330d kutina by Vitala
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- chevron_right
kad liku turbinu viss sabildeju, bet telefons aizgaja pa piz.... un bildes pazuda, bet ir bildes no turbomotors.-AF- rakstīja:parādi ko ar turbīnu sadarīji?Vitala rakstīja:Jau daudz izdariju, hibrid turbinu, jaunas riepas, saliku salonu, pilna mpak, un daudz citus.... velak bus laiks sabildeju un uzrakstiju, gaidu sezona atklasanu.
Ļoti interesē jo pašam ir aktuāli
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
sauriešos redzēju,tā jau motors čotka murrāja,cik garāmejot dzirdējuVitala rakstīja:paku atdodu uz parkrasasonu-tihijs- rakstīja:kāreiz redzēju šodien šito mašīnu,moš vecs palieku,redze klibot sāk, bet pakas uz viņas nebija
nebūtu slapjš varētu paprovēt,kā tur īsti ir ar 2.8 brīvo pārplēšanu
Nopirku dzivoklis sauriesos pa brivdieniem remonts tajsiju. Tagad slikti stradaja dzinejs un slikti iet stav vajs motora bloks, rit uz apskate-tihijs- rakstīja:sauriešos redzēju,tā jau motors čotka murrāja,cik garāmejot dzirdējuVitala rakstīja:paku atdodu uz parkrasasonu-tihijs- rakstīja:kāreiz redzēju šodien šito mašīnu,moš vecs palieku,redze klibot sāk, bet pakas uz viņas nebija
nebūtu slapjš varētu paprovēt,kā tur īsti ir ar 2.8 brīvo pārplēšanu
a jopta ta jau vel svidemsja sosed
Tu ne ar kompotu brauca?-tihijs- rakstīja:a jopta ta jau vel svidemsja sosed
ne sedans melns man hj109,ar kuru pie Tavas mājas nemaz piebraukt nevar bet reti braucu ar viņu,Vitala rakstīja:Tu ne ar kompotu brauca?-tihijs- rakstīja:a jopta ta jau vel svidemsja sosed
pārsvara ar ikdienas auto sarkana džeta -80
kāda diametra billetu tev uzlikta? un kāda tagad ražība litros?
p.s es uz turbomotors nedošos tā vai tā, bet intereses pēc, cik viņi paņēma par šo un vai par to summu iedeva izdruku par saražotajiem vai parezdzamajiem litriem gaisa apjoma?
un kā dzīvē ir, cik tagad bar gaisa, cik degvielas reilā bar un kas ar dūmošanu?
p.s es uz turbomotors nedošos tā vai tā, bet intereses pēc, cik viņi paņēma par šo un vai par to summu iedeva izdruku par saražotajiem vai parezdzamajiem litriem gaisa apjoma?
un kā dzīvē ir, cik tagad bar gaisa, cik degvielas reilā bar un kas ar dūmošanu?
Kada diametra krilcatka nevaru pateikt ir bildes, razosana litros ari nevaru pateikt man ir izdruka rit sabildeju izliksu. Kapec turbo motors nedosos, vini gandriz vieni kuri var saregulet pareizi. Samaksaju es par visu 450e. Dzive iet labi bet lidz galam pagaidam nau saregulets, iedod grida sprag nost reizi, atdevu augstspiedena sukni nomainijat visi plunzeri vel 200e problema palika bet iet vel labak pec sukna remonta, tagad doma par magestralo sukni.-AF- rakstīja:kāda diametra billetu tev uzlikta? un kāda tagad ražība litros?
p.s es uz turbomotors nedošos tā vai tā, bet intereses pēc, cik viņi paņēma par šo un vai par to summu iedeva izdruku par saražotajiem vai parezdzamajiem litriem gaisa apjoma?
un kā dzīvē ir, cik tagad bar gaisa, cik degvielas reilā bar un kas ar dūmošanu?
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
vini tipa var saregulēt jo ir viniem aparatūra, bet tāpat nenoregulē kā vajag, tādiem lego kā tev tāpat visdrīzāk nāksies pašam regulēt turbo slodzē uz auto
nekas sarežģīts nav, tikai čakars ar vairākiem piegajieniem
un tamdēļ par to maksāt 450e? Pats rotors maksā 120e ar atsūtīšanu, vajag tik apvirpot gliemezi, uzlikt un nobalansēt, vidēji tās ir 100-150e darba izmaksas ja turbīna ir labā stāvoklī.
kas tev par problēmu ar sprāgšanu nost? Kā tas izpaužas?
P.s kāpec ne uz turbo motors, pēdējos gados tie neko labu nedara, tikai viduvējās kvalitātes vai sliktas. Iesaku ļoti pievērst uzmanību turbīnas eļļas dzīšanai, ja būs izteikta, tad žigli nes atpakaļ
nekas sarežģīts nav, tikai čakars ar vairākiem piegajieniem
un tamdēļ par to maksāt 450e? Pats rotors maksā 120e ar atsūtīšanu, vajag tik apvirpot gliemezi, uzlikt un nobalansēt, vidēji tās ir 100-150e darba izmaksas ja turbīna ir labā stāvoklī.
kas tev par problēmu ar sprāgšanu nost? Kā tas izpaužas?
