Time36Machine
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- 20
- chevron_right
Cerams!Riks* rakstīja:Ļoti informatīvi visu izklāstīji, daudziem noderēs!
Noprecizēju.RENIO rakstīja:tad sanāk ka vienīgais kas nepatīk ir rezonance salonā, vai kas - sakot ka ir rūgtums?
Priekšējie pilāri apmierina,viss kārtībā,nekādu nianšu līdz šim brīdim nav bijis?
Nepareizs topiksvitjazz rakstīja:Priekšējie pilāri apmierina,viss kārtībā,nekādu nianšu līdz šim brīdim nav bijis?
Bet ir ok, turas klāt.
Neliels update.
Pa ceļam uz garažu ieziemotes, karterī kaut kas sāka skaļi skanēt/grabēt.
Saku jau noželot, ka noswapojos no sava 150tkm m52b20, ar to nebija nekadu problemu.
Bet nu labi, ka saplisa tieši tagad.
Planos tapat bija nomainīt visas dzinēja blives, un pie reizes, taka dzenos pēc oem-like 2.8, tad nolemu samainīt getrag karbu uz zf, lai ari kardans nav frankenšteins, no diviem dažadiem, un uzlikt vienmasnieka kitu.
Nomainīts nekas vel nav, bet:
M30 Sachs sajuga disks, jo ir ar atsperem, lai kaut kads komforts tomer paliek.
M57 kurvis - jo foruma "gudriši" to iesaka, un itka tur lielaku griezi.
BET!
Lai kompensetu spararata augstumu, planoju ņemt e21 323 izspiedejgultni, jo ir ±5mm garaks par M52, un metinat klāt kko dakšai.
Partaisit izspiedejcilindu negribu, jo tad to jadara katru reizi, mainot to, pietam tada veida dakša stav šķībi.
Bet to visu redzes jau maiņas procesā.
Iepirku ari to pinu, uz kura dakša stav, jo manejais ir ļoti nodilis. Paņemu metalisko OEM, no e31.
Sīkums, bet patikami.
Spararats virpots pie wu-ryder.
Bez kurvja 7.8kg, lai ari ikdienā ir ok.
Wu-ryder nebalanse! To dara cik zinu sia volks auto un plaza baltic.
Zinataji, vai ir jega balanset spraratu bez kloķenes????????
Pagaidam tas viss, iešu ievarīt rolltonu.
UPDATE:
1.Spararatu vajag obligati balanset, kaut vai bez kloķenes, un velams pat katru reizi mainot kurvi.
Nobalanset var Smagresta, vai AMR motors servī.
2.Izradas ka vienamasas un divmasas dakšas atsķiras augstumā, vienmasas dakšu var izmantot, lai kompensetu spararata augstumu, kopā ar e21 izpiedejgultni, vai bez ta, atkaribā cik planaks spararats ir palicis.
Pa ceļam uz garažu ieziemotes, karterī kaut kas sāka skaļi skanēt/grabēt.
Saku jau noželot, ka noswapojos no sava 150tkm m52b20, ar to nebija nekadu problemu.
Bet nu labi, ka saplisa tieši tagad.
Planos tapat bija nomainīt visas dzinēja blives, un pie reizes, taka dzenos pēc oem-like 2.8, tad nolemu samainīt getrag karbu uz zf, lai ari kardans nav frankenšteins, no diviem dažadiem, un uzlikt vienmasnieka kitu.
Nomainīts nekas vel nav, bet:
- * Ir iepirkta ZF karba ar kulisi, no kaut kada angļa. Testeta gan nav, tāpēc pa lielam kaķis maisā, bet ar roku grozas.
* Iepirkti aizmugureji karbas saļņiki, kulises remkomplekts, ka ari dakša, lai ir pa smuko.
* Pie reizes tiku ari pie 240mm vienmasnieka setapa
* No lietotāja dev-hdd iepirkts DIY magnetejošais eļļas korķis, jo mans ķīnas sūds sacis tecet pirmaja nedeļā.
* Vienu dienu 3h nomocijos tirot koilu vitnes, pēc visas vasaras sezonas. Izlemu iekērt koilu zeķes.
http://www.ebay.co.uk/itm/152291696969? ... EBIDX%3AIT
M30 Sachs sajuga disks, jo ir ar atsperem, lai kaut kads komforts tomer paliek.
M57 kurvis - jo foruma "gudriši" to iesaka, un itka tur lielaku griezi.
BET!
