E36-A bit spōrt
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- 11
- chevron_right
reāli jau ir tā, ka auto iet, tikai ir šaudīšanās atmetoties
ar osciloskopu tika pārietas zondes, droseles devējs, masas mērītājs utt, viss srādā, funcionē. viena zonde esot nēēēēdaudz lēnāka par otru.
kkad vēl tika samainītas sveces un visas pīpes spolēm, tās dažas likās aizdomīgas, tīri lai tur tīri papīri, ja nu kas
nē, bet nav bijis laika tam baigi pieķerties, jo kā jau teicu, brauc itkā labi viss, jāteic gan raustīšanās braucot vienā gāzē reizēm jūtuma joprojām.(kad skatījāmies ar osciloskopu, nebija vada kompim, tāpēc tajā brīdī tas atkrita )
M Power or no power..
Pavēro vai tā raustīšanās nav izteikta, kad temp ap 40-60C (zilā iedaļa tem gaugē).
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Temperatūru salonā rāda pareizi, un vai ecu redz pareizo temperatūru.
Tas bija no ielikšanas vai parādījās pēcāk?
Tas bija no ielikšanas vai parādījās pēcāk?
Papētīšu.
salonā rāda pareizi un caur kompi jau pirmajā reizē skatījāmies, likās atbilstoši realitātei.
M Power or no power..
Skatoties uz iepludi un filtra novietojumu, rodas jautajums par ieplustosa gaisa temperaturu.
Vismaz pec oe kartem ja IAT iet virs 50*c tad notiek pamatigs retards dzirkstelei. Respektivi tur var jutamu daudzumu ar ponijiem zaudet, zales ir kautvai plastmasas plaksni iemest lai gaiss no radiatora neiet filtraa.
Vismaz pec oe kartem ja IAT iet virs 50*c tad notiek pamatigs retards dzirkstelei. Respektivi tur var jutamu daudzumu ar ponijiem zaudet, zales ir kautvai plastmasas plaksni iemest lai gaiss no radiatora neiet filtraa.
Yeees vismaz vēl to kāds saprotseeingman rakstīja: ↑30 Apr 2018, 14:26 Skatoties uz iepludi un filtra novietojumu, rodas jautajums par ieplustosa gaisa temperaturu.
Vismaz pec oe kartem ja IAT iet virs 50*c tad notiek pamatigs retards dzirkstelei. Respektivi tur var jutamu daudzumu ar ponijiem zaudet, zales ir kautvai plastmasas plaksni iemest lai gaiss no radiatora neiet filtraa.
Labs i, ko tur vilks garumā.
uzrāvām šogad pirmo gruntīgo gonku, Smiltenē.
pēc minišosejas mazais LSD sāka izdvest nelāgas blakusskaņas, tika pārjaukts 100reizes, regulēta sazobe, mainīti kkuri gultņi, neatceros vairs kuri tieši, beigās(nu vnk beigās tika konkrēti konstatēts) vēl sāka mest lsd elementa vāciņš, līdz ar to sazobi nebij vairs iespējams saregulēt, un tā tas viss tagad mētājas garāžas stūrī
tālāk atkal vajadzēja nedaudz piečirkstināt bundžu...zb
orģinālais BMW remkomplekts mmmmm kad tas tika sametināts, metinātais reduktors virsū, vēl pieķerti visādi sīkumi salonā, jau tuvojās raceday's, ienācās riepas
uniroyals open klasei, gruntenes sport klasei. pa vidam vēl sanāca pāriet uz špillllllkām
lai var likt flančus kad vajag, ja vajag utt, vieglāk pārmest riepas utttt. plus priekšai beidzot ir savi flanči, nav no kolēģa jāaizņemas un arī uz tapskrūvēm. sportinieki gatavi startiem.. tāds ātrais pagaidu, paliekošais variants gaisa filtram tād iepriekšējā dienā pirms Smiltenes ātri satīrījām auto, lai atbraucot vismaz ir tīrs un smuks ierodoties notikuma vietā, viss liekas ļoti cerīgi. pēc pirmā brauciena man gan vairs tā nelikās
vispār nespēju savākt to mašīnu, visu laiku gribēju dot pilnu džazu..ko es arī darīju , un auto visu laiku rāvās nost protams, visur plakaniski, bremzēju par vēlu utt...braukšanas ziņā gan man tas itkā patika, bet diemžēl tas ir lēnu.
