Nylon 328i
Šis ir 2020 engine project no1
Jauzraksta kaut kads updates lai vesture par so e36 butu viena vieta
Parsvara bus tehniskas lietas, jo vizuali nekas nav mainijies
Teksta ari var but daudz, bet ik pa laikam pasam ir interesanti palasit kas ar to auto ir noticis kamer tas ir mana ipasuma
Jasak ar to, kad pagajusaja gada septembrii izbeidzas mans m50turbo v1. Braucot ar gazi grida pie apmeram 5.5k RPM sadzirdeju kaut ko sliktu dzinejaa un dzinejs noslapa. Ar evakuatoru aizvedu uz garazhu un atra diagnostika paradija ka viss slikti
Nu noliku mala, sapratu ka 2020. gada sezona sim auto ir beigusies. Pec kadas nedelas iznemu dzineju, aizvedu auto ziemot uz citu garazu.
Vel pec kadas nedelas kopa ar daziem biedriem ari izjaucam, lai vismaz varetu uzmest acs kas un ka, saprast kapec tass viss notika. Galu gala protams viss slikti, bloks metams, galva metama, turbina ari uz miskasti, viens virzulis/klanis miskaste. Gala minejums bija tads - lidz ar to, kad bija kaut kadas problemas ar ellas spiedienu (augstajos RPM auga ellas spiediens), visticamak karas varsti un viens virzulis bija atraks par paris varstiem. Tad nu paris bildes ar kopsavilkumu pec izjauksanas. Berniem neskatities
kaltais virzulis galva ataa izpludes kolektora saturs pirma cilindra saturs nu ta ka pec dzineja izjauksanas pasakums nebeidzas bet tika atverts viskijs/rums, skaidri un saprotami noradijam kas masinai noticis uztaisot uzlimi un si relikvija ari dabuja uzlimi
Nu labi, bija jadoma kas un ka talak, jauzbuve m50 turbo v2. Kas palika vesels? 5 virzuli, 5 klani, klokene. Labi, lasam detalas. Nopirku vienu jaunu virzuli. Nopirkt vienu klani izklausijas baigi neizdevigi, tapec nopirku 6 jaunus, no vecajiem pieciem 4 notirgoju chomam kursh ir 4 cilindru dzineju fanats, vinjam noderes. Labi ejam talak. Bloks. Paldies Tomam (ganjau ka ari ir no sejienes, bet niku nezinu) par to, kad piespeleja m50b25 bloku pa dazam alus pudelem. Ne visai skaists, bet tehniski kada starpiba
Tad nu uz kadu laiku tas viss pasakums apklusa. Kaut kad nejaushi paradijas iespeja tikt pie M3 sedana ieksejiem moldingiem. Protams nopirku Un decembra vidu sanemu davanu no choma - jau izborets, izhonets un izslipets bloks. Velvienu davanu uzdavinaju sev pats Jauna turbina, ari Kinas, bet soreiz ta ir GTX3582, ar gultniem.
Vel neatverta paka. Talak jasak kaut ko skruvet kopa. Saliku apaksu lai var sarekinat CR. Saliku, sarekinaju, sanaca ap 8.2. Izklausas baigi maz, ok, taisam lielaku pakapi. Viss izjaukts, noslipeta vel virsma no bloka lai dabutu CR tuvu 9. Izdarits. Tad jau saliku apaksu finala izskata.
Labs toreiz galdinjsh bija Gala rezultats. Protams sales, visas blives, blivgredzeni, un viss lidzigs ir jauns. Pa celam ari nopirkta jauna ATHENA galvas blive Pa celam sakrasots ari bloks Tad atkal process uz kadu laiku apklusa, jo nebija laika piekerties. Tad sekoja darbs ar galvu. Nopirkta m52 galva, izjaukta, izporteta, parlasita (varstu vtulkas, sezas utt) izslipeta un salikta. Kartejo reizi bija partraukums dzineja buvesana, jo tika uzsutitas jaunas CATCAM sadalenes, kurus gaidiju 3 meneshus, un negribejas kerties pie dzineja tikai lai pieskruvetu to galvu. Tad kamer sadalenes neatnaca, nekas netika darits. Un tad beidzot, sadalenes ir, jakeras klat skruvesanai
Liekam blivi un skruvejam klat galvu. 2 x m50 turbo kopbilde Tad sakas spele ar sadalenes saliksanu. Te jau pavisam cits stasts, bet okay, dodamies talak. Pienacis laiks izvilkt masinu no ziemas miega, kas notika Maija ap 20. datumiem, aizvest uz servisu lai var ielikt dzineju ieksa, kurs uz to bridi jau bija gatavs tam pasakumam. Dzinejam pirms liksanas ieksa pieskruveju izpludes kolektoru un turbinu, jo kad tas viss atrodas zem haubes ir diezgan neerti ar to visu stradat.
