šosejas treniņu 318is E36-jjjjuris
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- …
- 14
- chevron_right
hvz kaut kas jādomā .. fakts kā tāds, ka mators ir par īsu
ja par īsu, jāliek garāks
tb 6cyl
tb 6cyl
tā laikam arī būs jādara
ā jāizdara labs darbs - jāsamaina eļļa kārbā un reduktorā. Kāds var pateikt ko un cik daudz jālej?
atceros, ka abos bija kaut kas ap litru
atceros, ka abos bija kaut kas ap litru
reduktorā kaut kas uz šo pusi - GL5 LS SAE 75 W140
un kārbā - esot laba kastroļa atf
viedokļi
edit: atradu, ka abos jālej 1.1 litrs
un kārbā - esot laba kastroļa atf
viedokļi
edit: atradu, ka abos jālej 1.1 litrs
izņēmu aizmugurē atsperu regulējamās skrūves.
tagad bez strīķēšanās nevaru iebraukt/izbraukt no garāžas
ja kādam vaig, ir dabūnamas tās reg.skrūves
samainīju vēl benzīna filtru, pāris šaubīgas benz.trubas ... rīt transmijas eļļas
nu tā .. lai ir sakopts
tagad bez strīķēšanās nevaru iebraukt/izbraukt no garāžas
ja kādam vaig, ir dabūnamas tās reg.skrūves
samainīju vēl benzīna filtru, pāris šaubīgas benz.trubas ... rīt transmijas eļļas
nu tā .. lai ir sakopts
sagatavoju auto 14.aug treniņam. Bet esmu dillemmas priekšā - meklēt un likt iekšā m20, ar domu par nac.klasi, vai arī pārdot un būvēt kādu 1.6 civicu.
ja kādam ir, varat piedāvāt 2.0 m20 ar visiem pribambasiem.
kā arī pamazām ir pieejams mans dzinējs, kompresija visos podos 10-12 utt. kr4 viss labi
ja kādam ir, varat piedāvāt 2.0 m20 ar visiem pribambasiem.
kā arī pamazām ir pieejams mans dzinējs, kompresija visos podos 10-12 utt. kr4 viss labi
Kapec ne m52/m50?
nevar pēc nac.klases noteikumiem .. tur ir 16v 1.6 vai 2.0 8v .. diezgan nejēdzīgi, jo tas smagi sašaurina dzinēju izvēli
bet mest naudu un pirkt dzinēju, ar kuru pēc tam nevarēšu braukt ir bezjēdzīgi
bet mest naudu un pirkt dzinēju, ar kuru pēc tam nevarēšu braukt ir bezjēdzīgi
m20 ir aizvēsture, kur pat, lai sasniegtu 200zs/250nm atzīmi būs jāiegulda daudz darbstundas un $$.
ja tev jau nav tam e36 pārmetināta visbūve/šuves un trubu rāmis ar sertifikātu, tad es tiešām laistu šo uz tirgu un apsvērtu cita auto iegādi (pieminētais civics, tiešām sākumā būtu ideāls variants, ja vien māki/patīk braukt ar fwd)
ja tev jau nav tam e36 pārmetināta visbūve/šuves un trubu rāmis ar sertifikātu, tad es tiešām laistu šo uz tirgu un apsvērtu cita auto iegādi (pieminētais civics, tiešām sākumā būtu ideāls variants, ja vien māki/patīk braukt ar fwd)
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
m20 ir 12v
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Pieņemu, ka teh noteikumos ir 2 vārsti uz cilindru.Jānis.P rakstīja:m20 ir 12v
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
jā gan 2v uz cil.
ar fwd nobraucu 2us gadus folkreisā ziemu un vasaru .. neteikšu patīk/nepatīk .. ir savādāk .. zini, ka pastāv iespēja, ka par ātru ieejot līkumā priekša izvilks .. kas ne vienmēr protams notiek .. ar ielas riepu uz asfalta tāpat ej taisni
bet nu jā
ar fwd nobraucu 2us gadus folkreisā ziemu un vasaru .. neteikšu patīk/nepatīk .. ir savādāk .. zini, ka pastāv iespēja, ka par ātru ieejot līkumā priekša izvilks .. kas ne vienmēr protams notiek .. ar ielas riepu uz asfalta tāpat ej taisni
bet nu jā
Teh. noteikumos ir šādi: motoram līdz 1600 - neierobežots vārstu skaits, motoriem līdz 2000 - 2 vārsti uz cilindru. Respektīvi m50 neder, m20 sanāk ka der. Vēl jau var savīlēt kādu m10.
ieteiktu to pasu 1.8 is vilet ara lidz 2l atzimei.. lidos... cik zinu ir tadi projekti buveti un esmu savam acim redzejis...!
2 x 4 = 8 vārsti, bet iskai ir 16.. Tas motors pēc noteikumiem neder.
vai ja, es piemirsu ka grib startet nacionalaja klase...! :)
nu ja tad tur mazliet grutak tas pasakums ir.. bet vai nacionalaja klase ljaus startet ar dzineju, kurs pec idejas nav nacis sha modelja auto? t.i kuram ir jaiet parbuves serticikacija! ?
jebkura gadijuma, es domaju labak butu vilet ara to pasu 1.8, un domat kko nipraku ieksa, galvas portesanu, lielaku iepludi, labaku izpludi un vadibas mainu!
nu ja tad tur mazliet grutak tas pasakums ir.. bet vai nacionalaja klase ljaus startet ar dzineju, kurs pec idejas nav nacis sha modelja auto? t.i kuram ir jaiet parbuves serticikacija! ?
jebkura gadijuma, es domaju labak butu vilet ara to pasu 1.8, un domat kko nipraku ieksa, galvas portesanu, lielaku iepludi, labaku izpludi un vadibas mainu!
man liekas ka tā arī bija ka nacionālajā klasē, liec oem motoru (man liekas ka 1.8) un vīlē līdz 2.0
Saliekot motoru no aptuveni 3 motoriem + tur kaut kas nāca arī no dīzeļa motora.
Tādēļ tā jau skaitās nacionālā klase, kurā jābūt oem motoriem, tikai tagad vairs šis nosacījums ir palicis jau par apgrūtinājumu.
Saliekot motoru no aptuveni 3 motoriem + tur kaut kas nāca arī no dīzeļa motora.
Tādēļ tā jau skaitās nacionālā klase, kurā jābūt oem motoriem, tikai tagad vairs šis nosacījums ir palicis jau par apgrūtinājumu.
dzirdēju kad lika kkāda dīzeļa kloķeni tad sanākot 2.0l is motors, vēlkko tur pamainot un pietūnējot varēja dabūt pie 200zs ārā.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- …
- 14
- chevron_right