neiztika arī bez ''buktēm'' Kretīns gan ar auto labāk sapratās, un ap 3nieku nobrauca laikam visus braucienus, abās klasēs (RWD open, RWD sport) kurās braucām.
uzvaras gājienu Sport klasē gan pārtauca pusass, kura nogriezās pie iekšējās granātas, pēdējajā braucienā jau trases sākuma daļā
kā arī motoram kāpa temperatūra, nobraucot vienu braucienu viss itkā ok, sagaida rindu, nobrauc Kretīns, un temperatūra jau bija augšā, tad nu ātri uzbraucām uz blakusesošā ceļa un temperatūra uzreiz strauji kritās līdz normai. Cits, stipri jaudīgāks ventilators jau pasūtīts... :)
vienā brīdī braucot dzesēt auto skatos čot dūmi kkādi pie kājām blakussēdētāja pusē, piemetu roku pie grīdas, biš apdedzinu pirkstus, un saprotu, ka grīda tik karsta, ka šuvju mastika tunelim kur pienāk ugunssiena, vnk kūst jau būs kkas jādomā. vēlāk mājās uzceļot uz pacēlāja redzu, ka no apakšas uz grīdas mastika visa saplaisājusi/sadegusi tajā vietā, normāli karsts bijis :-D
pa vidam vēl braucot caur putekļiem pazuda orientieris....
sliedes... :susnaks: un jā, šī labā bilde atspoguļo, cik sausa un putekļaina bija trase gaisinieks pēc gonkas, kurš pirmstam bija gālīgi tīrs (tīram krāsa ķip sarkana) putekļu maker darbībā
te onboards no pēdējā brauciena RWD Sport klasē (ar gruntenēm).
mēģināju vairs nelikt visur plakaniski utt, bet tāpat nekur pa trajektorijām netrāpīju, nu i h*j s ņim..
kkā tā pagaidām, LSD lielais atrasts tīri uz gonku, kkas jāpadomā ar svaru aizmugurē, dzesēšanām uttt.
uzrāvām šogad pirmo gruntīgo gonku, Smiltenē.
pēc minišosejas mazais LSD sāka izdvest nelāgas blakusskaņas, tika pārjaukts 100reizes, regulēta sazobe, mainīti kkuri gultņi, neatceros vairs kuri tieši, beigās(nu vnk beigās tika konkrēti konstatēts) vēl sāka mest lsd elementa vāciņš, līdz ar to sazobi nebij vairs iespējams saregulēt, un tā tas viss tagad mētājas garāžas stūrī
tālāk atkal vajadzēja nedaudz piečirkstināt bundžu...zb
orģinālais BMW remkomplekts mmmmm kad tas tika sametināts, metinātais reduktors virsū, vēl pieķerti visādi sīkumi salonā, jau tuvojās raceday's, ienācās riepas
uniroyals open klasei, gruntenes sport klasei. pa vidam vēl sanāca pāriet uz špillllllkām
lai var likt flančus kad vajag, ja vajag utt, vieglāk pārmest riepas utttt. plus priekšai beidzot ir savi flanči, nav no kolēģa jāaizņemas un arī uz tapskrūvēm. sportinieki gatavi startiem.. tāds ātrais pagaidu, paliekošais variants gaisa filtram tād iepriekšējā dienā pirms Smiltenes ātri satīrījām auto, lai atbraucot vismaz ir tīrs un smuks ierodoties notikuma vietā, viss liekas ļoti cerīgi. pēc pirmā brauciena man gan vairs tā nelikās
vispār nespēju savākt to mašīnu, visu laiku gribēju dot pilnu džazu..ko es arī darīju , un auto visu laiku rāvās nost protams, visur plakaniski, bremzēju par vēlu utt...braukšanas ziņā gan man tas itkā patika, bet diemžēl tas ir lēnu.
neiztika arī bez ''buktēm'' Kretīns gan ar auto labāk sapratās, un ap 3nieku nobrauca laikam visus braucienus, abās klasēs (RWD open, RWD sport) kurās braucām.