Mazliet ari pastradats ar izpludes kolektoru, pilnigi iespejams ka viena no problemam ko mekleju pagajusa gada dzineja bija tiesi seit. Problema bija tada, ka kanali flancim, uz kura pamata tika metinats kolektors, bija daudz mazaki neka kanali galvai. Iespejams, tas varetu ietekmet turbinas spoolu, bet protams parliecinats neesmu
Nu un liekam ieksa Ir, jasavieno paris vadi, paris caurules un braucam ara no boksa Labi, isteniba lidz ar to ka mainijas turbina no twinscroll uz singlescroll nacas paris lietas adoptet (caurules, ellas/antifriza padeve, ellas noliesana utt). Bet pa paris dienam viss tika izdarits un dzinejs pirmo reizi tika iedarbinats. Video seit nevar pievienot, nekas baigi interesants, parsteigumu nekadu isti nebija, tapec varam doties talak.
Vedam auto metinat jaunu downpipe, jo no vecas turbinas atskiras izpludes flancis.
Es nebutu es, ja neizdomatu kaut ko pameginat. Tad nu vecajam downpipam parmetinaja flanci, lai der esosai turbinai, un tad es izdomaju ka gribu pameginat uztaisit izvadus no wastegatiem uz atmosferu, caur haubi Nopirku vel vienu haubi un realizejam to ideju. Veca haube palika stock izpildijuma, ir downpipe ar wastegate izvadiem uz izputeju, tapec jebkura bridi visu to pasakumu ar wastegeitiem uz aru var parskruvet.
Tad viss vienkarsi. Izieta TA. 3 ellas mainas, 5 ellas filtru mainas, nepilni 700km un braucam uz stendu regulet.
Sogad izdomaju piebrauksanas rezima aizbraukt lidz Daugavpilij, ieleju pilnu baku, panemu lidzi vel 60L etanola un aizbraucu, ik pa laikam dodot lidz 0.7 bar boosta. Isteniba lidz Daugavpilij, mazliet pabraukajot tur pa pilsetu un atpakal aizgaja tikai viena baka. Nav tik traki. Tad nu stends Ieputam 1 bar, isti pat nemeginajam iztaisnot likni un gajam talak uz 1.5 bar, bet rezultats 567hp/732nm Talak jau sekoja 1.5bar un gala rezultats ir 725hp/839nm Zem haubes izskatas sadi (vienigi bildee nav aluminija vaka virs spolem) Tad trapijas iespeja aizbraukt Ventspils lidlauku, ko ari izmantoju. Izdomaju aizbraukt ar piekabi, lai gadijuma, ja kaut kas neiztur, var tikt majas bez evakuatora palidzibas. Uzkabinaju piekabi, uzbraucu uz tas un maucu. Plans bija nomerit 100-200km/h paatrinajumu. Kas ari tika izdarits. Rezultats ir 5.6sekundes Noteikti var atrak, jo jaiemacas parslegties un jadabu riepas, kuras nespoles 3. roba. Meginajumi izmerit paatrinajumu bija tikai divi, pirmais bija 5.9s, otrais 5.6s. Tad atdevu merisanas instrumentu talak, lai citi ari var paspeleties.
Pec visiem braucieniem palielam viss izdzivoja, uz Rigu jau aizbraucu pasa spekiem lai nav jatere laiks uzbraukt/nobraukt uz/no piekabes, jo laiks jau tuvojas velam vakaram. Pie otra e36 stures uz Rigu brauca choms ar tukso piekabi.
