E36-Rika kūtiņa
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- …
- 17
- chevron_right
Gribu arī M stūri tik pat svežu!
Ja nu kādam gribas pasekot līdzi manam e36: viewtopic.php?f=249&t=4013
Kādā ziņā nav īstajās vietās?panzer rakstīja:pa smuko, tik žēl, ka šuves nav īstajās vietās.
Es iedevu foto lai nošuj precīzi kā ir attēlots uz foto.
kad es savu mtech 2 devu pāršūt man piemeklēja tāda pat raksta ādu kā centriņam, un nekas neatšķiras, jā protams nav nappa, pagaišnedēļ iedevu lai pāršuj e46M ātrumkloķi un ir nostrādāts vienkārši stīgā.
Nappa tomēr ir patīkamāka uz tausti un tiek saglabāta ādas dabīgā tekstūratrakaiszinatnieks rakstīja:kad es savu mtech 2 devu pāršūt man piemeklēja tāda pat raksta ādu kā centriņam, un nekas neatšķiras, jā protams nav nappa, pagaišnedēļ iedevu lai pāršuj e46M ātrumkloķi un ir nostrādāts vienkārši stīgā.
Stūre smuka/kruta, bet es ar savu 190m+ augumu galīgi nejūtos ērti ar viņu
Neliels updeits:
Kad auto tika iegādāt ievēroju, ka apgriezini mazliet peld, kad auto kļūst siltāks-apgriezieni mierīgāki.
Kad ir sasniegta darba temperatūra viss ir perfekti.
Uzfilmēju video lai saprotat par ko iet runa:
Ok, sāku rakāties pa internetu, šis saka, ka vajag vanosam uzlikt remonta komplektu.
Paldies ex īpašniekam, ka iedeva man to līdzi. Labs ir, liekam virsū. Protams pie reizes arī jāliek jauna vārstu vāka blīve un vanosa mājiņas blīvīte, par blīvēm paldies Kļaviņam
Viss tika darīts maksimāli pedantiski. Paldies pedantam Kneikam. Kad viss tika salikts atpakaļ, auto tika piedarbināts, apgriezieni stāvēja uz vietas, viss perfekti.
Piebildīšu, ka tad auto stāvēja siltā garāžā divas dienas.
Piedarbināja otro reizi, auto jau stāvēja ārā. Apgriezieni papeldēja tikai 2x, bet tomēr.
Varbūt tā tam jābūt.. Jo pēc remonta komplekta uzstādīšanas ir krietni labāk.
Kā arī noņemot vārstu vāku bija maza degvielas smaķele. Ir varianti kas tas varētu būt?
EDIT:
Te būs vēl bildes no procesa:
Kad auto tika iegādāt ievēroju, ka apgriezini mazliet peld, kad auto kļūst siltāks-apgriezieni mierīgāki.
Kad ir sasniegta darba temperatūra viss ir perfekti.
Uzfilmēju video lai saprotat par ko iet runa:
Ok, sāku rakāties pa internetu, šis saka, ka vajag vanosam uzlikt remonta komplektu.
Paldies ex īpašniekam, ka iedeva man to līdzi. Labs ir, liekam virsū. Protams pie reizes arī jāliek jauna vārstu vāka blīve un vanosa mājiņas blīvīte, par blīvēm paldies Kļaviņam
Viss tika darīts maksimāli pedantiski. Paldies pedantam Kneikam. Kad viss tika salikts atpakaļ, auto tika piedarbināts, apgriezieni stāvēja uz vietas, viss perfekti.
Piebildīšu, ka tad auto stāvēja siltā garāžā divas dienas.
Piedarbināja otro reizi, auto jau stāvēja ārā. Apgriezieni papeldēja tikai 2x, bet tomēr.
Varbūt tā tam jābūt.. Jo pēc remonta komplekta uzstādīšanas ir krietni labāk.
Kā arī noņemot vārstu vāku bija maza degvielas smaķele. Ir varianti kas tas varētu būt?
EDIT:
Te būs vēl bildes no procesa:
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Grūti saprast, vai vairāk darba bija bildēt vai labot?
Pats ar sev salīdzinoši nesen veicu šo pašu procedūru. Tikai pēc tam sapratu, ka man vanos īsti nebija strādājis Bet nu arī salabots nav tā, ka baigi labi iet. Savu laikam jau nokalpojis būs. Tev tik labi, ka nav m50, kur vienam diezgan fucked up nomainīt blīves vanosam :)
Pats ar sev salīdzinoši nesen veicu šo pašu procedūru. Tikai pēc tam sapratu, ka man vanos īsti nebija strādājis Bet nu arī salabots nav tā, ka baigi labi iet. Savu laikam jau nokalpojis būs. Tev tik labi, ka nav m50, kur vienam diezgan fucked up nomainīt blīves vanosam :)
Ja nu kādam gribas pasekot līdzi manam e36: viewtopic.php?f=249&t=4013
Pēc nomaiņas pedālis kļuva daudz asāks-atsaucīgāks, strauji ceļ rpmjaaniskal rakstīja:Grūti saprast, vai vairāk darba bija bildēt vai labot?
