E36-A bit spōrt
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- chevron_right
āāā mož tur tas āķis, jā... tiem gan man varētu būt aizķērušies.skaidra_nauda rakstīja: ↑14 Jūl 2018, 21:53 E30 pusasim cik atceros vajag e30 flaņčus refuktorā... varbut tad labak e34 sabuvet vienreiz un miers....
edit: kgan e30 lielie flanči rādās tādi paši kā lielie e36, e34...
ūn jā, biju dzirdējis par e34 pusasīm uz e30, kāda tur recepte varbūt ir zināms?
e34 jau tur tās stupicas kkādas ačgārnas utt
baigi negribētos tagad presēt jaunas stupicas utt, jo gultņi jauni utt
M Power or no power..
Ja pareizi atceros e32 stupica ar flanci un e34 pusass... bet dzīvē jamēra.... pats neesmu meģinājis.
Pa rajonu braukā viens kompakts ar z3 plato tiltu.. tiem ar pusasis esot izturigakas..
Pa rajonu braukā viens kompakts ar z3 plato tiltu.. tiem ar pusasis esot izturigakas..
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Abit, uzraksti, uzjautā janekam, savulaik uz uz tā e30 s62 polizei tika likts ja nemaldos e32 reduktors un pusasis. Kaut kādus virpotāja pakalpojumus vajadzēja, bet nekas traks.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
E34 pusasis uz kompota tur viss ir vienkārši - vajag virpu, E34 stupicu iekšējās daļas un divas e30 vai e36 ārējās miroņgalvas
nogriež, sametina - nedaudz jāpieslīpē plaukts un iekšā uz oem gūtņiem, ja interesē piebrauc Pļaviņās parādīšu
neliela problēma ir ja stāv MS koilas - viņas ir resnas un ķeras pret piļņikiem - tad jāpagarina apkša koilai - tā tievā daļa.
nogriež, sametina - nedaudz jāpieslīpē plaukts un iekšā uz oem gūtņiem, ja interesē piebrauc Pļaviņās parādīšu
neliela problēma ir ja stāv MS koilas - viņas ir resnas un ķeras pret piļņikiem - tad jāpagarina apkša koilai - tā tievā daļa.
Teperī kompakts tikka vel īsāks uztaisīts??
....drīzāk šaurāks
bet nu jā, biš sanāca nepatīkami.
laikam bij par lielu ātrums, saķere domāju ka tur būs labāka, un vēl motora apgriezieni bija nevis ūtutū, ko es sagaidīju, bet baigi vidēji, līdz ar ko mašīna aizgāja ne iecerētajā trajektoijā. (reduktors no 4.27, tagad stāvēja 3,38 , bet braucu kā ar 4,27, bet nu arī likās ka tas 2. tur jau ir par īsu un vajag 3. )
patiesībā diezgan čābīgi, iespējams ka beidzot bundža pati izlēma pirmā, ka viņai pietiek, nevis mēs
reāli aizmugurē tur plaukts, iespējams balka, reduktors, abas pusasis, visdrīzāk amis, plus vēl motors ir kkur aizmucis, kaut motora bukses vietā (kloķis salonā galīgi prom) un tas ir tikai tas ko uz zemes ātrumā redz, ā nu plus bundža ir ļoti cietusi, tilts ir aizsist utttt. vissslikti reisingTm
M Power or no power..
Čutnaju neapvēlies otrādi
Bet nu jā, izskatās ka jāņem cita bundža, vai atstāt šito ekstrēmām mācībām, t.i ja var salikt lai brauc kaut cik taisni.
Bet nu jā, izskatās ka jāņem cita bundža, vai atstāt šito ekstrēmām mācībām, t.i ja var salikt lai brauc kaut cik taisni.