uzvaras gājienu Sport klasē gan pārtauca pusass, kura nogriezās pie iekšējās granātas, pēdējajā braucienā jau trases sākuma daļā
kā arī motoram kāpa temperatūra, nobraucot vienu braucienu viss itkā ok, sagaida rindu, nobrauc Kretīns, un temperatūra jau bija augšā, tad nu ātri uzbraucām uz blakusesošā ceļa un temperatūra uzreiz strauji kritās līdz normai. Cits, stipri jaudīgāks ventilators jau pasūtīts... :)
vienā brīdī braucot dzesēt auto skatos čot dūmi kkādi pie kājām blakussēdētāja pusē, piemetu roku pie grīdas, biš apdedzinu pirkstus, un saprotu, ka grīda tik karsta, ka šuvju mastika tunelim kur pienāk ugunssiena, vnk kūst jau būs kkas jādomā. vēlāk mājās uzceļot uz pacēlāja redzu, ka no apakšas uz grīdas mastika visa saplaisājusi/sadegusi tajā vietā, normāli karsts bijis :-D
pa vidam vēl braucot caur putekļiem pazuda orientieris....
sliedes... :susnaks: un jā, šī labā bilde atspoguļo, cik sausa un putekļaina bija trase gaisinieks pēc gonkas, kurš pirmstam bija gālīgi tīrs (tīram krāsa ķip sarkana) putekļu maker darbībā
te onboards no pēdējā brauciena RWD Sport klasē (ar gruntenēm).
mēģināju vairs nelikt visur plakaniski utt, bet tāpat nekur pa trajektorijām netrāpīju, nu i h*j s ņim..
kkā tā pagaidām, LSD lielais atrasts tīri uz gonku, kkas jāpadomā ar svaru aizmugurē, dzesēšanām uttt.
M Power or no power..
Bāc tik laba bilde ar smiltīm
Sveiki, aizvadīts 2. vasaras autosprinta posms, var pastāstīt kā veicās.
vispirms, protams, bija jānovērš kašāki kas izlīda 1. posmā.
viens no tiem bija, ierobežot karstumu no izplūdes, nokasīju visu mastiku utt, no ugunssienas zirnekļa tuvumā, no ārpuses, kā arī no salona puses. Plus notinu ar termolentu līdz Y paipam prakstiski.
tālāk, no ADparts atnāca jaunais pūtējs.
gatavs. lielāks un jaudīgāks. tād vēl pēc 1. posma tika šis tas darīts piekarē, pēc kā vajadzēja taisīt savirzi, viss itkā piekarē jauns, nekustās, baigi nepētīju neko. aizmaucam uz savirzi, čalis tāds, āāāā, kas tev te ar plauktu buksēm...? Visdrīzāk ka aizgriezās bukse 1. posma laikā un ar tādu tika nobraukts visa gonka, īsti neatceros, bet liekas ka auto nevilka uz nevienu pusi, bet nu skaidrs, ka piekare nestūrējās kā vajag.
hmmmm braucam mājās un pārtaisam, lai bukse vairs negrieztos. nu pagaidām viss stāv kā salikts. tad vēl apnika, ka visu laiku rauj pēdējo trubu stiprinājumu nost no grīdas, plus visas trubiņas nenormāli nokapā ar akmeņiem, uzliku ''aizsargu''. šis gan tāds pagaidu - biš par plānu, bet funkciju ~pilda. tād kolēģiem ienācās kompakts uz jaukšanu. norāvu pusasis rezervei (bija divi, viens šis ar ko braukts ikdienā, otrs ar kuru jau maukts pa pļavu, tam pusasis bija tik bēdīgas ka uzreiz atmetos...nō rijaga) tālāk pa lielam viss bija gatavs, atlika vien tūnings, satīrīt salonu utt.
Kretīns vēl ātri piepulēja, lai nav līmes utt pēc uzlīmju noplēšana. jebkurā gadījumā, lai arī gāžamais, mašīnai jāizskatās labi! tātad, bijām Smiltenē, Teperī 2. posmā, kas bija kopā ar Latvijas autosprinta 3. posmu
viss ļoti līdzīgi, kā 1. posmā, ļoti sauss, puteklis, irdenas smiltis.
nelāgi izvērtās pats pirmais brauciens, kautkā nebiju vēl gana iesilis, kļūdas, vietās kur parasti viss ir uz ūsiņu, un pašās beigās vēl ūber fail. itkā tā arī gribēju braukt, vai nu tas ka barjeras krāsa bija neizteiksmīga - neredzēju īsti kanti vai kas, bet nu jā....
vienīgā bilde ar normālu auto au...
