turbo eksperimentālprojekts
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- …
- 24
- chevron_right
nez, man jau liekas, ka bez visiem AFR ir skaidrs, ka turbinizētu motoru esošās sprauslas un vadība nobarot nespēs un tas būtu pirmais, par ko jādomā... kāda jēga sagrūzt motorā 2 reizes vairāk gaisa, ja netiek nodrošināta kaut cik pareiza degvielas padeve? uz gaisa nekur tādu neaizbrauksi
Tātad reāli kas notika, svecēm 3 un 4 cilindrā nolūzusi keramika (parasti tas notiek no detonacijas) un 3. cilindrā tas keramikas gabalins acimredzot nelaimigi trapijis starp varstu un sezu, varsta aizversanas laika, ka rezultata iesista gropite varsta un sezha un varsts izdedzis. Virzuliem viss poh, viss normali, uzdegumu krasas tikai atskiras baigi, velak bus bildes
arii ir 2.0 turbo
pirmais kas notika, bija arii ka noputa sveces , jaliek iridija, tad viss ok
pirmais kas notika, bija arii ka noputa sveces , jaliek iridija, tad viss ok
Ļa, ļa, ļa...bla bla bla...
Daudz sakakāts, daudz taisnības vispārīgi, maz taisnības dotajā izpildījumā...
Ko es ar to domāju? Tad lūk - esošajā izpildījumā JānisK. utt kritika nav nepamatota, ir pamatota, tīri tehniski ir diezgan precīza, bet loģiska pieeja esošajam projektam - otsustvivajet!!!
Šajā momentā un dotajā izpildījumā piesieties izplūdei(nu nav "simfonija" nekādām ausīm, piekrītu), kas nebūt nav bottle-neck šajā gadījumā - ir vienkārši DUMI! Tik daudz kritikas izplūdei(kas šitam ļurbo absolūti pietiekami), bet neviens nepierunā pārvilkt MAF pirms spiediena. Pēc spiediena izmanto MAP, vai Temp + MAF(pirms spiediena), ir vēl daži salikumi(neies tak visu uzskaitīt)...
Vadība(tas pat varētu būt šeit dārgākais), inžektori(tak paņem no SAAB 9000/900NG/9-3OG/95, lētāk nekas vairs nebūs) - tad pozitīvs spiediens, kompletktā ar IC(no dīzeļa var paņemt, domāju tev kā tehniskam cilvēkam problēma nebūs), vismaz 1-2 ierindas aukstākas sveces.
Dažiem mazliet zinošākiem purniem derētu saprast atšķirību starp HPT-HOT, HOT, un LPT izpildījumu(te varam vēl dažādus variantus iemest)...
Te nenotiek nekāds mega-ūber pārpūtiens, kam vajag 35 grādu gāzu leņķi, te notiek mazais pūtiens, kas šā kolektora gadījumā sāks māksimālo pūtienu 300-500rpm vēlāk(kā optimālajā)...protams, tas nav maz, bet nav pašmērķis low-rpm ielas auto...
Seeingman - dirsējs, JānisK dirsējs, es - poļube dirsējs, vēl daudz dirsēju... Tas nekas, galvenais turpini projektu un no visu dirsēju(arī mana) postiem var paņemt arī ko pozitīvu un derīgu.
Daudz sakakāts, daudz taisnības vispārīgi, maz taisnības dotajā izpildījumā...
Ko es ar to domāju? Tad lūk - esošajā izpildījumā JānisK. utt kritika nav nepamatota, ir pamatota, tīri tehniski ir diezgan precīza, bet loģiska pieeja esošajam projektam - otsustvivajet!!!
Šajā momentā un dotajā izpildījumā piesieties izplūdei(nu nav "simfonija" nekādām ausīm, piekrītu), kas nebūt nav bottle-neck šajā gadījumā - ir vienkārši DUMI! Tik daudz kritikas izplūdei(kas šitam ļurbo absolūti pietiekami), bet neviens nepierunā pārvilkt MAF pirms spiediena. Pēc spiediena izmanto MAP, vai Temp + MAF(pirms spiediena), ir vēl daži salikumi(neies tak visu uzskaitīt)...
