Nylon 328i
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- chevron_right
bija merits uz stenda, ar droseliem +8-10hp
viennozimigi nav tas naudas verts, sakot ar tas droseles cenu, beidzot ar visiem sikumiem/nesikumiem ar kuriem saskarsies liksanas bridi
bet pats nepameginasi nesapratisi, interneta var daudz ko runat un katram sava pieredze
bet pats nepameginasi nesapratisi, interneta var daudz ko runat un katram sava pieredze
Tu tak pēc tam uzliksi uz stenda ne?
Bet nu cisinam +5cm, taka verts ir
Ir bildes no flanča? Man arī šī tēma aktuāla, tikai jāatrisina kā pieskrūvēt.
Ko darīsi ar ieplūdes kanāliem? Portēsi?
laiks kaut ko ierakstit jo ir sis tas jauns
parsvara viss par un ap dzineju
tad nu primarais ir tas kad pienaca tas bridis kad sanemos uzbuvet turbo, nevis turpinat mocit atmosferu
atrais spec list (cik nu tas varetu but atrs):
- M50 bloks
- M52B28 klokene
- Maxspeedingrods kaltie klani
- Plaza Baltic kaltie virzuli
- M52B28 galva, porteta
- Varsti/atsperes OEM M52
- ARP spilkas
- ATHENA galvas blive
- S52B32 iepludes sadalene, izplude M50 bezvanosa iepludes sadalene
- Izpludes kolektors metinats pec fakta no nerusejosa terauda (T3 twinscroll flancis turbinai, divi westgate)
- Kinas GT3584 twinscroll turbina
- 2x38mm Kinas TIAL westgate
- 76mm nerusejosa terauda izplude
- Tunets iepludes kolektors, tauta saucamais turbo (sutits no Vacijas), naca kopa ar 90mm droseli un degvielas reiku
- Kinas TIAL blowoff
- 780x330x76MM interkuleris ar 76mm ieeju/izeju
- BOSCH 1000cc sprauslas
- Turbosmart degvielas regulators
- WALBRO suknis baka (nav arejo suknu)
- VAG spoles
- VEMS vadiba
- SPAL dzesesanas ventilators (kontrolejams no VEMSa)
- Ellas kuleris 19 rindas
- S50 ellas glaze
- M50 spararats parvirpots uz 240mm, 4lapstinu keramiskais sajuga disks, SACHS performance kurvis
- Karba ZF stock benzina, kardan stock, pusasis/reduktors ari
Visur tika izmantotas silikona/aluminija/teflona caurules/slaukas, ari no pasa degvielas sukna uzreiz aiziet teflona slauka, pa mashinas gridu aluminija caurule (lielaka diametra)
Tad nu kaut kada bilde no procesa ar paris komentariem
Augusts 2019 - tika nopirkts m50 bloks, virzuli, klani, klokene. Nopirkta S50 ellas glaze. Izborets/honets bloks
Kaut kad Oktobri/Novembri 2019 salikta apaksa, ieskruvetas ARP spilkas
Kaut kad Janvari stabs salikts lidz galam un iemests mashina. Uzreiz piestiprinats interkuleris/ellas kuleris
Februara sakuma atnaca iepludes kolektors un uzreiz piemerits
Nakamaja diena mashina devas uz izpludes kolektora/izpludes metinashanu.
Bildes no izpludes kolektora metinashanas procesa Kolektors atseviski (vel bez westgatiem) Pirmais kopskats zem haubes. Marts 2020
Meanwhile tika nopirkti OEM style 24 diski (jau bija krasoti ar pulverkrasu). Iemesls disku pirksanai bija vienkarss - vajadzeja dabut pec iespejas plataku riepu bez arku strikesanas. Tika nopirksti ielas pussliki. Aizmugure 245/40/17 Westlake Sport RS, prieksa 215/45/17 Sailun Atrezzo R01 Sport. Ari koilas bija samainitas uz jaunam HSD ar 10/8kg atsperem. Galu gala ari mashina pacelta augstak. No vizualam izmainjam vel "AC schnitzer" lupa prieksejam bamperam un "LTW" spoileris.