- ikey07
Traki traki
Laiks autokrosam
Laiks autokrosam
beigās nav tik ļoti traki, nē nu ir, bet nu taisāms
Visu pa lielam uzņēmusi balka, tā ir pilnīgā banānā. karoč taisītā, pastiprinātā balka metama..
te var redzēt cik ieslīpi tagad stāv reduktors. plus balka iespiesta bākā...
abām pusasīm abi gali salauzti te arī tik tuvu visam nav jābūt plus viss aizspiests uz priekšu..cik nu te var saprast, karājošais vnk izspiest ārā no kronšteina tāpēc arī kloķis stāvēja tik ļoti prom. viens no sāpīgākajiem momentiem rīt jānorauj viss līdz galam, jāpiemēra taisna balka, cik ļoti viņa nederēs vai derēs....
Pērku: aizmugures kreisās puses disku bremžu plauktu kompaktam!!
Visu pa lielam uzņēmusi balka, tā ir pilnīgā banānā. karoč taisītā, pastiprinātā balka metama..
te var redzēt cik ieslīpi tagad stāv reduktors. plus balka iespiesta bākā...
abām pusasīm abi gali salauzti te arī tik tuvu visam nav jābūt plus viss aizspiests uz priekšu..cik nu te var saprast, karājošais vnk izspiest ārā no kronšteina tāpēc arī kloķis stāvēja tik ļoti prom. viens no sāpīgākajiem momentiem rīt jānorauj viss līdz galam, jāpiemēra taisna balka, cik ļoti viņa nederēs vai derēs....
Pērku: aizmugures kreisās puses disku bremžu plauktu kompaktam!!
M Power or no power..
Sāpīgi, bet šaizes tak ir neatņemama autosporta sastāvdaļa!
Veiksmi fiksi saskrūvēt un maukt tālāk. :)
Veiksmi fiksi saskrūvēt un maukt tālāk. :)
Piedāvāju dažādus sportiskus aksesuārus Tavam auto - Koiloveri, Hidrauliskās rokasbremzes, sporta stūres un dažādi sīkumi. Droši raksti PM.
Youtube - TheDriftGang
Instagram.com/thedriftgang
Facebook.com/thedriftgang
TikTok @The_drift_gang
Youtube - TheDriftGang
Instagram.com/thedriftgang
Facebook.com/thedriftgang
TikTok @The_drift_gang
pam pam pam... ir gājis laiks, lietas notiek
kā jau minēju, iepriekšējajā gonkā sanāca neliela špāse ar komatu....bet posms tika nobraukts, par ko lielais paldies Sanchix, jo tieši viņš bija pietiekami drosmīgs un ar īstu sportista garu, un aizdeva man un Vilcienam savu auto
reāli tika nobraukta kāda 1/3 no trases 1. braucienā, līdz kompakts apstājās
bet kāda bilde paspēja uztapt ...atpakaļ realitātē :savirze: un te nu bij ātri jāsaprot ko darīt tālāk, prasīt kādam auto, kas ko..visa diena vēl priekšā, kopvērtējums utt...un tā nu Sanchix pats praktiski piedāvāja savu čemsesto kompaktu.
kā ierasts braucām divās klasēs, RWDopen un RWDsport
RWDopenā es nošķīlos, un tā kā skaita visus braucienus, tad šajā klasē vairs nebraucu, saudzējot kolēģa auto un vnk nebija jēgas (kgan tikai nesen sapratām ka kopvērtējuma dēļ gan bija jābrauc ), plus arī RWDsportā, es braucu tādā safe mode(ganjau galvā arī nostrādāja tās dienas avārija), ka paliku absolūti pēdējais. Nespēju ar svešu auto kko baigi dot virsū, jo sapratu, ka ja kkur ieplēšišu būs papandosa vēēl lielāka. Protams kko jau tāpat biš atvilku, bet nejau attack mode..... patiesībā patika kā iet tas kompakts bet nu rezultāts nekāds.. Vilciens gan bija augstasinīgs, tikko dabūjis auto, vispār pirmo reiz ar to brauc, un jau cīnās sekunžu desmit/simtdaļās ar auto īpašnieku Protams bija brīži kad saimnieka sejā likās manāmas bažas, bet nu veiksme un meistarība bija Vilciena pusē. RWDopen 2. vieta uzreiz aiz aizlienētā auto īpašnieka un RWDsport 3. pozīcija. labs i, nogādājām auto mājup, un apzinājām cik traki kas ir. stūrejošā aizmugure kā jau rakstīju, viens plaukts saliekts, abām pusasīm abas granātas salauztas, reduktoram vāks nolauzts, balka banānā un iedzīta bākā, viss aizspiests uz priekšu, karājošais gultnis izspiests/salocīts pa pāris cm, tilta stiprinājuma vietas arī prom, bundža arī paplacināta un aizmugure biš tagad ir iešķīebta visa , un salocīts amītis.
