Ģirta 316i->320->325
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- …
- 19
- chevron_right
aizvien labāk un labāk, man patīk
kka liekas kad prieksa ar rizikiem izskatitos labak
Paldies,lēnām topSusurs rakstīja:aizvien labāk un labāk, man patīk
Ir pirmajos postos ar rižikiem,kkā nepatika manAndzaK_LV rakstīja:kka liekas kad prieksa ar rizikiem izskatitos labak
Ko TA saka par dzeltenajām miglām un tālajiem? Jāravē uz skati ārā vai laiž cauri?
Neesmu gājis ar šito setapu,domāju,ka tālue toč jāravē nost,moš miglas var atstāt un atvienot,jo izgāju ar nestrādājošām miglām TA.Bet es neiespringstu,tāpat ir enģeļi un ksenis,vnk citas lampas priekš TA un miers.Tā būs ērtāk un ikdienā tomēr patīk dzeltenie un enģeļi
Pa iepriekšējo nedēļu bembim nācās daudz ko izciest,tad nu sākšu ar visu pēc kārtas.
Atvienojām akb ,lai apskatītos kāds kompis stāv,402 vai 403 vai 405,jo no galvas neatcerējos,gribējām atrisināt problēmu ar peldošiem apgriezieniem.Ok paskatamies un ar ar seeingman aizejam ēst pusdienas...atnākam uzliekam klemmi,startējam,rūcinam,vajag sročna uz Salaspili pie aquantusa pēc daļām,braucam,wtf neiet tas vāģis,pa ceļam mēģinam vēl šo to atslēgt,nekas neiet,pārlejās,patēriņš drausmīgs,melni dūmi kā tds'sam ok mājās esam,seeingman uz skati liek manus diskus un uz mana uzliek savus,paskats jau tīri neko,bet vienreiz izbraucu un gribēju atpakaļ savus 15'',nepatīk tik cieti pārvietoties un stūrēt pa risēm Tikmēr es esmu izdomājis,ka pie vainas jau nu laikam zonde,atvienoju to,atvienoju atkal akb uz 10 - 20min un gāžu,jā ir viss kārtībā.Pabraucu brīdi un kaut kas nav,sāk adaptēties kaut kam klāt.Bet kam,mēģināju vairākas reizes,ar atvienotu gmm utml,nekā,adaptējas klāt kaut kam mistiskam un sāk pārliet.Okay,diagnostikas vēljoprojām nav,jo nav laika,seeingman gatavo savu kasti TA.Par cik aizdomas par peldošajiem apgriezieniem nāca no kolektora,kurš bija no diu piec,tas tika noņemts,ar domu,ka tā vai tā viņš nav gluži tas,kas tur ir vajadzīgs.Liet. kapteinis swapojot dzinuli savam auto ir izlietojis pēdējo mums esošo m50b20 kolektoru un ir čupa ar m52 kolektoriem,nu neko skrūvēju virsū sevi mierinot ar amerikāņu forumā izlasīto par to ,ka vairāk jaudas pie maziem rpm dēļ izliekumiem,bet mazāk pie lieliem un kopumā Sen gribēju šito sliedi,beidzot uzliku Viss itkā gatavs,tā vismaz liekas,bet Pēc kolektora nomaiņas,kaut kas nav,nu neiet,nelec,pielec,detonē...Izksrūvēju jaunās denso sveces,aizlietas,nu ok ieskrūvēju vecās ngk,ir,aiziet,darbojas.Nolemju izmērīt kompresiju. Ir ok ,vai ne? 7 ir tas pats 5 vēlreiz,jo nespēju noskatīties uz to svītru...Tagad skaidrs,ka vienmērīgu darbību dabūt laikam nebūs īsti reāli,bet nāk talkā Kapteinis ar spaini kompresijas Kompresijas uzpildīta,dodos mājās,auto pusceļā atkal pie kaut kā adaptējies un neiet...atkal kkas nav,šoreiz,zinot,ka kompresijas nav 5cilindrā metu cerības malā,dzenu uz laukiem,riktīgi izārdos pa tīrumu un metu mierā,nometu jo dzirksteles sāka nākt pa izpūtēju... Nākamajā dienā uz e36 sezonas atklāšanau,a mans dampis mierā...nu da labi.Taču šodien atkal pieķēros,aizbraucām nodiagnosticēt,un jā tiešām,ecu cenšas adaptēties pie zondes,kura rāda 0,35V...a kas rāda,ja zonde nav pievienota?Pirms meklēt vainu īsajā vados,kas neliekas reāli,jo voltāža nav liela,iemetu ecu no Kapteinis auto,viss pēkšņi iet un daudz labāk kā iepriekš,pieslēdzam vēlreiz kompi,tagad reāli parāda,ka zonde ir atvienota un viss notiek.Zvans aquantus kurš 7dienas dienā notirgo man kompi 402,lieku virsū un braucu,viss kārtībā,bembis atkal ripo,bet nu tomēr jādomā būs par swapu tāpat,domāju,ka tas varētu būt kaut kas ar b25. Vēl šodien salīmēju uzlīmes,kuras nopirku atklāšanā
