E36-Patiņa 328i sedans
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- …
- 16
- chevron_right
Cik cilvēku tik viedokļu, man liekas ka ar izplūdi viss bus tieši ļoti labi!
image hosting over 5mb
Tikai šeit viens rezonators par daudz.
image hosting over 5mb
Tikai šeit viens rezonators par daudz.
Pēdējais labojis Patins - 25 Dec 2016, 21:19, kopā labots 1 reizi.
Pilniba nepiekritishu ka pa maz. ir realitate testeti dazadi varianti, ir jadabon pareiza pretestiba un tas ari viss. Protams ja ieraus zara bus slodze motoram. Tad tu gribi teikt visiem strokeriem ir m3 izpludem jabut?
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Es gribu teikt to, ka bavārieši nav mudaki un ne jau prikola pēc uzlika 2.8 dubulto izplūdi, tātad viņai tur ir jābūt. Atbildot uz Tavu jautājumu: skatoties par kādu strokeri Tu runā. Ja M50B30, tad šitādu izplūdi arī tur nav jēgas likt virsū. M3 izplūde arī ne ar ko ļoti ievērojami neatšķiras no 2.8 izplūdes, izņemot zirnekli, Tavai zināšanai.
Bet tad jau bija mudaki, ka nelika m50 ieplūdes sadalenj 2.8 izplūdes sadalenes vietā. Ne tā? Un ka uzlika b28 citu ieplūdes kolektoru? Nu cik cilvēki tik viedokli.Inferno rakstīja:Es gribu teikt to, ka bavārieši nav mudaki un ne jau prikola pēc uzlika 2.8 dubulto izplūdi, tātad viņai tur ir jābūt. Atbildot uz Tavu jautājumu: skatoties par kādu strokeri Tu runā. Ja M50B30, tad šitādu izplūdi arī tur nav jēgas likt virsū. M3 izplūde arī ne ar ko ļoti ievērojami neatšķiras no 2.8 izplūdes, izņemot zirnekli, Tavai zināšanai.
Vairākkārt par to ir runāts salīdzinot manu izplūdes risinājumu ar 20gadus vecu 2.8 izplūdi, kas jau ir gana nokalpojusi un bez katalizatoriem utt.
M3 trubu diametrs atskiras no 328Inferno rakstīja:Es gribu teikt to, ka bavārieši nav mudaki un ne jau prikola pēc uzlika 2.8 dubulto izplūdi, tātad viņai tur ir jābūt. Atbildot uz Tavu jautājumu: skatoties par kādu strokeri Tu runā. Ja M50B30, tad šitādu izplūdi arī tur nav jēgas likt virsū. M3 izplūde arī ne ar ko ļoti ievērojami neatšķiras no 2.8 izplūdes, izņemot zirnekli, Tavai zināšanai.
M52 kolektors nav nemaz tik slikts, ja labi padomā. Lai arī viņš nedod pie augšām vairāk kumeļu, bet toties apakšas viņam ir pat ļoti baudāmas, un tā kā izņemot trases auto reti kurš E36 tiek visu laiku turēts redlainā, tad tas 2.5 kolektors ir diezgan overrated. Par sadaleni jautājums vispār lieks... tik pat labi varētu nosaukt bavāriešus par mudakiem arī tāpēc, ka M40 nestāv M3 sadalenes, individuālās droseles un LSD. Vai vispār tāpēc, ka ražoja jeb ko, izņemot M3Patins rakstīja:Bet tad jau bija mudaki, ka nelika m50 ieplūdes sadalenj 2.8 izplūdes sadalenes vietā. Ne tā? Un ka uzlika b28 citu ieplūdes kolektoru? Nu cik cilvēki tik viedokli.Inferno rakstīja:Es gribu teikt to, ka bavārieši nav mudaki un ne jau prikola pēc uzlika 2.8 dubulto izplūdi, tātad viņai tur ir jābūt. Atbildot uz Tavu jautājumu: skatoties par kādu strokeri Tu runā. Ja M50B30, tad šitādu izplūdi arī tur nav jēgas likt virsū. M3 izplūde arī ne ar ko ļoti ievērojami neatšķiras no 2.8 izplūdes, izņemot zirnekli, Tavai zināšanai.
Vairākkārt par to ir runāts salīdzinot manu izplūdes risinājumu ar 20gadus vecu 2.8 izplūdi, kas jau ir gana nokalpojusi un bez katalizatoriem utt.
