Alpa gāzē`n`spolē kūtiņa
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- chevron_right
+1, arī interesē.Nixon rakstīja:Pastāsti sīkāk par pirmo posmu!
eu točna, kā gāja 1. posmā??
Nixon rakstīja:Jāpiepilda sapņi pirms es piepildu bāku!
Pirmajā posmā gāja nepārāk labi..
Iepriekšējā dienā braucu pa slapju trasi un ar 3. robu viss sanāca skaisti, tad nu es paļāvos un cerēju, ka viss tik pat labi sanāks arī sacensību dienā un ka slīdēs.
Atnāca sacensību diena.. pirmie divi un vienīgie treniņa izbracieni pa trasi bez maz vai bez sānslīdes un pilnīgi cūkām.
Tuvojoties qual sāka pilināt, bet tik pat ātri arī beidza, ka tas neko nedeva..
Pirmajā braucienā jau pus trasē pataisnojos, otrajā braucienā pirms pēdējā līkuma sapratu, ka esmu par ātru pārmeties un nedavilkšu līkumu.. tad nu sanāca ar pakaļu ielidot riepās (labi, ka viņas tur bija, savādāk atkal būtu siena kā pagājušajā gadā ) - beigās paliku ar izdauzītu lampu.
No tā visa un vēl citām lietām man ir ko padomāt, pārdomāt un uzlabot.
Ļoti ceru, ka 2. posms man sniegs redzamu rezultātu ar lielu + zīmi. :)
Iepriekšējā dienā braucu pa slapju trasi un ar 3. robu viss sanāca skaisti, tad nu es paļāvos un cerēju, ka viss tik pat labi sanāks arī sacensību dienā un ka slīdēs.
Atnāca sacensību diena.. pirmie divi un vienīgie treniņa izbracieni pa trasi bez maz vai bez sānslīdes un pilnīgi cūkām.
Tuvojoties qual sāka pilināt, bet tik pat ātri arī beidza, ka tas neko nedeva..
Pirmajā braucienā jau pus trasē pataisnojos, otrajā braucienā pirms pēdējā līkuma sapratu, ka esmu par ātru pārmeties un nedavilkšu līkumu.. tad nu sanāca ar pakaļu ielidot riepās (labi, ka viņas tur bija, savādāk atkal būtu siena kā pagājušajā gadā ) - beigās paliku ar izdauzītu lampu.
No tā visa un vēl citām lietām man ir ko padomāt, pārdomāt un uzlabot.
Ļoti ceru, ka 2. posms man sniegs redzamu rezultātu ar lielu + zīmi. :)
Izskatās, ka šeit ļoti sen nekas nav rakstīts.
Tad nu īsumā par šo posmu, kopš pēdējā posta.
Auto man ir palīdzējis sasniegt 14. vietu kopvērējumā no 46 braucējiem. Izcīnīta viena 4. vieta, Jelgavas posmē, street klasē. Jelgavas posmā cietu avārijā un no ta cieta auto virsbūve, bet paša spēkiem sanāca visu salabot. Paspēju uzbraukt arī ar Karrlo auto (dzeltano sedanu) šīs sezonas pēdējā, noslēdzošajā posmā PROam klasē un izcīnīt 11. vietu qualifikācijā no 56 braucējiem, kur pirmais TOP20 sastāvēja vien no V8, par ko pats biju patīkami pārsteigts.
Auto pašlaik tiek "restaurēts", ja tā var to teikt..
- pārmetināts slieksnis
- sametināti caurumi grīdā
- salabotas rūsējušās vietas bagāžniekam
- aizmetināts caurums zem aizmugurējās kreisās lampas
- grīda apstrādāta ar mastiku
Tika iegādāti diski par kuriem ilgi tika sapņots un tiek strādāts vēlamā izpildījuma. Tika nokrāsoti testam un tests izdevās.
Pārējie uzlabojumi un gatavošanas jaunajai sezonai sekos pēc tehniskās apskates iziešanas.
Tad nu īsumā par šo posmu, kopš pēdējā posta.
Auto man ir palīdzējis sasniegt 14. vietu kopvērējumā no 46 braucējiem. Izcīnīta viena 4. vieta, Jelgavas posmē, street klasē. Jelgavas posmā cietu avārijā un no ta cieta auto virsbūve, bet paša spēkiem sanāca visu salabot. Paspēju uzbraukt arī ar Karrlo auto (dzeltano sedanu) šīs sezonas pēdējā, noslēdzošajā posmā PROam klasē un izcīnīt 11. vietu qualifikācijā no 56 braucējiem, kur pirmais TOP20 sastāvēja vien no V8, par ko pats biju patīkami pārsteigts.