P.s kāpec ne uz turbo motors, pēdējos gados tie neko labu nedara, tikai viduvējās kvalitātes vai sliktas. Iesaku ļoti pievērst uzmanību turbīnas eļļas dzīšanai, ja būs izteikta, tad žigli nes atpakaļ
Latvijā vispār ir kāds kantoris, kuram reāli ir iekārta ar ko to asīti iegriezt virs darba apgriezieniem turbīnai?
Vidēji tas nozīmē, ka asīte ir jāiegriež uz 150 000 rpm VISMAZ, lai to nobalansētu precīzi.
Vidēji tas nozīmē, ka asīte ir jāiegriež uz 150 000 rpm VISMAZ, lai to nobalansētu precīzi.
pofig ar to iegriezt vai nē, svarīgi ir noregulēt VNT turbīnu pēc ražotāja datiem, kuri vnk nav pieejami, jo teju katrs motors iegriež turbu savādāk, katra turba iegriežas arī nedaudz savdāk
tāpēc 70% tāpat var nākties pašrocīgi regulēt, pisiens ne pa jokam, bet ja grib teicami tad neko darīt
A tas ko tur turbomotors stāsta u.t.t maz piš tos, kuriem motori raznosā aizgaja pēc viņu restavrētajām turbīnām
tāpēc 70% tāpat var nākties pašrocīgi regulēt, pisiens ne pa jokam, bet ja grib teicami tad neko darīt
A tas ko tur turbomotors stāsta u.t.t maz piš tos, kuriem motori raznosā aizgaja pēc viņu restavrētajām turbīnām
Iepriekš jau visi baigi lielīja TurboMotoru. Laikam jau, ja grib visu glīti ir jāņem cits turbo rūpnieciski atjaunots vai jāsūta kaut kur uz ārzemēm, kur cilvēki saprot ko dara, tik tas maksā uzreiz pāris reizītes vairāk kā LV.
nav tāpat cik bija saskarsme ar auto kam restavrēta, tāpat ir jaregulē, es nerunāju par stock, konkrēti kad klients ieinteresēts čipošanā un pietam konkrēti labā slodzes došanā, tad parasti jaiejaucās arī regulēšanā, jo parasti vai nu uz lieliem rpm pārpūš nejēgā, retāk kad nedavelk
Nu hvz man vienam pazistamajam ustajsija hibridu uz 3.0d kaut kur pie kalnciema tilta pirmo reizi dzive dzirdeju ka detone diezel un ar roku nevarejam sarevulet neka. A sprag nost dazados variantos citreiz gaze grida nedodu citreiz visu dienu jebas.... Un vinam poh.
Mašīna vienkārši grib, lai tu vislaik ar gāzi grīdā ebašiš!Vitala rakstīja:Nu hvz man vienam pazistamajam ustajsija hibridu uz 3.0d kaut kur pie kalnciema tilta pirmo reizi dzive dzirdeju ka detone diezel un ar roku nevarejam sarevulet neka. A sprag nost dazados variantos citreiz gaze grida nedodu citreiz visu dienu jebas.... Un vinam poh.
Fuck the fuel economy!
Pirmām kārtām dīzelis dētonēt nevar dēł degvielas vadības sistēmas... Un tur ar turbo nav nekāda sakara. To ko jūs visdrīzāk dzirdējāt ir kladzoši vārsti dēl turbo pārpūšanas.Vitala rakstīja:Nu hvz man vienam pazistamajam ustajsija hibridu uz 3.0d kaut kur pie kalnciema tilta pirmo reizi dzive dzirdeju ka detone diezel un ar roku nevarejam sarevulet neka. A sprag nost dazados variantos citreiz gaze grida nedodu citreiz visu dienu jebas.... Un vinam poh.
Nu hvz varbut.
neatceors kas manam e39 diesel powaa bji čupā, bet gāzējot uz vietas pa izpūtēju šāva kā kāds subaru, tikai pēc blīkšķa sekoja dūmu mutulis un tie nu noteikti nebija kaudzoši vārsti
labākais interneta warriors
Tas jau izklausās pēc čipotāja roku darba, pašam bija nikna atdure tukšgaitā, TA tas neiet cauri un tas nav labi motoram, jo tiek panakts diezgan gateriskā veidā
vakar visi dzirdējam un redzējām auto darbībā
no manis liels cepums ka auto salikts un brauc, ko pamanīju netikai es, bet aŗī citi, ka pie lieliem RPM auto rīstās - liela iespēja ka VNT softiskās regulācijas ir "neprecīzas" bet to pašam jāskatās live data
un piekare, gumhanā tavs auto bija kā maza zveinieka laiva nemierīgā ūdenī, smagais M57 ar e36 paredzēto piekari neiet krastā, diemžēl vajag ļoti stingru
no manis liels cepums ka auto salikts un brauc, ko pamanīju netikai es, bet aŗī citi, ka pie lieliem RPM auto rīstās - liela iespēja ka VNT softiskās regulācijas ir "neprecīzas" bet to pašam jāskatās live data
un piekare, gumhanā tavs auto bija kā maza zveinieka laiva nemierīgā ūdenī, smagais M57 ar e36 paredzēto piekari neiet krastā, diemžēl vajag ļoti stingru
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- chevron_right