diezgan labi trāpīja bet nu neko, labi, ka varējām turpināt sacensību vismaz. uzdo džazu rallijnieks :aleluja: Kretīns kā vienmēr bija ātrumnieks, RWDopen un RWDsport klasēs kurās braucām, paņēma pa pleķim, 2. un 2. es šoreiz braucu max prātīgi un neskatāmi, lai mēģinātu uzstādīt labus laikus. žēl gan ka daudzus konkurentus piemeklēja tehniskas problēmas utt, un sanāca tā, ka izcīnītas 4. vieta OPEN un 3. vieta SPORT, RWD klasēs.
pašiem gan arī viss absolūti gludi nebija, Kretīna braucienā pašās beigās auto vairs negriezās līdz galam.
nezinu, vai nu iemesls bija ļoti netīrais filtrs no putekļiem (ir doma mož iepirkt to ''maisu'' filtram, bet sska viņi liekas neadekvāti dārgi cik atceros..ubagajs ) , vai karstums kopumā, bet nu filtru benzīntankā cik varējām izpūtām, pielējām biš vēēēsu degvielu (domāju mož degviela arī sakarsusi ļoti, jo izpūtējs iet tomēr ļoti tuvu bākai un tā), un auto uzreiz aizgāja
plus vēl mašīnai priekšas ritenis visu gonku bija iesists pa labu gabalu uz aizmuguri no sitiena pirmajā braucienā, uttt.
skrūvējamies lai brauktu mājup. te vēl ieskats pēdejajā Sport klases iebraucienā, kad trasē tāda ''taisnāka''. uz gruntenēm slodzīte ir.
mājās nojaucot saprotam, kas par ko.., stūris uz leju, un visa augšas mala ievilkta uz iekšu, karoče diezgan labi aizgājis viss hmmm lab, no donora izgriezu stūri, piedzenam +/- un metinam iekšā, tāpat neviens to lamatu uz stenda neliks un nu jā, ar mērlentu cik samērījām viss +/--- pa vietām, pārējo ar savirzi piedzīs gatavs. nekas, protams, nav saskrūvēts, tam nepievērst uzmanību, spārns nodots Kretīnam krāsoties. Turpinās emmītes meklējumi pa kapeikām. ūūūūnnn...jaudāāāāā
bet nu nekas traks, standarta problēma un easy fix...šitā bundža gurst pārāk ātri Priecīgus Līgo!
vispirms, protams, bija jānovērš kašāki kas izlīda 1. posmā.
viens no tiem bija, ierobežot karstumu no izplūdes, nokasīju visu mastiku utt, no ugunssienas zirnekļa tuvumā, no ārpuses, kā arī no salona puses. Plus notinu ar termolentu līdz Y paipam prakstiski.
tālāk, no ADparts atnāca jaunais pūtējs.
gatavs. lielāks un jaudīgāks. tād vēl pēc 1. posma tika šis tas darīts piekarē, pēc kā vajadzēja taisīt savirzi, viss itkā piekarē jauns, nekustās, baigi nepētīju neko. aizmaucam uz savirzi, čalis tāds, āāāā, kas tev te ar plauktu buksēm...? Visdrīzāk ka aizgriezās bukse 1. posma laikā un ar tādu tika nobraukts visa gonka, īsti neatceros, bet liekas ka auto nevilka uz nevienu pusi, bet nu skaidrs, ka piekare nestūrējās kā vajag.
hmmmm braucam mājās un pārtaisam, lai bukse vairs negrieztos. nu pagaidām viss stāv kā salikts. tad vēl apnika, ka visu laiku rauj pēdējo trubu stiprinājumu nost no grīdas, plus visas trubiņas nenormāli nokapā ar akmeņiem, uzliku ''aizsargu''. šis gan tāds pagaidu - biš par plānu, bet funkciju ~pilda. tād kolēģiem ienācās kompakts uz jaukšanu. norāvu pusasis rezervei (bija divi, viens šis ar ko braukts ikdienā, otrs ar kuru jau maukts pa pļavu, tam pusasis bija tik bēdīgas ka uzreiz atmetos...nō rijaga) tālāk pa lielam viss bija gatavs, atlika vien tūnings, satīrīt salonu utt.