Auto pašlaik tiek "restaurēts", ja tā var to teikt..
- pārmetināts slieksnis
- sametināti caurumi grīdā
- salabotas rūsējušās vietas bagāžniekam
- aizmetināts caurums zem aizmugurējās kreisās lampas
- grīda apstrādāta ar mastiku
Tika iegādāti diski par kuriem ilgi tika sapņots un tiek strādāts vēlamā izpildījuma. Tika nokrāsoti testam un tests izdevās.
Pārējie uzlabojumi un gatavošanas jaunajai sezonai sekos pēc tehniskās apskates iziešanas.
Kur ieskrēji?
Bet maladec, tā turpini
Bet maladec, tā turpini
ElvijsR rakstīja:Kur ieskrēji?
Bet maladec, tā turpini
Manī ieskrēja..
diski 9j , et 13, R16? ar centrējošajiem liec virsū?
vismaz šitādu topiku atver un uzreiz parādās motivācija savu lamatu savest kārtībā
vismaz šitādu topiku atver un uzreiz parādās motivācija savu lamatu savest kārtībā
9J, ET30 un jā, R16.Ridlihs rakstīja:diski 9j , et 13, R16? ar centrējošajiem liec virsū?
vismaz šitādu topiku atver un uzreiz parādās motivācija savu lamatu savest kārtībā
Bez centrējošiem gredzeniem.
Slinkuma vadīts esmu aizlaidis šo topiku nebūtībā un vispār neko šeit sen neesmu rakstījis.
Tad nu lai, vai kā bet nu kaut kas te kust uz priekšu..
Mašīnai Februārī izgāju skati un tad jau sākās viss pārējais.
Pārlasīju pakaļējās bremzes, uzliku Brembo frēzētos diskus ar sakarīgiem klučiem + vēlāk tam visam jaukumam nāca klāt RRS rokasbremze
Tā, kā sākumā neatnāca laikā rocenei cilindrītis, braucu ar ķīnieti, ko aizlienējos no Ruņģa. Viss, ko es varu pateikt, par tiem ķīniešu mēsliem, kam pat par niecīgu daļu ir lielāks tilpums (vismaz uz cilindrīša rakstīts) par RRS ir tas ka.. pieļauju, ka manai vecmāmiņai ir lielāks spēks rokās, kā spēks ko veido tas cilindrītis!! Un man vēl pietam ir rocene ar garo, jaucamo kātu! - Nesaprotu, kā jūs varat kaut ko noraut ar tām rocenēm, ko daži personāži šeit tirgo?!
Kā Karllo saka.. Nekas nav labāks cenas ziņā par RRS roceni ar jaucamo kātu!!
Šogad bez rocenes street`ā man liekas nereāli braukt, ja gribas pacelt pleķi.. tādēļ esmu pateicīgs Karllo, ka kaut cik operatīvi man to gādāja pirms pirmās gonkas.
Pirms sacensībām beidzot savedu piekari galā mašīnas priekšējai daļai. Jaunas koilas no Psih-Arno.. izņemtas komfortatspere un sagrieztas augšā + regulējamie atbalsti. Beidzot purns ir cits, knapi svārtstās un ideāli vadās. Pirmo reizi izbraucot ar cietu purnu biju pārlaimīgs, beidzot!! - Iepriekš braukāju ar koilām, kas jau spiedienu bija nolaidušas.. cauri nesita, bet nespieda pienācīgi atpakaļ.
Tam visam vēl pāris tehniski padomi no drauga un viss ar kontroli stigā!!
Vēl pie apdeitiem pirms gonkas nāca klāt Toyo Proxes T1R uz maniem R16 diskiem 215/40 izmērā. Par to liels paldies Džeka riepām
Treniņus nogāzu ar sajūtu, ka viss būs labi, un beigās tā arī bija. Nobraucu kvali, tiku tālāk. Pirmais tandēms ar Siiko likās, ka būs grūts un tas nenoliedzami arī bija, taču piedāmājot pie braukšanas tehniskas, sanāca pacelt tandēmu un tikt tālāk.
Uzbraucu vēl pāris tandēmus un tiku līdz pusfinālam, kur izkritu dēļ tā, ka pārcentos, jo gribēju maksimāli tuvu nobraukt Firovam, kurš brauc ar e30. Pietuvojos tik tuvu, ka nezināju kur likties.. beigās sagriezos, jo vairāk riteņus nevarēju izgriezt.
Cīņā par 3./4. vietu braucu tandēmā ar Makarovu, kurš brauc ar M3. Šajā tandēmā zaudēju, jo jaudas pārspēks bija labi manāms un es viņam fiziski nespēju tikt līdzi..
Beigu, beigās 4. vieta,street klasē 1. posmā!!