Pirmais kopskats ar LTW spoileri, lupu un jumta reliniem
Maijs 2020. Tad mashina bija jaaizved uz VEMSa uzliksanu. Aizvedu uz piekabes ar otras zhurkas palidzibu Tad nu Maija beigas savacu mashinu jau braucoshu, un devos uz TA. Kaut kadu stundu vairaki cilveki petija kas un ka, beigas sanemu divnieku par sharniru un lufti sturee. Lidz nakamajam ritam jau bija uzlikti abi divi jauni plaukti Meyle HD, sataisita lufte sturei un jau dabuju TA uzlimi. Tad sakas dzineja piebrauksana, nobraucu daudz maz mieriga rezima ap 700km un tad devamies uz stendu regulet.
Salona ieliku kkadu veco Android plansheti ko atradu majas lai redzetu visu info par dzineju no VEMSa:
RPM
ellas spiediens
ellas temperatura
dzesesanas temperatura
lambda
aizdedzes lenkis
boosts (vel papildus ielikts analogais gauge)
EGT
utt.....
Info nak pa bluetooth
Viss, kas originali nak e36 spidometram (ellas spiediena lampina, generatora lampinja utt) ari palika stradajoss
Gala rezultats - 631hp/764nm uz 1.5 bar boosta. Meginajam pust lidz 1.9 bar, bet beigu beigas pieaugums nav ta boosta verts un palikam pie 1.5 bar. Tagad jaatrod iemesls kapec ta notiek, ir aizdomas ka vaina varetu but pasaa kinas turbinaa, bet pagaidam tapat nav sliktakais rezultats.
Protams sataisitas tadas funkcijas ka Launch, Shift cut, divas kartes (tiesa otra vel vispar nav aiztikta, toties iespeja ir) utt..
Runajot par pasa dzineja un apkares saliksanu, parsvara visu taisiju pats, bet paldies :
Lietotajiem Vladlen, AF, Zhuk par visada veida teorijas sniegsanu un cita veida palidzibu
Chomam (nav no foruma), kurs garazha vairakas reizes radija ar pirkstu kas, ka un kapec jadara
Urban performance center - par izpludes kolektora un izpludes metinasanu
Individual race cars - par degvielas trases, vadu, vairaku sikumu saliksanu un dzineja regulesanu.
Nu un paris bildes
parsvara viss par un ap dzineju
tad nu primarais ir tas kad pienaca tas bridis kad sanemos uzbuvet turbo, nevis turpinat mocit atmosferu
atrais spec list (cik nu tas varetu but atrs):
- M50 bloks
- M52B28 klokene
- Maxspeedingrods kaltie klani
- Plaza Baltic kaltie virzuli
- M52B28 galva, porteta
- Varsti/atsperes OEM M52
- ARP spilkas
- ATHENA galvas blive
- S52B32 iepludes sadalene, izplude M50 bezvanosa iepludes sadalene
- Izpludes kolektors metinats pec fakta no nerusejosa terauda (T3 twinscroll flancis turbinai, divi westgate)
- Kinas GT3584 twinscroll turbina
- 2x38mm Kinas TIAL westgate
- 76mm nerusejosa terauda izplude
- Tunets iepludes kolektors, tauta saucamais turbo (sutits no Vacijas), naca kopa ar 90mm droseli un degvielas reiku
- Kinas TIAL blowoff
- 780x330x76MM interkuleris ar 76mm ieeju/izeju
- BOSCH 1000cc sprauslas
- Turbosmart degvielas regulators
- WALBRO suknis baka (nav arejo suknu)
- VAG spoles
- VEMS vadiba
- SPAL dzesesanas ventilators (kontrolejams no VEMSa)
- Ellas kuleris 19 rindas
- S50 ellas glaze
- M50 spararats parvirpots uz 240mm, 4lapstinu keramiskais sajuga disks, SACHS performance kurvis
- Karba ZF stock benzina, kardan stock, pusasis/reduktors ari
Visur tika izmantotas silikona/aluminija/teflona caurules/slaukas, ari no pasa degvielas sukna uzreiz aiziet teflona slauka, pa mashinas gridu aluminija caurule (lielaka diametra)
Tad nu kaut kada bilde no procesa ar paris komentariem
Augusts 2019 - tika nopirkts m50 bloks, virzuli, klani, klokene. Nopirkta S50 ellas glaze. Izborets/honets bloks
Kaut kad Oktobri/Novembri 2019 salikta apaksa, ieskruvetas ARP spilkas
Kaut kad Janvari stabs salikts lidz galam un iemests mashina. Uzreiz piestiprinats interkuleris/ellas kuleris
Februara sakuma atnaca iepludes kolektors un uzreiz piemerits
Nakamaja diena mashina devas uz izpludes kolektora/izpludes metinashanu.