kā Vilciens teica stance vs stock nav nevienas bildes kāds skats pavērās noņemot buferi, jo uzreiz sāku darboties, lielais žanis bija viens no galvenajiem palīgiem
:celka: biš tas gan bij jāpametina utt, bet viss normas robežās.
var iečekot bagažnieka ''zazoru''...tas ir ar aizvērtu bagažnieku bet to izdevās gāāndrīz izlabot. tad, kādā naktī, pāris dienas pirms gonkas...laicīgi, lai cik tas dīvaini neliktos..gatavs 2018. gada vasaras sprinta sezona Smiltenē noslēgusies. aizmaucām uz pēdējo posmu, vēl par kko pacīnīties.
tā kā pēdējā gonka, itkā svarīga, samontēju riepas, šoreiz uz kamerām, plus vēl gruntenes, un sakopjam auto Segums šoreiz likās baigi labs, tāda mitra grunts, nedaudz irdena, tāda uz kuras liekas ir ļoti laba saķere.
Tātad aiziet braucieni uz laiku, pirmie divi open klasē un ielas riepām, viss norma.. tālāk sport klase, uzliekam gruntenes, šoreiz tādas labas aizmugurei pagadījās.
un aiziet...trases vidū vnk gaitā uz grunts neiztur iekšējā granāta, un paliekam ar viena riteņa piedziņu
nobraucu es lēnām līdz galam, un tad Vilciens, vnk izbrauc, lai skaitītos vismaz kkādi punkti par braucienu...respektīvi, es apdzinu Vilcienu vienā braucienā! viens moments un pusass nomainīta, maucam tālāk.
pusasis tfu tfu vairāk neplīsa..labi ka tā, jo vairāk nebija
iepriekšējās rezerves pusasis abas jau bija uz auto, jo vecās krešā salauza. āāā'...un vēl visam pa vidu visu laiku izbeidzās gals motoram, stulbais ātruma signāls. Beigās laikam gan ir kkāda sakarība ar signālu no reduktora, jo kad tas pazuda, pēc laika pazuda arī redlains. tam kkur sacensību vidū atklāju ka vads pie reduktora gandrīz nost, pārspiedu jaunu galu, gonku nokalpoja. jānogriež būs oem štekeris kādam, jāpielodē jauns. (jau darīts)
Vilciens dod džazu. līdz ar ko nopelna RWDopen klasē 2. vietu un arī 2. pozīcija RWDsport klasē.
ūn arī provizoriskajā sezonas kopvērtējumā 2. un 2. vieta
urbis..arkls..un viss pārējais es kā ierasts mierīgs lauku vecis.. nedaudz atvieglots komats mierīgi maucot, posmā iebraucu 4. vietā RWDopen klasē un 3. vietā RWDsport klasē
sezonas kopvērtējumā vajadzētu sanākt, 6. vieta open klasē un 3. vieta sport klasē.
ieskats RWDsport braucienā uz gruntenēm. bļī''iin, nu reduktora attiecība bija galīgi garām
ņiūūū..jāskatās, ja sanāks apstākļi un naudas, ir doma vēl aizbraukt paskatīties RXchallenge.
kkā tā pagaidām..