Kretīns vēl ātri piepulēja, lai nav līmes utt pēc uzlīmju noplēšana. jebkurā gadījumā, lai arī gāžamais, mašīnai jāizskatās labi! tātad, bijām Smiltenē, Teperī 2. posmā, kas bija kopā ar Latvijas autosprinta 3. posmu
viss ļoti līdzīgi, kā 1. posmā, ļoti sauss, puteklis, irdenas smiltis.
nelāgi izvērtās pats pirmais brauciens, kautkā nebiju vēl gana iesilis, kļūdas, vietās kur parasti viss ir uz ūsiņu, un pašās beigās vēl ūber fail. itkā tā arī gribēju braukt, vai nu tas ka barjeras krāsa bija neizteiksmīga - neredzēju īsti kanti vai kas, bet nu jā....
vienīgā bilde ar normālu auto au...
diezgan labi trāpīja bet nu neko, labi, ka varējām turpināt sacensību vismaz. uzdo džazu rallijnieks :aleluja: Kretīns kā vienmēr bija ātrumnieks, RWDopen un RWDsport klasēs kurās braucām, paņēma pa pleķim, 2. un 2. es šoreiz braucu max prātīgi un neskatāmi, lai mēģinātu uzstādīt labus laikus. žēl gan ka daudzus konkurentus piemeklēja tehniskas problēmas utt, un sanāca tā, ka izcīnītas 4. vieta OPEN un 3. vieta SPORT, RWD klasēs.
pašiem gan arī viss absolūti gludi nebija, Kretīna braucienā pašās beigās auto vairs negriezās līdz galam.
nezinu, vai nu iemesls bija ļoti netīrais filtrs no putekļiem (ir doma mož iepirkt to ''maisu'' filtram, bet sska viņi liekas neadekvāti dārgi cik atceros..ubagajs ) , vai karstums kopumā, bet nu filtru benzīntankā cik varējām izpūtām, pielējām biš vēēēsu degvielu (domāju mož degviela arī sakarsusi ļoti, jo izpūtējs iet tomēr ļoti tuvu bākai un tā), un auto uzreiz aizgāja
plus vēl mašīnai priekšas ritenis visu gonku bija iesists pa labu gabalu uz aizmuguri no sitiena pirmajā braucienā, uttt.
skrūvējamies lai brauktu mājup. te vēl ieskats pēdejajā Sport klases iebraucienā, kad trasē tāda ''taisnāka''. uz gruntenēm slodzīte ir.
mājās nojaucot saprotam, kas par ko.., stūris uz leju, un visa augšas mala ievilkta uz iekšu, karoče diezgan labi aizgājis viss hmmm lab, no donora izgriezu stūri, piedzenam +/- un metinam iekšā, tāpat neviens to lamatu uz stenda neliks un nu jā, ar mērlentu cik samērījām viss +/--- pa vietām, pārējo ar savirzi piedzīs gatavs. nekas, protams, nav saskrūvēts, tam nepievērst uzmanību, spārns nodots Kretīnam krāsoties. Turpinās emmītes meklējumi pa kapeikām. ūūūūnnn...jaudāāāāā
bet nu nekas traks, standarta problēma un easy fix...šitā bundža gurst pārāk ātri Priecīgus Līgo!
M Power or no power..
Redzēts Teperī, auto kustas labi.
Arī kādu vasaras posmu šogad plānoju izbraukt.
Bija drausmīgi putekļi gan jau gaisa filtrs bija ciet tāpēc negāja , tēvam žigulis pat sāka neiet kā vajag.
Arī kādu vasaras posmu šogad plānoju izbraukt.
Bija drausmīgi putekļi gan jau gaisa filtrs bija ciet tāpēc negāja , tēvam žigulis pat sāka neiet kā vajag.
e36
Laiks iet..kompakts arī
salikām skaistu, gandrīz taisnu kompaktu, uztaisīj to savirzi, samontēj rieps' un aizlaid uz to Teperi atkal.
praktiski nekas slikts un negaidīts nenotika, viss diezgan līdzeni
ja neskaita, ka gandrīz nokavējām vienu braucienu, dēļ tā, ka mainot ratus kopā ar uzgriežņiem izskrūvējās visas špilkas :reeka:
kamēr dabūjām uzgriežņus nost no špilkām pagāja labs laiks un normāls džazs. Tagad uzgriežņiem pārgāju ar vītņgriezi, atkal viss ok.
Te knapi paspējis, ātri ielecu mašīnā uzreiz uz startu, labi iesvīdis
Kretīns izcēlās, paņēma 2. vietu RWDopen un 1. RWDsport klasē.