2. posms nebija tik veiksmīgs, jo risinot vienas tehniskas problēmas, radās citas un dēļ tā arī kvalifikāciju nepārvarēju.. paliku pirmais aiz svītras! - Par šo īsti ar vairāk nav ko stāstīt šeit.
Tagad jālabo un jāgatavo auto nākošajām sacensībām..
Lielu paldies par visu es saku saviem draugiem, kas arī šeit apgrozās - e36 aprindās un saviem atbalstītājiem, kas cenšas man palīdzēt kā var..
Bez šiem es šogad nebrauktu, paldies jums!!
= Džeka riepas
= NRJ Printing
= Pieci.lv
= ProTuning.lv
Auto kopumā beidzot ir ieguvis kaut kādu kopēju vizuāli skatu, kādu vēlējos.. Borbet T, Melni logi, Hidro rocene, Motoru kas labi iet un skaisti skan!
Ja ir interese, tad šeit var paskatīties un paklausīties manu vizīti Latvijas radio 5, jeb pieci.lv!!
https://www.youtube.com/embed/T9npUIF7pug
Tad nu lai, vai kā bet nu kaut kas te kust uz priekšu..
Mašīnai Februārī izgāju skati un tad jau sākās viss pārējais.
Pārlasīju pakaļējās bremzes, uzliku Brembo frēzētos diskus ar sakarīgiem klučiem + vēlāk tam visam jaukumam nāca klāt RRS rokasbremze
Tā, kā sākumā neatnāca laikā rocenei cilindrītis, braucu ar ķīnieti, ko aizlienējos no Ruņģa. Viss, ko es varu pateikt, par tiem ķīniešu mēsliem, kam pat par niecīgu daļu ir lielāks tilpums (vismaz uz cilindrīša rakstīts) par RRS ir tas ka.. pieļauju, ka manai vecmāmiņai ir lielāks spēks rokās, kā spēks ko veido tas cilindrītis!! Un man vēl pietam ir rocene ar garo, jaucamo kātu! - Nesaprotu, kā jūs varat kaut ko noraut ar tām rocenēm, ko daži personāži šeit tirgo?!
Kā Karllo saka.. Nekas nav labāks cenas ziņā par RRS roceni ar jaucamo kātu!!
Šogad bez rocenes street`ā man liekas nereāli braukt, ja gribas pacelt pleķi.. tādēļ esmu pateicīgs Karllo, ka kaut cik operatīvi man to gādāja pirms pirmās gonkas.
Pirms sacensībām beidzot savedu piekari galā mašīnas priekšējai daļai. Jaunas koilas no Psih-Arno.. izņemtas komfortatspere un sagrieztas augšā + regulējamie atbalsti. Beidzot purns ir cits, knapi svārtstās un ideāli vadās. Pirmo reizi izbraucot ar cietu purnu biju pārlaimīgs, beidzot!! - Iepriekš braukāju ar koilām, kas jau spiedienu bija nolaidušas.. cauri nesita, bet nespieda pienācīgi atpakaļ.
Tam visam vēl pāris tehniski padomi no drauga un viss ar kontroli stigā!!
Vēl pie apdeitiem pirms gonkas nāca klāt Toyo Proxes T1R uz maniem R16 diskiem 215/40 izmērā. Par to liels paldies Džeka riepām
Treniņus nogāzu ar sajūtu, ka viss būs labi, un beigās tā arī bija. Nobraucu kvali, tiku tālāk. Pirmais tandēms ar Siiko likās, ka būs grūts un tas nenoliedzami arī bija, taču piedāmājot pie braukšanas tehniskas, sanāca pacelt tandēmu un tikt tālāk.
Uzbraucu vēl pāris tandēmus un tiku līdz pusfinālam, kur izkritu dēļ tā, ka pārcentos, jo gribēju maksimāli tuvu nobraukt Firovam, kurš brauc ar e30. Pietuvojos tik tuvu, ka nezināju kur likties.. beigās sagriezos, jo vairāk riteņus nevarēju izgriezt.
Cīņā par 3./4. vietu braucu tandēmā ar Makarovu, kurš brauc ar M3. Šajā tandēmā zaudēju, jo jaudas pārspēks bija labi manāms un es viņam fiziski nespēju tikt līdzi..
Beigu, beigās 4. vieta,street klasē 1. posmā!!
2. posms nebija tik veiksmīgs, jo risinot vienas tehniskas problēmas, radās citas un dēļ tā arī kvalifikāciju nepārvarēju.. paliku pirmais aiz svītras! - Par šo īsti ar vairāk nav ko stāstīt šeit.
Tagad jālabo un jāgatavo auto nākošajām sacensībām..