Vadība(tas pat varētu būt šeit dārgākais), inžektori(tak paņem no SAAB 9000/900NG/9-3OG/95, lētāk nekas vairs nebūs) - tad pozitīvs spiediens, kompletktā ar IC(no dīzeļa var paņemt, domāju tev kā tehniskam cilvēkam problēma nebūs), vismaz 1-2 ierindas aukstākas sveces.
Dažiem mazliet zinošākiem purniem derētu saprast atšķirību starp HPT-HOT, HOT, un LPT izpildījumu(te varam vēl dažādus variantus iemest)...
Te nenotiek nekāds mega-ūber pārpūtiens, kam vajag 35 grādu gāzu leņķi, te notiek mazais pūtiens, kas šā kolektora gadījumā sāks māksimālo pūtienu 300-500rpm vēlāk(kā optimālajā)...protams, tas nav maz, bet nav pašmērķis low-rpm ielas auto...
Seeingman - dirsējs, JānisK dirsējs, es - poļube dirsējs, vēl daudz dirsēju... Tas nekas, galvenais turpini projektu un no visu dirsēju(arī mana) postiem var paņemt arī ko pozitīvu un derīgu.
Sporta piekare
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
karoči pagaidām ir tā: regulē vēl, iepriekš bija labāk!
Pašlaik ir uzlikts intekūleris no e34 tds, no egr vārsta improvizēts blow-off, piemontēts wastegate aktuators.
kautkāda jauda ir sākot no 5k rpm, labāk kā divlitrīgais iet stabili, bet nav baudāmi, ja wastegate saregulē, tā lai šakuma pozīcija tam ir pa visam ciet nevis pavērts, tad turbīna reāli pilnu boostu (0.5-0.6bar (pēc ļevā dačika)) sasniedz jau pie 2500 rpm, no tā izrietot ir ahujennais rāviens beņķī, bet tik pat ātri viņš aizrijas, pagaidām teorija ir iesmidzes kartes nepareizība komplektā ar to, ka vadība pie WOT darbojas open loop režīmā.
Pašlaik virsū ir ms41.0 vadība (m52) ar dzeltenajām zondēm un bez immo, baigais retums, bet viņam, kakulācim, nevar pārrakstīt čipu - varianti ir vai nu lodēt iekšā jaunu čipu, kas ir flash tipa vai dabūt vadību, kas nāk ar immo un "zaļajām" zondēm, un 28f200 tipa čipu, lai var spēlēties ar kartēm ( varat piedāvāt pa lēto(pilnu komplektu ar immo nah nevajag, māku sapārot ar citu immo))
pagaidām tā, noslēgumā paslīpēt varēja cik nu man tā mācēšana, reāli pirmā reize trasē pa sausu segumu, tā viemēr bija sanācis slīpēt pa slapju, sniegu vai granti :2litri: , bet nu gribējas, lai iet drusku labāk, protams, savu lomu spēlēja arī tas, ka riepas bija baloni 195/65/15 un open-diff...
Tad nu tā skrūvejam, skrūvējam, neguļam un ceram uz labāku rezultātu
Pašlaik ir uzlikts intekūleris no e34 tds, no egr vārsta improvizēts blow-off, piemontēts wastegate aktuators.
kautkāda jauda ir sākot no 5k rpm, labāk kā divlitrīgais iet stabili, bet nav baudāmi, ja wastegate saregulē, tā lai šakuma pozīcija tam ir pa visam ciet nevis pavērts, tad turbīna reāli pilnu boostu (0.5-0.6bar (pēc ļevā dačika)) sasniedz jau pie 2500 rpm, no tā izrietot ir ahujennais rāviens beņķī, bet tik pat ātri viņš aizrijas, pagaidām teorija ir iesmidzes kartes nepareizība komplektā ar to, ka vadība pie WOT darbojas open loop režīmā.
Pašlaik virsū ir ms41.0 vadība (m52) ar dzeltenajām zondēm un bez immo, baigais retums, bet viņam, kakulācim, nevar pārrakstīt čipu - varianti ir vai nu lodēt iekšā jaunu čipu, kas ir flash tipa vai dabūt vadību, kas nāk ar immo un "zaļajām" zondēm, un 28f200 tipa čipu, lai var spēlēties ar kartēm ( varat piedāvāt pa lēto(pilnu komplektu ar immo nah nevajag, māku sapārot ar citu immo))
pagaidām tā, noslēgumā paslīpēt varēja cik nu man tā mācēšana, reāli pirmā reize trasē pa sausu segumu, tā viemēr bija sanācis slīpēt pa slapju, sniegu vai granti :2litri: , bet nu gribējas, lai iet drusku labāk, protams, savu lomu spēlēja arī tas, ka riepas bija baloni 195/65/15 un open-diff...