Es neizcēlos, atlika vien 3. vieta RWDsport klasē.
brāpapā vidziks no sport klases brauciena uz grunntenēm
tā nu vēl palauzām auto pa trasi pēc gonkām, atkal nejauši aizdomājos par to kāpēc amjus sāk tākā sist cauri, kad non stop sāk gāzt, tie vnk pārkarst, pēc pāris apļiem pēc kārtas labā džazā, roku īsti nevar noturēt klāt
stalts tālāk..nedēļu vēlāk norisinājās sprintiņš Cēsu pusē, pa koplietošanas ceļiem, man divreiz nebija jājautā, Kretīns šoreiz atļāva man plūkt uzvaras laurus un pats nepiedalījās.
itkā mašīnai viss bja ok, tik vien kā bija bažas par vienu pusasi, bet aizbraucot uz vietas, stāvlaukums bij pļavā, kur bija lēnām jāgrozās, no aizmugures bija tāāādi krakšķi, a jezus, bet nu neko..YOLO
Te gan nekas sākumā negāja no rokas, 1. brauciens nesanāca, sodu dabūju, mašīna pus trasē atteica, negriezās tālāk par kādiem 4-5k apgriezienu, pēc tam testējot sapratu, ka aizmugure peld...viss slikti, pirmspēdējais
te kko muhļīju pārvilku plauktus, itkā nebij īsti vaļā, bet nu pievilkt vēl varēja, hz. Motors vnk pats aizgāja, visdrīzāk kāds devējs atteica..ganjau tā pati sadale, nav sanācis laika pieslēgt pie kompja....jo atkal tak viss iet
2. brauciens jau sanāca labs, 2. vieta, prieka pilnas bikses, vajag labi nobraukt trešo, un tad jau jāskatās hehe 2. brauciens iekš video
3. braucienā bija jau bāigās rises, bet gāju uz pilnu banku, mašīna baigi netika taupīta
bet tajā pat laikā centos braukt prātīgi roterus lai nav soda.
nobraucu, likās labi. sagaidīju rezultātus, nu tik būs, un atā..kkur esmu uzsitis pa mucu, 10 sec sods
laiks bija atkal 2. labākais, taču plus soda sekundes, un tas bija pirmspēdējais laikam, tā nu paliku ar sāpi sirdī, biju tik tuvu, bet laikam nebiju pelnījis
3. brauciens
ā vēl dienu pēcāk, uzzvanīja kolēgas, vai negribu paslīpēt, padomāju kāpēc gan ne, ar kompatu nekad nav slīpēts tā īsti, tad nu iemēģināju.
Jāteic mazais reduktors palicis ļoti skaļš un bēdīgs, plus vienā braucienā ielikās pilnā lenķī, rats ieķēra lanžeronu, sameta, apstādināja auto un kolēga ielika aizmugurē, normāli ielauza kabatu
kkā tā...
pagaidām viss. jāpārtaisa izplūde, kko sūc garām aiz zirnekļa, plus vidū liesmu slāpētājs pilnīgi izdedzis, sāka grabēt, ūn plus truba palikusi ovāla visā garumā
un laikam jāuzliek radžiks stūrei.
salikām skaistu, gandrīz taisnu kompaktu, uztaisīj to savirzi, samontēj rieps' un aizlaid uz to Teperi atkal.
praktiski nekas slikts un negaidīts nenotika, viss diezgan līdzeni
ja neskaita, ka gandrīz nokavējām vienu braucienu, dēļ tā, ka mainot ratus kopā ar uzgriežņiem izskrūvējās visas špilkas :reeka:
kamēr dabūjām uzgriežņus nost no špilkām pagāja labs laiks un normāls džazs. Tagad uzgriežņiem pārgāju ar vītņgriezi, atkal viss ok.
Te knapi paspējis, ātri ielecu mašīnā uzreiz uz startu, labi iesvīdis
Kretīns izcēlās, paņēma 2. vietu RWDopen un 1. RWDsport klasē.