Bildes no izpludes kolektora metinashanas procesa Kolektors atseviski (vel bez westgatiem) Pirmais kopskats zem haubes. Marts 2020
Meanwhile tika nopirkti OEM style 24 diski (jau bija krasoti ar pulverkrasu). Iemesls disku pirksanai bija vienkarss - vajadzeja dabut pec iespejas plataku riepu bez arku strikesanas. Tika nopirksti ielas pussliki. Aizmugure 245/40/17 Westlake Sport RS, prieksa 215/45/17 Sailun Atrezzo R01 Sport. Ari koilas bija samainitas uz jaunam HSD ar 10/8kg atsperem. Galu gala ari mashina pacelta augstak. No vizualam izmainjam vel "AC schnitzer" lupa prieksejam bamperam un "LTW" spoileris.
Pirmais kopskats ar LTW spoileri, lupu un jumta reliniem
Maijs 2020. Tad mashina bija jaaizved uz VEMSa uzliksanu. Aizvedu uz piekabes ar otras zhurkas palidzibu Tad nu Maija beigas savacu mashinu jau braucoshu, un devos uz TA. Kaut kadu stundu vairaki cilveki petija kas un ka, beigas sanemu divnieku par sharniru un lufti sturee. Lidz nakamajam ritam jau bija uzlikti abi divi jauni plaukti Meyle HD, sataisita lufte sturei un jau dabuju TA uzlimi. Tad sakas dzineja piebrauksana, nobraucu daudz maz mieriga rezima ap 700km un tad devamies uz stendu regulet.
Salona ieliku kkadu veco Android plansheti ko atradu majas lai redzetu visu info par dzineju no VEMSa:
RPM
ellas spiediens
ellas temperatura
dzesesanas temperatura
lambda
aizdedzes lenkis
boosts (vel papildus ielikts analogais gauge)
EGT
utt.....
Info nak pa bluetooth
Viss, kas originali nak e36 spidometram (ellas spiediena lampina, generatora lampinja utt) ari palika stradajoss
Gala rezultats - 631hp/764nm uz 1.5 bar boosta. Meginajam pust lidz 1.9 bar, bet beigu beigas pieaugums nav ta boosta verts un palikam pie 1.5 bar. Tagad jaatrod iemesls kapec ta notiek, ir aizdomas ka vaina varetu but pasaa kinas turbinaa, bet pagaidam tapat nav sliktakais rezultats.
Protams sataisitas tadas funkcijas ka Launch, Shift cut, divas kartes (tiesa otra vel vispar nav aiztikta, toties iespeja ir) utt..
Runajot par pasa dzineja un apkares saliksanu, parsvara visu taisiju pats, bet paldies :
Lietotajiem Vladlen, AF, Zhuk par visada veida teorijas sniegsanu un cita veida palidzibu
Chomam (nav no foruma), kurs garazha vairakas reizes radija ar pirkstu kas, ka un kapec jadara
Urban performance center - par izpludes kolektora un izpludes metinasanu
Individual race cars - par degvielas trases, vadu, vairaku sikumu saliksanu un dzineja regulesanu.
Nu un paris bildes
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Jauda traki par daudz priekš e36, kur nu vēl vairāk censties dabūt?
Kopš pēdējoreiz tikāmies, sen 2015 gadā,varu teikt tik labi izskatās, ka neko vairs nemainītu. Diski,paka, viss oem stilā par dzinēju, forši forši, interesanti paskatīties kā būvējās.
100-200 zem 6 dabut
pushka gonka
Gan tehniski gan vizuāli ļoti baudāmi
jau cars n coffee noskatījos. Labs!
želeja pārkāpusi uz 46 dīzeļiem
Being second is being the first of the losers. /Senna/
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- chevron_right