- * Pirmkārt, pirmo reizi uzzinaju ka ir tāds pašregulejošais kurvis (sarežgitaks mehanisms - lielaka varbutiba problemam).
* Otrkārt, tas jau neiet kopa ar sajuga disku (sajuga diska atsperes ķeras klāt kurvja "zirneklim").
Lai kompensetu spararata augstumu, planoju ņemt e21 323 izspiedejgultni, jo ir ±5mm garaks par M52, un metinat klāt kko dakšai.
Partaisit izspiedejcilindu negribu, jo tad to jadara katru reizi, mainot to, pietam tada veida dakša stav šķībi.
Bet to visu redzes jau maiņas procesā.
Iepirku ari to pinu, uz kura dakša stav, jo manejais ir ļoti nodilis. Paņemu metalisko OEM, no e31.
Sīkums, bet patikami.
Spararats virpots pie wu-ryder.
Bez kurvja 7.8kg, lai ari ikdienā ir ok.
Wu-ryder nebalanse! To dara cik zinu sia volks auto un plaza baltic.
Zinataji, vai ir jega balanset spraratu bez kloķenes????????
Pagaidam tas viss, iešu ievarīt rolltonu.
UPDATE:
1.Spararatu vajag obligati balanset, kaut vai bez kloķenes, un velams pat katru reizi mainot kurvi.
Nobalanset var Smagresta, vai AMR motors servī.
2.Izradas ka vienamasas un divmasas dakšas atsķiras augstumā, vienmasas dakšu var izmantot, lai kompensetu spararata augstumu, kopā ar e21 izpiedejgultni, vai bez ta, atkaribā cik planaks spararats ir palicis.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis denn - 04 Aug 2018, 13:02, kopā labots 2 reizes.
Protams, ka ir jēga un vajag nobalansēt spararatu
Kurvi ņem jaunu no 2.8 un iztiksi bez galvas sāpēm
Kurvi ņem jaunu no 2.8 un iztiksi bez galvas sāpēm
ODO: 161426 km
Pedeja laikā izdaritājs:
* Tika atrasts un noversts dzinēja graboņas iemesls. To izraisija geņerators, kurš tika nomainits uz citu lietoto.
* Noversta izpludes rezonacija salonā, piekarinot videjo daļu uz OEM izpludes tiltiņa un gumijam.
* Tika uzlikta ZF karba ar jauniem saļnikiem un ar atjaunoto ZF kulisi, un protams zf kardanu.
* Tika uzlikts vienmasnieka sets, par ko minēju augstāk. Ar jaunu M52 kurvi, jo M57 kurvis aizķera sajuga diska metalu.
* Noverstas teces: nomainita kartera blīve, labs magnetiskais eļļas korkis, jauns kartera vaks, jauns kloķvarpstas saļniks.
* Svaiga eļļa, liqumoli 10w40 ar kautkadam piedevam.
* Jaunas NGK sveces.
Par laimi tika atklati un noversti vairaki kaši no biķernieku ielas dzineja swapotāju pūses.
* sapists eļļas filtra korpus, stures sukņa stiprinajumiem bija brivkustība
* sajuga disks staveja otradi
* viens dzinēja kronšteins netika pievilkts
* sveces ari netika pievilktas lidz galam un tikšķēja
* vairakam kartera vaka skruvem norautas vitnes (nav noversts)
Runajot par vienmasnieka setu, tad to, kas tika izklastīts iepriekšeja postā, varu papildināt:
* Vienmasnieks tika nobalansets vienā no vietejiem divmasas sparatu atjaunošanas kantoriem
* Kopa ar kloķeni balanset neatmaksajas
* Balanset vajag kopa ar kurvi, un velams katru reizi, kad tas tiek nomainīts.
* Ar M30 sajuga disku tukšgaitē nav nekadu trokšņu.
* Tika iepirkts e21 323i izpiedejgultnis + no divam dakšam tika uztaisita viena, piemetinot papildus materialu, lai kompensetu sajugu starpibu.
Pagaidam полёт нормальный!
Pedeja laikā izdaritājs:
* Tika atrasts un noversts dzinēja graboņas iemesls. To izraisija geņerators, kurš tika nomainits uz citu lietoto.
* Noversta izpludes rezonacija salonā, piekarinot videjo daļu uz OEM izpludes tiltiņa un gumijam.
* Tika uzlikta ZF karba ar jauniem saļnikiem un ar atjaunoto ZF kulisi, un protams zf kardanu.