Es neizcēlos, atlika vien 3. vieta RWDsport klasē.
brāpapā vidziks no sport klases brauciena uz grunntenēm
tā nu vēl palauzām auto pa trasi pēc gonkām, atkal nejauši aizdomājos par to kāpēc amjus sāk tākā sist cauri, kad non stop sāk gāzt, tie vnk pārkarst, pēc pāris apļiem pēc kārtas labā džazā, roku īsti nevar noturēt klāt
stalts tālāk..nedēļu vēlāk norisinājās sprintiņš Cēsu pusē, pa koplietošanas ceļiem, man divreiz nebija jājautā, Kretīns šoreiz atļāva man plūkt uzvaras laurus un pats nepiedalījās.
itkā mašīnai viss bja ok, tik vien kā bija bažas par vienu pusasi, bet aizbraucot uz vietas, stāvlaukums bij pļavā, kur bija lēnām jāgrozās, no aizmugures bija tāāādi krakšķi, a jezus, bet nu neko..YOLO
Te gan nekas sākumā negāja no rokas, 1. brauciens nesanāca, sodu dabūju, mašīna pus trasē atteica, negriezās tālāk par kādiem 4-5k apgriezienu, pēc tam testējot sapratu, ka aizmugure peld...viss slikti, pirmspēdējais
te kko muhļīju pārvilku plauktus, itkā nebij īsti vaļā, bet nu pievilkt vēl varēja, hz. Motors vnk pats aizgāja, visdrīzāk kāds devējs atteica..ganjau tā pati sadale, nav sanācis laika pieslēgt pie kompja....jo atkal tak viss iet
2. brauciens jau sanāca labs, 2. vieta, prieka pilnas bikses, vajag labi nobraukt trešo, un tad jau jāskatās hehe 2. brauciens iekš video
3. braucienā bija jau bāigās rises, bet gāju uz pilnu banku, mašīna baigi netika taupīta
bet tajā pat laikā centos braukt prātīgi roterus lai nav soda.
nobraucu, likās labi. sagaidīju rezultātus, nu tik būs, un atā..kkur esmu uzsitis pa mucu, 10 sec sods
laiks bija atkal 2. labākais, taču plus soda sekundes, un tas bija pirmspēdējais laikam, tā nu paliku ar sāpi sirdī, biju tik tuvu, bet laikam nebiju pelnījis
3. brauciens
ā vēl dienu pēcāk, uzzvanīja kolēgas, vai negribu paslīpēt, padomāju kāpēc gan ne, ar kompatu nekad nav slīpēts tā īsti, tad nu iemēģināju.
Jāteic mazais reduktors palicis ļoti skaļš un bēdīgs, plus vienā braucienā ielikās pilnā lenķī, rats ieķēra lanžeronu, sameta, apstādināja auto un kolēga ielika aizmugurē, normāli ielauza kabatu
kkā tā...
pagaidām viss. jāpārtaisa izplūde, kko sūc garām aiz zirnekļa, plus vidū liesmu slāpētājs pilnīgi izdedzis, sāka grabēt, ūn plus truba palikusi ovāla visā garumā
un laikam jāuzliek radžiks stūrei.
Pēdējais labojis A bit - 10 Aug 2018, 22:17, kopā labots 1 reizi.
M Power or no power..
Vienmer intresanti lasit Jùsu piedzivojumus....
ir labs, slodzīte dara savu.
ko ar pakaļējo tiltu izdarījāt, plāksni kādu uzvārīji pa virsu? reduktora vāks vēl neviens nav aizgājis?
ko ar pakaļējo tiltu izdarījāt, plāksni kādu uzvārīji pa virsu? reduktora vāks vēl neviens nav aizgājis?
mjā, gurst nejēgā ātri tā virsbūve
par ko tieši Tu jautā?
mm, nē, sen jau gribēju pāriet uz 2 ausu, bet kkā vislaik atliekas, jo gribas vispār uz lielo visu pāriet.
man varbūt palīdz tas, ka tomēr pārsvarā viss notiek uz grunts, tur nav tik liela slodze, kā kādā drīīftā.
M Power or no power..
tur, kur tā plaisa pirms-līgo postā nofotografēta pirmspēdējā bildē.
a kā ar pašiem plauktiem, stupicām, tās turas? pats vienkārši tagad meklēju info par pastiprināšanas iespējām, uzsūtīju vienu plākšņu komplektu tiltam, bet jāsaprot arī, kāda ir iedarbība!
un domājot par parasto žurkas reduktoru, otru ķepu domā metināt virsū oem'īgi, lai var turpināt iet skates? vai tur obligāti vajag pazīstamus onkuļus, lai pēctam izietu?
