hermetisks, garam laiz tikai nedaudz starp kolektoru un turbinu, jo tur ir plans flancis kolektora puse.
japiemin vel, ka bmw oem izputejs nav gluzi parastais metals un nav tira nerza, kaut kas drizak pa vidu
ja es uzmestu lupu es apvainotos un ietu sturi raudat nevis postotu
prikols ir taja, ka es nekur neesmu teicis, ka tas kolektors zajebis uber performance kolektors, pats jau cik reizes uzrakstijis, ka tas nav the best risinajums, bet visu laiku nonstopa ir dirshana - kolektors suds, kolektors suds, viss projekts suds.
kolektors ir varbut par mata tiesu sliktaks neka tie cuguna razojumi, jo pedeja caurule nav izliekta gazu plusmas virziena, bet turbinu vins griez un mazam boostam pietiek, sis projekts ari tiek taisits ne jau lai dabutu max zajebis performance, bet lai saprastu ko nozime pa leto stock motoram turbo, neverot vala motoru, t'ap'ec ar'i mans kolektors ir " ka letak" nevis ka jabut. BTW kas te teica ka butu kaut ebay leto kolektoru nopircis paskatities tak uz vinu, vins reali ari ir mesls
sis ir more like it, bet vairs nav "letais ebay kolektors" - 500$ + 120$ ships a mans kolektors man vispar neko neizmaksaja, tik cik elektriba pusautomatam.
Yolo turbo heiteri var atslabt, ja baigi nepatik lasit "pa leto & max atri" turbo topiku, var iet skatities citiem style 5 un mpakas, un ienakt atpakal pec gada, rinda aiz sita ir normals turbo projekts ar visu motora lasisanu, normalu kolektoru un normala izmera turbinu.
metinats ir ar pusautomatu, kam keras drats nezeliga steiga, suves tur ir + - normalas, tik bilde nihuja nevar saprast, nav man normala focuka, nu bomzis esmu... varbut dabusu ar ko nofocet skaidrak, kad izcelsu motoru.
izpludes kolektors ir hermetisks, garam laiz tikai nedaudz starp kolektoru un turbinu, jo tur ir plans flancis kolektora puse.
japiemin vel, ka bmw oem izputejs nav gluzi parastais metals un nav tira nerza, kaut kas drizak pa vidu
Pierakstos topikam.. interesanti Galvenais nenolaid rokas un turpini iesākto
Par izplūdes kolektoru tā un ir - ja vajag katru poniju izspiest ārā, tad kolektoram jābūt kā pedējā bildē. Bet ja nevajag to katru poniju, tad der lētais taisnais varients. Tas jau nav sacīkšu auto, ka jābūt visam super pareizam. Galvenais ka turba dara savu darāmo un motors nebrūk pa daļām
Ja šis būtu kāds sporta auto, tad jau varētu spriedelēt.. kolektorām jābūt tādam, izplūdei jābūt ar lielāku diametru utt. Veči esiet mierīgi
Par izplūdes kolektoru tā un ir - ja vajag katru poniju izspiest ārā, tad kolektoram jābūt kā pedējā bildē. Bet ja nevajag to katru poniju, tad der lētais taisnais varients. Tas jau nav sacīkšu auto, ka jābūt visam super pareizam. Galvenais ka turba dara savu darāmo un motors nebrūk pa daļām
Ja šis būtu kāds sporta auto, tad jau varētu spriedelēt.. kolektorām jābūt tādam, izplūdei jābūt ar lielāku diametru utt. Veči esiet mierīgi
Pacham bija yolo turbo m50b20
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
Ciprusam arī
Ir ok. Cilvēks vismaz kko domā un dara
Pec tam visu raskladu ar detaļām un izmaksām
Pec tam visu raskladu ar detaļām un izmaksām
Protams, ka tie e-bey ir sūdi jo tur galvenais ir notirgot "tunerim" mantiņu
Tā Tu arī nesaprati, te nav runa par izpildīju, runa ir par to, ka pirmajam cilindram ir vislielākā termoslodze, atgāzu atpakaļejošais princips jo no pārējiem gribot negribot tas saņem pretspiedienu! Tāpēc arī atmosfērai būvē 4-2-1 jo tālāk no galvas atgāzes aiziet neradot pretspiedienu citos cilindros jo efektīvāk un šim ir liela nozīme! Turbo gadījumā ir sarežģītāk, jo tuvāk turbīna galavai jo efektīvāk griežas, bet tas palielina pretspiedienus, tāpēc turbo gadījumā vēl jo svarīgāk, lai tas īsais gabaliņš būtu ar vienādiem trubu garumiem. Cilvēki būvē dažādi, citam iet labāk citam sliktāk šķietami vienādi projekti, bet atšķirība ir šajās niansēs
Tāpēc nesaskatu jēgu kāpt uz grābekļa, ja būvē tad būvē uzreiz kārtīgi, tādas detaļas, kuras izgatavo tad izgatavo uzreiz, lai darbs nav vairāaks reizes jāpārdara. Tāpat ar monitoringu, nu pacieties iekrāj un nopērc, to pa`su AFR var uzlodēt, biju kur forumos licis ok tas nav precīzs, bet pietiekoši informatīvs, lai aptuveni saprastu kāds ir degmaisījums!