Tad nu tā skrūvejam, skrūvējam, neguļam un ceram uz labāku rezultātu
Neesmu profiņš, bet izskatās, ka vispār neiet
Skaņa jau forša no ta sūcēja
Skaņa jau forša no ta sūcēja
iet viņš tikai pie augšas, a tajos 2 līkumos es nemācēju viņu tā iegriezt, lai nebūtu par ātru un būtu lieli rpm, ar gāzi spēlēties arī nevar, kā pamet vaļā, tā spiediens nokrīt un viss, wastegate tak pavērts, ar saregulētu kā jābūt pabraukt nevar tur tālāk kur garais līkums bija, to gan forši varēja paņemt visu, bet to jau neviens neiedomājās uzfilmēt...
Kaut kad vēlāk uzfilmēšu, kā vienkārši pa taisni ceļ.
Kaut kad vēlāk uzfilmēšu, kā vienkārši pa taisni ceļ.
Ā nu jā, aizmirsu piebilst, ka ielikts ir iekšā tagad m50b20, kam ir uzlikta tā pati smirdīgā vadība no iepriekšējā m52, un sveces ir ngk bkr7e un pagaidām viss turas
valteram - silikona trubu būtu jāliek,jā, top zust variants būtu šis: bēt tā kā man pagaidām ir :maz_naudas: tad tur ir ņeržas līkums ar gofras galau vienā pusē un kaut kādu intekūlera trubas gabalu otrā.
kā bigolo saka mafu pareizi būtu likt pirms turbīnas, bet man viņu tur tolkam nav kur iebāzt un gaisa filtru uz leju taisīt negribas, ja sanāks tikt klāt kartēm, varēšu mēģināt piemānīt map sensoru pie oriģinālās vadības, izmainot mafa karti.
valteram - silikona trubu būtu jāliek,jā, top zust variants būtu šis: bēt tā kā man pagaidām ir :maz_naudas: tad tur ir ņeržas līkums ar gofras galau vienā pusē un kaut kādu intekūlera trubas gabalu otrā.
kā bigolo saka mafu pareizi būtu likt pirms turbīnas, bet man viņu tur tolkam nav kur iebāzt un gaisa filtru uz leju taisīt negribas, ja sanāks tikt klāt kartēm, varēšu mēģināt piemānīt map sensoru pie oriģinālās vadības, izmainot mafa karti.
Izskatās ka iet OK. Vismaz priekš slīpēšanas izskatās, ka pietiek.
Bloķi gan vajag. Redz, ka tas toč tur ļoti čakarē operu. [emoji38]
Bloķi gan vajag. Redz, ka tas toč tur ļoti čakarē operu. [emoji38]
Bez bloķa vispār nav aršanaNixon rakstīja:Izskatās ka iet OK. Vismaz priekš slīpēšanas izskatās, ka pietiek.
Bloķi gan vajag. Redz, ka tas toč tur ļoti čakarē operu. [emoji38]
ņemot vērā, ka viss ir yolo, tad svarku kaut iemet reduktorā
bet nu malacis, ņemies
bet nu malacis, ņemies
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
Instagram-> https://www.instagram.com/rrrichus/
Facebook-> https://www.facebook.com/rihards.jostsons
Facebook-> https://www.facebook.com/rihards.jostsons
Nu taa ka vispar neiet.ta pishanas ar stock vadibu ir huinja.ja nav naudas vemsam,tad vismaz lamak MS 1 uzlie .kaja,bet nu vismaz pareizi saregulets bus labak ka pisars ar stock vadibu
ar kompatu pa brugji
piekritīšu, neizskatās, ka ietu. vai arī sūdīga blīve starp stūri un benķi.
nu, kad turbo nebija, tad ar 2. atrumu gaita uztaisot clutch kick neaizgaja spolos ar sitam 195/65 riepam un 3.38 reduktoru, a tagad video redzams, ka spole gan. varbut ar labu 2.0 varetu, nezinu, na man laba 2.0
bet ar spoljiem tak nemēra jaudu..
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- …
- 24
- chevron_right