Zirdzins 2x ArcticSilver coupes
Baigais agresīvais tagad
Sen nekas nav ielikts, un nebūšu no tiem, kas paliek vecāki un aizmirst afišēt notikumus un procesus, kas saistīti ar auto projektiem.
Tātad viens no E36 ir prom, palika man tikai melnais, kas bija gatavots street klasei, taču, kā jau ieprikš minēju, sāku dzīties pēc jaudas. Ja dzenās pēc jaudas, vajag drošību, kas likumsakarīgi noved pie dugām un citu klasi.
Auto m54b30 motors tika pie cita īpašnieka un pēdējā gada laikā tika sākts būvēt M50B28 turbo dzinējs, ko uzņēmās būvēt Artūrs (AF).
Paldies par ieguldījumu un motors tika salikts pāris mēnešos, par ko esmu ļoti priecīgs, teicama atsauksme un palīdzība ar ieteikumiem:
Motors:
M50 bloks atjaunots
M52 galva atjaunota;
Kaltie klaņi un virzuļi;
Athena blīve;
Pastiprinošā plāksne starp karteri un bloku;
Pilnīgi visas maināmas detaļas motoram jaunas;
UTT. neuzskaitīšu visu, viss tika likts priekš plānotās jaudas;
Jauda uz ko ejam ir 700HP, un izvēle nonāca uz Turbosystems turbinu, kurai tieši šim modelim ir maza karstā daļa, kas nondrošinās labu testa līkni. (Šī turbosystems turbina pec datiem nodrošina 550-750hp);
Plāni:
Uz doto brīdi auto ir pilnībā viss izjaukts:
1. izgriezt visu lieko ārā, sagatavot uz PRO, semi Pro klases noteikumiem;
2. Ievietot dugas;
3. Pilnībā pārkrāsot auto gan iekšpusi gan ārpusi;
4. Dzesēšanu novietot aizmugurē;
5. Šķiedras durvis un varbut ari bagaznieks un kapots;
6.Ievietot dzinēju un tā apkari;
7. Auto vadība un instalācija tiks nodota Turbochip;
8. Izplūde custom ar trubu līdz aizmugurei, bez neviena slāpēšanas elementa;
9. Kausi ar FIA, un vēl visādas salona lietas;
Mērķis ir uz nākamo sezonu Aprīlis auto rūc un ir braucams;
Vai auto tiks izmantots sacensībām-jaa, bet kā jau teicu, auto tiek taisīts priekš sevis un savam for fun, līdz ar to lielākoties izmantots sakotneji treninos , lai piedzitu līmeni un tālāk jau skatīsies.
Pāris bildes ar procesu.
Tātad viens no E36 ir prom, palika man tikai melnais, kas bija gatavots street klasei, taču, kā jau ieprikš minēju, sāku dzīties pēc jaudas. Ja dzenās pēc jaudas, vajag drošību, kas likumsakarīgi noved pie dugām un citu klasi.
Auto m54b30 motors tika pie cita īpašnieka un pēdējā gada laikā tika sākts būvēt M50B28 turbo dzinējs, ko uzņēmās būvēt Artūrs (AF).
Paldies par ieguldījumu un motors tika salikts pāris mēnešos, par ko esmu ļoti priecīgs, teicama atsauksme un palīdzība ar ieteikumiem:
Motors:
M50 bloks atjaunots
M52 galva atjaunota;
Kaltie klaņi un virzuļi;
Athena blīve;
Pastiprinošā plāksne starp karteri un bloku;
Pilnīgi visas maināmas detaļas motoram jaunas;
UTT. neuzskaitīšu visu, viss tika likts priekš plānotās jaudas;
Jauda uz ko ejam ir 700HP, un izvēle nonāca uz Turbosystems turbinu, kurai tieši šim modelim ir maza karstā daļa, kas nondrošinās labu testa līkni. (Šī turbosystems turbina pec datiem nodrošina 550-750hp);
Plāni:
Uz doto brīdi auto ir pilnībā viss izjaukts:
1. izgriezt visu lieko ārā, sagatavot uz PRO, semi Pro klases noteikumiem;
2. Ievietot dugas;
3. Pilnībā pārkrāsot auto gan iekšpusi gan ārpusi;
4. Dzesēšanu novietot aizmugurē;
5. Šķiedras durvis un varbut ari bagaznieks un kapots;
6.Ievietot dzinēju un tā apkari;
7. Auto vadība un instalācija tiks nodota Turbochip;
8. Izplūde custom ar trubu līdz aizmugurei, bez neviena slāpēšanas elementa;
9. Kausi ar FIA, un vēl visādas salona lietas;
Mērķis ir uz nākamo sezonu Aprīlis auto rūc un ir braucams;
Vai auto tiks izmantots sacensībām-jaa, bet kā jau teicu, auto tiek taisīts priekš sevis un savam for fun, līdz ar to lielākoties izmantots sakotneji treninos , lai piedzitu līmeni un tālāk jau skatīsies.
Pāris bildes ar procesu.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Kosmiski