Un par budžetu, tu tak esi labs mehāniķis tad vajadzētu labi pelnīt
Nu taisi javu ylo, bet taisi ar poņu, šitādi līdzīgi kā minēju jau tika būvēti pirms desmit un vairāk gadiem, ne tikai latvījā, paskaties kaut vai skogenistus bet paaudzes mainās un atkal viss no sākuma......... bet nu labāk jau ir kā sist vēnā vai brutāli nodzerties :)
Tā Tu arī nesaprati, te nav runa par izpildīju, runa ir par to, ka pirmajam cilindram ir vislielākā termoslodze, atgāzu atpakaļejošais princips jo no pārējiem gribot negribot tas saņem pretspiedienu! Tāpēc arī atmosfērai būvē 4-2-1 jo tālāk no galvas atgāzes aiziet neradot pretspiedienu citos cilindros jo efektīvāk un šim ir liela nozīme! Turbo gadījumā ir sarežģītāk, jo tuvāk turbīna galavai jo efektīvāk griežas, bet tas palielina pretspiedienus, tāpēc turbo gadījumā vēl jo svarīgāk, lai tas īsais gabaliņš būtu ar vienādiem trubu garumiem. Cilvēki būvē dažādi, citam iet labāk citam sliktāk šķietami vienādi projekti, bet atšķirība ir šajās niansēs
Tāpēc nesaskatu jēgu kāpt uz grābekļa, ja būvē tad būvē uzreiz kārtīgi, tādas detaļas, kuras izgatavo tad izgatavo uzreiz, lai darbs nav vairāaks reizes jāpārdara. Tāpat ar monitoringu, nu pacieties iekrāj un nopērc, to pa`su AFR var uzlodēt, biju kur forumos licis ok tas nav precīzs, bet pietiekoši informatīvs, lai aptuveni saprastu kāds ir degmaisījums!
Un par budžetu, tu tak esi labs mehāniķis tad vajadzētu labi pelnīt
Nu taisi javu ylo, bet taisi ar poņu, šitādi līdzīgi kā minēju jau tika būvēti pirms desmit un vairāk gadiem, ne tikai latvījā, paskaties kaut vai skogenistus bet paaudzes mainās un atkal viss no sākuma......... bet nu labāk jau ir kā sist vēnā vai brutāli nodzerties :)
Starp citu, pirms nu jau dažiem gadiem portēju galvu fiestas 1.8l DOHC dzinējam, ar īpašnieku uzturu kontaktu, reāls pierādījums ko dod kolektors, pats uzmetināja zirnekli, izpildījums visai sūdīgs, bet reāls ieguvums, pie Ginta pārregulēja MS un samērīja +15zs. bez vadības bloka pieregulēšanas ieguvums niecīgs.
Niks cilvēkam forumos Bucis, īstajā vārdā Ivars, kas zinās zinās, cilvēks brauc dragos un ņem vietas, visu dara ar mazām izmaksām, bet ar poņu
Niks cilvēkam forumos Bucis, īstajā vārdā Ivars, kas zinās zinās, cilvēks brauc dragos un ņem vietas, visu dara ar mazām izmaksām, bet ar poņu
Gan jau vēl irelksnis rakstīja:Ciprusam arī
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
Kādu brīdi atpakaļ 200sx pārdeva AFR komplektu (lietots) pa 180 eu bija ja pareizi atceros.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Imho, AFR jau tiešām noderētu.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Nemaz nevajag par 180eiro, kādu laiku atpakaļ uztaisīju šitādu:
http://foto.inbox.lv/micuksgls/AFR-Meter
Kā minēju nav precīzs ir informatīvs, bet pietiekoši, lai saprastu kas notiek
Izmaksas 10eiro robežās, ja nekodina plati tad vēl lētāk! bet labāk ar kodinātu jo tad ir izturīgās, stabilāks darbībā.
http://foto.inbox.lv/micuksgls/AFR-Meter
Kā minēju nav precīzs ir informatīvs, bet pietiekoši, lai saprastu kas notiek
Izmaksas 10eiro robežās, ja nekodina plati tad vēl lētāk! bet labāk ar kodinātu jo tad ir izturīgās, stabilāks darbībā.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- 24
- chevron_right