Vienigais kas tuvojas beigam sobrid ir karba, jo ta jau palika skalaka par SAMSONAS karbu, vismaz sezhot salona ta liekas Baigi pabraucot lidlauka kad karbas ellas jau diezgan uzsila, sak jau gruti ielikt robos. Bet kamer vel uz prieksu kustas, karbu neaiztiksu.
Sobrid ar auto parvietojos diezgan reti, labi ja 1x nedela, reti kad sanak biezak. Ari pielietojumu sim auto isti nevar saprast, bet nu hobijs ir hobijs. Merkis sogad bija dabut 700hp un 800nm no ta dzineja.
Gala rezultats - 700+hp e36 ar skati
Uzrakstisu dzineja speklistu (galvenokart stabs, jo parejais daudz maz palika vecs un ir atrodams pagajusa gada posta)
- M50 bloks
- M52B28 klokene
- Maxspeedingrods kaltie klani
- Plaza Baltic kaltie virzuli
- CR 9
- ATHENA 2mm 84.5mm galvas blive
- ARP spilkas
- M52 porteta galva, stock varsti, dubultas atsperes, titana varstu skivji
- CATCAMS sadalenes (Intake 275 gradi, 11.15mm pacelums, exhaust 268 gradi, 10.45mm pacelums)
- Pulsarturbo GTX3582R, karstas dalas AR 0.82
Un vel viena kopbilde ar tiem pasiem diviem m50 turbo, kuri ir augstak taja pasa postaa, vienigi jau cita izskata
Parsvara bus tehniskas lietas, jo vizuali nekas nav mainijies
Teksta ari var but daudz, bet ik pa laikam pasam ir interesanti palasit kas ar to auto ir noticis kamer tas ir mana ipasuma
Jasak ar to, kad pagajusaja gada septembrii izbeidzas mans m50turbo v1. Braucot ar gazi grida pie apmeram 5.5k RPM sadzirdeju kaut ko sliktu dzinejaa un dzinejs noslapa. Ar evakuatoru aizvedu uz garazhu un atra diagnostika paradija ka viss slikti
Nu noliku mala, sapratu ka 2020. gada sezona sim auto ir beigusies. Pec kadas nedelas iznemu dzineju, aizvedu auto ziemot uz citu garazu.
Vel pec kadas nedelas kopa ar daziem biedriem ari izjaucam, lai vismaz varetu uzmest acs kas un ka, saprast kapec tass viss notika. Galu gala protams viss slikti, bloks metams, galva metama, turbina ari uz miskasti, viens virzulis/klanis miskaste. Gala minejums bija tads - lidz ar to, kad bija kaut kadas problemas ar ellas spiedienu (augstajos RPM auga ellas spiediens), visticamak karas varsti un viens virzulis bija atraks par paris varstiem. Tad nu paris bildes ar kopsavilkumu pec izjauksanas. Berniem neskatities
kaltais virzulis galva ataa izpludes kolektora saturs pirma cilindra saturs nu ta ka pec dzineja izjauksanas pasakums nebeidzas bet tika atverts viskijs/rums, skaidri un saprotami noradijam kas masinai noticis uztaisot uzlimi un si relikvija ari dabuja uzlimi
Nu labi, bija jadoma kas un ka talak, jauzbuve m50 turbo v2. Kas palika vesels? 5 virzuli, 5 klani, klokene. Labi, lasam detalas. Nopirku vienu jaunu virzuli. Nopirkt vienu klani izklausijas baigi neizdevigi, tapec nopirku 6 jaunus, no vecajiem pieciem 4 notirgoju chomam kursh ir 4 cilindru dzineju fanats, vinjam noderes. Labi ejam talak. Bloks. Paldies Tomam (ganjau ka ari ir no sejienes, bet niku nezinu) par to, kad piespeleja m50b25 bloku pa dazam alus pudelem. Ne visai skaists, bet tehniski kada starpiba
Tad nu uz kadu laiku tas viss pasakums apklusa. Kaut kad nejaushi paradijas iespeja tikt pie M3 sedana ieksejiem moldingiem. Protams nopirku Un decembra vidu sanemu davanu no choma - jau izborets, izhonets un izslipets bloks. Velvienu davanu uzdavinaju sev pats Jauna turbina, ari Kinas, bet soreiz ta ir GTX3582, ar gultniem.