Atvienojām akb ,lai apskatītos kāds kompis stāv,402 vai 403 vai 405,jo no galvas neatcerējos,gribējām atrisināt problēmu ar peldošiem apgriezieniem.Ok paskatamies un ar ar seeingman aizejam ēst pusdienas...atnākam uzliekam klemmi,startējam,rūcinam,vajag sročna uz Salaspili pie aquantusa pēc daļām,braucam,wtf neiet tas vāģis,pa ceļam mēģinam vēl šo to atslēgt,nekas neiet,pārlejās,patēriņš drausmīgs,melni dūmi kā tds'sam ok mājās esam,seeingman uz skati liek manus diskus un uz mana uzliek savus,paskats jau tīri neko,bet vienreiz izbraucu un gribēju atpakaļ savus 15'',nepatīk tik cieti pārvietoties un stūrēt pa risēm Tikmēr es esmu izdomājis,ka pie vainas jau nu laikam zonde,atvienoju to,atvienoju atkal akb uz 10 - 20min un gāžu,jā ir viss kārtībā.Pabraucu brīdi un kaut kas nav,sāk adaptēties kaut kam klāt.Bet kam,mēģināju vairākas reizes,ar atvienotu gmm utml,nekā,adaptējas klāt kaut kam mistiskam un sāk pārliet.Okay,diagnostikas vēljoprojām nav,jo nav laika,seeingman gatavo savu kasti TA.Par cik aizdomas par peldošajiem apgriezieniem nāca no kolektora,kurš bija no diu piec,tas tika noņemts,ar domu,ka tā vai tā viņš nav gluži tas,kas tur ir vajadzīgs.Liet. kapteinis swapojot dzinuli savam auto ir izlietojis pēdējo mums esošo m50b20 kolektoru un ir čupa ar m52 kolektoriem,nu neko skrūvēju virsū sevi mierinot ar amerikāņu forumā izlasīto par to ,ka vairāk jaudas pie maziem rpm dēļ izliekumiem,bet mazāk pie lieliem un kopumā Sen gribēju šito sliedi,beidzot uzliku Viss itkā gatavs,tā vismaz liekas,bet Pēc kolektora nomaiņas,kaut kas nav,nu neiet,nelec,pielec,detonē...Izksrūvēju jaunās denso sveces,aizlietas,nu ok ieskrūvēju vecās ngk,ir,aiziet,darbojas.Nolemju izmērīt kompresiju. Ir ok ,vai ne? 7 ir tas pats 5 vēlreiz,jo nespēju noskatīties uz to svītru...Tagad skaidrs,ka vienmērīgu darbību dabūt laikam nebūs īsti reāli,bet nāk talkā Kapteinis ar spaini kompresijas Kompresijas uzpildīta,dodos mājās,auto pusceļā atkal pie kaut kā adaptējies un neiet...atkal kkas nav,šoreiz,zinot,ka kompresijas nav 5cilindrā metu cerības malā,dzenu uz laukiem,riktīgi izārdos pa tīrumu un metu mierā,nometu jo dzirksteles sāka nākt pa izpūtēju... Nākamajā dienā uz e36 sezonas atklāšanau,a mans dampis mierā...nu da labi.Taču šodien atkal pieķēros,aizbraucām nodiagnosticēt,un jā tiešām,ecu cenšas adaptēties pie zondes,kura rāda 0,35V...a kas rāda,ja zonde nav pievienota?Pirms meklēt vainu īsajā vados,kas neliekas reāli,jo voltāža nav liela,iemetu ecu no Kapteinis auto,viss pēkšņi iet un daudz labāk kā iepriekš,pieslēdzam vēlreiz kompi,tagad reāli parāda,ka zonde ir atvienota un viss notiek.Zvans aquantus kurš 7dienas dienā notirgo man kompi 402,lieku virsū un braucu,viss kārtībā,bembis atkal ripo,bet nu tomēr jādomā būs par swapu tāpat,domāju,ka tas varētu būt kaut kas ar b25. Vēl šodien salīmēju uzlīmes,kuras nopirku atklāšanā
Tātad Ģirts mazgā detaļas, tikmēr es uzrakstīšu raskladu -
Tad nu īslaicīgā dzeņa efekta un kompresijas zuduma cēlonis izrādijās svešķermenis degkamerā, Girts nolēma taisīt jaunu motoru ar 2.5 apakšu un 2.0 galvu, es uz to visu paskatījos un izlēmu, ka tā viņš nebūs, viss tiks uztaisīts pa nopietno.
Tad nu sākam ar degkameru iztīrīšanu vārstu notīrīšanu Tālāk atjaunojam vārstam darba virsmu Tālāk ar frēzi atjaunojam vārsta sēžas un viegli uzslīpējam, lai nolīdzinātu iespējamos nelīdzenumus un padarītu virsmu perfektu: Tālāk jau galvu slīpējam
Tad nu īslaicīgā dzeņa efekta un kompresijas zuduma cēlonis izrādijās svešķermenis degkamerā, Girts nolēma taisīt jaunu motoru ar 2.5 apakšu un 2.0 galvu, es uz to visu paskatījos un izlēmu, ka tā viņš nebūs, viss tiks uztaisīts pa nopietno.