Pats ar sev salīdzinoši nesen veicu šo pašu procedūru. Tikai pēc tam sapratu, ka man vanos īsti nebija strādājis Bet nu arī salabots nav tā, ka baigi labi iet. Savu laikam jau nokalpojis būs. Tev tik labi, ka nav m50, kur vienam diezgan fucked up nomainīt blīves vanosam :)
Pēc nomaiņas likās, ka mašīna iet sūdīgāk, bet tad sapratu, ka tā esot jāiet. Nu kā apgriezieni vienmērīgi kāpj. Man pirms tam bija tā, ka pie 2.5-3k bija jūtams "uzrāviens" biki. Tagad jau moš kādai svecei vai spolei viss slikti. Bet negribu iespringt uz savu veco motoru. Need new one!
Ja nu kādam gribas pasekot līdzi manam e36: viewtopic.php?f=249&t=4013
Domā cits motors nebūs pists un jāts?jaaniskal rakstīja:Pēc nomaiņas likās, ka mašīna iet sūdīgāk, bet tad sapratu, ka tā esot jāiet. Nu kā apgriezieni vienmērīgi kāpj. Man pirms tam bija tā, ka pie 2.5-3k bija jūtams "uzrāviens" biki. Tagad jau moš kādai svecei vai spolei viss slikti. Bet negribu iespringt uz savu veco motoru. Need new one!
Runājot par svecēm.. Tās piedalās degvielas sadegšanas funkcijas pildīšanā?
Nu es tagad diezgan globāli runāju par motora performanci, jo priekš 2.0 tāpat iet sūdīgi :) Biju cerējis, ka vanos ko mainīs - nekā!
Un runājot par citiem motoriem - plāns tāds jau man sen ir. Un ne jau tāpēc, ka manējais būtu nojāts utt. (protams, ka ir ), bet prasās vienkārši ko jaunāku, niknāku un tā. Kā arī pirms pirkšanas max viss jānočeko. Ne jau kuru katru pirktu. Protams, grūti būs atrast labu motoru, bet ja nemeklēs, tad jau nebūs ko atrast
Un runājot par citiem motoriem - plāns tāds jau man sen ir. Un ne jau tāpēc, ka manējais būtu nojāts utt. (protams, ka ir ), bet prasās vienkārši ko jaunāku, niknāku un tā. Kā arī pirms pirkšanas max viss jānočeko. Ne jau kuru katru pirktu. Protams, grūti būs atrast labu motoru, bet ja nemeklēs, tad jau nebūs ko atrast
Ja nu kādam gribas pasekot līdzi manam e36: viewtopic.php?f=249&t=4013
Tā tikai liekas, ka iet sliktāk, jo jaudas līkne kļūst taisnāka, tas rada tādu iespaidu. Jauda ir vienmērīgāka.
Varbūt adaptāciju notīrīšana palīdzētu, jo bija adaptējies pie tā ka neturēja pozīciju vanos.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Riks* rakstīja:Neliels updeits:
Kad auto tika iegādāt ievēroju, ka apgriezini mazliet peld, kad auto kļūst siltāks-apgriezieni mierīgāki.
Kad ir sasniegta darba temperatūra viss ir perfekti.
Uzfilmēju video lai saprotat par ko iet runa:
Ok, sāku rakāties pa internetu, šis saka, ka vajag vanosam uzlikt remonta komplektu.
Paldies ex īpašniekam, ka iedeva man to līdzi. Labs ir, liekam virsū. Protams pie reizes arī jāliek jauna vārstu vāka blīve un vanosa mājiņas blīvīte, par blīvēm paldies Kļaviņam
Viss tika darīts maksimāli pedantiski. Paldies pedantam Kneikam. Kad viss tika salikts atpakaļ, auto tika piedarbināts, apgriezieni stāvēja uz vietas, viss perfekti.
Piebildīšu, ka tad auto stāvēja siltā garāžā divas dienas.
Piedarbināja otro reizi, auto jau stāvēja ārā. Apgriezieni papeldēja tikai 2x, bet tomēr.
Varbūt tā tam jābūt.. Jo pēc remonta komplekta uzstādīšanas ir krietni labāk.
Kā arī noņemot vārstu vāku bija maza degvielas smaķele. Ir varianti kas tas varētu būt?
EDIT:
Te būs vēl bildes no procesa:
Jaunas BMW OEM un cita ražotāja detaļas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Kā to var izdarīt?Jānis.P rakstīja:Varbūt adaptāciju notīrīšana palīdzētu, jo bija adaptējies pie tā ka neturēja pozīciju vanos.
obd vads, inpa. Pieslēdzas pie dme, un notīra. Vari uzrakstīt PM, sarunāsim.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Updeits.
Pēc Jānis.P ieteikuma tika uztaisīta adaptācija.
Nākamā dienā tika piešķilts un vuala, apgriezieni stingri turās, nekas nepeld un viss ir čotka!
Paldies tiem kas palīdzēja
Pēc Jānis.P ieteikuma tika uztaisīta adaptācija.
Nākamā dienā tika piešķilts un vuala, apgriezieni stingri turās, nekas nepeld un viss ir čotka!
Paldies tiem kas palīdzēja
Nebiju apmierināts kā izskatījās ātrumkloķis. Viņš tika pāršuts, tikai kvalitāte neapmierināja. Augšgalā bija tāds paugurs kurš tracināja.
Tika iedots citam meistaram un pāršūšanu, ar rezultātu esmu ļoti apmierināts. Tika izvēlēta mīksta nappas āda, tāda pati kā stūrei.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- …
- 17
- chevron_right