Vel neatverta paka. Talak jasak kaut ko skruvet kopa. Saliku apaksu lai var sarekinat CR. Saliku, sarekinaju, sanaca ap 8.2. Izklausas baigi maz, ok, taisam lielaku pakapi. Viss izjaukts, noslipeta vel virsma no bloka lai dabutu CR tuvu 9. Izdarits. Tad jau saliku apaksu finala izskata.
Labs toreiz galdinjsh bija Gala rezultats. Protams sales, visas blives, blivgredzeni, un viss lidzigs ir jauns. Pa celam ari nopirkta jauna ATHENA galvas blive Pa celam sakrasots ari bloks Tad atkal process uz kadu laiku apklusa, jo nebija laika piekerties. Tad sekoja darbs ar galvu. Nopirkta m52 galva, izjaukta, izporteta, parlasita (varstu vtulkas, sezas utt) izslipeta un salikta. Kartejo reizi bija partraukums dzineja buvesana, jo tika uzsutitas jaunas CATCAM sadalenes, kurus gaidiju 3 meneshus, un negribejas kerties pie dzineja tikai lai pieskruvetu to galvu. Tad kamer sadalenes neatnaca, nekas netika darits. Un tad beidzot, sadalenes ir, jakeras klat skruvesanai
Liekam blivi un skruvejam klat galvu. 2 x m50 turbo kopbilde Tad sakas spele ar sadalenes saliksanu. Te jau pavisam cits stasts, bet okay, dodamies talak. Pienacis laiks izvilkt masinu no ziemas miega, kas notika Maija ap 20. datumiem, aizvest uz servisu lai var ielikt dzineju ieksa, kurs uz to bridi jau bija gatavs tam pasakumam. Dzinejam pirms liksanas ieksa pieskruveju izpludes kolektoru un turbinu, jo kad tas viss atrodas zem haubes ir diezgan neerti ar to visu stradat.
Mazliet ari pastradats ar izpludes kolektoru, pilnigi iespejams ka viena no problemam ko mekleju pagajusa gada dzineja bija tiesi seit. Problema bija tada, ka kanali flancim, uz kura pamata tika metinats kolektors, bija daudz mazaki neka kanali galvai. Iespejams, tas varetu ietekmet turbinas spoolu, bet protams parliecinats neesmu
Nu un liekam ieksa Ir, jasavieno paris vadi, paris caurules un braucam ara no boksa Labi, isteniba lidz ar to ka mainijas turbina no twinscroll uz singlescroll nacas paris lietas adoptet (caurules, ellas/antifriza padeve, ellas noliesana utt). Bet pa paris dienam viss tika izdarits un dzinejs pirmo reizi tika iedarbinats. Video seit nevar pievienot, nekas baigi interesants, parsteigumu nekadu isti nebija, tapec varam doties talak.
Vedam auto metinat jaunu downpipe, jo no vecas turbinas atskiras izpludes flancis.
Es nebutu es, ja neizdomatu kaut ko pameginat. Tad nu vecajam downpipam parmetinaja flanci, lai der esosai turbinai, un tad es izdomaju ka gribu pameginat uztaisit izvadus no wastegatiem uz atmosferu, caur haubi Nopirku vel vienu haubi un realizejam to ideju. Veca haube palika stock izpildijuma, ir downpipe ar wastegate izvadiem uz izputeju, tapec jebkura bridi visu to pasakumu ar wastegeitiem uz aru var parskruvet.
Tad viss vienkarsi. Izieta TA. 3 ellas mainas, 5 ellas filtru mainas, nepilni 700km un braucam uz stendu regulet.