Tad nu sākam ar degkameru iztīrīšanu vārstu notīrīšanu Tālāk atjaunojam vārstam darba virsmu Tālāk ar frēzi atjaunojam vārsta sēžas un viegli uzslīpējam, lai nolīdzinātu iespējamos nelīdzenumus un padarītu virsmu perfektu: Tālāk jau galvu slīpējam
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Un te nu viss gatavs
atvainojos par rokrakstu, pulkstens bija 3 naktī un man baigi "gribējās" rakstīt Turpinājums sekos...
Cilindra mērījumi, kā redzams max dilums 0.04mm un max ovalitāte 0.03mm, viss vēl max pieļaujamajās robežāsatvainojos par rokrakstu, pulkstens bija 3 naktī un man baigi "gribējās" rakstīt Turpinājums sekos...
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Piedod, bet bārda atgādina Sabinchika auto tauriņus.
Būtu pa ģelu ierakstijis ko,nevis bārdu apspriedis man patīk un ir poh tauriņi vai ne tauriņi
RayRays rakstīja:Piedod, bet bārda atgādina Sabinchika auto tauriņus.
Pie dienas citatiem
Bet izskatās tiešām baigi labi viss
Galva smuki sačinīta, prieks skatīties, malači!
p.s. skatoties šadus topikus kur motori tiek tik pedantiski atjaunoti rodas gribēšana savu motoru izārdīt profilakses pēc.
p.s. skatoties šadus topikus kur motori tiek tik pedantiski atjaunoti rodas gribēšana savu motoru izārdīt profilakses pēc.
Kad motors būs salikts,salikšu kvalitatīvākas bildes lai vēl labāk visu var redzēt
Interesants topiks! Cepuri nost par paveikto un par to, kas vēl tiks paveikts!
Tikai viena lieta ļoti interesē, kāpēc tiek būvēts hibrīds ar 2.5 bloku un 2.0 galvu, nevis likts tādā pašā stilā pārlasīts, sapucēts utt 2.5 motors?
Tikai viena lieta ļoti interesē, kāpēc tiek būvēts hibrīds ar 2.5 bloku un 2.0 galvu, nevis likts tādā pašā stilā pārlasīts, sapucēts utt 2.5 motors?
2.0 galvai ir mazāka degkamera,iespējams iegūt lielāku kompresiju un kā seeingams teica - labi ies uz maziem rpm,tobiš grieze... ikdienai ideāli tas,nav jāzāģē lai iet.
Galvai tika izmērīta degkamera, sanāca 30ml (kubikcentimetri, jeb ml)
Blīves biezums 1.75mm (blīve no m50b25, lai blīvējums būtu tur, kur blokam vajag)
Cilindra diametrs 84
Virzuļa gājiens 75
Rēķinam blīves tilpumu
V=3.14*r^2*h
V=3.14 * 4.2 * 4.2 * 0.175 = 9.69 ml
Virzuļi vēl nav ielikti blokā, bet pēc pieņēmumiem virzuļa augšai vajadzētu būt līdz ar bloka bloka plakni, tāpēc virzuļa kroņa tilpums degkamerā tika pieņemts par 0.
Cilindra darba gājiena tilpums
V= 3.14 * 4.2 * 4.2 * 7.5= 415.42ml
Degkameras kopējais tilpums
V= 9.69 + 30 = 39.69
Kompresijas pakāpe
CR= (415.42 + 39.69)/39.69 = 11.47:1
Tātad cerams, ka virzulis tomēr torčīs ārā virs plaknes, jo gribas kompresijas pakāpi 12:1
Blīves biezums 1.75mm (blīve no m50b25, lai blīvējums būtu tur, kur blokam vajag)
Cilindra diametrs 84
Virzuļa gājiens 75
Rēķinam blīves tilpumu
V=3.14*r^2*h
V=3.14 * 4.2 * 4.2 * 0.175 = 9.69 ml
Virzuļi vēl nav ielikti blokā, bet pēc pieņēmumiem virzuļa augšai vajadzētu būt līdz ar bloka bloka plakni, tāpēc virzuļa kroņa tilpums degkamerā tika pieņemts par 0.
Cilindra darba gājiena tilpums
V= 3.14 * 4.2 * 4.2 * 7.5= 415.42ml
Degkameras kopējais tilpums
V= 9.69 + 30 = 39.69
Kompresijas pakāpe
CR= (415.42 + 39.69)/39.69 = 11.47:1
Tātad cerams, ka virzulis tomēr torčīs ārā virs plaknes, jo gribas kompresijas pakāpi 12:1
ja motora apakša ir m50b25, virzulis būs virs bloka ~0,7mm, bet virzuļa virsma nav taisna.
man bija salikts sads variants ka apaksa m52b25 un galva no m52b20 uz sakumu ir bet gals galigi nav
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- …
- 19
- chevron_right