Lielu paldies par visu es saku saviem draugiem, kas arī šeit apgrozās - e36 aprindās un saviem atbalstītājiem, kas cenšas man palīdzēt kā var..
Bez šiem es šogad nebrauktu, paldies jums!!
= Džeka riepas
= NRJ Printing
= Pieci.lv
= ProTuning.lv
Auto kopumā beidzot ir ieguvis kaut kādu kopēju vizuāli skatu, kādu vēlējos.. Borbet T, Melni logi, Hidro rocene, Motoru kas labi iet un skaisti skan!
Ja ir interese, tad šeit var paskatīties un paklausīties manu vizīti Latvijas radio 5, jeb pieci.lv!!
https://www.youtube.com/embed/T9npUIF7pug
Malacis, lai tik izdodas pārējā sezonas daļā.
Runajot par reipām - Toyo Proxes T1R manā uzskatā vienas no vislabākajam riepām vispār, bija uz r15 205/55 un saķere ar plikam bija kā ar slikiem. Lietus laikā saķere perfekta.
Runajot par reipām - Toyo Proxes T1R manā uzskatā vienas no vislabākajam riepām vispār, bija uz r15 205/55 un saķere ar plikam bija kā ar slikiem. Lietus laikā saķere perfekta.
tieši šodien noskatījos pieci.lv raidījumu
kūtiņa smuka, lai veicas tālākajos posmos!
kūtiņa smuka, lai veicas tālākajos posmos!
Pastāsti sīkāk!Alps rakstīja:risinot vienas tehniskas problēmas, radās citas un dēļ tā arī kvalifikāciju nepārvarēju.. paliku pirmais aiz svītras! - Par šo īsti ar vairāk nav ko stāstīt šeit.
Un, protams, veiksmi turpmāk!
Ik pa laikam bija problēmas ar dzinēja kronšteinu izplūdes pusē. Ceturtdienā pirms gonkas viņš atkal bija atnācis vaļā un tad nu izdomāju, ka pienācis laiks celt motoru laukā, lai varētu normāli atjaunot votnes dzinēja blokā.
Kad tam pieķērāmies, tad sākās problēmas ar izpūtēka dabūšani nost no kolektoriem un nācās celt dzinēju ar visu izpūtēju.. ceļot ārā vēl stūres krustiņš izjuka, bet nu tas tāpat bija jāmaina.
Tas viss aizņēma ilgu laiku, it sevišķi viena nolūzusī skrūve blokā ko nācās urbt laukā.
Bija jāmaina krustiņš, kas nav tas patīkamkais.
Kad viss bija izdarīts, tad gribēju piestartēt auto, bet atslēgu pagriezt nevarēju, jo kaut kādā veidā bija stūres bloķis nostrdājis. Par laimi draugs zināja kā atbloķēt neurbjot stūres bloķi..
Un beigās dēļ zaļā kontaktos EWS negribēja strādāt.
Paceļam uz trasi pastiprinātājs vēl nobeidzās!
Kad tam pieķērāmies, tad sākās problēmas ar izpūtēka dabūšani nost no kolektoriem un nācās celt dzinēju ar visu izpūtēju.. ceļot ārā vēl stūres krustiņš izjuka, bet nu tas tāpat bija jāmaina.
Tas viss aizņēma ilgu laiku, it sevišķi viena nolūzusī skrūve blokā ko nācās urbt laukā.
Bija jāmaina krustiņš, kas nav tas patīkamkais.
Kad viss bija izdarīts, tad gribēju piestartēt auto, bet atslēgu pagriezt nevarēju, jo kaut kādā veidā bija stūres bloķis nostrdājis. Par laimi draugs zināja kā atbloķēt neurbjot stūres bloķi..
Un beigās dēļ zaļā kontaktos EWS negribēja strādāt.
Paceļam uz trasi pastiprinātājs vēl nobeidzās!
nu pēdējās dienas/nedēļas pie tevis....
Ir jau pircējs?
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
Viens pircējs bija, bet tam apstākļi pamainījās un viņš nekādu garantiju vairs nevar dot tādēļ ieliku ss`ā!
Aizmugure parastas bukses vai poli?
Sent from my LG-P710 using Tapatalk
Sent from my LG-P710 using Tapatalk
Iesi tālāk uz ProAM?Alps rakstīja:Viens pircējs bija, bet tam apstākļi pamainījās un viņš nekādu garantiju vairs nevar dot tādēļ ieliku ss`ā!
Domāju, ka gadu būs pārtraukums un tad atgriezīsies atpakaļ sportā ar lielām pārmaiņām
BMW 320 (E30)
Instagram - nauris.luks
Facebook - nauris.luks
Instagram - nauris.luks
Facebook - nauris.luks
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- chevron_right