kā jau minēju, iepriekšējajā gonkā sanāca neliela špāse ar komatu....bet posms tika nobraukts, par ko lielais paldies Sanchix, jo tieši viņš bija pietiekami drosmīgs un ar īstu sportista garu, un aizdeva man un Vilcienam savu auto
reāli tika nobraukta kāda 1/3 no trases 1. braucienā, līdz kompakts apstājās
bet kāda bilde paspēja uztapt ...atpakaļ realitātē :savirze: un te nu bij ātri jāsaprot ko darīt tālāk, prasīt kādam auto, kas ko..visa diena vēl priekšā, kopvērtējums utt...un tā nu Sanchix pats praktiski piedāvāja savu čemsesto kompaktu.
kā ierasts braucām divās klasēs, RWDopen un RWDsport
RWDopenā es nošķīlos, un tā kā skaita visus braucienus, tad šajā klasē vairs nebraucu, saudzējot kolēģa auto un vnk nebija jēgas (kgan tikai nesen sapratām ka kopvērtējuma dēļ gan bija jābrauc ), plus arī RWDsportā, es braucu tādā safe mode(ganjau galvā arī nostrādāja tās dienas avārija), ka paliku absolūti pēdējais. Nespēju ar svešu auto kko baigi dot virsū, jo sapratu, ka ja kkur ieplēšišu būs papandosa vēēl lielāka. Protams kko jau tāpat biš atvilku, bet nejau attack mode..... patiesībā patika kā iet tas kompakts bet nu rezultāts nekāds.. Vilciens gan bija augstasinīgs, tikko dabūjis auto, vispār pirmo reiz ar to brauc, un jau cīnās sekunžu desmit/simtdaļās ar auto īpašnieku Protams bija brīži kad saimnieka sejā likās manāmas bažas, bet nu veiksme un meistarība bija Vilciena pusē. RWDopen 2. vieta uzreiz aiz aizlienētā auto īpašnieka un RWDsport 3. pozīcija. labs i, nogādājām auto mājup, un apzinājām cik traki kas ir. stūrejošā aizmugure kā jau rakstīju, viens plaukts saliekts, abām pusasīm abas granātas salauztas, reduktoram vāks nolauzts, balka banānā un iedzīta bākā, viss aizspiests uz priekšu, karājošais gultnis izspiests/salocīts pa pāris cm, tilta stiprinājuma vietas arī prom, bundža arī paplacināta un aizmugure biš tagad ir iešķīebta visa , un salocīts amītis.
kā Vilciens teica stance vs stock nav nevienas bildes kāds skats pavērās noņemot buferi, jo uzreiz sāku darboties, lielais žanis bija viens no galvenajiem palīgiem
:celka: biš tas gan bij jāpametina utt, bet viss normas robežās.
var iečekot bagažnieka ''zazoru''...tas ir ar aizvērtu bagažnieku bet to izdevās gāāndrīz izlabot. tad, kādā naktī, pāris dienas pirms gonkas...laicīgi, lai cik tas dīvaini neliktos..gatavs 2018. gada vasaras sprinta sezona Smiltenē noslēgusies. aizmaucām uz pēdējo posmu, vēl par kko pacīnīties.
tā kā pēdējā gonka, itkā svarīga, samontēju riepas, šoreiz uz kamerām, plus vēl gruntenes, un sakopjam auto Segums šoreiz likās baigi labs, tāda mitra grunts, nedaudz irdena, tāda uz kuras liekas ir ļoti laba saķere.
Tātad aiziet braucieni uz laiku, pirmie divi open klasē un ielas riepām, viss norma.. tālāk sport klase, uzliekam gruntenes, šoreiz tādas labas aizmugurei pagadījās.
un aiziet...trases vidū vnk gaitā uz grunts neiztur iekšējā granāta, un paliekam ar viena riteņa piedziņu
nobraucu es lēnām līdz galam, un tad Vilciens, vnk izbrauc, lai skaitītos vismaz kkādi punkti par braucienu...respektīvi, es apdzinu Vilcienu vienā braucienā! viens moments un pusass nomainīta, maucam tālāk.