Nemaz neapšaubu, noteikti, ka jāatšķiras, taču tīri principiāli starp 2.8 un M3 izplūdi starpība nav tik kosmiska, kā starp 2.8 izplūdi un vienu trubu.Vladlen rakstīja:M3 trubu diametrs atskiras no 328Inferno rakstīja:Es gribu teikt to, ka bavārieši nav mudaki un ne jau prikola pēc uzlika 2.8 dubulto izplūdi, tātad viņai tur ir jābūt. Atbildot uz Tavu jautājumu: skatoties par kādu strokeri Tu runā. Ja M50B30, tad šitādu izplūdi arī tur nav jēgas likt virsū. M3 izplūde arī ne ar ko ļoti ievērojami neatšķiras no 2.8 izplūdes, izņemot zirnekli, Tavai zināšanai.
Uz stocka nē, bet ja tu taisi strokeru vai ko tādu, m3 zirneklis ir labākais ko var uzlikt un tik tad no viņa ir jēga. Citādāk vējā nauda.
Mļa, [FACE WITH TEARS OF JOY], lika mazliet pasmieties, tas posts, ka 2.8 vajag 2 trubas. Jūs, variet, lūdzu, man muļķim paskaidrot ar ko 2 trubu izplūde ir tik krutāka par vienu? Ar to līko xpip'u pēc katiem, ar smago aizm bunduli, kam milzīga pretestība?
Tās 2 trubas e36 gadījumā ir nekas vairāk kā mārketings, tajā izplūdē nav itin nekā, par ko varētu teikt: "jā, vot šis risinājums ir wow, šī ir daudz pārāka izplūde par m52b25". Nav nekādas jēgas no 2 trubām, xpip'a, ja tas viss beigās tāpat tiek saspiests vienā bundulī, kam knapi cauri var izpūst. Tad jau e21 323 izplūde, bija pārāka.
Nesaku, ka "taisnā truba" ar termosu galā ir way to go, bet nu nevajag to 2.8 izplūdi pārvērtēt. Ļoti līdzīgs stāsts ir ar m3 izplūdi, nu nav viņa tās naudas vērta.
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Tās 2 trubas e36 gadījumā ir nekas vairāk kā mārketings, tajā izplūdē nav itin nekā, par ko varētu teikt: "jā, vot šis risinājums ir wow, šī ir daudz pārāka izplūde par m52b25". Nav nekādas jēgas no 2 trubām, xpip'a, ja tas viss beigās tāpat tiek saspiests vienā bundulī, kam knapi cauri var izpūst. Tad jau e21 323 izplūde, bija pārāka.
Nesaku, ka "taisnā truba" ar termosu galā ir way to go, bet nu nevajag to 2.8 izplūdi pārvērtēt. Ļoti līdzīgs stāsts ir ar m3 izplūdi, nu nav viņa tās naudas vērta.
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
2.8 nāk X-pipe? Pēc Tava posta tieši tā arī var saprast, ka divām trubām jēgas nav un tas ir marketings, 2.8 izplūdei jēgas nav un tas ir marketings, M3 izplūdei jēgas nav un arī tas ir marketings. Pa lielam, nekam nav jēgas un viss ir marketings.he9600 rakstīja:Mļa, [FACE WITH TEARS OF JOY], lika mazliet pasmieties, tas posts, ka 2.8 vajag 2 trubas. Jūs, variet, lūdzu, man muļķim paskaidrot ar ko 2 trubu izplūde ir tik krutāka par vienu? Ar to līko xpip'u pēc katiem, ar smago aizm bunduli, kam milzīga pretestība?
Tās 2 trubas e36 gadījumā ir nekas vairāk kā mārketings, tajā izplūdē nav itin nekā, par ko varētu teikt: "jā, vot šis risinājums ir wow, šī ir daudz pārāka izplūde par m52b25". Nav nekādas jēgas no 2 trubām, xpip'a, ja tas viss beigās tāpat tiek saspiests vienā bundulī, kam knapi cauri var izpūst. Tad jau e21 323 izplūde, bija pārāka.
Nesaku, ka "taisnā truba" ar termosu galā ir way to go, bet nu nevajag to 2.8 izplūdi pārvērtēt. Ļoti līdzīgs stāsts ir ar m3 izplūdi, nu nav viņa tās naudas vērta.