Sogad izdomaju piebrauksanas rezima aizbraukt lidz Daugavpilij, ieleju pilnu baku, panemu lidzi vel 60L etanola un aizbraucu, ik pa laikam dodot lidz 0.7 bar boosta. Isteniba lidz Daugavpilij, mazliet pabraukajot tur pa pilsetu un atpakal aizgaja tikai viena baka. Nav tik traki. Tad nu stends Ieputam 1 bar, isti pat nemeginajam iztaisnot likni un gajam talak uz 1.5 bar, bet rezultats 567hp/732nm Talak jau sekoja 1.5bar un gala rezultats ir 725hp/839nm Zem haubes izskatas sadi (vienigi bildee nav aluminija vaka virs spolem) Tad trapijas iespeja aizbraukt Ventspils lidlauku, ko ari izmantoju. Izdomaju aizbraukt ar piekabi, lai gadijuma, ja kaut kas neiztur, var tikt majas bez evakuatora palidzibas. Uzkabinaju piekabi, uzbraucu uz tas un maucu. Plans bija nomerit 100-200km/h paatrinajumu. Kas ari tika izdarits. Rezultats ir 5.6sekundes Noteikti var atrak, jo jaiemacas parslegties un jadabu riepas, kuras nespoles 3. roba. Meginajumi izmerit paatrinajumu bija tikai divi, pirmais bija 5.9s, otrais 5.6s. Tad atdevu merisanas instrumentu talak, lai citi ari var paspeleties.
Pec visiem braucieniem palielam viss izdzivoja, uz Rigu jau aizbraucu pasa spekiem lai nav jatere laiks uzbraukt/nobraukt uz/no piekabes, jo laiks jau tuvojas velam vakaram. Pie otra e36 stures uz Rigu brauca choms ar tukso piekabi.
Vienigais kas tuvojas beigam sobrid ir karba, jo ta jau palika skalaka par SAMSONAS karbu, vismaz sezhot salona ta liekas Baigi pabraucot lidlauka kad karbas ellas jau diezgan uzsila, sak jau gruti ielikt robos. Bet kamer vel uz prieksu kustas, karbu neaiztiksu.
Sobrid ar auto parvietojos diezgan reti, labi ja 1x nedela, reti kad sanak biezak. Ari pielietojumu sim auto isti nevar saprast, bet nu hobijs ir hobijs. Merkis sogad bija dabut 700hp un 800nm no ta dzineja.
Gala rezultats - 700+hp e36 ar skati
Uzrakstisu dzineja speklistu (galvenokart stabs, jo parejais daudz maz palika vecs un ir atrodams pagajusa gada posta)
- M50 bloks
- M52B28 klokene
- Maxspeedingrods kaltie klani
- Plaza Baltic kaltie virzuli
- CR 9
- ATHENA 2mm 84.5mm galvas blive
- ARP spilkas
- M52 porteta galva, stock varsti, dubultas atsperes, titana varstu skivji
- CATCAMS sadalenes (Intake 275 gradi, 11.15mm pacelums, exhaust 268 gradi, 10.45mm pacelums)
- Pulsarturbo GTX3582R, karstas dalas AR 0.82
Un vel viena kopbilde ar tiem pasiem diviem m50 turbo, kuri ir augstak taja pasa postaa, vienigi jau cita izskata
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Wow neslikts jaudas pieaugums. Starp vladen un af tev sanāk ir jaudīgākais? Kādas riepas stāv aizmugurē?
Tie M50 tiešām tur to jaudu, man viemēr licies ka bmw dzinēji nav tie draudzīgākie ar lielu jaudu.
- ikey07
Klaņi/Virzuļi jau nav bmw, bloks tiesa izturīgais. Kļaņi/Virzuļi ir pirmie kas uz sevīm paņem "pirmo". Cepuri nost autora darbiem. Malacis
Žēl ka nebija otrais iebrauciens 100-200km/h iekš vlasov kanāla.
Žēl ka nebija otrais iebrauciens 100-200km/h iekš vlasov kanāla.
Jāskrūvē apakšā tērauda svārkus , savādāk pie 800+NM bloks arī mēdz vērpties.
labs galdins
AFam vairak, Vladlens brauc ar 1bar boostu un pat nemegina dabut vairak jaudas. Tam auto, kurs redzams pedejas bildes kopa ar mani, ir kaut kas loti lidzigs man, 700+hp 800+nm.
Aizmugure stav 245/40 westlake pussliks
Paldies
ka tad nebija? manliekas tur ari ir mani abi meginajumi
laiks radis. ka jau minets, klani/virzuli nav bmw, bet ari blokam nav pieskruveta ta pastiprinajuma plaksne, bet garazha ta metajas gatava, mosh bus jasanemas pieskruvet.