ā, to virsbūvi, no sākuma saspiedu lai saiet kopā tā plaisa, sametināju un vēl pa virsu pastiprinošu plāksni U veidā uzvārīju.thecadet rakstīja: ↑12 Jūl 2018, 14:29tur, kur tā plaisa pirms-līgo postā nofotografēta pirmspēdējā bildē.
a kā ar pašiem plauktiem, stupicām, tās turas? pats vienkārši tagad meklēju info par pastiprināšanas iespējām, uzsūtīju vienu plākšņu komplektu tiltam, bet jāsaprot arī, kāda ir iedarbība!
un domājot par parasto žurkas reduktoru, otru ķepu domā metināt virsū oem'īgi, lai var turpināt iet skates? vai tur obligāti vajag pazīstamus onkuļus, lai pēctam izietu?
Plauktiem ir šis tas pastiprināts, jo vienu trumuļu plauktu sanāca aplocīt. Es gan pats ar CNC fleksi visas plāksnes piegriežu
Nu jā, lai izskatās +- oem, domāju nevajadzētu būt problēmām. Zinu e30, kam arī tā ir uztaisīts, un viss ok.
M Power or no power..
Sveiki,
kkad nebij ko darīt, izomāju padarīt šādas tādas lietas iecerētās.
izgriezu ''liesmu slāpētāju'' jo tas likās jau izdedzis, plus pēc pēdējās gāzēšanas sāka grabēt.
izplūde pēc Līvu kausa vnk šausmīgi izskatās, visa sāāāādauzīta nenormāli. iemetināju taisnu trubu rezonatora vietā, tagad tik pretīgi skan izplūde, konkrēti rezonē pati caurule, īpaši tur kur ir salocīta. tā kā atnāca v-bandi, laikam beidzot jāuzvāra ņerrržas izplūde būs, ar nedaudz biezāku sienu kā šitajām caurulēm, domāju būs nedaudz izturīgāka un tonim vajadzētu palikt mīļākam ausij
tālāk, iepirku ADpartā radiatoru, Hansaflexī šļaukas un štucerus un aiziet tūnings.
procesā.. gatavs tā kā nekur nekas pat netecēja, utt, jāmauc testēt....
šādi beidzās tests
šodien mainīju reduktoru, atklājās vēl šis tas... eeebal
otrai ausij tas pats, tikai mazāk... bet nu neko, lielais divu ausu vāks ir, korpuss ir, vajag nopirkt attiecību, mōž kāds grib 188 lsd lēti pārdot ?
un tad jau jākombinē virsū būs.
ā nu pusasis vēl nav...
varbūt kāds tirgo lielās kompakta pusasis?
doma gan mož pamēģināt ar e30 pusasīm, kgan pēc realoema tās atšķiras, bet no otras puses uz e30 var salikt šos plauktus kopā ar tām pusasīm.
kkad nebij ko darīt, izomāju padarīt šādas tādas lietas iecerētās.
izgriezu ''liesmu slāpētāju'' jo tas likās jau izdedzis, plus pēc pēdējās gāzēšanas sāka grabēt.
izplūde pēc Līvu kausa vnk šausmīgi izskatās, visa sāāāādauzīta nenormāli. iemetināju taisnu trubu rezonatora vietā, tagad tik pretīgi skan izplūde, konkrēti rezonē pati caurule, īpaši tur kur ir salocīta. tā kā atnāca v-bandi, laikam beidzot jāuzvāra ņerrržas izplūde būs, ar nedaudz biezāku sienu kā šitajām caurulēm, domāju būs nedaudz izturīgāka un tonim vajadzētu palikt mīļākam ausij
tālāk, iepirku ADpartā radiatoru, Hansaflexī šļaukas un štucerus un aiziet tūnings.
procesā.. gatavs tā kā nekur nekas pat netecēja, utt, jāmauc testēt....
šādi beidzās tests
šodien mainīju reduktoru, atklājās vēl šis tas... eeebal
otrai ausij tas pats, tikai mazāk... bet nu neko, lielais divu ausu vāks ir, korpuss ir, vajag nopirkt attiecību, mōž kāds grib 188 lsd lēti pārdot ?
un tad jau jākombinē virsū būs.
ā nu pusasis vēl nav...
varbūt kāds tirgo lielās kompakta pusasis?
doma gan mož pamēģināt ar e30 pusasīm, kgan pēc realoema tās atšķiras, bet no otras puses uz e30 var salikt šos plauktus kopā ar tām pusasīm.
M Power or no power..
E30 pusasim cik atceros vajag e30 flaņčus refuktorā... varbut tad labak e34 sabuvet vienreiz un miers....
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- 11
- chevron_right