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Labs beidzam šo risināt te. Uztaisīt atsevišķu topicu tam . Jo ir daudz teoriju un grāmatu par to visu, tik viss atšķiras no pielietojuma
Piedodiet par spamu. Es apmulsu.
Tad jau nekādas jēgas neko darīt nav.
Kolektori bezjēgā
Sadalenes mainīt bezjēgā
413 kompi bezjēgā likt
viss ir overrated and useless
Tad jau nekādas jēgas neko darīt nav.
Kolektori bezjēgā
Sadalenes mainīt bezjēgā
413 kompi bezjēgā likt
viss ir overrated and useless
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Zuze, tas viss ir marketings.ValtersZ rakstīja:Piedodiet par spamu. Es apmulsu.
Tad jau nekādas jēgas neko darīt nav.
Kolektori bezjēgā
Sadalenes mainīt bezjēgā
413 kompi bezjēgā likt
viss ir overrated and useless
Pietiks ar izplūžu teoriju. Ir arī kkas padarīts, pārtaisīju difuzoru lai tas bundulis tur vispar ielīstu.
free photo hosting
Izgriezti kkadi 4cm, iekausēta mala atpakaļ un nu jau sašpaktelets.
image sharing
Piekārtota arī garāža.
free photo hosting
Izgriezti kkadi 4cm, iekausēta mala atpakaļ un nu jau sašpaktelets.
image sharing
Piekārtota arī garāža.
Žurciņa pa pirmo.
jauks saturs plauktos, pie griestiem.
jauks saturs plauktos, pie griestiem.
Forša garāža
Tā tad ar ko lai sāk
Sedans kādu laiku jau atpakaļ ielās.
Īsumā kas sadarīts pa ziemu.
*atrestaurēta reika
*nopulēti diski
*uzlikts pareizais izspiedējgūltnis
*maxgrods koili
*regulējamās ķegas
*bundžai piemetinātas pastiprinošās paplāksnes aizmugurējām tiltam
*uzmetināta izplūde
Unnn daudz daudz sīkumi.
Pāris bildes no procesa
image hosting no accountcertificity.com
upload an imagecertificity.com
Pēc tam, protams, apstrādāts ar grubuli!
image upload without registrationcertificity.com
host imagescertificity.com
temp image uploadcertificity.com
screen shotcertificity.com
To do listā
*priekšā glāžu atsaite
*sapulēt
*GT lūpa vai spilteri
Tiekās sezonas atklāšana.
free picture uploadcertificity.com
Sedans kādu laiku jau atpakaļ ielās.
Īsumā kas sadarīts pa ziemu.
*atrestaurēta reika
*nopulēti diski
*uzlikts pareizais izspiedējgūltnis
*maxgrods koili
*regulējamās ķegas
*bundžai piemetinātas pastiprinošās paplāksnes aizmugurējām tiltam
*uzmetināta izplūde
Unnn daudz daudz sīkumi.
Pāris bildes no procesa
image hosting no accountcertificity.com
upload an imagecertificity.com
Pēc tam, protams, apstrādāts ar grubuli!
image upload without registrationcertificity.com
host imagescertificity.com
temp image uploadcertificity.com
screen shotcertificity.com
To do listā
*priekšā glāžu atsaite
*sapulēt
*GT lūpa vai spilteri
Tiekās sezonas atklāšana.
free picture uploadcertificity.com
Nice! Viens no favorīt topikiem. Ja nav noslēpums, kur tiki pie izplūdes materiāliem? Apnikusi tā tukšā 2.8 skārdenes skaņa, arī sāku domāt par ko svaigāku tā vietā.
PaldiesBaker rakstīja:Nice! Viens no favorīt topikiem. Ja nav noslēpums, kur tiki pie izplūdes materiāliem? Apnikusi tā tukšā 2.8 skārdenes skaņa, arī sāku domāt par ko svaigāku tā vietā.
Izplūdei visu ņēmu bapā. Bundulis, truba, līkumi, ja pareizi atceros samaksāju kopā kko ap 110. Bet nu tāpēc, ka nebija lētais Bundulis uz vietas, šis nāca kkas ap 80. Trubas ar likumiem kapeikas maksa. Par toni esmu ļoti priecīgs, ir labs domjšs tajā pat laikā kluss pie noteiktiem apgriezieniem. Vislabāk patīk kā "burbuļo" šaudās atmetot gāzi.
upload image freecertificity.com
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- …
- 16
- chevron_right