pusasis tfu tfu vairāk neplīsa..labi ka tā, jo vairāk nebija
iepriekšējās rezerves pusasis abas jau bija uz auto, jo vecās krešā salauza. āāā'...un vēl visam pa vidu visu laiku izbeidzās gals motoram, stulbais ātruma signāls. Beigās laikam gan ir kkāda sakarība ar signālu no reduktora, jo kad tas pazuda, pēc laika pazuda arī redlains. tam kkur sacensību vidū atklāju ka vads pie reduktora gandrīz nost, pārspiedu jaunu galu, gonku nokalpoja. jānogriež būs oem štekeris kādam, jāpielodē jauns. (jau darīts)
Vilciens dod džazu. līdz ar ko nopelna RWDopen klasē 2. vietu un arī 2. pozīcija RWDsport klasē.
ūn arī provizoriskajā sezonas kopvērtējumā 2. un 2. vieta
urbis..arkls..un viss pārējais es kā ierasts mierīgs lauku vecis.. nedaudz atvieglots komats mierīgi maucot, posmā iebraucu 4. vietā RWDopen klasē un 3. vietā RWDsport klasē
sezonas kopvērtējumā vajadzētu sanākt, 6. vieta open klasē un 3. vieta sport klasē.
ieskats RWDsport braucienā uz gruntenēm. bļī''iin, nu reduktora attiecība bija galīgi garām
ņiūūū..jāskatās, ja sanāks apstākļi un naudas, ir doma vēl aizbraukt paskatīties RXchallenge.
kkā tā pagaidām..
M Power or no power..
pam pam, tāā, darbi nerimst...protams
biju viens pacss aizšāvis uz RXchallenge....baigi jau negāja
tā kā uz auto stāvēja 3.38 veldijs, sapratu, ka ar to būs pilnīgā d*rsā....tāpēc no donora noņēmu blokaiti ar 3.91 attiecību pie reizes arī aizgāja virsū kkad sen iepirktās rezerves pusasis no e30, jo iekšējās granātas atšķiras.
reāli nezinu, laikam e36 compactam lielais vāks ir nedaudz savādāks kā e30 ? jo diezgan vajadzēja pastrādāt ar lielo žani lai viņš tur ietilptu nikns stail at BKSB nu priekš pirmās reizes ok, lai saprastu, kas būtu jādara savādāk, jāmaina uz nākamo reizi...kgan nezinu vai vēlreiz brauktu
nobraucu pirmo iebraucienu diezgan piesardzīgi....lēnu.. nobraucu otro...ķip agresīvāk, vēlāk bremzēju, likās jābūt labāk.......b*e...lēnāks kā pirmais brauciens lecieni trasē bija ļoti nedaudzīgi pašreizējajam piekares setupam, tā kā aizmugure ir piesēdināta, ar īsām, +- mīkstām atsperēm...katrs jumps beidzās ar sitienu (plus vēl kkā dīvaini luftēja aizmugurē nezinu, reduktors vai pusasis, viss kopā māca šaubas ). sākumā tāpēc baigi centos nelekt, dzēsos...kad sapratu, ka kopumā esmu šausmīgi lēns....nu tā ka pašam kauns, sapratu, ka p**huj jāiet ar ķip pilnu pāri lecieniem, bet nu uz to ka vairs tā nedzēsos uz lecieniem uzvinnēju tikai nedaudz laika. Karoč bija bail nošķilties īstenībā, 2. braucienā tas gandrīz izdevās, uz grunts dzēšoties aizgāja škēērītē, ar sānu plakaniski sāku slīdēt roterī, spēle ar sajūgu palīdzēja ātri atrast saķeri un pēeedējā brīdī auto izgriezās
rezumē, biju lēns, varbūt pārāk piesardzīgi braucu, pārāk dzēsos, hz, lēns!
ieskats 3. braucienā, kur itkā domāju nežēlot auto, bet nu jau 2. aplī tāpat sāku atmest pirms jumpa, sirds neļāva...