* Tika uzlikts vienmasnieka sets, par ko minēju augstāk. Ar jaunu M52 kurvi, jo M57 kurvis aizķera sajuga diska metalu.
* Noverstas teces: nomainita kartera blīve, labs magnetiskais eļļas korkis, jauns kartera vaks, jauns kloķvarpstas saļniks.
* Svaiga eļļa, liqumoli 10w40 ar kautkadam piedevam.
* Jaunas NGK sveces.
Par laimi tika atklati un noversti vairaki kaši no biķernieku ielas dzineja swapotāju pūses.
* sapists eļļas filtra korpus, stures sukņa stiprinajumiem bija brivkustība
* sajuga disks staveja otradi
* viens dzinēja kronšteins netika pievilkts
* sveces ari netika pievilktas lidz galam un tikšķēja
* vairakam kartera vaka skruvem norautas vitnes (nav noversts)
Runajot par vienmasnieka setu, tad to, kas tika izklastīts iepriekšeja postā, varu papildināt:
* Vienmasnieks tika nobalansets vienā no vietejiem divmasas sparatu atjaunošanas kantoriem
* Kopa ar kloķeni balanset neatmaksajas
* Balanset vajag kopa ar kurvi, un velams katru reizi, kad tas tiek nomainīts.
* Ar M30 sajuga disku tukšgaitē nav nekadu trokšņu.
* Tika iepirkts e21 323i izpiedejgultnis + no divam dakšam tika uztaisita viena, piemetinot papildus materialu, lai kompensetu sajugu starpibu.
Pagaidam полёт нормальный!
Ak dievs, šis topiks nomierina nervus.
Cik patīkami skatīties kad cilvēks visu dara kā nākas un godam nevis pa rok galam gaterī
Cik patīkami skatīties kad cilvēks visu dara kā nākas un godam nevis pa rok galam gaterī
Protams, jo jāsaved kārtībā iepriekšējo swapotāju nedarbus.-AF- rakstīja:Ak dievs, šis topiks nomierina nervus.
Cik patīkami skatīties kad cilvēks visu dara kā nākas un godam nevis pa rok galam gaterī
Šodien no Novosibirskas atnaca šitads verķis.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Kas tas tāds?
Laikam pareja m50 kolektoru uzlikšanai m52 vietā
Cik $$ atdevi ar piegādi?
ebay`ā cena par alumīnija gabalu nav pavisam iepriecinoša.
ir pašam iesākts rasējums šim verķim, tik ar pāris uzlabojumiem.
ieplūstošā gaisa temp devēju silti iesaku pārnest citur, pēc iespējas tuvāk droselei, šādā risinājumā būs auzas.
ebay`ā cena par alumīnija gabalu nav pavisam iepriecinoša.
ir pašam iesākts rasējums šim verķim, tik ar pāris uzlabojumiem.
ieplūstošā gaisa temp devēju silti iesaku pārnest citur, pēc iespējas tuvāk droselei, šādā risinājumā būs auzas.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Salikšu by design, tad jau redzes.he9600 rakstīja:Cik $$ atdevi ar piegādi?
ebay`ā cena par alumīnija gabalu nav pavisam iepriecinoša.
ir pašam iesākts rasējums šim verķim, tik ar pāris uzlabojumiem.
ieplūstošā gaisa temp devēju silti iesaku pārnest citur, pēc iespējas tuvāk droselei, šādā risinājumā būs auzas.
Ta ir ASV razotas parejas kopija. Sanaca uz pusi letak, jo maksaju arpus ebaya un ar pardeveju vareja sarunat visu, kas attiecas uz piegadi. Bet sviestmaize nav.
Ja kadam ir nopietna interese un iespeja to nokopet un izplatiit - PM.
Šo forumu ar vājiem nerviem nevar lasīt-AF- rakstīja:Ak dievs, šis topiks nomierina nervus.
Cik patīkami skatīties kad cilvēks visu dara kā nākas un godam nevis pa rok galam gaterī
Dynamite
Update!
* Nomainits stures pastiprinataja suknis
* Jauna Mobil eļļa karbā
* Nopulets un noklats ar keramiku @ rigas pulesanas centrs
* Nomainits stures pastiprinataja suknis
* Jauna Mobil eļļa karbā
* Nopulets un noklats ar keramiku @ rigas pulesanas centrs
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
forši kad auto ir sapulēts!
Vienkārši sekssssssss, malacis
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
ja nav noslēpums cik izmaksāja nopulēt ar keramiku?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- 20
- chevron_right