tālāk jāsāk offseasona apgreidi, sākam ar to kas radīja lielākās sāpes....pusasis
e34
e30 mazās
e36 compact mazās respektīvi jāliek līīelas pusasis
doma īsumā... doma +- tāda doma gatavībā... lai ārējais flancis derētu ir nedaudz jāpastrādā. te iztestēju visu uz viena rezerves plaukta, lai saprastu, cik, kas, ko būs jāslīpē uz auto...nu diezgan.. kad tas būtu, jāķeras pie pašām pusasīm, lai tās itkā labāk kalpotu, pārjaucu visus galus un sasmērēju ar gkn smēri...reāli vecā smēre bija gandrīz vai kā darva. bet nu ebal tās pusasis, pretīgākais darbs ever
te biš ne tā salikts, bet doma skaidra kkā tā pagaidām. pašlaik meklēju citu attiecību reduktoram, jo tas ir jāved regulēt, pie reizes nomainītu. un tad jāliek šitas viss virsū un jāiztestē.
varbūt kāds var piedāvāt typ188 reduktoram attiecību 4.10 vai 4.27 ? PM!
biju viens pacss aizšāvis uz RXchallenge....baigi jau negāja
tā kā uz auto stāvēja 3.38 veldijs, sapratu, ka ar to būs pilnīgā d*rsā....tāpēc no donora noņēmu blokaiti ar 3.91 attiecību pie reizes arī aizgāja virsū kkad sen iepirktās rezerves pusasis no e30, jo iekšējās granātas atšķiras.
reāli nezinu, laikam e36 compactam lielais vāks ir nedaudz savādāks kā e30 ? jo diezgan vajadzēja pastrādāt ar lielo žani lai viņš tur ietilptu nikns stail at BKSB nu priekš pirmās reizes ok, lai saprastu, kas būtu jādara savādāk, jāmaina uz nākamo reizi...kgan nezinu vai vēlreiz brauktu
nobraucu pirmo iebraucienu diezgan piesardzīgi....lēnu.. nobraucu otro...ķip agresīvāk, vēlāk bremzēju, likās jābūt labāk.......b*e...lēnāks kā pirmais brauciens lecieni trasē bija ļoti nedaudzīgi pašreizējajam piekares setupam, tā kā aizmugure ir piesēdināta, ar īsām, +- mīkstām atsperēm...katrs jumps beidzās ar sitienu (plus vēl kkā dīvaini luftēja aizmugurē nezinu, reduktors vai pusasis, viss kopā māca šaubas ). sākumā tāpēc baigi centos nelekt, dzēsos...kad sapratu, ka kopumā esmu šausmīgi lēns....nu tā ka pašam kauns, sapratu, ka p**huj jāiet ar ķip pilnu pāri lecieniem, bet nu uz to ka vairs tā nedzēsos uz lecieniem uzvinnēju tikai nedaudz laika. Karoč bija bail nošķilties īstenībā, 2. braucienā tas gandrīz izdevās, uz grunts dzēšoties aizgāja škēērītē, ar sānu plakaniski sāku slīdēt roterī, spēle ar sajūgu palīdzēja ātri atrast saķeri un pēeedējā brīdī auto izgriezās
rezumē, biju lēns, varbūt pārāk piesardzīgi braucu, pārāk dzēsos, hz, lēns!
ieskats 3. braucienā, kur itkā domāju nežēlot auto, bet nu jau 2. aplī tāpat sāku atmest pirms jumpa, sirds neļāva...
tālāk jāsāk offseasona apgreidi, sākam ar to kas radīja lielākās sāpes....pusasis
e34
e30 mazās
e36 compact mazās respektīvi jāliek līīelas pusasis
doma īsumā... doma +- tāda doma gatavībā... lai ārējais flancis derētu ir nedaudz jāpastrādā. te iztestēju visu uz viena rezerves plaukta, lai saprastu, cik, kas, ko būs jāslīpē uz auto...nu diezgan.. kad tas būtu, jāķeras pie pašām pusasīm, lai tās itkā labāk kalpotu, pārjaucu visus galus un sasmērēju ar gkn smēri...reāli vecā smēre bija gandrīz vai kā darva. bet nu ebal tās pusasis, pretīgākais darbs ever
te biš ne tā salikts, bet doma skaidra kkā tā pagaidām. pašlaik meklēju citu attiecību reduktoram, jo tas ir jāved regulēt, pie reizes nomainītu. un tad jāliek šitas viss virsū un jāiztestē.
varbūt kāds var piedāvāt typ188 reduktoram attiecību 4.10 vai 4.27 ? PM!
M Power or no power..
Lekšana vai nelekšana tramplīnā tajā trasē daudz laika neietaupa, vismaz ar standarta piekari. Es arī nelecu gandrīz nemaz
Problēmas bijušas citur šoreiz
Problēmas bijušas citur šoreiz
nū jā, to es arī saku, ka tas neko nemainīja, vnk lēnu braucu
M Power or no power..
Labvakar komandieris.
tuvojoties ziemas kausu sezonai novērsām kāšus, kas jau bija skaidri vasaras periodā....bet netika novērsti
pirmais, beidzot saņēmos uzsūtīju kulisi, galvenais, kas saistīja, bija atpakaļgaitas bloķēšana, nū plus tas lai prēcīzi slēdzas.
ūn lai tas viss strādātu perfektāk, maximāli jānovērš motora kustība, tātad piemetu vēl cietākas buksītes. lāāāi priekšas balka nesajūk prātā, izgriezu šādus. rezumē, ir baigi mega, lielāko bonusu gan domāju ka deva, cietās bukses, bet nu still, tagad var maukt pa kočkām un štepselēt
tiesa sajūgs laikam ir noguris, kas to visu nedaudz čakarē
tād paralēli nodevu redaktoru meistāram, kā atklājās sānu gultņos ļoti liela kustība bija
respektīvi, pārjauca, saregulēja sazobi, samainījām primārās ass gultņus (jo acīmredzot no tā ka ziemā auto stāv, reduktorā tiek mitrums, un šālē bija rūsas pēdas), vēl šo to un gatavs!
swap komplekts, no mazā uz visu LIELO nedaudz bardaks.... ..un herasj, gatavs. nu kkā tā, tad jau nākamnedēļ tiekamies 333 trasē, 1. ziemas kausa posmā
tuvojoties ziemas kausu sezonai novērsām kāšus, kas jau bija skaidri vasaras periodā....bet netika novērsti
pirmais, beidzot saņēmos uzsūtīju kulisi, galvenais, kas saistīja, bija atpakaļgaitas bloķēšana, nū plus tas lai prēcīzi slēdzas.
ūn lai tas viss strādātu perfektāk, maximāli jānovērš motora kustība, tātad piemetu vēl cietākas buksītes. lāāāi priekšas balka nesajūk prātā, izgriezu šādus. rezumē, ir baigi mega, lielāko bonusu gan domāju ka deva, cietās bukses, bet nu still, tagad var maukt pa kočkām un štepselēt
tiesa sajūgs laikam ir noguris, kas to visu nedaudz čakarē
tād paralēli nodevu redaktoru meistāram, kā atklājās sānu gultņos ļoti liela kustība bija
respektīvi, pārjauca, saregulēja sazobi, samainījām primārās ass gultņus (jo acīmredzot no tā ka ziemā auto stāv, reduktorā tiek mitrums, un šālē bija rūsas pēdas), vēl šo to un gatavs!
swap komplekts, no mazā uz visu LIELO nedaudz bardaks.... ..un herasj, gatavs. nu kkā tā, tad jau nākamnedēļ tiekamies 333 trasē, 1. ziemas kausa posmā
M Power or no power..
Kulise
kulisi sūtīju no Leišiem, www.irp.lt , tur arī var pačekot, cenas, piedāvājumu.
jau labu laiku mēģināju saņemties
M Power or no power..
ko nebiji minirallijā Biķerniekos?
mmm, man mašīna neiet cauri komisijai.
par miniralliju, kas notika Biķerniekos...pēc manām domām, savienot tos abus ss un mega supersprinta trase/posms, bet nejau minirallijs...
kādu normālu grunts posmu gan kādreiz gribētos uzbraukt.
M Power or no power..
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- chevron_right